پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۳May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1403 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 30 اسفند 1399 اتحاد خبر 29 اسفند 1400 اتحاد خبر 29 اسفند 1401 اتحاد خبر 29 اسفند 1402 اتحاد خبر 31 فروردین 1403 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 3 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 4 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 5 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 6 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 7 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 8 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 9 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 10 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 11 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 12 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 13 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 14 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 15 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 16 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 17 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 18 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 19 اردیبهشت 1403 
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: پزشکان آمریکایی تست ادرار تازه ای را ابداع کرده اند که یکی از مشکلات بزرگ تشخیص سرطان پروستات را حل می کند و گونه کم سرعت بیماری را از شکل تهاجمی تر آن که نیازمند نمونه برداری و درمان فوری ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
اتحادخبر: ظریف: برجام امروز اصلاً شرایط خوبی ندارد. دیدیم اتحادیه اروپا اعلام کرد که خواهان بازگشت برجام هستیم، البته امروز حتماً شرایط بازگشت برجام بسیار دشوارتر از اوایل دوران ریاست آقای بایدن است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
اتحادخبر: خبر لغو کنسرت معین زد رسما به او ابلاغ شد. لغو کنسرت فروردین ماه آرمان گرشاسبی و جنجالهای لغو فستیوال کوچه، همه و همه دست به دست هم داده اند تا استان بوشهر، حالا همچون اصفهان و مشهد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: آیا ویتامین D روند پیری را در انسان ها کاهش می دهد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است مطالعات دانشمندان را مورد بررسی قرار دهیم.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: پرونده ثبت نام آزمون سراسری 1403 هم بسته شد؛ آزمونی که دور اول ثبت نام آن در آذر سال گذشته و دور دوم نیز در فروردین امسال انجام شد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
اتحادخبر: دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: 35 رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
اتحادخبر: فرماندار دشتستان گفت: لایروبی همه زهکشی های سطح شهرستان دشتستان تا سال 1405 تکمیل می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
اتحادخبر: فرماندار تنگستان گفت: در هفته کار و کارگر سال جاری ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
اتحادخبر: مطالعات نشان می دهند که گوزن شمالی، این حیوان عجیب برای زنده ماندن در مناطق سختی مثل قطب شمال حتی در خواب هم به خوردن غذا مشغول است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
اتحادخبر: فرماندار بوشهر گفت: همدلی و همراهی بین مسؤولان شهرستان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۲    
اتحادخبر: معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برداشت گندم از مزارع بذری استان بوشهر آغاز شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
اتحادخبر: مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش آموزی استان بوشهر برگزار و صادق عبدالهی با 27 رأی به عنوان رییس هیأت ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
اتحادخبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از توسعه مراکز مراقبت سلامت در استان خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته، بیماریابی در استان بوشهر افزایش یافته است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۲    
اتحادخبر: فرماندار دشتستان با اشاره به سرمایه گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش کشاورزی گفت: کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم آب بر در دشتستان ایجاد می شود ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در چهار ماهه اول امسال بیش از 19 هزار میلیارد تومان حق عوارض آلایندگی استان بوشهر وصول می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: کار تأیید مزارع پرورش آبزیان در استان بوشهر در زمینه تحقق شعار سال به اتحادیه ها و بخش خصوصی واگذار شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طول 4.2 کیلومتر آماده بهره برداری است و تا کیلومتر هفت جاده نیز، شهریورماه آماده افتتاح خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: 27 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان طی سال گذشته پرداخت شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۲    
اتحادخبر: مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر از خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی توسط اتحادیه تعاونیهای تولید روستایی کشور دراستان خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۲    
