دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۱۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 24 خرداد 1396 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 فروردین 1396 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1396 اتحاد خبر 31 تیر 1396 اتحاد خبر 31 مرداد 1396 اتحاد خبر 31 شهریور 1396 اتحاد خبر 30 مهر 1396 اتحاد خبر 30 آبان 1396 اتحاد خبر 30 آذر 1396 اتحاد خبر 30 دی 1396 اتحاد خبر 30 بهمن 1396 اتحاد خبر 4 اسفند 1396 اتحاد خبر 1 خرداد 1396 اتحاد خبر 2 خرداد 1396 اتحاد خبر 3 خرداد 1396 اتحاد خبر 4 خرداد 1396 اتحاد خبر 5 خرداد 1396 اتحاد خبر 6 خرداد 1396 اتحاد خبر 7 خرداد 1396 اتحاد خبر 8 خرداد 1396 اتحاد خبر 9 خرداد 1396 اتحاد خبر 10 خرداد 1396 اتحاد خبر 11 خرداد 1396 اتحاد خبر 12 خرداد 1396 اتحاد خبر 13 خرداد 1396 اتحاد خبر 14 خرداد 1396 اتحاد خبر 15 خرداد 1396 اتحاد خبر 16 خرداد 1396 اتحاد خبر 17 خرداد 1396 اتحاد خبر 18 خرداد 1396 اتحاد خبر 19 خرداد 1396 اتحاد خبر 20 خرداد 1396 اتحاد خبر 21 خرداد 1396 اتحاد خبر 22 خرداد 1396 اتحاد خبر 23 خرداد 1396 اتحاد خبر 24 خرداد 1396 اتحاد خبر 25 خرداد 1396 اتحاد خبر 26 خرداد 1396 اتحاد خبر 27 خرداد 1396 اتحاد خبر 28 خرداد 1396 اتحاد خبر 29 خرداد 1396 اتحاد خبر 30 خرداد 1396 اتحاد خبر 31 خرداد 1396 
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۲:۲۲    
اتحادخبر: مطالعات در دانشگاه شفیلد هالام نشان داده است، 30 دقیقه پیاده روی سریع برای بدن معجزه می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۲    
اتحادخبر: در ایران باشد یا افغانستان، درجاده های چین باشد یا در مسیر ترکیه و آلمان، کامیون های پاکستانی از دور شناخته می شوند زیرا هنر کامیون آرایی پاکستان یک برند جهانی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۲    
اتحاد خبر: اغلب مردان، افسردگی را نشانه ضعف، ناتوانی یا شکست می دانند و آن را یک بیماری زنانه تصور می کنند، به همین دلیل از بازگو کردن این بیماری احساس خجالت می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۹    
اتحادخبر: اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ضمن حمایت از برجام و تایید اجرای تعهدات ایران مطابق با توافق هسته ای 'برجام' خواستار ادامه همکاری برای رسیدن ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۹    
اتحادخبر: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی استان بوشهر گفت: در سه سال گذشته تعداد 46 کلاس درس دراین شهرستان نوسازی شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۹    
اتحادخبر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در برخی از نقاط استان بوشهر به حدود 50 درجه سانتیگراد رسیده است و در روزهای آینده شاهد افزایش دما و رطوبت در استان خواهیم بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۵    
اتحادخبر: معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: گواهی بهداشتی دامپزشکی 2محموله ماهی خوراکی تازه به وزن سه تن به کشور قطر از طریق گمرک بندر بوالخیر این استان صادر شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
اتحادخبر: پلیس متروپلیتن لندن بعد از ظهر چهارشنبه اعلام کرد که در جریان آتش سوزی برج مسکونی گرنفل واقع در غرب لندن دستکم 12 نفر کشته شده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
اتحادخبر: رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی بوشهر گفت: سه هزار و 700 نفر در استان بوشهر دچار نارسایی کلیه هستند که از این تعداد 24 کودک بیمار کلیوی در انتظار پیوند قرار دارند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
اتحادخبر: سردار رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار کرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۰    
اتحادخبر: نایب رئیس مجلس با بیان اینکه عبارت "آتش به اختیار" شامل همه حوزه ها اعم از فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می شود، تصریح کرد: آتش به اختیار دو طرفه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: شب قدر شب بیدار شدن است نه بیدار ماندن.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن تسلیت شهادت حضرت امام علی علیه السلام گفت: معرفت و تبعیت از سیره امام علی (ع) ضامن رستگاری انسان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۰    
