پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 31 فروردین 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 1 فروردین 1403 اطلاع با ما 2 فروردین 1403 اطلاع با ما 3 فروردین 1403 اطلاع با ما 4 فروردین 1403 اطلاع با ما 5 فروردین 1403 اطلاع با ما 6 فروردین 1403 اطلاع با ما 7 فروردین 1403 اطلاع با ما 8 فروردین 1403 اطلاع با ما 9 فروردین 1403 اطلاع با ما 10 فروردین 1403 اطلاع با ما 11 فروردین 1403 اطلاع با ما 12 فروردین 1403 اطلاع با ما 13 فروردین 1403 اطلاع با ما 14 فروردین 1403 اطلاع با ما 15 فروردین 1403 اطلاع با ما 16 فروردین 1403 اطلاع با ما 17 فروردین 1403 اطلاع با ما 18 فروردین 1403 اطلاع با ما 19 فروردین 1403 اطلاع با ما 20 فروردین 1403 اطلاع با ما 21 فروردین 1403 اطلاع با ما 22 فروردین 1403 اطلاع با ما 23 فروردین 1403 اطلاع با ما 24 فروردین 1403 اطلاع با ما 25 فروردین 1403 اطلاع با ما 26 فروردین 1403 اطلاع با ما 27 فروردین 1403 اطلاع با ما 28 فروردین 1403 اطلاع با ما 29 فروردین 1403 اطلاع با ما 30 فروردین 1403 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه بیان کرد: در مجموع طی 11 روز کاری (از 14 تا 29 فروردین ماه) حدود 2.550 همت خرید حمایتی از بازار سهام توسط صندوق تثبیت بازار سرمایه صورت گرفت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان، با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق تحولات عظیمی را در دل منطقه ایجاد خواهد کرد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۷    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تخصیص یا تمدید ثبت سفارش ارز نیمایی و ارز اشخاص از محل صادرات به شرط وجود منابع سیستمی در سقف منابع ارزی اعلامی به وزارتخانه های متبوع صورت می گیرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۷    
مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالا های اساسی همچنان یک درصد تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی تخلف محسوب می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۳    
امشب همزمان با سامانه پدافند هوایی اصفهان ، سامانه پدافند هوایی تبریز نیز فعال و به سمت پرنده ناشناس آتش گشود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه ستاد مرکزی عزم بسیار جدی برای اجرای قانون ساماندهی واردات ته لنجی دارد، گفت: وضعیت اجرای قوانین قبلی این حوزه اسفناک است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۲    
عملیات "وعده صادق" باید در چارچوب "رسالت آخرالزمانی" انقلاب اسلامی و "عصر امام خمینی" قدس سره تحلیل گردد تا به "درک درستی" از ابعاد آثار عظیم آن نائل آئیم؛
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۲    
در عرصه نظامی ،حریف اسرائیل و بزرگتر از اسرائیل هستیم و گرگهای تل آویو از ما می ترسند اما در عرصه حجاب و عفاف این ماییم که باید از اسرائیل بترسیم...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با تشریح احکام مالیاتی قانون بودجه 1403تاکید کرد، موضوع ساماندهی معافیتهای بی ضابطه که به نوعی پرداخت سود از جیب عموم مردم و دولت به افراد محدود است در برنامه هفتم از سوی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۷    
انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1403 از فردا شنبه اول اردیبهشت آغاز می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۲    
شبکه سی ان ان گزارش داد که فردی خود را در برابر دادگاه دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در نیویورک به آتش کشیده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۲    
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با اجرای عملیات وعده صادق، تحلیل های پوشالی دشمنان توخالی از آب درآمد و نشان داده شد تمامی رجزخوانی های سیاسی و نظامی علیه ایران صرفاً مصرف داخلی دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۲    
سمنان- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۲    
نشست دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۲    
فراجا طی اطلاعیه ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت های رسانه ای توسط جریان سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۱    
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت: اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۲    
در ادامه ی اپیک ماجرایی Rebel Moon، جنگجویان بازمانده باز هم برای دفاع از خانه جدید خود در برابر تهدیدات دشمنان متمرکز می شوند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۲    
وزیر بهداشت از اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به صورت رایگان در کشور خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۲    
پیش بینی های هواشناسی نشان میدهد که نیمه اول اردیبهشت ماه پتانسیل برای تشکیل توده های تندری بسیار بالا بوده و می توانیم بارشهای بسیار خوبی را در بخشهای گسترده ای از کشور دشت کنیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۲    
نمی دانم این خبر تا چه حد واقعیت دارد، اما خیلی از تارنماهای خبری و کانال ها زده اند.زده اند به نقل از معاون امور بانوان رییس جمهور که از آنجا که نام پدر دیگر در کارت های ملی جدید ثبت نمی شود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۸    
رژیم اشغالگر یک شکست مفتضحانه بسیار بسیار بد خورد؛ صهیونیست ها نیامده بودند تا یک عملیات محدود و بدون هدف را انجام بدهند بلکه آمده بودند تا در همین عملیات به اهدافی برسند و بگویند که ما دستمان به ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 دلار و 31 سنت معادل 2.65 درصد افزایش به 89 دلار و 42 سنت رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۲    
زنجیره فولاد کشور با جهش 66 درصدی صادرات نسبت به سال 1401 از 30 میلیون تن فراتر رفته که درآمد 7.6 میلیارد دلاری را برای کشور در پی داشته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد گفت: با توجه به عدم تغییر حقوق و عوارض گمرکی و تخصیص ارز 28 هزار و 500 تومانی، تغییر قیمت کالا های اساسی تخلف است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارز واردات گوشت قرمز اختصاص داده شده است و تا پایان سال 140 هزار تن گوشت منجمد و 30 هزار تن گوشت گرم وارد می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
یکی از اقدامات اصلی در توسعه همکاری های برقی ایران، اتصال شبکه برق ایران و قطر است که تمام تلاش ما بر این اساس است که اتصال شبکه برق دو کشور در دولت سیزدهم به نتیجه برسد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت از واردات 8 تا 10 هزار خودروی برقی به کشور طی 3 ماه آینده خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
