پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۲۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 31 فروردین 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 تیر 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 مهر 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 فروردین 1394 العالم 2 فروردین 1394 العالم 3 فروردین 1394 العالم 4 فروردین 1394 العالم 5 فروردین 1394 العالم 6 فروردین 1394 العالم 7 فروردین 1394 العالم 8 فروردین 1394 العالم 9 فروردین 1394 العالم 10 فروردین 1394 العالم 11 فروردین 1394 العالم 12 فروردین 1394 العالم 13 فروردین 1394 العالم 14 فروردین 1394 العالم 15 فروردین 1394 العالم 16 فروردین 1394 العالم 17 فروردین 1394 العالم 18 فروردین 1394 العالم 19 فروردین 1394 العالم 20 فروردین 1394 العالم 21 فروردین 1394 العالم 22 فروردین 1394 العالم 23 فروردین 1394 العالم 24 فروردین 1394 العالم 25 فروردین 1394 العالم 26 فروردین 1394 العالم 27 فروردین 1394 العالم 28 فروردین 1394 العالم 29 فروردین 1394 العالم 30 فروردین 1394 العالم 31 فروردین 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۰    
صنعا (العالم) - در دور جدید حملات جنگنده های متجاوز ارتش عربستان و ائتلاف عربی به پایتخت یمن، 46 شهروند یمنی کشته و 341 نفر دیگر نیز مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۰    
العالم برخی خبرها حاکی از کشته شدن ابواحمد تضامن فرمانده کل جبهه واحد شام بر اثر خوراندن سم است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۵    
العالم سازمان بدر امروز دوشنبه با اعلام آمادگی خود برای رویارویی در الانبار و نینوا و در هرنقطه از عراق، تاکید کرد که تجربه جنگی الحشد الشعبی می تواند تجربه ای موثر برای ملتهای سمتدیده باشد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۱    
دمشق (العالم) - یک کارشناس نظامی تاکید کرد که شهرک هایی که ارتش سوریه در استان درعا پاکسازی کرده، راههای ارتباطی تروریست ها و مسیر امدادرسانی آنها را از اردن و سایر مناطق داخل سوریه قطع می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۸    
دروازه بان تیم الفیصلی اردن، یکی از زیباترین گل های فصل لیگ اردن را در دروازه خودش جای داد!
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۴    
العالم حزب الله لبنان، جنایت جدید گروه تروریستی داعش در لیبی را که بر اثر آن ده ها شهروند بی گناه اتیوپیایی جان خود را از دست دادند، محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۹    
نقاشی هایی ساده و زیبا، که با خطوط و سایه ها، تصاویری کاملا برجسته نما و سه بعدی پدید آورده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۴    
العالم - رئیس جمهور سوریه از ارتباط با فرانسه، بدون هرگونه همکاری مستقیم میان دو کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۵    
پلیس منطقه منچستر در شمال غرب انگلیس از بازداشت یک نوجوان به اتهام دعوت و مشارکت احتمالی در برنامه ریزی برای حملات تروریستی در استرالیا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۱    
العالم یک منبع مسئول در جنبش مقاومت اسلامی(حماس) تاکید کرد که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید وضعیت نظامیان مفقود شده آن رژیم در نوار غزه را بیشتر مورد تدقیق قرار دهد و از "گمراه ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۶    
العالم - با کشته شدن یک نظامی عربستانی دیگر در درگیری های مرزی در جنوب عربستان هم مرز با یمن، شمار نظامیان عربستانی که از آغاز تجاوز نظامی آل سعود به یمن کشته شدند، به هشت نفر رسید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۹    
صنعا، العالم حملات امروز جنگنده های متجاوز سعودی به منطقه فج عطان در صنعا، شدیدترین حمله از زمان شروع تجاوزات عربستان توصیف شده و شمار قربانیان این تهاجم غیرانسانی در حال افزایش است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۵    
العالم - "تونی بلر" نخست وزیر اسبق انگلیس و عامل اصلی حمله به عراق در سال 2003 با سفر به عربستان در شرایط فعلی که این کشور به برادرکشی روی آورده و خون مردم یمن را مباح دانسته ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
العالم - افزایش موارد خودکشی در میان نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از حمله تابستان گذشته ارتش این رژیم به باریکه غزه، فرماندهان ارتش این رژیم را به تکاپو برای جلوگیری از این پدیده انداخته است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۲    
العالم - تحلیلگر مشهور جهان عرب در مقاله ای در خصوص آخرین تحولات یمن و سخنرانی اخیر عبدالملک الحوثی رهبر گروه انصارالله یمن نوشت ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۳    
