دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۳:۳۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 14 آبان 1396 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 فروردین 1396 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1396 اتحاد خبر 31 خرداد 1396 اتحاد خبر 31 تیر 1396 اتحاد خبر 31 مرداد 1396 اتحاد خبر 31 شهریور 1396 اتحاد خبر 30 مهر 1396 اتحاد خبر 30 آذر 1396 اتحاد خبر 30 دی 1396 اتحاد خبر 30 بهمن 1396 اتحاد خبر 4 اسفند 1396 اتحاد خبر 1 آبان 1396 اتحاد خبر 2 آبان 1396 اتحاد خبر 3 آبان 1396 اتحاد خبر 4 آبان 1396 اتحاد خبر 5 آبان 1396 اتحاد خبر 6 آبان 1396 اتحاد خبر 7 آبان 1396 اتحاد خبر 8 آبان 1396 اتحاد خبر 9 آبان 1396 اتحاد خبر 10 آبان 1396 اتحاد خبر 11 آبان 1396 اتحاد خبر 12 آبان 1396 اتحاد خبر 13 آبان 1396 اتحاد خبر 14 آبان 1396 اتحاد خبر 15 آبان 1396 اتحاد خبر 16 آبان 1396 اتحاد خبر 17 آبان 1396 اتحاد خبر 18 آبان 1396 اتحاد خبر 19 آبان 1396 اتحاد خبر 20 آبان 1396 اتحاد خبر 21 آبان 1396 اتحاد خبر 22 آبان 1396 اتحاد خبر 23 آبان 1396 اتحاد خبر 24 آبان 1396 اتحاد خبر 25 آبان 1396 اتحاد خبر 26 آبان 1396 اتحاد خبر 27 آبان 1396 اتحاد خبر 28 آبان 1396 اتحاد خبر 29 آبان 1396 اتحاد خبر 30 آبان 1396 
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۷    
اتحاد خبر: مسئول دبیرخانه کارگروه مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نفرات برتر مسابقه طراحی زنده لباس فرم مدارس در این استان معرفی شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۹    
اتحاد خبر: در حالی که روزهای خاکی نیاز به پوشش گیاهی بیشتر احساس می شود اما عده ای در همین روزها به قطع ده ها درخت دست زدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۳    
اتحاد خبر: مهندسان فناوری مترسک هوشمندی را طراحی و ساخته اند که قادر است به طور همه جانبه از مزرعه محافظت کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۳۲    
اتحاد خبر : دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی، در صفحات شبکه اجتماعی، به مسئله ای در راه پیمایی اربعین اشاره کرده اند که به نظر می رسد جای پرداختن و توجه است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۰۲    
اتحاد خبر: یک کارشناس تغذیه گفت: اگر مدت زمان ناشتایی طولانی شود، نگهداری قند خون در سطحی که مغز قادر به فعالیت طبیعی خود باشد، مختل شده و یادگیری و تمرکز حواس کمتر می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۳    
اتحاد خبر: استاندار تهران در جلسه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در استان تهران بابیان اینکه با این وضعیت شاخص های آلایندگی،تهران قابل زندگی نیست گفت: لازم است بر مبنای مطالعات ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۸    
اتحاد خبر: آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توقیف تجهیزات وای فای ایران در عراق توسط مراکز امنیتی این کشور و عدم همکاری برای ارائه اینترنت به زائران کربلا خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۶    
اتحاد خبر: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت نکردن پول گندم کاران باعث یاس و بی انگیزه گی کشاورزان می شود که تاثیر منفی و مستقیمی بر تولید محصول استراتژیک گندم دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۵    
اتحاد خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: عملیات ساخت و راه اندازی ام آر آی دوم دانشگاه علوم پزشکی به زودی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر آغاز می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۴    
اتحاد خبر: بازپرس شعبه دو دادسرای انقلاب مرند گفت: دختر 16 ساله مرندی به طرز فجیعی توسط چند جوان به قتل رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۲    
اتحاد خبر: ظاهرا پیاز یکی از دم دستی ترین مواد آشپزخانه است که برای طعم دادن به غذاها آن را به کار می بریم. شاید عجیب به نظر برسد اما آب پیاز، می تواند راهکاری خانگی برای ریزش موهای تان باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۳    
اتحاد خبر: حضور محمدباقر قالیباف در مراسم ترحیم پدر سردار سلیمانی که عصر امروز در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۷    
چرا نمی توانید بخوابید و باید چه کار کنید؟
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۳    
اتحاد خبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان دیلم خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۸    
اتحاد خبر: بر اثر تیراندازی در یک کلیسا در منطقه سادرلند اسپرینگز تگزاس ده ها نفر کشته و زخمی شده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۵    
اتحاد خبر: مجری طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبی گفت: عملیات بارگیری سه پایه (جکت) مشعل 13سی این فاز از یارد شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) برای حمل و نصب در موقعیت دریایی به پایان رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۹    
اتحاد خبر: مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا: موبایل آیفون 10 یا آیفون X اولین موبایل ممنوعه در طرح رجیستری موبایل است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۹    
