دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاع با ما 8 فروردین 1403 - etelaabama.ir

اطلاع با ما 1 فروردین 1402 اطلاع با ما 1 فروردین 1403 اطلاع با ما 2 فروردین 1403 اطلاع با ما 3 فروردین 1403 اطلاع با ما 4 فروردین 1403 اطلاع با ما 5 فروردین 1403 اطلاع با ما 6 فروردین 1403 اطلاع با ما 7 فروردین 1403 اطلاع با ما 8 فروردین 1403 اطلاع با ما 9 فروردین 1403 اطلاع با ما 10 فروردین 1403 اطلاع با ما 11 فروردین 1403 اطلاع با ما 12 فروردین 1403 اطلاع با ما 13 فروردین 1403 اطلاع با ما 14 فروردین 1403 اطلاع با ما 15 فروردین 1403 اطلاع با ما 16 فروردین 1403 اطلاع با ما 17 فروردین 1403 اطلاع با ما 18 فروردین 1403 اطلاع با ما 19 فروردین 1403 اطلاع با ما 20 فروردین 1403 اطلاع با ما 21 فروردین 1403 اطلاع با ما 22 فروردین 1403 اطلاع با ما 23 فروردین 1403 اطلاع با ما 24 فروردین 1403 اطلاع با ما 25 فروردین 1403 اطلاع با ما 26 فروردین 1403 اطلاع با ما 27 فروردین 1403 اطلاع با ما 28 فروردین 1403 اطلاع با ما 29 فروردین 1403 اطلاع با ما 30 فروردین 1403 اطلاع با ما 31 فروردین 1403 
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۲    
تروریست هایی که به سالن کنسرت کروکوس مسکو حمله کردند، باید تحت شرایطی بسیار سخت در حبس باشند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۳۷    
این گزارش تلاش دارد تا به بررسی ممنوع شدن استخدام رسمی در طول برنامه هفتم بپردازد که به راهکاری برای افزایش بهره وری نیروی انسانی پیشنهاد شده است و قصد دارد این موضوع را با میزان انطباق و همراستایی ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۴    
عکسی از همسر و دختر حمید لولایی را مشاهده کنید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۴    
تصاویری از سفره هفت سین دنیز دایی در فضای مجازی پر بازدید شده است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۲:۲۹    
مدیر شبکه نسیم: مسابقه ترکیبی را با محوریت جناب خان و البته همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۲    
مدیرعامل راه آهن گفت: تعداد مسافران راه آهن در نوروز1403 به بیش از یک میلیون نفر رسید.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۲    
ارقام مرکز آمار نشان می دهد در پاییز 1402 بیشترین نرخ بیکاری زنان برای گروه سنی 20 تا 24 ساله بود که 31 درصد آن ها بیکار ماندند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۶    
طبق گزارش جامعه پزشکی، آمار مصرف خودسرانه داروهایی مثل آمپول تقویتی نوروبیون و ب کمپلکس در ایران بسیار بالا است و خیلی از مردم ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از 25 اسفندماه تاکنون در سطح کشور 182 هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته شده که ماموریت های اورژانس در نوروز امسال نسبت به سال قبل شش درصد کاهش داشته است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۲    
کارشناس برنامه ریزی و آمایش شهری گفت: شبکه کالبدی و شریان های گیلانشهر رشت تاب آوری و تحمل پذیری این حجم مهمان نوروزی را ندارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۲    
فرماندهی مرکزی آمریکا خبر داد که چهار پهپاد دور بُرد را که یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ هدف قرار داشت سرنگون کرده است
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۱    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۸    
استفاده از دستگاه های انتقال دهنده ی صدا آنهم از جنس فوق پیشرفته. بکارگیریِ اصطلاحا باند های جدید، زاویه دار و چهارگوشه! ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۳    
حمید رسایی(منتخب مجلس دوازدهم): الآن قانون ازدواج زمین مانده است. اگر قانون درستی است باید پیگیری کرد که چرا دستگاه ها به آن عمل نمی کنند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۳    
عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته عرب، سکوت کشورهای عربی در قبال موضوع تعدی و تجاوز نظامیان صهیونیست به زنان فلسطینی را به باد انتقاد گرفت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۵۱    
اکانت صهیونیستی نوشته: زیاد النخالة در حضور ده ها هزارنفر سخنرانی کرده. کاش یه موشکی روی سر همه شون فرود میومد!