سردار استکی در خصوص حوادث صبح امروز در اصفهان اظهار کرد: حادثه صبح امروز در اصفهان جز یک عملیات روانی بیش نیست ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۳    
وزیر تندرو کابینه اسرائیل، آنچه درباره حمله اسرائیل به اصفهان منتشر شده آن را "ضعیف" توصیف کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۷    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۲    
کانال 12 تلویزیون اسرائیل گزارش داد شرکت های هواپیمایی بین المللی پروازهای خود از مبدا فلسطین اشغالی و به سمت این منطقه را لغو کرده اند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات وعده صادق موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد،گفت: دشمنان می خواستند در جامعه ما اختلاف افکنی کنند ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۲    
بر اساس منابع موثق، پهپادهای کوچک (ریزپرنده ها) برای جاسوسی و هدف قرار دادن نیروهای پدافند هوایی ایران آمده بودند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عملیات وعده صادق ، گفت: این عملیات دست آوردهای تاریخی دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
رییس کمیسیون اروپا از ایران و اسرائیل خواست تنش میان خود را مدیریت کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
صابرین نیوز تصاویری از پیدا شدن بقای یک موشک را در عراق منتشر کرده که برخی آن را با موشک اسرائیلی بلک اسپارو مقایسه می کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به توییت اخیر وزیر امنیت اسرائیل در رابطه با حمله امروز اسرائیل به ایران واکنش نشان داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۷    
کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۴    
رسانه ملی برنامه و سریال های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 تدارک دید که می توانید آمار بازدید آن ها را مشاهده کنید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کرد که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به امنیت کامل در سطح آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: هیچ اقدام مشکوکی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
در مهم ترین بازی امروز (جمعه) و در چارچوب هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال، استقلال برای بازگشت به صدر جدول در ورزشگاه آزادی به میدان می رود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۱    
داوری که در کشتی نونهالان مازندران از سوی برخی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و یک شب را در بیمارستان سپری کرده، می گوید درد روحی اتفاق رخ داده برایش بسیار سنگین تر از درد جسمی آن بوده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۷    
آژانس بین المللی انرژی اتمی تأیید می کند که هیچ خسارتی به سایت های هسته ای ایران وارد نشده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۷    
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی در تمام محورهای شمالی و برون شهری کشور هم اکنون تردد روان گزارش شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۷    
وزارت حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرد: اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است و از تاریخ ورود آنها به عربستان شروع می شود و حداکثر تا 29 ذی قعده با پایان می رسد و می تواند براساس برنامه ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۷    
سرلشکر موسوی درباره شنیدن شدن صدای شلیک سنگین در اصفهان تصریح کرد: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۷    
یک سنگ ستاره یهود وسط قبرستانی در وسط ناکجاآباد نروژ شکسته و این حزب کمونیستی "قرمز" که خیلی ادای فلسطین دوستی در می آورد هول شده و سریعا پست زده که وای یهود ستیزی را متوقف کنید!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۱    
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: در دو روز آینده احتمال خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور به دلیل وقوع باد شدید وجود دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۱    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اگر تاریخ رژیم صهیونیستی را به ویژه در شرایطی که این رژیم قرار گرفته و رو به اضمحلال و فروپاشی است بررسی کنیم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۷    
مدیر روابط عمومی فرودگاه امام برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم نگران این است که دیوان لاهه حکم جلب وی و مسئولان دیگر صهیونیست را به دلیل جنایت هایشان در جنگ غزه صادر ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۲    
رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به طور رسمی از یک ماه آینده باید آغاز شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۷    
مرندی: خیر، این یک تلافی بود از سمت مردمی بود که ماهها و سالها محاصره و زندانی شده بودند و آنها را به گرسنگی کشانده بودند و هر روز آنها را می کشتند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۷    
چند ساعتی است،* شبکه های رسانه ای صهیونیستا و دیگر مراکز خبرسازیِ بی اعتبار و مرتبط با آن ها، غوغایی راه انداخته اند در این باب که : انفجارهایی در تاسیسات اصفهان و تبریز صورت گرفته
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۷    
حوالی ساعت 4 بامداد امروز چند صدای انفجار در آسمان اصفهان شنیده شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۲    
دستبرد دولت های اصلاح طلب، اصولگرا و تکنوکرات ها به صندوق بازنشستگان تآمین اجتماعی خیانت در امانت است ؛ همه ی شان بایدتوبه کنند!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۷    
بلاگر رسانه ای که تا قبل از سخنرانی رهبر انقلاب اعتقاد داشت سفارت خانه ما در سوریه جزو خاک کشورمان محسوب نمی شود و مخالف مجازات سخت اسرائیل بود ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۲    
همان قدر که روی پیشانی کسی ننوشته که عمله دشمن و یا پیاده نظام شیطان است، روی پیشانی اش پاک و معصوم و بی آلایش و بدون قصد و غرض هم ننوشته.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۲    
اکانت رسمی ارتش رژیم صهیونیستی در اینستاگرام با انتشار این تصویر مدعی انجام یک عملیات در خاک ایران و به طور مشخص در شهر اصفهان شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۷    
وقتی جنگ آغاز شود، سیاستمدار گلوله، ثروتمند مال و فقیر فرزندش را می دهد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
رسانه های اسرائیلی مدعی حمله به ایران شدند اما تنها چن ریز پرنده بود. همین !