اتحاد خبر: سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم پارس جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از14 میلیون و 461 هزار و 381 بشکه میعانات گازی تولید و جهت صادرات بارگیری شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۰    
اتحاد خبر: ساسانیان ساخت اولین گنبدها در مقیاس بالا را در ایران آغاز کردند. گنبدها در دوران رنسانس و باروک محبوبیت زیادی پیدا کردند که منجر به ساخت برخی از معروف ترین گنبدهای جهان شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۱    
اتحاد خبر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از بکارگیری 16 بانو در پست های مدیریتی جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۸    
اتحاد خبر: اگر دوست دارید که انسان شادتری باشید، باید زندگی تان را زیر ذره بین قرار دهید. آنوقت به خوبی می دانید که چه چیزهای برای زندگی تان لازم و چه چیزهایی باید از زندگی تان حذف و فضا برای ورود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۰    
اتحاد خبر: مربی دروازه بان های نفت تهران گفت: من از کی روش می پرسم که معیارش برای انتخاب دروازه بان ها چیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۰    
اتحاد خبر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف 453 دستگاه تلفن رومیزی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۴    
اتحاد خبر: کسب و کارتان هر چه باشد، به نوعی به حیطه فروش مرتبط می شود. چه بخواهید مشتریانی به دست آورید که محصولات تان را بخرند، چه بخواهید با سرمایه گذاران جدید مذاکره کنید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۲۳    
اتحاد خبر: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم مقرر شد زمان را از دست ندهیم تا آقای گرشاسبی کارهای مدیریتی را تا اطلاع ثانوی بر عهده بگیرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۱۱    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 15 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، زیرک، منطقی، موقر و با متانت و بی پروا هستید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۱۱    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۸    
عناوین روزنامه های امروز
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۰    
اتحاد خبر: مسئولان باشگاه پرسپولیس و مربیان این تیم از مهاجم نیجریه ای خود بی خبر هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۴    
اتحاد خبر: دروازه بان سابق تیم ملی ایرلند عنوان کرد جو ورزشگاه آزادی در پلی آف جام جهانی را در هیچ کجای دنیا ندیده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۸    
اتحاد خبر: عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از ورود جدی این کمیته به موضوع جادوگری در بازی گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۵    
اتحاد خبر: فهرست بدلباس ترین فوتبالیست های سال 2017 منتشر شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۶    
اتحاد خبر: بعد از چالش های به وجود آمده میان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما برای حق پخش تلویزیونی، حالا این اختلافات وارد فاز تازه ای شده که شاید حتی این موضوع به پخش نشدن بازی های لیگ برتر منجر شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۳    
اتحاد خبر: سعید علی حسینی ملی پوش سنگین وزن بزرگسالان ایران در نیم فصل امسال لیگ برتر، با باشگاه مناطق نفت خیز جنوب خوزستان قرارداد بست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۷    
اتحاد خبر: بر اساس گزارش های حسابرسی انجام شده در ادوار مختلف بدهی های باشگاه استقلال در سه دوره مالی از بدو تاسیس تا پایان تیر 95 بیش از 98 میلیارد تومان می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۱    
اتحاد خبر: فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۵    
اتحاد خبر: تصویری از دسته گل بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برای مراسم ترحیم پدر سردار قاسم سلیمانی منتشر شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۲    
اتحاد خبر: زنجبیل، هل، فلفل سیاه، خردل، فلفل هندی، جینسینگ، قاصدک، زردچوبه،زیره و دارچین ادویه هایی هستند که برای لاغری بدون رژیم غذایی سخت خیلی موثر هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۹    
اتحاد خبر: اتلتیکو مادرید پس از کسب چند نتیجه ضعیف متوالی در لالیگا و لیگ قهرمانان، سرانجام شب گذشته در زمین دپورتیوو 0-1 پیروز شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۰    
اتحاد خبر: بر اساس آخرین آمار به دست آمده از دیدنی ترین نقاط جهان در سال 2016, ده مکان زیر, به ترتیب عنوان اول تا دهم محبوب ترین نقاط دیدنی جهان را از آن خود کرده اند:
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۴    
اتحادخبر: یک منبع آگاه نزدیک به ولایتی در خصوص استعفای نخست وزیر لبنان و محتوای مذاکرات محرمانه صورت گرفته بین مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب و سعد حریری گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۱    
اتحاد خبر: شاید باور نکنید اما وحشتی که هنگام تماشا کردن فیلم های ترسناک سراسر وجود شما را فرا می گیرد می تواند در بهبود شرایط جسمی و روحی شما موثر باشد و در واقع باعث افزایش سوزاندن کالری و خلق و ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۸    
