پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 30 مهر 1394 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 31 فروردین 1394 العالم 30 اردیبهشت 1394 العالم 31 خرداد 1394 العالم 31 تیر 1394 العالم 31 مرداد 1394 العالم 31 شهریور 1394 العالم 30 آبان 1394 العالم 30 آذر 1394 العالم 30 دی 1394 العالم 30 بهمن 1394 العالم 29 اسفند 1394 العالم 1 مهر 1394 العالم 2 مهر 1394 العالم 3 مهر 1394 العالم 4 مهر 1394 العالم 5 مهر 1394 العالم 6 مهر 1394 العالم 7 مهر 1394 العالم 8 مهر 1394 العالم 9 مهر 1394 العالم 10 مهر 1394 العالم 11 مهر 1394 العالم 12 مهر 1394 العالم 13 مهر 1394 العالم 14 مهر 1394 العالم 15 مهر 1394 العالم 16 مهر 1394 العالم 17 مهر 1394 العالم 18 مهر 1394 العالم 19 مهر 1394 العالم 20 مهر 1394 العالم 21 مهر 1394 العالم 22 مهر 1394 العالم 23 مهر 1394 العالم 24 مهر 1394 العالم 25 مهر 1394 العالم 26 مهر 1394 العالم 27 مهر 1394 العالم 28 مهر 1394 العالم 29 مهر 1394 العالم 30 مهر 1394 
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۴    
العالم - یک منبع امنیتی عراق از آزادی 70 گروگان کرد توسط نیروهای آمریکایی درجنوب غرب کرکوک در شمال عراق خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۴    
العالم - وزارت اوقاف مصر درآستانه تاسوعا و عاشورای حسینی مسجد امام حسین (ع) در قاهره را بست.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۹    
العالم - مرکز حقوق بشر بحرین از بازداشت 515 کودک بحرینی توسط نیروهای رژیم آل خلیفه به دلایل سیاسی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که آمریکا به بهانه برنامه هسته ای ایران ساختار امنیت بین المللی را نابود کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
العالم - انفجار مسجدی در جنوب غرب پاکستان امروز(پنجشنبه) منجر به کشته شدن دست کم 10 تن از شیعیان آن کشور شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۸    
العالم - استفان دی میستورا فرستاده سازمان ملل متحد به سوریه از دیدار و گفتگوی رؤسای جمهوری سوریه و روسیه در مسکو استقبال کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۳    
ابوبکر البغدادی پس از زخمی شدن در جریان حمله جنگنده های ارتش عراق به کاروان حامل وی، امن ترین نقطه برای احیای جسمی خود را نه در سوریه و عراق، بلکه در ترکیه جست و جو کرده است!
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۳    
العالم - یک منبع امنیتی استان "صلاح الدین" گفت، انفجار خودروی بمب گذاری شده در مسیر عزاداران حسینی در "طوز خورماتو" واقع در شرق استان به شهادت یک نفر و زخمی شدن بیش از 20 نفر انجامید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۴    
العالم - نیروهای امنیتی ، درمانی و خدمت رسانی شهر کربلا خود را برای استقبال از میلیون ها زائر امام حسین (ع) در روز عاشورا آماده کرده اند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۴    
العالم - وزیر دفاع عراق گفت، آتش سوزی امروز(پنجشنبه) نزدیک حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف تلفات جانی نداشت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
العالم - اظهارات سفیر سابق رژیم اسرائیل در واشنگتن در باره علاقه خاص کشورهای عرب جنوب خلیج فارس به رژیم صهیونیستی سوژه تحلیل گران عرب برای بررسی روابط این کشورها با تل اویو شده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۸    
العالم - یک فرد نقابدار امروز پنجشنبه با شمشیر به مدرسه ای در سوئد حمله کرد و 4 نفر را کشت و زخمی کرد .
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۳    
العالم - نیروهای امنیتی مغرب ضمن سرکوب اعتراض صدها دانشجوی دانشکده های پزشکی و داروسازی رباط چهار نفر از آنان را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۰    
العالم - سخنگوی مرکز پژوهش های اسرا گفت: شمار اسرای کودک فلسطینی درهفته های اخیر به خاطر افزایش تنش در سرزمین های فلسطینی نشین به ویژه قدس به مقدار زیادی افزایش یافته و به 280 نفر رسیده است .
