دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 30 فروردین 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 1 فروردین 1403 اطلاع با ما 2 فروردین 1403 اطلاع با ما 3 فروردین 1403 اطلاع با ما 4 فروردین 1403 اطلاع با ما 5 فروردین 1403 اطلاع با ما 6 فروردین 1403 اطلاع با ما 7 فروردین 1403 اطلاع با ما 8 فروردین 1403 اطلاع با ما 9 فروردین 1403 اطلاع با ما 10 فروردین 1403 اطلاع با ما 11 فروردین 1403 اطلاع با ما 12 فروردین 1403 اطلاع با ما 13 فروردین 1403 اطلاع با ما 14 فروردین 1403 اطلاع با ما 15 فروردین 1403 اطلاع با ما 16 فروردین 1403 اطلاع با ما 17 فروردین 1403 اطلاع با ما 18 فروردین 1403 اطلاع با ما 19 فروردین 1403 اطلاع با ما 20 فروردین 1403 اطلاع با ما 21 فروردین 1403 اطلاع با ما 22 فروردین 1403 اطلاع با ما 23 فروردین 1403 اطلاع با ما 24 فروردین 1403 اطلاع با ما 25 فروردین 1403 اطلاع با ما 26 فروردین 1403 اطلاع با ما 27 فروردین 1403 اطلاع با ما 28 فروردین 1403 اطلاع با ما 29 فروردین 1403 اطلاع با ما 30 فروردین 1403 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۲    
مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی برآورد کرد 13.5 میلیون تن گندم در سال زراعی جاری تولید و حداقل 10.5 میلیون تن خریدتضمینی انجام شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس عدلیه اظهار کرد: در قضیه عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان نیز باید با تدبیر و هماهنگی و همکاری عمل شود؛ قطعاً ما نمی خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۱    
ایالات متحده و انگلیس امروز (پنجشنبه) دور جدیدی از تحریم ها را علیه ایران اعمال کردند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۵۲    
هرچند بر اساس پروتکل ها و استانداردهای جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین المللی هسته ای همه کشورها از حمله به تاسیسات هسته ای پرهیز داده شده اند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۱    
تعرض دامنه دارِ دشمنان بیرونی به سرزمین شیرخیزِ آبایی و تعریض مشکل سازِ منافقان نفوذی به اندرونیِ ایران اسلامی ، آنهم طی 45 سال گذار از مقاطع مختلف انقلاب مردمی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
نماینده روسیه در شورای امنیت با اشاره به جنگ غزه و بالا گرفتن تنش ها میان جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی گفت: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد .
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
دامغان- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۱    
سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۰۷    
بایدن : بعد از روی کار آمدن دولت من، آمریکا بیش از 600 فرد و نهاد را تحریم کرده است از جمله ایران و گروه های نیابتی این کشور، حماس، حزب الله، حوثی ها و کتائب حزب الله ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، گفت: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در مورد اصلاح مجازات سرقت ها و جرائم کمتر از20 و 100 میلیون تومان نگرانی بابت شلوغ شدن زندان ها وجود ندارد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۲    
بر اساس اعلام مسئولان شهری، شهرداری تهران با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله گردی برخورد قاطع خواهد کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۵۲    
پرسپولیس با برتری مقابل صنعت نفت، با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و اکنون در انتظار دیدار فردای آبی پوشان خواهد بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهور اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۴۳    
جشن واگذاری 2 هزار 58 واحد مسکونی و یکهزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت برای استان سمنان با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور به صورت متمرکز در شاهرود برگزار شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۲۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این که ما در شرایط تورم بالا بخواهیم حقوق و دستمزدها را هم دائم افزایش دهیم و یک روند رفت و برگشتی بین تورم و حقوق وجود داشته باشد، به رفاه مردم کمک نمی کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
به گزارش اطلاع با ما، کمپینگ و فعالیت های بیرون از منزل یکی از محبوب ترین سرگرمی ها برای خارج شدن از شهر و استفاده از طبیعت است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۲    
شیرجوش یکی از ابزارهای ضروری در هر آشپزخانه است که به شما امکان می دهد آب را به سرعت به جوش درآورید، از آن برای تهیه چای، قهوه، طبخ غذا و حتی استفاده در فرآیندهای آشپزی استفاده کنید ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می برند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
در این حادثه مورد انفجاری گزارش نشده و تنها یک آتش سوزی بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
