پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۳:۰۴Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 23 خرداد 1396 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 فروردین 1396 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1396 اتحاد خبر 31 تیر 1396 اتحاد خبر 31 مرداد 1396 اتحاد خبر 31 شهریور 1396 اتحاد خبر 30 مهر 1396 اتحاد خبر 30 آبان 1396 اتحاد خبر 30 آذر 1396 اتحاد خبر 30 دی 1396 اتحاد خبر 30 بهمن 1396 اتحاد خبر 4 اسفند 1396 اتحاد خبر 1 خرداد 1396 اتحاد خبر 2 خرداد 1396 اتحاد خبر 3 خرداد 1396 اتحاد خبر 4 خرداد 1396 اتحاد خبر 5 خرداد 1396 اتحاد خبر 6 خرداد 1396 اتحاد خبر 7 خرداد 1396 اتحاد خبر 8 خرداد 1396 اتحاد خبر 9 خرداد 1396 اتحاد خبر 10 خرداد 1396 اتحاد خبر 11 خرداد 1396 اتحاد خبر 12 خرداد 1396 اتحاد خبر 13 خرداد 1396 اتحاد خبر 14 خرداد 1396 اتحاد خبر 15 خرداد 1396 اتحاد خبر 16 خرداد 1396 اتحاد خبر 17 خرداد 1396 اتحاد خبر 18 خرداد 1396 اتحاد خبر 19 خرداد 1396 اتحاد خبر 20 خرداد 1396 اتحاد خبر 21 خرداد 1396 اتحاد خبر 22 خرداد 1396 اتحاد خبر 23 خرداد 1396 اتحاد خبر 24 خرداد 1396 اتحاد خبر 25 خرداد 1396 اتحاد خبر 26 خرداد 1396 اتحاد خبر 27 خرداد 1396 اتحاد خبر 28 خرداد 1396 اتحاد خبر 29 خرداد 1396 اتحاد خبر 30 خرداد 1396 اتحاد خبر 31 خرداد 1396 
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۲    
اتحادخبر: هر کیلو برنج وارداتی آرژانتین، با قیمت 2 هزار و 700 تومان به فروش می رسد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۳    
اتحادخبر: در مفاتیح الجنان ادعیه و مناجات های بسیاری زیبایی وجود دارد که حرفهای دل بسیاری از ماست. حرفهایی که بعد از در میان گذاشتن آن با خدا حسابی حالمان را خوب کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۴    
اتحادخبر: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 234 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد 96 خبر داد و گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۵    
اتحاد خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک های خیران امسال یکهزار و 528 واحد مسکونی مددجویان این نهاد حمایتی با 126میلیارد ریال اعتبار احداث ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۵    
اتحاد خبر: روزنامه پیام عسلویه در شماره 714 مصاحبه اختصاصی فاضل قنبرپور با مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال با عنوان به عشق بوشهری ها گل می زنم را به چاپ رسانده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۰    
اتحادخبر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: آلودگی 2 محل شنا در ساحل بوشهر بیش از حد مجاز است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۵    
اتحادخبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: هیچ کسی نمی تواند وجود تخلفات پزشکی را انکار کند اما باید برای پیگیری تخلفات احتمالی از راه های قانونی اقدام کرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۵    
اتحادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: یک دستگاه کامیون حامل 5 تن لیمو ترش خارجی قاچاق توسط ماموران انتظامی توقیف شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۵    
اتحاد خبر: هافبک پرسپولیس بعد از نیم فصل بازی برای این تیم اعلام کرد فصل آینده در خارج از کشور به فوتبال خود ادامه می دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۵    
اتحادخبر: تسهیلات قرض الحسنه ضروری برای امور تحصیلی، ودیعه مسکن و درمان افراد متقاضی از 2 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اتحاد خبر: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای ساماندهی تبلیغات پوشاک خارجی دارای برند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اتحاد خبر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر گفت: خوشه های کسب و کار یکی از راهکارهای توسعه پایدار در صنایع کوچک و متوسط است که با تشکیل و ایجاد آن این صنایع تقویت می شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اتحاد خبر: جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان میزان وقوع جرائم در این استان کاهش 11درصدی داشته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۰    
