دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۲۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 27 تیر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 تیر 1396 اطلاعات روز 2 تیر 1396 اطلاعات روز 3 تیر 1396 اطلاعات روز 4 تیر 1396 اطلاعات روز 5 تیر 1396 اطلاعات روز 6 تیر 1396 اطلاعات روز 7 تیر 1396 اطلاعات روز 8 تیر 1396 اطلاعات روز 9 تیر 1396 اطلاعات روز 10 تیر 1396 اطلاعات روز 11 تیر 1396 اطلاعات روز 12 تیر 1396 اطلاعات روز 13 تیر 1396 اطلاعات روز 14 تیر 1396 اطلاعات روز 15 تیر 1396 اطلاعات روز 16 تیر 1396 اطلاعات روز 17 تیر 1396 اطلاعات روز 18 تیر 1396 اطلاعات روز 19 تیر 1396 اطلاعات روز 20 تیر 1396 اطلاعات روز 21 تیر 1396 اطلاعات روز 22 تیر 1396 اطلاعات روز 23 تیر 1396 اطلاعات روز 24 تیر 1396 اطلاعات روز 25 تیر 1396 اطلاعات روز 26 تیر 1396 اطلاعات روز 27 تیر 1396 اطلاعات روز 28 تیر 1396 اطلاعات روز 29 تیر 1396 اطلاعات روز 30 تیر 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۵    
در محور کرج-چالوس حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیرکبیر به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در کیلومتر صفر تا 75 ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۲:۰۷    
منبع: ایسنا نسخه چاپی 1396/04/29 12:51:35 زن قاتل پای چوبه دار بخشیده شد زن قاتل پای چوبه دار بخشیده شد بهره مندی 224 نفر از مددجویان زندان مرکزی ارومیه ار آموزش های مهارتی بهره مندی 224 نفر از ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۱:۲۲    
یکی از مواد مهم برنامه ی ششم توسعه در حوزه ی پولی و بانکی، ماده ی 16 آن است که به تأسیس شورای فقهی بانک مرکزی اشاره دارد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۰۴    
7 نفر از نامزدهای شهرداری تهران به دلیل به کارگیری در دولت دوازدهم و دلایل شخصی از انتخابات فردا در شورای شهر انصراف دادند و انتخاب از میان 7 نفر باقیمانده صورت می گیرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۹    
بعد از سقوط صدام نوع رابطه ما با عراق تغییر و به سوی همکاری های گسترده ای سوق یافت که چه بین دولت ها و چه بین ملت ها صورت گرفته و با توجه به درخواست خود دولت عراق همکاری های وسیعی را در حوزه های ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۹    
پارکینگ طبقاتی خودرو های گران قیمت در سنگاپور.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۸    
یک سازمان حقوقی درباره اعدام قریب الوقوع 14 فعال سیاسی عربستانی به دست رژیم سعودی، ابراز نگرانی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۸    
قیمت هر کیلوگرم پیاز در سطح خرده فروشی های تهران به 3 هزار و 800 تا 4 هزار و 800 تومان و در میادین میوه و تره بار به 3 هزار و 200 تومان رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دیدار با نفت تهران خطرناک ترین دیدار سرخپوشان خواهد بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۸    
وزارت دادگستری آمریکا از صدور کیفرخواست برای دو تبعه ایران، به اتهام ادعایی سرقت اطلاعات و نقض قوانین تحریم های آمریکا خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۳    
مرحومه مریم میرزاخانی گفته بود: برقراری توازن بین ریاضی و مادر بودن خیلی سخت است اما ارزش انجام دادنش را دارد اما اگر کسی فکر کند که هم می تواند یک خانواده خیلی خوب و با ارتباط قوی داشته باشد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۳    
طبق بند الف ماده 6 قانون مصوب سال 1395، کارکنان تحت پوشش صندوق های بازنشستگی می توانند در صورت انتقال به سایر دستگاهها، یا بازخریدی، اخراج، استعفا و استفاده از مرخصی بدون حقوق ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا سال 1430 جمعیت سالمندی کشور به 30 میلیون نفر می رسد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۳    
استاد مشاور مریم میرزاخانی با تاکید بر اینکه مراسم خاکسپاری این دانشمند امروز به وقت آمریکا به صورت خصوصی برگزار خواهد شد، گفت: مراسم ترحیم این نابغه ریاضی نیز روز پنج شنبه در تهران برگزار می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۸    
عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران از ساخت بنایی 4 طبقه در ملکی متعلق به شهرداری منطقه 20 خبر داد و افزود ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۳    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که طرح تعویض کارت های کاغذی معافیت و پایان خدمت همچنان ادامه دارد و کارت های قدیمی فاقد اعتبارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۸    
فرهاد رهبر، رئیس جدید دانشگاه آزاد به دیدار تولیت آستان قدس رضوی رفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۳    
سیل و بارش شدید در ایالت های شمالی هند منجر به کشته شدن بیش از 70 نفر شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۳    
وزیر خارجه کشورمان در جریان سفر به نیویورک با دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۸    
روزنامه اعتماد: حمید رسایی سخت از تقدیری که از این خواننده زیرزمینی کرده راضی است و می گوید: تقدیر از کسی که از گذشته اش پشیمان است کار درستی است .
