یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۵۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 19 اسفند 1399 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 29 اسفند 1397 اعتدال 29 اسفند 1398 اعتدال 31 فروردین 1399 اعتدال 31 اردیبهشت 1399 اعتدال 31 خرداد 1399 اعتدال 31 تیر 1399 اعتدال 31 مرداد 1399 اعتدال 30 شهریور 1399 اعتدال 30 مهر 1399 اعتدال 1 آبان 1399 اعتدال 30 آذر 1399 اعتدال 30 دی 1399 اعتدال 30 بهمن 1399 اعتدال 1 اسفند 1399 اعتدال 2 اسفند 1399 اعتدال 3 اسفند 1399 اعتدال 4 اسفند 1399 اعتدال 5 اسفند 1399 اعتدال 6 اسفند 1399 اعتدال 7 اسفند 1399 اعتدال 8 اسفند 1399 اعتدال 9 اسفند 1399 اعتدال 10 اسفند 1399 اعتدال 11 اسفند 1399 اعتدال 12 اسفند 1399 اعتدال 13 اسفند 1399 اعتدال 14 اسفند 1399 اعتدال 15 اسفند 1399 اعتدال 16 اسفند 1399 اعتدال 17 اسفند 1399 اعتدال 18 اسفند 1399 اعتدال 19 اسفند 1399 اعتدال 20 اسفند 1399 اعتدال 21 اسفند 1399 اعتدال 22 اسفند 1399 اعتدال 23 اسفند 1399 اعتدال 24 اسفند 1399 اعتدال 25 اسفند 1399 اعتدال 26 اسفند 1399 اعتدال 27 اسفند 1399 اعتدال 28 اسفند 1399 اعتدال 30 اسفند 1399 
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۱۵    
دلار صبح امروز 25 هزار و 100 تومان فروخته شد و یورو 29 هزار و 635 تومان قیمت خورد دلار صبح امروز سه شنبه 17 فروردین در بازار آزاد به قیمت 25 هزار و 100 تومان فروخته شد و نرخ فروش هر اسکناس یورو به ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
با شیوع کرونای انگیسی، موج جدید و پیش رونده ای از ابتلا به کرونا آغاز شد و همزمان با بزرگسالان، شیوع بیماری در اطفال بیشتر شد به گونه ای که اکنون تعداد مراجعات به بیمارستان ابوذر اهواز بیشتر شده و ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۴    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای نوشت: سال 99، سال جهش تولید بود و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی لازمه تحقق جهش تولید است. رهبر انقلاب به طور جدی خود عامل به این مساله هستند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۵    
متخصص بیماری های عفونی درباره امکان تشخیص ویروس جهش یافته کووید 19 به کمک کیت های موجود در کشور، گفت: با استفاده از کیت های PCR علی رغم اینکه ابتلای افراد به کرونا قابل تشخیص است ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۰    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجابا بیان اینکه حجم بسیاری از کلیپ های غیر اخلاقی خارج از کشور تولید می شود گفت: پلیس فتا بنابر وظیفه قانونی با تولیدکنندگان محتواهای غیراخلاقی ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که دو مقام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در لیست سیاه خود قرار داده است.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۰    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، به تشریح گام چهارم طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۱:۴۵    
حاتمی که یکی از دایرکنندگان سایت قمار و شرط بندی فارسی است، به مدد زنجیره همکاران خود، موفق به کسب سود سرشاری از این محل شده و زندگی اعیانی و مرفهی برای خود تدارک دیده بود ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۰    
انتخابات حماس برای تعیین رئیس و اعضای دفتر سیاسی جدید این جنبش هفته آینده برگزار می شود.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۰    
اگر به جای سبد معیشت، خط فقر در دستور کار بود شاید امروز چند گام جلوتر بودیم.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۵    
140 نماینده کنگره آمریکا از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در نامه ای به رئیس جمهور کشورشان از او خواستند به توافقی فراتر از برجام با ایران برسد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۰    
وزیر امورخارجه روسیه گفت که ایران و آمریکا می توانند برای بازگشت به برجام گام های همزمان بردارند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۵    
معاون حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:برای آقای عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست هیچ حکم محکومیتی صادر نشده است.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از درصد کمی از ظرفیت معادن کشور استفاده کرده ایم و یکی دیگر از اشکالات موجود در حوزه معاون خام فروشی است.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران نه تنها در برابر سختی ها زانو نزد بلکه با مقاومت و تلاش مسیر توسعه کشور را نیز به پیش برد گفت: گرانی برخی کالا ها از عوارض تحریم گسترده کشور است.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
اسدالله بادامچیان در واکنش به اظهارات اخیر احمدی نژاد گفت: بحثی اخیرا درباره آقای حداد عادل مطرح کردند که آسیب آور بود و بیشتر از همه برای خودشان هم آسیب داشت چون مشخص شد فردی دیگر را با آقای ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۵    
نمی شود که شما و همکاران تان روز و شب برای مهار کرونا تلاش کنید ... ولی یک عده بی هیچ ضرورتی از این شهر به آن شهر بروند و کرونا را در سراسر کشور گسترش دهند و ملت را به کشتن دهند!
