جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۰۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 2 آذر 1398 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 31 فروردین 1398 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1398 اتحاد خبر 30 خرداد 1398 اتحاد خبر 31 تیر 1398 اتحاد خبر 31 مرداد 1398 اتحاد خبر 31 شهریور 1398 اتحاد خبر 30 مهر 1398 اتحاد خبر 2 آبان 1398 اتحاد خبر 30 دی 1398 اتحاد خبر 30 بهمن 1398 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 1 آذر 1398 اتحاد خبر 2 آذر 1398 اتحاد خبر 3 آذر 1398 اتحاد خبر 4 آذر 1398 اتحاد خبر 5 آذر 1398 اتحاد خبر 6 آذر 1398 اتحاد خبر 7 آذر 1398 اتحاد خبر 8 آذر 1398 اتحاد خبر 9 آذر 1398 اتحاد خبر 10 آذر 1398 اتحاد خبر 11 آذر 1398 اتحاد خبر 12 آذر 1398 اتحاد خبر 13 آذر 1398 اتحاد خبر 14 آذر 1398 اتحاد خبر 15 آذر 1398 اتحاد خبر 16 آذر 1398 اتحاد خبر 17 آذر 1398 اتحاد خبر 18 آذر 1398 اتحاد خبر 19 آذر 1398 اتحاد خبر 20 آذر 1398 اتحاد خبر 21 آذر 1398 اتحاد خبر 22 آذر 1398 اتحاد خبر 23 آذر 1398 اتحاد خبر 24 آذر 1398 اتحاد خبر 25 آذر 1398 اتحاد خبر 26 آذر 1398 اتحاد خبر 27 آذر 1398 اتحاد خبر 28 آذر 1398 اتحاد خبر 29 آذر 1398 اتحاد خبر 30 آذر 1398 
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۰:۲۶    
اتحادخبر: اولین حضور زیدی اسمیت انگلیسی در صحنه جهانی ادبیات بی اندازه به یادماندنی بود. دندان های سفید ، اولین رمان او که در سال 2000 منتشر شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۳۶    
اتحادخبر: اندروید سیستم عاملی است که به راحتی می توان به بیشتر ویژگی های مهم آن دسترسی پیدا کرد، اما در این میان قابلیت های مفیدی هم قرار دارد که جلوی چشم کاربران تعبیه نشده اند و برای یافتن آن ها ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۶    
اتحادخبر: مشاور امنیتی پیشین ترامپ در نخستین توییت خود در دو ماه گذشته نوشت که کاخ سفید دسترسی او به حساب توییتری اش را قطع کرده بود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۱    
اتحاد خبر: رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: هم اکنون 30 دستگاه اتوبوس درون شهری در مناطق و محله های مختلف این بندر در زمینه جابه جایی شهروندان فعالیت می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۱    
اتحاد خبر:رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی چرومی گناوه گفت: یک بانوی نیکوکار تهرانی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به این بیمارستان اهدا کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۱    
اتحادخبر: درد گردن، چه بخاطر بد خوابیدن باشد چه وضعیت و فرم بد بدن و یا یک چرخش و حرکت ناگهانی گردن یا استرس زیاد، یکی از شکایت های همیشگی است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۱    
اتحادخبر: در ویدئویی که از پشت صحنه Persia's Got Talent شبکه MBC Persia در استکهلم منتشر شده مشخص شده مهناز افشار بازیگر معروف ایرانی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۱    
اتحادخبر: وزارت رفاه از سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند و خود را واجد شرایط می دانند خواست شماره ملی خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۲۶    
اتحاد خبر: با رعایت بهداشت دهان نه تنها به سلامت دندان ها کمک می کنید بلکه به تازگی محققین دانشگاه برگن موفق به کشف رابطه ای بین مشکلات لثه ای و آلزایمری شده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۱۶    
اتحادخبر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباطی ویدیویی از عموم مردم به دلیل قطع اینترنت و مشکلات ناشی از آن در یک هفته اخیر عذرخواهی کرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۳۱    
اتحاد خبر: از هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور ایرانجوان بوشهر شنبه شب با برتری برابر شهدای بابلسر در صدر جدول قرار گرفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۱    
اتحاد خبر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک محموله دوچرخه قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در شهرستان دشتستان کشف شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۶    
اتحاد خبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شرایط این نهاد از لحاظ مالی، تجهیزاتی و امکاناتی ضعیف است اما وجود مدیران توانمند، کمبودها را جبران کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۱    
اتحاد خبر: یک زن تبعه کشور افغانستان ساکن در گناوه روز شنبه در آب های ساحلی این بندر غرق و ناپدید شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۶    
اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: مردم این استان در جریان ناآرامی های اخیر با تعهد و اعتقادی که داشتند در جدا کردن صف خود از اغتشاش گران پیشتازی کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۱    
اتحاد خبر: اگر هر روز پیاده روی می کنید و نتیجه خاصی را شاهد نیستید، هنگام انجام این فعالیت به اندازه کافی کالری نمی سوزانید تا در یک وضعیت کمبود کالری قرار بگیرید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۶    
اتحاد خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: طرح راهداری زمستانی با هدف ایجاد ایمنی در راه ها و ارائه خدمات مناسب به مسافران در این استان آغاز شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۶    
اتحاد خبر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و مدیران این شهرستان حق حمایت از حزب، کاندیداها و گروه خاصی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۶    
اتحاد خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: متهمان 2 پرونده قاچاق سوخت در این استان به پرداخت 494میلیارد و 256 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط سوخت کشف شده محکوم شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۶    