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۸    
وکیل مدافع شرکت ملی نفت ایران مدعی شد که در مدت پیگیری پرونده شرکت اونر ایر در دادگاه های ترکیه، بابک زنجانی به افرادی در آنجا پیغام می دهد که "همکاری نکنید".
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۳    
رییس جمهور در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت 27 تیرماه سالگرد پذیرش قطعنامه 598، قستمی از سخنرانی آیت الله هاشمی در دیدار با رزمندگان دفاع مقدس را تحت عنوان "ناشنیده های آیت الله هاشمی(ره)" منتشر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۸    
در دو ماه گذشته نیروهای آموزش دیده آمریکایی تمام تلاش خود را برای بیرون راندن داعش از موصل کردند و در همین حوالی در سوریه وضع جنگ خطرناک شده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۳    
بر اساس توافق انجام شده بین بانک مرکزی و 11 بانک قرار بر این شده تا از ابتدای مرداد تا پایان شهریور ماه حدود 500 هزار فقره تسهیلات ازدواج به منظور کاهش صف متقاضیان در انتظار پرداخت قرار گیرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۳    
بازیکن پیشین پرسپولیس در محل این باشگاه حاضر شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۸    
با پیشنهاد 222 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای جذب نیمار از بارسلونا امکان جدایی او از بارسلونا به وجود آمده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۸    
سایت AFC به مهدی طارمی بابت فرا رسیدن تولدش تبریک گفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۳    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مقرر شد روحانی نتایج بررسی بر روی جدول ارزیابی کارنامه ورزا که از سوی فراکسیون تدوین شده را تا 2 هفته آینده اعلام کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۰    
محاسبه کمیسیون بنگاه های املاک یک فرمول ساده دارد که برای تمامی معاملات اجرا می شود و رعایت نکردن این فرمول از سوی بنگاه های املاک تخلف محسوب می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۵    
احتمال دارد بانوی تاریخ ساز تکواندوی ایران به علت مصدومیت بازی های آسیایی 2018 را از دست دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۵    
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره بازگشت حقوق های نجومی به برخی گروه ها با مصوبه اخیر دولت گفت: به هیئت تطبیق گفته می شود تا در این باره بررسی های بیشتری انجام دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در کشور تا روز جمعه آینده هر روز گرمتر می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۵    
گله ما از وزارت ارتباطات این است که برخی از کانال ها و سایت هایی را که بر اساس دستور قضایی یا اعلام و تصویب کارگروه باید بسته و فیلتر شوند، نمی بندد و مسدود نمی کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۰    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: طی سال گذشته 105 رئیس دانشگاه خارجی به ایران سفر کرده است که پیش بینی می شود تا سال 1400 به 205 رئیس دانشگاه افزایش یابد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۰    
برادر رئیس جمهور همچنان در بخش قلب یک بیمارستان خصوصی بستری است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد شرایط باشگاهها را بررسی کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۵    
سخنگوی دولت با اشاره به قرارداد اخیر نفتی با شرکت توتال تاکید کرد بسیاری این قرارداد را به عنوان قراردادی کم نظیر مورد تمجید قرار داده و آنرا از عملکرد های دولت یازدهم بعد از برجام می دانند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۵    
عصر یکشنبه، ساکنان شهرک مسکن مهردرشهرستان نکا استان مازندران صدای فریاد و مشاجره زوج جوانی را شنیدند. اما دقایقی بعد ناگهان سر و صدا خوابید و سکوت سردی درساختمان حکمفرما شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۰    
مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: هم اکنون وضعیت صنایع کشور خیلی بهتر شده، ولی موانعی نیز در راه داریم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۰    
حتی اگر تنها احتمال این ترور وجود داشته باشد، وزارت علوم موظف است از مجاری بین المللی برای ممانعت از پایمال شدن خون این نابغه ایرانی پیگیری های لازم را انجام دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۰    
مراسم تودیع رئیس سابق دانشگاه آزاد و معارفه فرهاد رهبر به ریاست دانشگاه تا دقایقی دیگر در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۰    
گفته می شود فردی که شب گذشته همراه مهران مدیری بود، محافظ شخصی اوست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۰    
روزنامه سیاست روز نوشت:این روزها به نظر می رسد که اصولگرایان در روشهای تبلیغاتی خود دچار سردرگمی و اشتباه شده اند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۵    
این کارها به پای کل جریان اصولگرا نوشته می شود و بخش اعظمی از مخاطبان اصولگرایی ریزش می کنند. نشستن تتلو در صف اول جریان اصولگرایی و نیامدن چهره های شاخص و اصلی اصولگرا در این مراسم نشان از اعتراض به ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۵    
بررسی های نشان می دهد میلیونرهای چینی علاقه دارند به آمریکا مهاجرت کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۰    
خرید جدید پرسپولیسی ها به دنبال یاد گیری زبان فارسی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۵    
فیلم کمتر دیده شده ای از رهبرانقلاب در زمان جنگ مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۰    
مرکز لرزه نگاری آمریکا در اقیانوس آرام در خصوص وقوع سونامی به دنبال زمین لرزه 7.7 ریشتری در روسیه هشدار داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در شورای روابط خارجی آمریکا تأکید کرد: سیاست های آمریکا برای تغییر نظام ایران جواب نخواهد داد.