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۵    
با هماهنگی های صورت گرفته بین سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران واکسیناسیون در مراکز بهداشت این دانشگاه صورت می پذیرد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
خطر کرونا برای افرادی با گروه خونی Aعضو انجمن پزشکان عمومی کشور گفت: افرادی که گروه خونی A دارند، بیشتر در معرض ابتلا به نارسایی ریوی ناشی از کووید 19 هستند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به اتهام توهین به امام خمینی (ره) به صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه های سیاسی به مدت دو سال محکوم شد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۵    
خوشبختانه تا کنون یک میلیون و 456 هزار و 759 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت های تردد کرونایی به سه استان شمالی و هشت شهر و جزیره مسافرپذیر را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۰    
استاندار تهران با ابراز نگرانی از افزایش 11.1 درصدی افراد بستری زیر 10 سال در استان تهران بر ضرورت دقت، مراقبت و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۰    
مسوول بهداشت محیط دزفول گفت: طی هفته گذشته با حضور بازرسان بهداشتی، 12 مراسم عروسی و عزا تعطیل و میهمانان متفرق شدند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
سرمربی استقلال ترجیح داد حرفش را در کنفرانس بزند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۵    
مردم اگر بدانند چقدر این رفت و آمدها باعث افزایش خطر مرگ و میر است، در محل جغرافیایی تنگ تر می مانند تا ویروس را از گوشه ای به گوشه ای دیگر نبرند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
کارشناس مسائل منطقه در تشریح دلایل تعلل دولت عراق در آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران گفت: دولت الکاظمی از یک سو به شدت به آمریکا و غرب وابسته است و از سوی دیگر نگرش های پان عربیستی وی مانع از آن ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحی را درباره ماجرای تیر خوردن به دختر جوان در میانه تعقیب و گریز پلیس با مجرمان در محدوده سردار جنگل ارائه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۵    
از جنابعالی درخواست می کنیم دستور فرمایید در روند رسیدگی به پرونده جمعیت امام علی(ع) حداکثر دقت و رعایت انصاف مدنظر قرار گرفته و تلاش شود تا زمینه تداوم خدمات ارزنده آن در سطح میهن اسلامی، فراهم شود.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۵    
سخنگوی دولت تاکید کرد: به کاخ سفید توصیه می کنیم بی قید و شرط به برجام بازگردند و بیش از این راه دیپلماسی را دشوار نکنند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
درئیس سازمان محیط زیست به اتهام توهین به امام خمینی (ره) محکوم شدعیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به اتهام توهین به امام خمینی (ره) به صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۰    
نعیمی پور: احمدی نژاد مهره سوخته است/ درایت رهبری است که با احمدی نژاد برخورد نمی شود چون او دیگر جایگاهی ندارد
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
دکتر احمد زیدآبادی، روزنامه نگار اصلاح طلب در یادداشتی، با عنوان کار دنیا را ببین! از موضع وزارت خارجه در برابر مصاحبه دکتر رضایی با فاینشنال تایمز، اظهار تعجب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۰    
شکوفه کردن درختان در بروجرد در اخرین روزهای زمستان نوید رسیدن بهار و آغاز سال جدید را می دهد. عکاس : علیرضا سلیمانی روزبهانی
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۵    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره ملی هفده هزار زن شهید، آزاده و جانباز تصریح کردند: زنان شهید، جانباز و آزاده از برترین قله های افتخارات انقلاب هستند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور اعلام کرد: بیش از سه هزار نفر از زندانیان غیر عمد با تلاش بسیج آزاد شدند .