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۸    
در حمله بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی به مرکز درمانی جمعیت پزشکی اسلامی در شهرک الهباریه در جنوب لبنان 7 نفر به شهادت رسیدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۳    
روند قابل تاملی از تعطیلی، کاهش بودجه و کوچک تر شدن بخشی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور در جریان است ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۸    
با توجه به این که قیمت خودرو به ویژه داخلی ها بسیار بالا رفته دیگر انتظار قیمت های پایین برای مدل های چپی را نباید داشت. به عنوان مثال یک دنا چپی مدل 300 میلیون تومان قیمت دارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۳    
مالیات باران پیشنهاد جدیدی برای افزایش مالیات اهالی تورنتو است تا به جای سنگ فرش کردن زمین هایشان با بتن، علف ها و گیاهان را در ملک خود نگه دارند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۰۳    
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین با رشادت و مجاهدت خود و کودکان مظلوم فلسطینی با خون پاک خود اثبات کرده اند که بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و نسل کشی با حمایت آمریکا در غزه ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۷    
وزیر کار از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی دولت اعلام کرد: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه های مرتبط مبالغ جرایم رانندگی به روزرسانی شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۲:۳۳    
بر اساس بخشنامه مدیر کل دفتر واردات به گمرکات اجرایی، تا زمان تهیه و ابلاغ جداول تفصیلی بودجه 1403 وصول عوارض بر مبنای جداول 1402 انجام خواهد شد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۱    
بارنامه جعلی صادر می شود، بدون اینکه باری جابه جا شده باشد و سهمیه 300 تومانی هر لیتر نفت گاز تخصیص یافته به پیمایشی که صورت نگرفته، در مرزهای کشور 25 تا 30 هزار تومان به فروش می رسد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز آیین نامه مهم بودجه 1403 که در ارتباط با حقوق و دستمزدها بود در هیئت دولت تصویب شد ...
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۲    
روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در اطلاعیه ای از باز بودن درب های اصلی این آرامستان در شب های قدر جهت حضور زائرین در گلزار مطهر شهدا و یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی خبر داد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۲    
وزیر کشور با بیان اینکه جرایم رانندگی اضافه نشده و باید به روز شود، گفت: به علت اینکه برخی از این جرایم خیلی قدیمی است، بازدارندگی ندارد.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۷    
پاییز سال گذشته اتفاقات گوناگونی را برای رادیو تلویزیون به دنبال داشت که به برخی از آن ها می پردازیم.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۷    
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه 40 هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از 24 اسفند تا 8 فروردین 549 هموطن در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۷    
وزیر اقتصاد: امروز مصوبه خوبی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داشتیم و طبق تبصره 6 بودجه 1403، دولت دو ماه فرصت داشت برای عوارض صادرات موارد خام و نیمه خام اعلام نظر کند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۲    
بوکس ایران در سال گذشته در سه رویداد مهم حاضر شد و نتیجه ای جز ناکامی مطلق نداشت.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۲    
شش تیم راه یافته به جام ملت های آسیا 2027 و نیز مرحله بعدی انتخابی جام جهانی 2026 مشخص شدند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۱    
به دنبال فرو ریختن پلی در بندر بالتیمور آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری، تاکنون 6 نفر مفقود اعلام شده و بیم کشته شدن آنها می رود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۱    
در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۷    
جلسه فوق العاده هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور درباره فوت دکتر پرستو بخشی برگزار شد
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۷    
وزیر گردشگری گفت: در ایام نوروز، بیش از 3 میلیون نفر تا روز گذشته از اماکن تاریخی و موزه ها بازدید داشتند و استان های فارس، اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته اند.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۷    
وزیر نفت گفت: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف 152 میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می شود.
اطلاع با ما   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۲    
جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن 549 نفر در سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:علت اصلی تصادفات خستگی و خواب آلودگی است