دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 11 اردیبهشت 1403 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 30 اسفند 1399 اتحاد خبر 29 اسفند 1400 اتحاد خبر 29 اسفند 1401 اتحاد خبر 29 اسفند 1402 اتحاد خبر 31 فروردین 1403 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 3 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 4 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 5 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 6 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 7 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 8 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 9 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 10 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 11 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 12 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 13 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 14 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 15 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 16 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 17 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 18 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 19 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 20 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 21 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 22 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 23 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 24 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 25 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 26 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 27 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 28 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 29 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 30 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1403 
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۲    
اتحادخبر: در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دیدار تیم های استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی داوران بوشهری قضاوت می کنند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۲    
اتحادخبر: دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
اتحادخبر: نتیجه دیدار با سپاهان علاوه بر اهمیتی که در راه قهرمانی پرسپولس دارد، تأثیر مستقیمی روی سرنوشت اوسمار در این تیم خواهد داشت.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
آفتاب نیوز نوشت: شاید همیشه فکر کنید که پرتقال بالاترین ویتامین C را دربین خوردنی ها دارد، اما جالب است بدانید که گیاهی وجود دارد که این گیاه، 3 برابر پرتقال ویتامین C دارد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
اتحادخبر: هیچ روشی برای تشخیص الکل تقلبی وجود ندارد و تمام روش هایی هم که در فضای مجازی برای تشخیص آن ها عنوان می شود شاید تا حدودی کمک کننده باشند، اما درباره هیچ کدام قطعیت برای تشخیص وجود ندارد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
اتحادخبر: حمام باید همیشه تمیز باشد و بخوبی ضدعفونی شود. علاوه بر این، برخی لوازم موجود در این مکان هستند که نه تنها کارایی لازم را ندارند ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۲    
اتحادخبر: از ریاست قوه در اجرای دادنامه درخواست شد و با تایید ایشان و موافقت رهبری ایشان حکم اعدامش نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۲    
اتحادخبر: یک متخصص مغزواعصاب می گوید: ابتلا به میگرن در 30 درصد افراد علت ژنتیک دارد و در طول زندگی هم عوامل مختلفی ممکن است منجر به بروز آن شود که مهم ترین عامل، مصرف بی رویه مسکن ها است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس احتمال اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و قرار دادن آن در فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی را منتفی دانسته است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه درباره عملیات حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به اسرائیل گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۲    
اتحادخبر: حسینی تاکید کرد: اگر خودرویی چراغ زنون داشته باشد در صورت مشاهده جریمه می شود چراکه چراغ زنون خطرآفرین است و می تواند برای دید دیگر رانندگان خطر ایجاد کند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
اتحادخبر: بخشدار آب پخش گفت: مهم ترین چالش پیش روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است .
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
اتحادخبر: معاون اقتصادی استانداری بوشهر گفت: از طرحهای اقتصادی که زمینه اشتغال جوانان این استان فراهم می کند حمایت می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: روابط سنتی و قدیمی تجاری بوشهر و هندوستان در حال تبدیل به روابط نوین و جدیدی است که سبب ارتقا کیفیت فعالیت های تجاری و بازرگانی طرفین شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
اتحادخبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح کالابرگ یارانه ای تاکنون چهار هزار میلیارد ریال اعتبار مازاد یارانه در این استان پرداخت شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از مجهز شدن ماشین الات دهیاری های استان به سیستم ردیاب خبر دارد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روز های پایانی هفته خبرداد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: سرپرست بخشداری آب پخش گفت: برخی از روستاهای بخش آب پخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان شهرستان دشتستان هستند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر باتاکید بر توجه به تقویت مرزبانی در ابعاد سیستم های الکترونیکی دریایی، گفت: تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در استان نباید کمبودی باشد که منجر به این شود بیمار به خاطر این کمبود امکانات به استان دیگر برود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رسانه ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در جهت امیدآفرینی در انتخابات اسفند ماه در مقابل تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
اتحاد خبر:مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس طی پیامی با تبریک روز جهانی کارگر اظهار داشت: بدون تردید کارگران عمود خیمه تولید در پتروشیمی پردیس هستند و کسب موفقیت های شرکت بدون مجاهدت شبانه روزی و مسئولانه ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۲    
اتحاد خبر:گزارش گمرک از عملکرد 100صادرکننده اول طی سال 1402 نشان می دهد که شرکت پتروشیمی پردیس سهم مهمی از 49 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی ایران دارد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۲    
اتحاد خبر- اصغر علی خانی: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۲    
اتحاد خبر- اصغر علی خانی: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
اتحادخبر: مدیر حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در تشریح این خبر گفت: خرید و فروش واحد های مسکونی قبل از آماده سازی کامل، غیر قانونی است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۲    
اتحادخبر: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کنسرت های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند و همه بر اساس قانون اجرا می شوند ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
اتحادخبر: استقلال سرپرست سازمان خصوصی سازی در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس گفت: تا زمانی که انتقال سهام این دو باشگاه قطعا صورت نگیرد مجمع برگزار نمی شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
اتحادخبر: باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
اتحادخبر: تعیین تکلیف در خصوص دروازه بان های پرسپولیس و سپاهان برای مصاف دو تیم در هفته یسست و پنجم لیگ برتر چالش جدی مربیان دو تیم شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
اتحادخبر: پنج بازیکن بین دو تیم استقلال تهران و تراکتور مشترک هستند و باید روز چهارشنبه برابر تیم های سابق خود به میدان بروند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 2331 دلار و 4 سنت رسید.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۲    
اتحادخبر: شاید این سؤال شما هم باشد که در چه وضعیتی بخوابید تا خواب شما بهترین کیفیت را داشته باشد و به سلامتی تان کمک کند. در این مطلب به مزایا و معایب هر یک از وضعیت های خواب می پردازیم.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در تشریح این خبرگفت: 874هکتار زمین، اکنون تک برگی شده است و شرایط برای اجرای طرح های شهرسازی و واگذاری به کلیه اشخاص واجد شرایط مهیا شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
اتحادخبر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دومین ایثار ماندگار سال جاری خبر داد و گفت: بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۲    
اتحادخبر: وجود مو روی گوش و کانال گوش می تواند یک علامت هشدار باشد و باید جدی گرفته شود. علاوه بر این ظاهر نازیبای آن اعتماد به نفس شخص در اجتماع را کاهش می دهد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: تغذیه یکی از عوامل مهم در افسردگیست بطوری که بدون آنکه فرد متوجه شود خوردن یک سری از مواد غذایی باعث تشدید علائم افسردگی در وی می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: آب سیب زمینی از فواید و خواص بی نظیری برخوردار است که در ادامه مشاهده می نمایید، البته در کنار فواید فوق العاده اش می تواند عوارضی را هم به همراه داشته باشد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
اتحادخبر-زینب رنج کش: شوراها پارلمان های محلی هستند که به نمایندگی از مردم برای شهر و روستای خود برنامه ریزی و تصمیم گیری می نمایند ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۲    
اتحادخبر: رییس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۷:۳۲    
اتحادخبر: فال روزانه 1403.02.11