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
رییس جمهوری با صدور پیامی به سومین کنگره بین المللی جندی شاپور با تاکید بر اینکه پیوندهای علمی و فرهنگی در زمره ماندگارترین و پایدارترین پیوندها میان ملت ها است ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
لئون گست مستندساز برنده آمریکایی برنده اسکار فیلم وقتی ما پادشاه بودیم در سن 85 سالگی درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
مدیر واحد تحقیق و توسعه یکی از شرکت های دانش بنیان معتقد است ماسک پارچه ای اثربخشی برای کووید 19 ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۵    
خواننده رپ که از 3 سال قبل به دنبال درگیری مرگبار با شوهرِ مادرش در مظان اتهام قتل عمدی قرار دارد، درحالی که تا دیروز با سپردن قرار وثیقه آزاد بود محاکمه شد ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۰    
بر اثر انفجار یک وسیله انفجاری دست ساز در مدرسه ای در ایالت میشیگان آمریکا، چند دانش آموز زخمی شدند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد شرط خروج از شهر های قرمز و نارنجی، سفر های ضروری با قطار و هواپیما و داشتن تست منفی کرونا است.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیته امداد با اشاره به افزایش 45 درصدی مراجعات در سال جاری نسبت به سال قبل، گفت: بخشی از این مراجعات به خاطر مشکلات ناشی از کرونا بوده، اما در این بخش تکان های اقتصادی نیز بی تأثیر نبوده است.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۰    
استاندار تهران با انتقاد از وضعیت نابسامان بساط گستران در پایتخت اعلام کرد: شهرداری مسئول مستقیم ساماندهی این افراد است و باید در این زمینه اقدام جدی انجام دهد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۰    
ناجا: مردم برای اخذ ویزا به دلالان اعتماد نکنندمدیرکل آموزش همگانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی از مردم خواست برای اخذ ویزا به سفارتخانه کشور مورد نظر مراجعه کرده و از اعتماد به دلالان و واسطه ها ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۵    
سردار سعید محمد در مشهد اعلام کاندیداتوری کرد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۰    
یک روانشناس گفت: فشارهای روحی حاصل از طولانی شدن مدت زمان بیماری، استرس، در خانه ماندن و... اکنون همانند یک فنر و نیروی پشت خطی عمل می کند که با آزاد شدن در هر لحظه ای افراد را به عرصه مهمانی ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۰    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفتن به سفرهای تفریحی در ایام نوروز می تواند موج جدید و گسترده ای را از شیوع کرونا در سطح استان های مختلف رقم بزند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۰    
رهبر کاتولیک های جهان در پایان سفر خود به عراق در پیامی به رئیس جمهور این کشور برای عراق آرزوی صلح و وحدت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۰    
رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین جزئیات تولید واکسن های ایرانی کرونا را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۵    
در روزهای کرونایی که فرصت سفر از همه ما گرفته شده است، با هم سری می زنیم به یکی از زیباترین و رنگارنگ ترین کاخ های جهان...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۵    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است با توجه به دشمنی میان ایران و آمریکا ساز و کاری برای مدیریت تنش میان دو کشور برای مواقع حیاتی تنظیم و ایجاد شود ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۵    
وزیر سابق دفاع گفت: شرایط کشور به گونه ای نیست که نظامیان سایرین را کنار بگذارند و فرد منتخب خود را جایگزین کنند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۰    
امسال با توجه به اینکه درگیر شیوع کرونا و به خصوص کرونای انگلیسی در کشور هستیم، مردم باید بیش از سال های قبل، در چهارشنبه آخر سال احتیاط کنند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۰    
یک اپیدمیولوژیست ضمن هشدار نسبت به انتقال آلودگی به شهرهای زرد و آبی به دنبال مجاز شمردن سفر به این شهرها ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۵    
فرماندار رشت با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا برای سفرهای نوروزی، گفت: افزایش تقاضا برای دریافت برگه تردد به گیلان نگران کننده است.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۰    
استقلال و پرسپولیس با برنامه رئیس جدید فدراسیون پولدار می شوند چراکه به دلیل حجم عظیم بیننده و تعداد پخش زنده در هر فصل رقابت های فوتبال ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۰    
رئیس بیمارستان سینا درباره حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی و اقدامات انجام شده در این بیمارستان در جهت نسخه نویسی الکترونیک، گفت: هنوز فرایند نوشتار مکتوب نسخ وجود دارد ...
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه استان کردستان، گفت وگو با مردم و پیگیری مطالبات آن ها دقایقی پیش وارد فرودگاه سنندج شد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۵    
70 نفر از امدادگران اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به کرونا مبتلا شدند.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۵    
فرمانده ارشد ارتش چین تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور برای مقابله با تهدید جنگی آمریکا هزینه های نظامی را افزایش دهد.
اعتدال   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری گفت که کشورش منتظر پیشنهادی سازنده از طرف ایران است.