دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 22 اردیبهشت 1403 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 29 اسفند 1396 اتحاد خبر 29 اسفند 1397 اتحاد خبر 29 اسفند 1398 اتحاد خبر 30 اسفند 1399 اتحاد خبر 29 اسفند 1400 اتحاد خبر 29 اسفند 1401 اتحاد خبر 29 اسفند 1402 اتحاد خبر 31 فروردین 1403 اتحاد خبر 1 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 2 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 3 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 4 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 5 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 6 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 7 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 8 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 9 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 10 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 11 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 12 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 13 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 14 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 15 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 16 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 17 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 18 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 19 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 20 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 21 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 22 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 23 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 24 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 25 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 26 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 27 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 28 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 29 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 30 اردیبهشت 1403 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1403 
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۹    
اتحادخبر: برنده بلامنازع بزرگترین مغز در میان گونه های جانوری، نهنگ عنبر با مغزی به وزن حدود 9 کیلوگرم است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
اتحادخبر: مراسم امضای سند همکاری پروژه تدوین سند راهبردی متانول ایران فی مابین شرکت پتروشیمی زاگرس و پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران امضا شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
اتحادخبر: رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین روز جمعه ادعا کردند که روسیه حمله جدید تمام عیاری را انجام داده و چندین نقطه از مواضع را در مرز با خارکیف هدف قرار داده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
اتحادخبر: روزنامه واشنگتن پست امروز شنبه در گزارشی به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: اگر اسرائیل از تهاجم گسترده خود به رفح عقب نشینی کند، ایالات متحده کمک های ارزشمندی به تل آویو ارائه می کند .
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
اتحادخبر: دکتر سید وحید شتاب بوشهری متخصص سم شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این باره به آفتاب نیوز گفت: بنده در مورد مسئله روغن های آلوده نمی توانم هیچ اظهار نظری داشته باشم ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
اتحادخبر: اواخر فروردین ماه سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره افزایش قیمت شیر خشک توضیح داد که اصلاح قیمت شیرخشک به دلیل درخواست تولیدکنندگان و با هدف حمایت از آنها و همچنین مصوبه ستاد تنظیم بازار صورت ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
اتحادخبر: وبگاه خبری آکسیوس امروز شنبه به نقل از دو فرد مطلع گزارش داد کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ فعالانه در حال بررسی انتخاب نیکی هیلی به عنوان زوج انتخاباتی وی است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۱    
اتحادخبر: تهدید مصر به لغو توافق کمپ دیوید مقامات ارشد اسرائیلی را بر آن داشت تا با همتایان مصری خود تماس بگیرند و از ماهیت و جزئیات خواسته ها مطلع شوند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: شرکت پتروشیمی پردیس با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به دستاوردهای قابل توجهی در حوزه توسعه بازار به سمت کشورهای آمریکای جنوبی، آسیای مرکزی ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۲    
اتحادخبر: مسابقات قهرمانی داژبال بانوان کشور با مشارکت 17 تیم در استان تهران برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۲    
اتحادخبر: فرماندار بوشهربا تاکید بر اینکه حمایت از ایتام و نیازمندان وظیفه دولت و خیرین است، گفت: حمایت از این کودکان، علاوه بر رفع نیازهای مادی، روحیه یاری به دیگران را درآنان نهادینه می کند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ایجاد 800 طرح اشتغال تولید برق با پنل خورشیدی برای مددجویان تحت پوشش استان در سال 1403 خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: همزمان با دهه کرامت پنجمین رویداد اردیبهشت محلات در بخش آقایان با حضور 160 ورزشکار از 12 محله شهر بوشهر در رشته فوتبال به میزبانی هلیله آغاز به کار کرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: باید درس سالمندی جمعیت در مدارس تدریس شود تا حوزه آموزشی در راستای حرکت فرهنگی قرار بگیرد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برنامه های فرهنگی برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: ارزیابی علمی و فنی شرکت های متقاضی پروانه فعالیت در زمینه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در استان بوشهر انجام شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: شناور حامل 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب های بوشهر توقیف شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۲    
اتحادخبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر از نظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از استان های شاخص و تأثیرگذار کشور است .