اتحادخبر؛ سید علی زرگر*: استندآپ کمدی ، تمسخر یا شوخی؟ تا به حال شده با کسی شوخی کنید ولی در عین حال مخاطب شما احساس کند که مورد تمسخر قرار گرفته است؟
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۱    
اتحاد خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کوتاه شدن روند و فرآیند پیگیری سرمایه گذاری ها یکی از برنامه های جدید دستگاه های اقتصادی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۱    
اتحادخبر: رئیس اتاق بازرگانی ایران و کویت گفت: تجار و بازرگانان بوشهری با اعزام هیات های تجاری برای حضور بیشتر در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس و بویژه کویت تلاش کنند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۶    
اتحادخبر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فعالیت شش هزار و 700 سرویس مدرسه در استان گفت: سوخت سرویس مدارس استان بوشهر تامین می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۱    
اتحادخبر: مدیر سابق موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک با انتشار پیامی از حمایت وزیر دفاع فرانسه از برجام در نشست این موسسه خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۶    
اتحادخبر: مرد شماره 3 جهان در تلاش است خود را در مسابقات تنیس استرالیا ثابت کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۱    
اتحادخبر: خلیل زاده با تصمیم گابریل کالدرون در دیدار نفت مسجد سلیمان در ترکیب نبود. او به خاطر آسیب دیدگی بازی فولاد را از دست داد ولی سرمربی قرمزها تصمیم گرفت جمعه هم این بازیکن را بازی ندهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۶    
اتحادخبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شرایط آموزش و پرورش از لحاظ مالی، تجهیزاتی و امکاناتی ضعیف است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۶    
اتحادخبر: سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من به عشق هواداران فولاد به جهنم هم می روم و با همه وجود از اعتبار این تیم دفاع می کنم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۱    
اتحادخبر: تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در دوران افت خود به سر می برد و همین مسئله روی روند کاری سرخپوشان تاثیر گذاشته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۱    
اتحاد خبر: راهپیمایی مردم انقلابی برازجان در محکومیت اغتشاشاگران برای دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت کشور صبح شنبه در برازجان برگزار شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۱    
اتحادخبر: قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در جریان معاملات امروز شنبه 2 آذر 98 صرافی های بانکی، همچنان در کانال 11 هزار تومانی قرار گرفته و برای خرید 11700 تومان و برای فروش 11800 تومان است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۶    
اتحادخبر: گئورگ ویلهلم فریدریش هگل، به طرز بسیار همه جانبه ای از همان ابتدای ورودش به دانشگاه و توجه فلسفی اش تمایل خاصی به ادیان در جهان و امر دینی به مثابه عامل حرکت در تحولات اجتماعی و نیز سیاسی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۱    
اتحادخبر: سخنرانی انتخاباتی "نایجل فاراژ" رهبر حزب "برگزیت" بریتانیا در لندن/ آسوشیتدپرس
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۱    
اتحادخبر: راهپیمایی مردم در بوشهر در راستای بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی و محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۱    
اتحادخبر: در گذشته افراد به دلیل تمایلات فرقه ای و مذهبی یا بیان عقیده ای خاص، تاتو می کردند. اما در سال های اخیر تاتو جنبه زیبایی پیدا کرده است و اکثر جوانان در نقاطی از بدن خود تاتو می زنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۱    
اتحادخبر:هادی حسینی از کار کردن با محسن چاوشی و ویژگی های اخلاقی این خواننده گفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۶    
اتحاد خبر:شب گذشته اتصال اینترنت خانگی در 10 استان انجام شد و یک سوم کشور به فضای اینترنت بین المللی برگشتند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۱    
اتحادخبر: پژوهشگر ارشد پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران به عوارض متعدد بیماری دیابت اشاره کرد و گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۶    
اتحادخبر: دیروز در پایان تمرین آبی پوشان زمزمه عجیبی را میان بازیکنان شنیدیم که در نوع خود بیانگر نارضایتی آن ها از شرایط موجود بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۱    
اتحادخبر: آیا چشمان شما تمام مواد مغذی مورد نیاز جهت پیشگیری از آب مروارید و سایر بیماری های چشمی را دریافت می کنند؛ برخی مواد غذایی مفید، سلامت چشم را تضمین می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۶    
اتحادخبر: سومین مرحله از کمک های حمایتی دولت ساعت 24 امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۶    
اتحاد خبر:مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو با هشدار نسبت به خطر مصرف بی رویه و یا نادرست آنتی بیوتیک ها و ایجاد مقاومت میکروبی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۶    
اتحادخبر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر تکمیل طرح های نیمه تمام تمام را یک اولویت دانست و گفت: 30 پروژه بزرگ استان بوشهر دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۱    
اتحاد خبر:سایت Firstpost در گزارشی، برخی عوارض ناشی از آلودگی صوتی برای سلامتی را تشریح کرده است. از جملۀ این عوارض می توان به مشکلات شنوایی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۱    
اتحاد خبر:الناز شاکردوست عکسی را از پشت صحنه فیلم شبی که ماه کامل شد منتشر کرده است.