اتحاد خبر: معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور اعلام کرد که رئیس جمهور حل مشکل سپنتا نیکنام را در چارچوب قانون اساسی و حقوق شهروندی پیگیری می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۶    
اتحاد خبر: این تراکتور فوق العاده تمیز مانده و ترکیب بدنه قرمز و چرخ های کرم آن کاملا زیباست. این تراکتور برای کلکسیونرهای پورشه یک جواهر گرانبها باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۰    
اتحاد خبر: آرای تکمیلی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از سری رقابتهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر اعلام شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۸    
اتحاد خبر: رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: به منظور حفظ ضخامت و حالت سفتی در سر شیرهای سنتی از دستمال کاغذی استفاده می شود این در حالی است که این مواد سلولزی به هیچ عنوان در بدن هضم نشده و ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۶    
اتحاد خبر: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، علی اکبر طاهری هیچ استعفانامه کتبی ای به این وزارتخانه ارائه نکرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۵    
اتحاد خبر: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکشنبه 14 آبان ماه در آرایشگاه ژیمند برازجان کتابخانه ای افتتاح گردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۸    
اتحاد خبر: یک نظرسنجی جدید نشان داد، اکثر آمریکایی ها معتقدند دونالد ترامپ در 9 ماه اول ریاست جمهوری خود دستاورد چندانی نداشته و این دستاوردهای او بسیار کمتر از انتظاراتی است که به هنگام آغاز ریاست ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۲    
اتحاد خبر: با تلاش و پشتکار نیروی انتظامی شهرستان دشتستان دودستگاه موتور سیکلت 250 سی سی قاچاق در دشتستان توقیف شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۱    
اتحاد خبر: دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر برازجان جهت پیگیری مشکلات این شهر شنبه 13 آبان ماه جلساتی را با مسئولین وزارت کشور ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۰    
اتحاد خبر : در انتصابات جدید شهردار تهران، محمدعلی فرجود به عنوان مدیرعامل سازمان فناوری و ارتباطات شهرداری تهران و حامد احسان بخش نیز به سردبیری سایت شهرداری تهران انتخاب شده اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۱    
اتحاد خبر : نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه سیاست گذاری دارد نه قانونگذاری ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر : عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از کلید خوردن استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۹    
اتحاد خبر : رئیس میز افغانستان در سازمان توسعه تجارت با تاکید بر لزوم توجه به بازار افغانستان به عنوان بازاری ماندگار اظهار کرد: در حال حاضر سهم ایران از بازار خودروی این کشور صفر است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۳    
اتحاد خبر : امام جمعه مشهد مقدس گفت: بنده بی پروا نهی از منکر می کنم. ملاحظه نمی کنم چه کسی خوشش می آید و چه کسی بدش می آید. جایی که منکر شرعی است مقابلش می ایستم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۵    
اتحاد خبر : فیلمبرداری لس آنجلس-تهران به کارگردانی تینا پاکروان به روزهای پایانی خود می رسد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۲۳    
اتحاد خبر : قاضی شهریاری در تشریح آخرین وضعیت پرونده خواننده معروف گفت: پس از اعتراض متهم به علت فوت، پرونده به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۴    
اتحاد خبر : قاضی سراج از ورود سازمان بازرسی به جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک بار مصرف خبرداد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۱    
اتحاد خبر : ایلات متحده با کسری تراز بازرگانی با اغلب کشورهای جنوب شرق آسیا و شرق آسیا مواجه است در درجه اول با چین ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۸    
اتحاد خبر : محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری استعفای خود را تقدیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۵    
اتحاد خبر : رییس دفتر رییس جمهور گفت: دولت در بحث کنترل قیمت بلیت پروازها از مبدا ایران به نجف برای ایام اربعین ورود کرده است و برای سال آینده نیز برنامه ریزی در جهت کنترل قیمت ها انجام می گیرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۲    
اتحاد خبر : یک منبع آگاه امنیتی از به شهادت رسیدن 2 نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان کرمان در درگیری دیشب با قاچاقچیان مسلح در شمال شهرستان براوات خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۸    
اتحاد خبر : دیدنی های امروز؛ یکشنبه 14 آبان
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۶    
اتحاد خبر : اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای برگزاری اردوی اتریش و دو دیدار دوستانه با پاناما و ونزوئلا اعلام شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۳    