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۲    
اتحادخبر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن باید به عنوان یکی از اهداف مهم دولت تسریع و با جدیت بیشتری دنبال شود.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: پس از هفت سال که نرخ باروی در کشور کاهشی بود امسال در 14 استان از جمله بوشهر افزایشی شد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۲    
اتحادخبر: فرماندار دشتستان گفت: هیچ واحد صنفی و صنعتی در دشتستان نباید از کودکان کار و اتباع غیرمجاز استفاده کند ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
اتحاد خبر- امید دریسی: چه ایرادی دارد اگر در مسئله ای تخصص نداریم بگوییم نمی دانیم؟ و بدتر، آن مسؤولی است که با اظهار نظری نسنجیده و ندانسته مسبب هزینه برای کشور می شود. ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
اتحادخبر-مهراب شاد: در جریان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه سالانه نفت، گاز و پتروشیمی که از سه روز پیش در حال برگزاری است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۲    
اتحادخبر: در حاشیه بیست وهشتمین نمایشگاه سالانه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که اکنون در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است با محمدهاشم نجفی اردکانی ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۲    
اتحادخبر: در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی ، مدیران و نمایندگان شرکت پتروشیمی پارس با سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان نشست هم اندیشی با هدف پشتیبانی از تولید ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
داده های اداره آمار چین نشان داد تورم سالانه چین از 0.1 درصد به 0.3 درصد رسیده است. به گزارش ایسنا، در گزارش اداره ملی آمار چین آمده است که نرخ تورم سالانه چین در ماه آوریل به 0 ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
اتحادخبر: رئیس جمهور آمریکا با کنایه به یک توصیه جنجالی دونالد ترامپ در دوره همه گیری کروناویروس برای تزریق وایتکس به منظور درمان این بیماری گفت این رئیس جمهور سابق آمریکا باید به خودش کمی از وایتکس ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
اتحادخبر: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی حاکمیتی برآمده از متن ملت بزرگ و مقتدر ایران و دارای هویت رسمی و قانونی منبعث از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است که همگام با دیگر ارکان نیرو های مسلح ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
اتحادخبر: این روزها اغلب ساکنان نیمکره شمالی برای پوشیدن لباس های خنک و بهاره و تابستانه آماده می شوند. در این میان، برای برخی، انتخاب لباس به عاملی مهم تر از دمای هوا و سلیقه شخصی بستگی دارد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
اتحادخبر: نتیجه مطالعه ای نشان داده است، افرادی که یک میوه معمولی در روز مصرف می کنند، 32 درصد کمتر در معرض خطر بیماری قلبی قرار دارند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۲    
اتحادخبر: به مناسبت دهه کرامت و با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم ، نمایشگاه و فروشگاه جوانان رضوی در روز جمعه 21 اردیبهشت ماه توسط استاندار بوشهر افتتاح گردید
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۲    
اتحادخبر: مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: خدمات درمانی رایگان دامپزشکان در مناطق کمتر توسعه یافته استان بوشهر همچنان در حال انجام است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۲    
اتحادخبر: همزمان با دهه کرامت پرچم سبز رضوی در شهر برازجان به اهتزاز در آمد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: برخی شهروندان محلات کوی آزادگان 3 و محله پرگان شهر برازجان با تجمع در محل احداث ایستگاه پست فشار قوی برق مخالفت خود با این احداث پست را اعلام و خواستار رسیدگی مسئولین شدند ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: عملکرد ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای کنترل دوپینگ ورزشکاران در سال جاری میلادی تا به امروز منجر به محرز شدن نتیجه مثبت تست 6 ورزشکار از سه رشته شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: در حالی که هنوز پرونده دوپینگ سال گذشته میلادی به دلیل عدم اعلام رای نهایی برای سه ورزشکار بسته نشده، مشخص شده تست ورزشکارانی از دیگر رشته ها هم در این سال مثبت شده است.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد هرچه زودتر قرارداد مرتضی پورعلی گنجی را تمدید کند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۲    
اتحادخبر: سرخپوشان تهرانی که رقابتی نزدیک و فشرده با استقلال در صدر جدول دارند، برای عقب نماندن از کورس چاره ای جز پیروزی برابر تیم سختکوش هوادار ندارد این در حالی است که آنها هواداران خود را ندارند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۲    
اتحادخبر: رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی با انتخاب مردم شیراز و زرقان بیشترین رای را به دست آورده و راهی بهارستان شدند.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
اتحادخبر: مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو شامگاه فردا یکشنبه آخرین بازی خود را در ورزشگاه خانگی این تیم انجام خواهد داد.
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۵۲    
اتحادخبر-رضا حسینی: ایران کشور ثروتمندی است. فلاتی سبز غنی از ثروت های مادی و معنوی. در هر گوشه آن دیاری است که اگر بدان پرداخته شود، به تنهایی برای خود کشوری است ...
اتحاد خبر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۷:۳۲    
اتحادخبر: فال روزانه 1403.02.22