اتحادخبر: شما می توانید با استفاده از نور، فضایی را وسیع تر و یا کوچک تر نمایش دهید. برای این منظور کافی است نورپردازی را بر روی دیوارها و کنج های محیط انجام دهید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۵    
اتحادخبر: رویا تیموریان بازیگر سینما وتلویزیون عکس متفاوتی از خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: روایت های متفاوت از حادثه تروریستی روز چهارشنبه یک سردرگمی در جامعه ایجاد کرده است و تشخیص راست و دروغ در این بازار داغ شایعات کاری است بس دشوار و حال نمایندگان از روایت درست سخن می گویند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه به منظور حضور در مجمع اسلو و دیدارهای دوجانبه با برخی شخصیت ها و مقامات بین المللی به اسلو سفر کرده بود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۰    
اتحادخبر: خودرو فورد شلبی تیپ Convertible مدل 2014 در بازار مناطق آزاد به قیمت 195 میلیون تومان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۷:۳۰    
اتحادخبر: ماه رمضان، ماه نزدیک تر شدن دل ها به خداوند متعال است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۶    
اتحادخبر: معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: بیش از 70 میلیون و 568 هزار متر مکعب آب آشامیدنی سال گذشته در مشترکان شهرهای استان بوشهر مصرف شده که نسبت به سال ماقبل آن 3 ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۱    
اتحادخبر: قوی ترین پورشه ساخته شده در جهان در یک رویداد بازی در امریکا در معرض دید عموم قرار گرفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۶    
اتحاد خبر-سرویس ورزشی: در این چند سال که به صورت مختصر به ورزش بانوان توجه شده، شیرزنان و دختران با استعداد برازجانی به سرعت مسیر ترقی را طی کرده و افتخارات بسیاری کسب کرده اند که دعوت صبا باغبان ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۶    
اتحادخبر: یکی از مخاطبان این رسانه طی متنی دغدغه خود را عنوان کرد در ذیل مشروح دغدغه وی را می خوانیم؛
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۱    
اتحادخبر غلامرضا خیاط: رمضان، ماه نزول قرآن، میهمانی خدا، میزبان حضرت احدیت و مبهمان بنده های او، ماه درک کردن، تحمل و تامل.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۶    
اتحادخبر: دبیر شورایاری منطقه 12 گفت: 500 خانه مجردی در اطراف مجلس وجود دارد که همین موضوع باعث کاهش امنیت شده است. در سال جاری حدود 20 نفر در قهوه خانه های منطقه جان خود را از دست داده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۶    
اتحادخبر: سرپرست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: طرح خاموش کردن فلرهای پالایشگاه مجتمع گازی پارس جنوبی در دستور کار قرار دارد که با اجرای این طرح 23 درصد از هدررفت گاز در پالایشگاه چهارم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۱    
اتحادخبر: یک کارشناس بازار کار میزان کار مفید در ایران را کمتر از 20 درصد می داند. او برای افزایش بهره وری در کارگاه ها پیشنهاد می کند نظام دستمزد از وقت مزدی به کارمزدی تبدیل شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۱    
اتحادخبر: دبیر شورای عالی مناطق آزاد از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری ثبت شده در هفت منطقه آزاد کشور خبر داد و گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۱    
اتحادخبر: غلامرضا فدایی در خبرآنلاین نوشت: آنچه انسان را انسان می کند توجه به عقلانیت و روشمند زندگی کردن و حفظ تعادل است. عدل و عدالت در همه موارد لازم است و گفته اند که با عدل آسمان وزمین برپاست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۱    
اتحادخبر: مرتضی حیدری دیشب در برنامه خندوانه حضور یافت و درباره اجرای برنامه های مناظره و خاطراتش در این راستا سخن گفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۵۱    
اتحادخبر: رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از ارائه نامه تمدید 6 ماهه تفحص از این صندوق به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۳۶    