اتحاد خبر : مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از ارائه آموزش های مهارتی همگام با استانداردهای روز دنیا در استان بوشهر خبر داد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۸    
اتحاد خبر: نمایشگاه آثار گروه هنرهای تجسمی کادر به سرپرستی عبداله دویسری، غروب شنبه 13 آبان در عمارت دهدشتی بوشهر، با حضور ایرج صغیری هنرمند نامدار بوشهر و علاقه مندان آغاز به کار کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۴    
اتحاد خبر: پنجشنبه 11 آبان ماه عامل تیر اندازی در شهر برازجان دستگیر شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۶    
اتحاد خبر : فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در روزهای گذشته 4 شکارچی همراه با لاشه 3 آهو در پناهگاه حیات وحش موته دستگیر شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۳    
اتحاد خبر : سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از تغییر زمان ارائه بودجه سال 97 از سوی دولت به مجلس خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۰    
اتحاد خبر : یک ماه بیشتر به انتخابات 29 اردیبهشت نمانده بود که نامه ای ازسوی دبیر شورای نگهبان در مطبوعات منتشر شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۱    
اتحاد خبر : مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بر اساس تفاهم نامه پنج گانه قرار است تا دو سال آینده 11 هزار خانوار دارای دو فرد معلول و بیشتر صاحب خانه شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۵۹    
اتحاد خبر : فتاح میگوید؛ من راجع به قطع یارانه ها از یک سال پیش با آقای روحانی صحبت کردم و گفتم که من مسئولیت قطع یارانه ها را می پذیرم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۷    
اتحاد خبر : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته دهم لیگ برتر را اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۵    
اتحاد خبر : سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که لایحه بودجه سال97 ، 19 آذر تقدیم مجلس خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۲    
اتحاد خبر : در اثر واژگونی یک اتوبوس مسافربری در محور شاهین شهر_ مورچه خورت 13 مرد و یک زن مصدوم شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۳    
اتحاد خبر : معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از بخشودگی خسارات و ضرر و زیان ناشی از تاخیر در پرداخت حقوق دولتی بهره برداران معادن استان در مهلت مقرر خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۰    
اتحاد خبر: با همت و پشتکار نیروی انتظامی شهرستان دشتستان سه شنبه 9 آبان ماه 96 انبار دپو قاچاق در دشتستان شناسایی شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۷    
اتحاد خبر : خوشگذرانی احمدرضا عابدزاده در آمریکا
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۷    
اتحاد خبر: یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه پدیده بیکاری در کشور به معضلی بزرگ تبدیل شده است به نقش مهم و بالقوه وزارت کار در رفع این معضل پرداخت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۱    
اتحاد خبر: تیپ عجیب و غریب علی صادقی در خارج از کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۹    
اتحاد خبر : مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر آخرین وضعیت مذاکرات این شرکت با هواپیماساز بویینگ برای ورود 15 فروند هواپیمای جدید به ایران را تشریح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۴    
اتحاد خبر: در فصل های پاییز و زمستانی غالبا آلودگی هوا زیاد است و افرادی که ورزش می کنند نگران خطراتی هستند که آلودگی هوا برای سلامتی آنها دارد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۸    
اتحاد خبر : ممنوع التصویری و ابهام در آن همچنان ادامه داشت تا اینکه امین عارف نیا، مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در مراسمی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۵    
اتحاد خبر: سحر قریشی در افتتاحیه فیلم سینمایی خالتور در سینما عصر جدید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۲    
اتحاد خبر : مسئولان نسبت به حل کردن این معضل آن طور که باید جدی نیستند. انگار که خود و عزیزان شان در تهران زندگی نمی کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۲۶    
اتحاد خبر : روز گذشته رتبه های کشورهای دنیا در سنجش میزان شادی شان در سال 2017، از تلویزیون یورونیوز، اعلام شد؛ در این گزارش، کشورهای نروژ، دانمارک، ایسلند، سوئیس، فنلاند، هلند، کانادا، نیوزلند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۲۳    
اتحاد خبر : رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از احتمال تخصیص 15 هزار سهمیه استخدامی جدید و برگزاری آزمون در بهمن ماه در صورت موافقت سازمان امور اداری و استخدامی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۷    
اتحاد خبر : پادشاهی عربستان به بهانه مبارزه با فساد مالی، دستور بازداشت 10 شاهزاده و 30 مقام سابق و فعلی را صادر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۴    
اتحاد خبر : مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۱    
اتحاد خبر : فال روزانه یکشنبه 14 آبان 1396
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۰۵    
اتحاد خبر : مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.