یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 26 اسفند 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 31 تیر 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 1 اسفند 1396 العالم 2 اسفند 1396 العالم 3 اسفند 1396 العالم 4 اسفند 1396 العالم 5 اسفند 1396 العالم 6 اسفند 1396 العالم 7 اسفند 1396 العالم 8 اسفند 1396 العالم 9 اسفند 1396 العالم 10 اسفند 1396 العالم 11 اسفند 1396 العالم 12 اسفند 1396 العالم 13 اسفند 1396 العالم 14 اسفند 1396 العالم 15 اسفند 1396 العالم 16 اسفند 1396 العالم 17 اسفند 1396 العالم 18 اسفند 1396 العالم 19 اسفند 1396 العالم 20 اسفند 1396 العالم 21 اسفند 1396 العالم 22 اسفند 1396 العالم 23 اسفند 1396 العالم 24 اسفند 1396 العالم 25 اسفند 1396 العالم 26 اسفند 1396 العالم 27 اسفند 1396 العالم 28 اسفند 1396 العالم 29 اسفند 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۵    
رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به سمت شمال به صورت پرحجم است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
یکی از مهم ترین توصیه های نوروزی برای پیشگیری از چاقی، این است که در سایز ظرف غذای خود تغییراتی ایجاد کنید تا جلوی پرخوری تان گرفته شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۲:۰۰    
یک مسئول امنیتی فلسطین در صیدا واقع در جنوب لبنان ترور شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۴    
انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 روسیه که در آن 8 نامزد برای ورود به کاخ کرملین با یکدیگر رقابت می کنند با آغاز به کار دو شعبه اخذ رأی در دو ناحیه فدرال این کشور رسماً آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۰:۳۹    
رئیس پیشین سازمان جاسوسی آمریکا سیا در پیامی توئیتری نوشت: هنگامی که گستره رشوه خواری، پستی و فرومایگی اخلاقی و فساد سیاسی دونالد ترامپ کامل آشکار شود، او همچون عوام فریبی رسوا شده ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۶    
العالم - فلسطین اشغالی ارتش صهیونیستی از دستگیری برادر و عموی عامل حمله به الجنین خبر داد. در عملیات استشهادی الجنین دو سرباز اشغالگر کشته شده بودند
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی نباید مسئله موشکی ایران را با برجام یکی کنند و باید بدنبال انجام تعهدات خود و آمریکا نسبت به این توافق باشند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۰    
رئیس مجلس عمان در گفت وگو با برنامه تلویزیونی بدون مرز ، گفت: آماده برگزاری مذاکرات صلح یمن هستیم.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهور ترکیه با طرح این ادعا که عفرین در آستانه آزادسازی قرار دارد ، اظهار داشت که اهالی این منطقه به زودی به منازل خود باز خواهند گشت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
العالم - عراق منابع عراقی اعلام کردند: دستگاه اطلاعات نظامی عراق از دستگیری یک سرکرده معروف گروه تروریستی داعش در شمال موصل خبر داد
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
منابع خبری سوریه گزارش دادند که بیش از یک میلیون نفر در پی حملات ترکیه به عفرین واقع در شمال غربی سوریه دچار گرسنگی و بیماری شده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
'هادی المنجد' خبرنگار شبکه اورینت وابسته به تروریست ها پس از سال ها دروغ گویی امروز (شنبه)تسلیم ارتش سوریه شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
وزیر دفاع جمهوری چک اعلام کرد روند خرید رادارهای اسرائیلی به دلیل احتمال ناهمخوانی این تجهیزات با سامانه های ناتو تعلیق شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۶    
اسفندیار رحیم مشایی دقایقی پیش بازداشت شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۳    
دومای روسیه از نهاد بین المللی خواست مانع تکرار فجایع اتفاق افتاده در لیبی و عراق اینبار در سوریه شوند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۷    
دیدبان خبر داد؛ ارتش سوریه 2 شهرک را در غوطه شرقی آزاد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۱    
دادستانی تهران متن حکم محکومیت حمید بقایی را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۲    
مسئولان دبیرستانی در پنسیلوانیا اعلام کردند دانش آموزانی که کلاس درس را رها کرده اند تا در تظاهرات علیه خشونت مسلحانه در مدارس شرکت کنند، تنبیه خواهند شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۶    
رئیس مجلس در نامه ای به رئیس جمهور قانون بودجه سال 1397 کل کشور را ابلاغ کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