فعالان بخش خصوصی برای تعطیل شدن روز شنبه به جای پنجشنبه هشدارهای را نسبت به فرصت سوزی در حوزه تجارت دادند؛ اما ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن الائمه گفت: طرح انسداد نوار مرزهای مشترک ایران و افغانستان که یکی از مهترین پروژه های کشوری به شمارمی رود با استفاده از توان مهندسان نیروی زمینی ارتش جموری ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۲    
شاگردان شمسایی موفق به کسب پیروزی در نخستین بازی آسیایی شدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
برخی خبرها و مستندات حکایت از آن دارد که با تشکیل کارگروه رفع مشکلات پتروشیمی آبادان ظرف مدت دو ماه اخیر، بخشی از زیان انباشه این مجتمع جبران شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
آمارهای مؤسسه دیتا کورپوریشن حاکی از آن است که شرکت سامسونگ کره توانسته با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگ ترین تولید کننده گوشی تلفن همراه در جهان تبدیل شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
سفیر ایران در سوریه خطاب به رژیم اسراییل، گفت: در تاریخ 17 اکتبر سال گذشته گفتم اگر مجدداً خطا کنید طوفان الاقصی به زلزله الاقصی تبدیل می شود؛ خطا کردید و چند ساعت زلزله را دیدید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه به گروهی از رهبران یهودی آمریکایی گفت که تشدید تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۲    
امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال 2023 آسیا انتخاب شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
در روزهای گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
امروز در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان رگبار و رعد برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۸    
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1401 که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد 1403 پرداخت شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان نوبت دوم کنکور را عیدی این سازمان به داوطلبان عنوان کرد و گفت: این مهلت ساعت 24 امشب پایان می یابد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از بررسی اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان بر سر بندی از ماده 3 لایحه برنامه پنج ساله هفتم که به کمیسیون اقتصادی مجمع ارجاع شده بود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: پس از عملیات وعده صادق، ساعت تقریبا دو و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری پیام دیگری را به ایالات متحده آمریکا ارسال کردیم که بگوییم به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۲    
فیلم "Damaged" یا "آسیب دیده" به کارگردانی تری مک دونا در سال 2024 در ژانرهای اکشن و جنایی به نمایش درآمده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۱    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل خواستار بررسی موضوع تحریم رژیم صهیونیستی از سوی شورای امنیت شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۱    
رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسوولان قضائی در سراسر کشور گفت: تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
در سایت هایی که اسامی محبوب ایرانی را معرفی می کنند، برخلاف ذائقه ی عمومی جامعه که اسامی اهل بیت در صدر است، سایت هایی این چنین در حال کار بر روی تغییر ذائقه های خانواده ها ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
نمازگزاران نماز جمعه تهران (31 فروردین)، بعد از اقامه نماز در حمایت از پاسخ پهپادی و موشکی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی خواهند کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی دولت، درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۲    
اقتصادی: از دست دادن منابع تجاری و درآمدی با شاهکار یمن در دریای سرخ نفس اقتصاد آن ها به شماره افتاده و از طرفی هزینه گزاف جنگ و تامین هزینه های ارتش و دفاع در سطوح مختلف باعث ضعف شدید در اقتصاد رژیم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۲    
در طرح ملی پلیس در برخورد قاطع با کشف حجاب 99 درصد مردم تمکین به قانون می نمایند، یک درصد قانون گریز در صورت عدم توجه به تذکرات پلیس دستگیر می شوند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۲    
گشت ارشاد خیلی زودترها باید برمی گشت. درست تر آنکه اصلا نباید در عملکرد آن توقف ایجاد می شد. اما عملکرد در حوزه پوشش در لایه انتظامی همچنان مثل قبل شیوه غلطی دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۶    
این 100% می زنیم دیگر اعتبار دارد چون ایران با حمله موشکی و پهپادی گسترده در عملیات وعده صادق بر تهدیدات خود مهر اعتبار زد و از این پس دیگر کسی تردیدی ندارد که جمهوری اسلامی محکم می زند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۰۶    
این مسئله ساده ای نیست، دروغ گویی در این سطح ابدا طبیعی نیست و معنی ای جز این ندارد که امنیت رژیم صهیونیستی از نظر افکار عمومی جهانی و ساکنان سرزمین های اشغالی شدیدا آسیب دیده است.