اتحادخبر: فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تقویت روحیه همبستگی و اتحاد در بین اقشار مختلف مردم در جامعه اسلامی از برکات ماه مبارک رمضان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۰    
اتحادخبر: در پی پرداخت قسط 4.5 میلیارد دلاری و تکمیل فرآیند خرید یاهو توسط ورایزن، مدیرعامل یاهو استعفا کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۰    
اتحادخبر: مدیرروابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزایش 20 درصدی نرخ بلیت هواپیما بدون نظارت این سازمان را رد کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۵    
اتحادخبر: سه سال پیش همین موقع، کمتر طرفدار فوتبالی در ایران مهدی طارمی را می شناخت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۰۰:۰۵    
اتحاد خبر: رئیس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: به منظور استانداردسازی و رفع مشکلات موقعیت یابی شناورهای ورودی به این بندر تجاری ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۲۳:۵۰    
اتحاد خبر: نشست هم اندیشی استاندار بوشهر با اصحاب رسانه/م
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۰    
اتحاد خبر: شکست استقلال در نقل و انتقالات پارسال و امسال منجر به این شده که یکی از مهمترین سازنده های اسکلت فوتبال ایران هیچ نماینده ای در تیم ملی و صعود به جام جهانی نداشته باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۰    
اتحاد خبر: وزیر ورزش عراق از موافقت ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه بین تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال عراق در کربلا خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۵    
اتحادخبر: شهر ریز شهری از توابع شهرستان جم در استان بوشهر می باشد. این شهر دارای آب و هوایی معتدل در بیشتر فصول سال بوده و با طبیعتی بکر و بسیار زیبا سالانه پذیرای خیل عظیم گردشگران و مسافران می باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۵    
اتحادخبر: زمین لرزه 3 ریشتری برازجان مرکز شهرستان دشتستان را لرزاند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۰    
اتحاد خبر: باشگاه استقلال از هافبک تیم ملی ازبکستان به دو کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در ایران و فیفا شکایت کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۰    
اتحاد خبر: رئیس صنایع انجمن غذایی ایران گفت: برخی سودجویان برای شفافیت روغن های سرخ کردنی به آن شربت معده اضافه می کنند که سلامت مردم را به خطر می اندازد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۵    
اتحاد خبر: دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل، ریاض را مظنون اصلی وقایع تروریستی تهران دانست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۵    
اتحاد خبر: زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان پس از حضور در یک مراسم افطار، در پیامی توییتری نوشت: افطار ماه رمضان یک سنت شگفت آور است و به همه توصیه می کنم، حضور در مراسم افطار را تجربه کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۵    
اتحاد خبر: آتش سوزی گسترده ای در غرب لندن به طور کامل یک برج مسکونی 24 طبقه را که ساکنان آن مسلمان هستند، فرا گرفته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰    
اتحادخبر: خواجه جیلانی ابوبکر روز چهارشنبه به رسانه های محلی افغانستان گفت که این ایرانی به نام مجید را همراه با یک شهروند افغان در حال انتقال 236 کیلوگرم مواد مخدر در منطقه مرزی دستگیر شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰    
اتحادخبر: کنگره آمریکا لایحه تحریم های جدید علیه روسیه را دریافت کرده و احتمال می رود امروز(چهارشنبه) درباره آن رای گیری کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
اتحادخبر: سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: هفتاد و ششمین مرحله پرداخت یارانه نقدی مربوط به خرداد ماه 1396، ساعت 24 پنجشنبه بیست و پنجم خردادماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
اتحادخبر: مقامات وزارت امنیت داخلی آمریکا برای بحث در مورد تدابیر جدید امنیتی که می تواند مانع از گسترش قانون ممنوعیت حمل لپ تاپ در پروازها شود، با مقامات اروپایی دیدار می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