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۱    
العالم - مقام های عربستان سعودی که شش ماه تجاوز گسترده به خاک یمن و کشتار مردم آن کشور را پشت سرگذاشته اند، همچنان برای جلوگیری از برگزار نشدن مذاکرات ملی یمن در ژنو تلاش می کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۷    
یک مامور سابق سازمان امنیت داعش برای نخستین بار به عنوان "شاهد" در دادگاهی در آلمان از جنایات آن گروه تروریستی پرده برمی دارد. او هشت ماه در سوریه در "واحد ویژه " سازمان امنیت داعشی ها خدمت کرده است.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۷    
العالم - مقر نظامیان سودانی هم پیمان با اماراتی ها در شهر عدن یمن امروز(پنجشنبه) مورد حمله شدید نیروهای ارتش و مردمی یمن قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۲    
رئیس جمهور سابق آمریکا اخیرا اعلام کرد نقشه هایی را از مواضع داعش در سوریه به سفارت روسیه در واشنگتن فرستاده است ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۸    
العالم - نیروهای عملیات الجزیره و البادیه 350 نفر از اعضای عشیره البونمر را از محاصره داعش در استان الانبار آزاد کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۱    
مسئولان اداره دفاع شهری نجف اشرف با اشاره به وقوع آتش سوزی در صحن حضرت فاطمه (س) در جوار بارگاه امیرالمومنین (ع) از آغاز تحقیقات برای مشخص شدن دلایل این حادثه خبر دادند
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۲    
اسد از پایگاه هوایی لاذقیه سوریه به سمت مسکو حرکت کرده و در همین پایگاه نیز پیاده شده است. کل سفر نیز شبانه انجام شد و کارکنان ریاست جمهوری سوریه، هیچگاه غیبت اسد را حس نکردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۴    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل بر اهمیت سفر اخیر بشار اسد رئیس جمهور این کشور به مسکو و نتایج آن تاکید کرد و گفت که مبارزه روسیه و سوریه علیه تروریسم نقشه دشمنان سوریه را خنثی کرد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۵    
نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاعی مردمی، روستای "کفر عبید" و اطراف روستای "بلاس" در حومه جنوبی حلب را تحت کنترل درآوردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
انتقال ابوبکر البغدادی به ترکیه، عیادت پسر اردوغان از ابوبکر البغدادی، مرگ سه روس در لاذقیه سوریه، قول حیدر العبادی به امریکایی ها درباره روسیه و ناراحتی ایران از وزیر امور خارجه عراق از جمله ناگفته ...
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
عشایرِ الانبار، "والی جزیره" را که بالاترین مقام داعش در غرب استان الانبار به شمار می رفت، کشتند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۱    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وعده داد که در صورت موفقیت در انتخابات مساجد را خواهد بست.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۲    
سفر رئیس جمهور سوریه به مسکو "زلزله ای سیاسی" را در منطقه به وجود آورد و همه محاسبات دشمنان این کشور را به هم زد؛ اما هدف پوتین و اسد از این کار چه بود، و بشار اسد در سفر بعدی به کدام کشور خواهد رفت؟
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۳    
تک تیراندازان ارتش یمن و کمیته های انقلابی، شماری از سربازان متجاوز سعودی از جمله یک افسر را در منطقه الربوعه در عسیر واقع در جنوب غربی عربستان سعودی کشتند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۹    
سایت افشاگر ویکی لیکس صندوق سیاه "جان برینان" مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" را گشود.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۱    
مردم استان تعز در یمن از تشکیل جبهه ای مردمی برای مقابله با متجاوزان سعودی خبر داده و بر ضرورت وحدت صفوف و بسیج عمومی در جبهه های نبرد و پیوستن به نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۷    
زینب الخواجه فعال زن بحرینی از سوی دادگاه تجدید نظر به تحمل یک سال زندان محکوم شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۳    
جنبش حماس از مردم فلسطین در کرانه باختری رود اردن خواست تا فردا با آمدن به خیابانها و تظاهرات گسترده، "جمعه خشم" را بر ادامه مبارزه با اشغالگران صهیونیست برگزار کنند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری رود اردن در دو روز اخیر به سه نفر رسید.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۹    
علمای ارشد بحرین به مسؤولان این کشور درباره ادامه تعرض به مراسم عزاداری و آیین های مذهبی هشدار دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۴    
نظامیان رژیم صهیونیستی، صبح پنج شنبه به بهانه تلاش دو جوان فلسطینی برای چاقو زدن به صهیونیست ها، آنان را به گلوله بسته و به شهادت رساندند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۵    
نیروهای عراقی ازکشف و شناسایی 19 قبر گروهی که اجساد بیش از 360 عناصر داعش را درخود جای داده بود در شهر بیجی در شمال عراق خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۳    
نگرانی و ترس نظامیان صهیونیست از انتفاضه قدس به حدی رسیده است که حتی از سایه خودشان هم می ترسند، این نظامیان برای دومین بار یک شهرک نشینان را به خیال آنکه فلسطینی است، به ضرب گلوله به قتل رساندند.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۹    
مراسم تشییع پیکر "سید علی الحسینی" از مدیران شبکه خبری العالم در دفتر بیروت، و از یاران نزدیک امام موسی صدر با حضور انبوه مردم برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۰    
پیکر شهید "عیسی حسین طه" با حضور مردم و نیروهای مقاومت لبنان در زادگاهش در هرمل تشییع شد.