اتحاد خبر: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پس از صعود به جام جهانی روسیه در پایان بازی با ازبکستان همراه با تماشاگران در ورزشگاه آزادی به خوشحالی پرداختن و جشن پنجمین صعود به جام جهانی را برگزار کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۱:۱۶    
اتحاد خبر: تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه 22 خرداد با برتری 2 بر صفر مقابل تیم ملی ازبکستان توانست به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۱    
اتحادخبر: در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور دریانودان پارس جنوبی نخستین شکست در این رقابت ها را تجربه کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۱    
اتحادخبر: سه بازیکن ایرانجوان بوشهر مورد توجه یک تیم خوزستانی قرار گرفته اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۶    
اتحادخبر: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: بانوان استان بوشهر برای فعالیت های اقتصادی توانمندسازی می شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۶    
اتحادخبر: در آئینی با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان دشتستان، فعالان حوزه محیط زیست تجلیل شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۱    
اتحادخبر: واژه ای که این روزها در دنیای کسب و کار زیاد به گوشمان می خورد، صداقت و اصالت است که اغلب به عنوان کلید موفقیت در رهبری موثر و کارآمد تصور می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۱    
اتحادخبر اکبر صابری: داعش طی سال های اخیر هرگز موفق به عملیاتی در ایران نشده بود و همواره چشم و گوش های بیدار و هوشیار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان هر گونه اقدام این تروریست های تکفیری را در ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۱    
اتحادخبر : فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: 5 سارق که به صورت مسلحانه در دریا اقدام به سرقت از شناورها می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۶    
اتحادخبر: فرزانه قبادی در روزنامه اعتماد نوشت: پس از گذشت حدود 9 سال، بالاخره یکی از مترقی ترین قوانین کشور چند هفته ای است که با ایجاد سامانه ای به طور جدی اجرایی شده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۱    
اتحادخبر: جزئیات کامل مصوبه هیات دولت درباره فرمول جدید مالیات بر ساخت و فروش مسکن ، از نرخ های متفاوت برای شخصی سازها و شرکت های ساختمانی حکایت دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۱    
اتحادخبر: قیمت دلار که در دو روز ابتدایی هفته به آرامی در مسیر افزایشی قرار گرفته بود، در سومین روز هفته تغییر جهت داد و راه کاهشی در پیش گرفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۱    
اتحادخبر: محمد لاهوتی؛ رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در روزنامه ایران نوشت: صادرات در دل خود معناهای نهفته زیادی دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۱    
اتحادخبر: دیوان عالی کشور حکم طلاق زن جوانی را که بارها مورد ضرب وجرح شوهرش قرار گرفته و با وجود درخواست جدایی همچنان پرونده اش در کش وقوس بود مورد تأیید قرار داد و این زن از شوهرش جدا شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۱    
اتحادخبر: دیاکو حسینی . محمد فاضلی در رزونامه شرق نوشتند:زمان زیادی طول کشیده تا مباحث محیط زیستی از معنای اکولوژیک فراتر رفته و با ایجاد فهمی جامع تر به امنیت ملی و موازنه های ژئوپلیتیک پیوند بخورند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۱    
اتحادخبر: در حالی رئیس کل بانک مرکزی در واپسین روزهای بهار، وعده بررسی نرخ سود بانکی در شورای پول و اعتبار را داده بود که اکنون برخی بانکها، دور جدیدی از افزایش نرخ سود را آغاز کرده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۲    
فال روزانه سه شنبه 23 خرداد 1396
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: ایران شب گذشته موفق شد مجوز حضور در پنجمین جام جهانی اش را کسب کند. اولین صعود متوالی به جام های جهانی به سریال حضور یکی در میان ایران پایان داد.