اتحادخبر: شورای پول و اعتبار سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه ضروری (درمان، تحصیل، ودیعه مسکن و ... ) را از 20 میلیون ریال به 100 میلیون ریال افزایش داد
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
اتحاد خبر: هفته محیط زیست فرصت مناسبی برای پرداختن به اهمیت، نقش و جایگاه این میراث بزرگ و بررسی و تبیین چگونگی حفظ و حراست از آن برای نسل امروز و نسلهای فرداست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
اتحادخبر: صادق زیباکلام در روزنامه اعتماد نوشت: کابینه دولت یازدهم گویای ناگفته هایی است که رییس جمهور انتخاب کرده بود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اتحادخبر: فدراسیون فوتبال قطر بعد از استعفای فوساتی تصمیم گرفت سرمربی اسپانیایی تیم ملی امید این کشور را به عنوان جایگزین او انتخاب کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اتحادخبر: سرمربی تیم ملی فوتبال قطر بعد از پیروزی برابر کره جنوبی تصمیم گرفت که از سمت خود استعفا دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اتحادخبر: بعید نیست استقلال که اخیرا هیچ بازیکنی در تیم ملی نداشته، در جام جهانی 2018 با حداقل سهمیه ملی پوش مواجه شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اتحادخبر: بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است باید به گونه ای به تیم ملی امکانات داده شود که مهیای حضور در جام جهانی 2018 روسیه و حتی صعود از مرحله گروهی این رقابت ها باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اتحاد خبر: شب قدر همان شبی است که در تمام سال، شبی بخوبی و فضیلت آن نمی رسد و عمل در آن شب بهتر است از عمل در هزار ماه است که تقدیر و سرنوشت امور سال هر فرد تعیین می شود و ملائکه در آن شب به اذن ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اتحادخبر: هافبک صربستانی در 9 فصل پیاپی عنوان قهرمانی لیگ های مختلف اروپایی را به دست آورده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۵    
اتحادخبر: دکتر اصغر شاهمرادی در روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: یک بانک مرکزی خوب در دنیا چه ویژگی هایی دارد و فاصله ما با دنیا در این زمینه چقدر است؟ شاید برای پاسخ به این سوال بهتر باشد ویژگی های یک ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۵    
اتحادخبر: سروش رفیعی با انتشار پستی خبر داد که از پرسپولیس جدا می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۵    
اتحادخبر: برنامه غذایی در ماه مبارک رمضان نباید نسبت به قبل خیلی تغییر کند و در صورت امکان باید ساده باشد. همچنین باید طوری تنظیم شود که بر روی وزن طبیعی تاثیر زیادی نداشته باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۵    
اتحادخبر: در گزارش زیر تصاویری از مسابقه دویدن در کف و حباب را مشاهده می کنید که در شهر پکن چین برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۵    
اتحادخبر: فشارخون بالا یکی از عوامل اصلی در بروز مشکلات نعوظ است و مطالعه ای که نتایج آن در مجله انجمن طب سالمندان آمریکا چاپ شده ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: مراسم احیای شب قدر(نوزدهم رمضان) با حضور گسترده مردم در مصلی جمعه شهر بوشهر برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: شکستن سد تحریم ها و به ثمر نشستن برجام اکنون وارد سال دوم خود شده و به گفته کارشناسان اقتصادی سال 1396 می تواند با ورورد سرمایه گذاران خارجی به کشور سال رونق اقتصادی ایران باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۵    
اتحادخبر: فال روزانه چهارشنبه 24 خرداد 1396
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۵    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۵    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۵    
اتحادخبر: در شرح دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان آمده است: برکات ماه مبارک رمضان عبارتند از خواندن دعا، عبادت کردن، تلاوت قرآن و قرائت دعاهایی مانند ابوحمزه از برکات رمضان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۵    
اتحادخبر: با اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی پلیس، 600 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان دشتستان کشف و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.