اتحادخبر: استاندار بوشهر از تخصیص 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۲    
اتحادخبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۲    
اتحادخبر: مدیر کل امور عشایر استان بوشهر گفت: تا پایان سال جاری پنل خورشیدی بین تمامی عشایر استان توزیع خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۲    
اتحادخبر: رییس شورای شهر بوشهرگفت: با احداث فاز 2 پارک مروارید و پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم 60 متری دریا 4.5 هکتار به فضای تفریحی و سبز نوار ساحلی افزوده می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۲    
اتحاد خبر-سعیده دشتی:مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت : با وجود شیوع بیماری آبزیان در سال گذشته، تولید میگو پرورشی در استان بوشهر پس از کنترل این بیماری به 24 هزار تن رسید ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۲    
اتحاد خبر:روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول به منظور تنویر افکار عمومی، ضمن رد ادعاهای مطرح شده در یکی از شبه رسانه ها که با اهداف معلوم و سودجویانه عنوان شده است، توضیحاتی ارائه کرد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
اتحادخبر: آکسیوس به نقل از منابع آگاه گفت که تحریم ها مانع از دریافت هر نوع کمک یا آموزش نظامی به این گردان و اعضای آن می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
اتحادخبر: جامعه پرستاری از تبعیض در پرداختی های نظام سلامت گلایه مند است و همین موضوع باعث خروج نیروهای پرستاری از مراکز درمانی در بخش دولتی شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
اتحادخبر: دفاع مدنی غزه از مفقود شدن 500 شهروند فلسطینی بعد از عقب نشینی نیروهای اشغالگر از خان یونس خبر داده و اعلام کرد که از سرنوشت این افراد هیچ اطلاعی در دست نیست.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
اتحادخبر: امروز در بازار کالاهای اساسی با وجود اینکه تا انقضای برخی محصولات زمان زیادی باقی مانده محصولات به دلیل رکود سنگین بازار با تخفیف های ویژه به فروش می رسند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
اتحادخبر: با شدت گرفتن حمله های حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی نخست وزیر این رژیم دست به دامن فرانسه شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
اتحادخبر-زینب رنج کش: اولین اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی در سال جاری به همراه بخشدار مرکزی شهرستان دشتستان و دهیاران این بخش صبح یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در روستای بنار آبشیرین انجام شد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
اتحادخبر: ارتباط چشمی یک رفتار مشخص است و زمانی اتفاق می افتد که فردی به صورت مستقیم در چشم فردی دیگر نگاه کند. در تعریفی دیگر، ارتباط چشمی به عنوان ارتباطی بصری با چشمان مخاطب در نظر گرفته می شود ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
اتحادخبر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در فروردین امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر بوشهر 92.5 درصد افزایش یافت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۲    
اتحادخبر: مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با اجرای خط انتقال آب از سد شهدای تنگ ارم، مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
اتحادخبر: طبق اعلام یک سایت انگلیسی، کریس کولمن سرمربی سابق تیم ملی ولز با انعقاد قراردادی 18 ماهه هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده خواهد گرفت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
اتحادخبر: دو کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کردند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: در ادامه رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، دو دیدار برگزار می شود که مصاف سپاهان و ملوان از حساسیت بالایی برخوردار است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: با اعلام کمیته انضباطی مربی تیم استقلال تهران باید دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: مربی تیم ملی روئینگ با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شاگردانش از بازبینی برنامه ها برای حضور موفق در بازیهای المپیک 2024 فرانسه خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۲    
اتحادخبر: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران گفت: فدراسیون والیبال به تیم ملی جوانان مأموریت داده است تا در لیگ ملت های آسیای مرکزی (کاوا) در پاکستان حضور داشته باشد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
این مطلب به طور خاص طرفداران مرسدس بنز را مخاطب خود قرار می دهد! زیرا با یکی از عالی ترین نمونه های این اشراف زاده آلمانی سر و کار داریم ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: دنیا خالدی و مبینا صیدالی از شهرستان عسلویه در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در تیم منتخب استان شرکت خواهند کرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۲    
اتحادخبر-زینب رنج کش: به مناسبت دوم اردیبهشت ماه، روز زمین پاک "اتحاد خبر" با سه تن از فعالین محیط زیست استان بوشهر "محمد نعمتی" ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ۰۷:۳۲    
اتحادخبر: فال روزانه 1403.02 .02