شبکه دو تلویزیون دولتی فرانسه، امروز (دوشنبه) برای نخستین بار پس از شروع بحران سوریه، یک گفت وگوی تلویزیونی با رئیس جمهور این کشور را پخش می کند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۶    
یک روزنامه آمریکایی از تلاش رئیس جمهور این کشور برای جلب همراهی و حمایت امارات متحده عربی در راستای توافق هسته ای نهایی با ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
خبرنگار شبکه العالم با اشاره به ارسال تجهیزات نظامی و ورود شمار قابل توجهی از نیروهای داوطلب مردمی به رمادی، از فرار عناصر داعش از مرکز این شهر و مناطق مسکونی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
شمار قابل توجهی از ساکنان استان الانبار با ناآرام شدن اوضاع این استان به مناطق مختلف عراق از جمله بغداد گریخته اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
یمن به علت حملات عربستان سعودی و هدف قرار گرفتن تاسیسات زیربنایی آن، با کمبود شدید انرژی و بروز مشکلاتی در رساندن آب و کپسول های گاز به منازل مردم و فعالیت مراکز درمانی شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۸    
ارتش عراق در آستانه بازپس گیری شهر رمادی مرکز استان الانبار است .
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۸    
حمله خمپاره ای تروریستها به زمین فوتبالی در استان دیالی، شش کشته و زخمی برجا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۳    
یک مهاجر مغربی، پس از مخالفت دولت آلمان با پناهندگی سیاسی او، اقدام به خودسوزی کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی وزارت کشور عربستان از آماده باش همه نیروهای امنیتی در این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰    
نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد، در سفر به استان نجف، با ایت الله سیستانی دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
نظر به تاثیر سفر "زهران علوش" سرکردۀ گروه تروریستی موسوم به "جیش الاسلام" در سال 2013، به ریاض که به درگیری دیگر گروه های تروریستی در سوریه با داعش منجر شد ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۶    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به هدف قرار گرفتن زیرساختها، بیمارستانها و خانه های مردم در حملات هوایی به یمن؛ تأکید کرد ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۱    
روزنامه السفیر نوشت، حزب الله لبنان و عربستان تاریخ پر فراز و نشیبی دارند و روابط آنها به ندرت بی تنش بوده است .
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۷    
موضع گیری توهین آمیز و گستاخانه رسانه های سعودی درقبال سخنرانی ها و مواضع مسؤولان جمهوری اسلامی ایران و همچنین دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص تجاوز ائتلاف عربستان به مردم یمن ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۲    
یک روزنامه انگلیسی، اتیوپیایی های مسیحیِ را که عناصر داعش دیروز صحنه اعدام آنان در لیبی را منتشر کردند، جدیدترین قربانیانِ توسعه طلبی تروریسم دانست.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۱    
ارتش و نیروهای مردمی عراق مناطق عزیریه، عطشانه، مره و غیده را در جنوب استان کرکوک آزاد کرده و در حال آماده شدن برای حمله نهایی و آزادسازی کامل استان کرکوک از دست داعش هستند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶    
اهالی یکی از مناطق استان "حجه" در یمن کاروانی را از کمکهای مورد نیاز برای حمایت و پشتیبانی از نیروهای ارتش و کمیته های مردمی ارسال کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۴    
سایت خبری وایس نیوز با پوشش تظاهرات گسترده مردم بحرین علیه مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک در این کشور، نوشت مسابقات امسال در حالی برگزار می شود که رژیم آل خلیفه به ویژه بعد از بازداشت نبیل رجب در شرایط ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
عناصر امنیتی در بحرین در دومین روز مسابقات اتومبیلرانی "فرمول1" کودک 7 ساله ای را با شلیک گلوله های ساچمه ای و گاز اشک آور از ناحیه سر زخمی کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۲    
نیروهای امنیتی بحرین به مادر و خواهر یک شهید حمله کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۲    
یکی از اعضای داعش، در فیلمی که این گروه تروریستی به تازگی از سربریدن و قتل 28 مسیحی در لیبی منتشر کرده، تبعه عربستان سعودی است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۳۷    
رئیس جمهور سوریه سربریدن انسانها را میراث عربستان سعودی دانست و گفت، سیاستهای این کشور در حمایت از تروریسم به خودش باز خواهد گشت.