رئیس جمهور دولت مستعفی یمن طی حکمی علی صالح الاحمر برادر ناتنی علی عبدالله صالح را به عنوان فرمانده کل نیروهای ذخیره تحت حمایت خود انتخاب کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۷    
هزاران تن از مردم انگلیس روز شنبه در آستانه سالروز مبارزه با نژاد پرستی، علیه سیاست های ضدمهاجرتی دولت محافظه کار ترزا می و خیزش جریانات نژادپرستانه و اسلام هراسانه ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۱    
تیلرسون در حین سفرش به آفریقا هنگامی که تماس تلفنی از سوی کلی را دریافت کرده تا خبر تصمیم ترامپ برای برکناری اش را بشنود از مشکلی در معده و دستگاه گوارش خود رنج می برده به همین خاطر در آن هنگام در ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۶    
تولیت آستان قدس رضوی(ع) از مردم برای حضور باشکوه در سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی دعوت به عمل آورد و گفت ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۵    
نخست وزیر انگلیس تأکید کرد لندن هیچ گونه تهدیدی علیه جان کسانی که در این کشور زندگی می کنند را تحمل نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۵    
یک پلیس مسلمان در آلمان به دلیل دست ندادن با همکار زن خود احتمالا به پرداخت جریمه محکوم خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۲    
یکی از مراجع تقلید در پاسخ به شایعه های اخیر در خصوص حساب بانکی به نام وی گفت: هر روز دروغی درست می کنند، کاهی هم نیست اما از آن کوه درست می کنند، البته اینها کار رسانه های فاسق و فاسد شناخته شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۶    
یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به سفر قریب الوقوع ولی عهد عربستان به آمریکا نوشت، وی به دنبال ایجاد یک ائتلاف سه گانه آمریکایی-اسرائیلی-عربستانی علیه ایران است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۹    
العالم - سوریه سرگئی لاوروف، وزیرخارجه روسیه گفت: یگان های ویژه آمریکا، انگلیس و فرانسه در کنار گروه های تروریستی با ارتش سوریه می جنگند. در حال تکمیل ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۶    
حسین مرتضی خبرنگار العالم از گذرگاه حموریه گزارش داد: مردم غوطه تحت محاصره که اکنون از شر تروریست ها آزاد شدند به رغم همه سختی ها و درد و رنج ها اکنون احساس شادی و خوشحالی می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
رئیس جمهور در پیامی انتخاب رئیس جمهوری ارمنستان را تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد که روابط تهران – ایروان با عنایت به پیوندهای فرهنگی و تاریخی میان دو ملت ، بیش از پیش گسترش خواهد یافت
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۲    
ریاست ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد اطلاعاتی در دست دارد که بیانگر آماده شدن آمریکا برای حمله نظامی به سوریه می شود
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس سازمان صداوسیما گفت: امیدوارم آی فیلم2 کمربندی برای ارتباط بیشتر کشورهای فارسی زبان منطقه باشد و امیدوارم بتوان از گنجینه غنی فیلم و سریال ایران در حوزه تمدن فارسی زبان استفاده شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
منابع یمنی از گسترش درگیری بین نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی با نظامیان سعودی و شبه نظامیان وابسته به آنان در نوار مرزی دو کشور خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۱    
حسین مرتضی خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: درگیری ها بین نیروهای دولتی سوریه و متحدان آن با عناصر تروریستی با شدت ادامه دارد؛ ارتش سوریه تجهیزات پیشرفته و سنگینی از تروریست ها به غنیمت گرفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا سه شنبه هفته جاری برای حل بحران به وجود آمده میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس، به صورت جداگانه میزبان ولی عهد عربستان سعودی و امیر قطر خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
جک استراو وزیر امور خارجه پیشین انگلیس با یادآوری اهمیت برجام در جهت رفع نگرانی های غرب درباره برنامه هسته ای ایران اظهار داشت که آمریکا در صورت خروج از توافق هسته ای ایران (برجام) پشیمان خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران به نقض عهدهای مکرر آمریکا در قبال برجام پاسخ شایسته و به موقع خواهد داد و هیچ گونه تغییر، تفسیر و یا اقدام جدیدی را که محدود کننده برجام باشد نمیپذیرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۱    
ارتش سوریه و متحدانش وارد منطقه کفر بطنا در غوطه شرقی دمشق پایتخت این کشور شدند و تیم شبکه العالم لحظۀ پیشروی ارتش از منطقه جسرین به سوی منطقه کفربطنا و ورود به این منطقه را فیلمبرداری کرده است .
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
امروز بیش از 10 هزار شهروند سوری با گذشتن از گذرگاه حموریه از غوطه شرقی خارج شده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور در پیامی جان باختن سرنشینان هواپیمای جت شخصی متعلق به یکی از شرکت های ترکیه در استان چهارمحال و بختیاری جمهوری اسلامی ایران را به رئیس جمهور ترکیه تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۲    
در پایان جلسه فنی تیم ملی، کودک شش ساله ای که از علاقه مندان به تیم ملی بود با کارلوس کی روش گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۹    
کری خوانی بین هواداران استقلال و پرسپولیس حالا وارد فاز تازه ای شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
صدراعظم آلمان در واکنش به سخنان وزیر کشور در زمینه اسلام گفت که مسلمانان به آلمان تعلق دارند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
ترکیب تیم ملی فوتبال برای دیدار دوستانه مقابل سیرالئون اعلام شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۴    
رئیس فراکسیون همپیمانی ملی عراق تاکید کرد که حل مشکلات موجود در منطقه تنها از طریق گفت وگوی سازنده ایران و عربستان میسر می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
زیمبابوه تا سپتامبر 2018 همۀ بدهی های خارجی معوقۀ خود را پرداخت خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
دفتر خدمات درمانی و جمعیت استان صنعاء در شمال یمن در سال 2017 حدود 25 مرکز برای مبارزه با بیماری های سوء تغذیه راه اندازی کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران از اجرای طرح ترافیک جدید از اردیبهشت 97 خبر داد و گفت: در روزهای آینده ثبت نام از سهمیه بگیران که حدود 63هزار نفر هستند در سایت مورد نظر آغاز خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
جیانی اینفانتینو زمان انتخاب میزبان جام جهانی 2026 را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) از لغو محرومیت عراق از میزبانی بازی های خانگی استقبال کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
وزارت خارجه روسیه در واکنش به اقدامات اخیر بریتانیا در ارتباط با پرونده سرئگی اسکریپال ، سفیر انگلیس در مسکو را احضار کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۰    
بیش از 100 فلسطینی در درگیری های روز جمعه با نظامیان صهیونیستی زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۹    
روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست" نوشت که هزینۀ اقامت چند مسئول تشکیلات خودگردان فلسطین در هتلی در آمریکا از 14 هزار دلار فراتر رفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
میزان تولید نفت ایران در سال 1397 افزایش نخواهد داشت و در همین میزان تولید فعلی ثابت خواهد ماند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
ارتش ونزوئلا به دنبال یافتن مجرمانی است که روز جمعه از زندانی در جزیره گردشگری "مارگاریتا" در شمال این کشور فرار کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
معاون رئیس جمهوری آمریکا با نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۳    
فدراسیون بین المللی فوتبال رسما با لغو محرومیت میزبانی از فوتبال عراق موافقت کرده و این کشور بعد از مدت ها می تواند میزبان دیدارهای خانگی خود باشد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
کنگره ملی خلق چین برای بار دوم 'شی جین پینگ' را با اکثریت آرا به عنوان رییس جمهور و همچنین فرمانده کل قوا این کشور انتخاب کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۴    
معاون پیشین اداره تحقیقات فدرال آمریکا که یکی از شاهدان پرونده ارتباط ستاد انتخابات ترامپ با روسیه بود، به اتهام افشای غیرمجاز اطلاعات اخراج شد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۱    
دولت کانادا خود را برای اعزام نیروها و تجهیزات نظامی به کشور مالی در شمال آفریقا آماده می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در یک نمایشگاه عرضه محصولات بهاره در منطقه تهرانسر خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۲    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن جمعه شب با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: جمله پایانی جمع بندی جلسه امروز کمیسیون مشترک با حضور آمریکا، می رساند که تا چه حد هنوز برجام قوی است
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۶:۳۳    
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی در خصوص روند اخراج مقامات توسط ترامپ گفت: تمرکز ما فعلا بر مسائل مهمتری مانند ایران و کره شمالی است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۶:۱۸    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که نقض برجام باعث می شود که به معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای لطمه وارد شود.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۲:۵۳    
آنکارا خبر منابع کُردی درباره حمله جنگنده های ترکیه به بیمارستان عفرین را تکذیب کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۱:۵۳    
کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قانون سفر تایوان را امضا کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۱:۴۲    
رسانه های مغربی ششم اسفند خبری در خصوص بیماری محمد ششم شاه مغرب و عمل جراحی وی در پاریس منتشر کردند و چند هفته بعد برخی رسانه ها و همچنین کاربران شبکه های اجتماعی خبرهایی مبنی بر درگذشت وی را منتشر ...
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۱:۲۷    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال با ارائه جزئیات بیشتری از تحریم های پیشنهادی اتحادیه اروپا علیه ایران نوشته کشورهای اروپایی مطالبه رئیس جمهور آمریکا برای تحریم حزب الله را اجابت نخواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۰:۴۵    
منابع نظامی یمن از کشته شدن 14 نفر از شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی این کشور بر اثر انفجار بمب در شمال پادگان خالد در شهرستان موزع استان تعز خبر دادند.