جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۰۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 31 اردیبهشت 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 اردیبهشت 1397 العالم 2 اردیبهشت 1397 العالم 3 اردیبهشت 1397 العالم 4 اردیبهشت 1397 العالم 5 اردیبهشت 1397 العالم 6 اردیبهشت 1397 العالم 7 اردیبهشت 1397 العالم 8 اردیبهشت 1397 العالم 9 اردیبهشت 1397 العالم 10 اردیبهشت 1397 العالم 11 اردیبهشت 1397 العالم 12 اردیبهشت 1397 العالم 13 اردیبهشت 1397 العالم 14 اردیبهشت 1397 العالم 15 اردیبهشت 1397 العالم 16 اردیبهشت 1397 العالم 17 اردیبهشت 1397 العالم 18 اردیبهشت 1397 العالم 19 اردیبهشت 1397 العالم 20 اردیبهشت 1397 العالم 21 اردیبهشت 1397 العالم 22 اردیبهشت 1397 العالم 23 اردیبهشت 1397 العالم 24 اردیبهشت 1397 العالم 25 اردیبهشت 1397 العالم 26 اردیبهشت 1397 العالم 27 اردیبهشت 1397 العالم 28 اردیبهشت 1397 العالم 29 اردیبهشت 1397 العالم 30 اردیبهشت 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۶    
پارلمان جدید لبنان امروز (چهارشنبه) نخستین جلسه خود را برگزار کرد. اما آرایش و ترکیب فراکسیون ها در این دوره از پارلمان چگونه است؟
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۶    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای پاکسازی کامل جنوب دمشق را به دولت و ملت سوریه تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۲    
شهروندان آمریکایی مسابقه پرتاب کفش به سمت ولیعهد عربستان سعودی برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۷    
هاشمی در دیدار با معاون سازمان جهانی بهداشت نیز گفت که آماده اشتراک تجربیات و پوشش همگانی سلامت با سایر کشورهای منطقه می باشد و تحقق پوشش همگانی سلامت تنها با صلح و امنیت امکان پذیر خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۲:۱۴    
ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد اعلام کرد که رابطه مسوولان ایرانی و سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف سائرون یک رابطه دوستانه و برادرانه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۲:۰۶    
یک مقام وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا گفت که افزایش فشارها علیه ایران باعث سرسختتر شدن مواضع تهران خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۶    
وزیر خارجه انگلیس در اظهار نظری جدید چشم انداز توافق جدید با ایران را بسیار دشوار عنوان کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۴    
فدریکا موگرینی ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به اظهارات ضد ایرانی مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۲    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی اتحاد میان مردم یمن جهت آزادی اراضی اشغالی را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۴    
با توجه به شرایط سیاسی موجود ناشی از انتخابات ایتالی و در حالی که افکار عمومی نگران روی کار آمدن دولتی پوپولیستی بودند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۸    
وزیر خارجه ایران به اظهارات ضد ایرانی همتای آمریکایی خود که گفته بود قصد دارد سخت ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کند، پاسخ داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۱    
افراد ناشناسی که ماسک بر روی صورت خود داشتند به روی مردم شهر مارسی آتش گشودند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۸    
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه ای به اظهارات سخیف، توهین آمیز و مداخله گرانه مایک پمپئو، وزیرخارجه جدید امریکا، و نسبت های ناروا به ملت بزرگ ایران واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن سخت نامیدن مواضع جدید آمریکا در قبال ایران، خواهان همراهی بقیه کشورها با آمریکا شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۸    
ساعاتی پس از اتهام های واهی وزیر خارجه آمریکا و اعلام راهبرد جدید ضد ایرانی، پنتاگون نیز خاطرنشان کرد که در حال بررسی واکنش های بالقوه در قبال رفتار منطقه ای تهران است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۰    
نمایندگان مرکز آشتی روسیه و ارتش سوریه در مناطق آزاد شده از تصرف تروریست ها در استان حمص، انبارهایی حاوی مهمات و سلاح های ساخت آمریکا و دیگر کشورهای عضو ناتو را کشف کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۶    
رئیس جمهور گفت: دنیای امروز نمی پذیرد آمریکا برای جهان تصمیم بگیرد کشورها استقلال دارند البته با فشار کار خود را می کنند اما دنیا این منطق را نمی پذیرد آقایی که تا دیروز در مرکز جاسوسی بوده الان به ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۶    
خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد که منطقه حجر الاسود و اردوگاه یرموک پس از آزادی شان کاملا امن هستند و آزادی آن به معنی آن است که دمشق خالی از تروریسم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۱    
وزارت خارجه روسیه به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا که خواستار اعمال تحریم های سخت گیرانه علیه ایران شد، واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهور در پیامی جان باختن جمعی از مردم کوبا در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۳    
سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف انتخاباتی الحکمه و ایاد علاوی معاون رئیس جمهوری و رئیس ائتلاف انتخاباتی 'الوطنیه' بر تشکیل دولتی مقتدر مبتنی بر دولت اکثریت ملی توافق کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۷    
دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی به شورای امنیت اعلام کرد که استمرار محاصره شهر درنه در شرق لیبی توسط نیروهای خلیفه حفتر به بروز فاجعه انسانی منجر خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۶    
دولت اردن اقدام پاراگوئه در پیروی از آمریکا و افتتاح سفارت این کشور در قدس اشغالی را محکوم کرد و آن را نقض منشور سازمان ملل و قطعنامه های بین المللی برشمرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۴    
تیم ملی فوتبال ایران وارد ترکیه شد و به محل برگزاری اردوی خود رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۳    
کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور صنعت و کارآفرینی طی سال های 2004 تا 2010 گفته است، پرداخت خسارت شرکت های اروپایی در صورت تحریم آنها توسط آمریکا به دلیل ارتباط با ایران ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۹    
پس از یک سال کاهش سطح مناسبات دیپلماتیک اردن با قطر، برخی نمایندگان اردن با امضای یادداشتی خواستار از سرگیری روابط سیاسی با قطر و بازگشت سفیر دوحه به امان شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۳    
ارتش سوریه که امروز عملیات خود را در جنوب دمشق مجددا آغاز کرد موفق شد منطقه مهم الحجر الاسود در جنوب دمشق را از اشغال داعش خارج کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۷    
وزیر خارجه آمریکا در نشست اندیشکده آمریکایی با عنوان بعد از توافق (برجام): یک استراتژی تازه درباره ایران طی سخنانی ضمن تکرار ادعاهای قبلی علیه ایران و دفاع از خروج ترامپ از برجام ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۶    
مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور اطلاعیه ای اظهارات منتسب به دریابان شمخانی در جلسه غیرعلنی روز گذشته (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۴    
برخی رسانه های خبری از وقوع انفجار در پایتخت جمهوری آذربایجان خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۲    
یکی از اعضای شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد عربستان پس از تمام مداخلاتش قبل از برگزاری انتخابات لبنان، حالا دنبال تشکیل ائتلافی پارلمانی با هدف تضعیف مقاومت است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۸    
وزیر انرژی عربستان سعودی درخصوص نوسان های اخیر در بازار انرژی ناشی از رویدادهای ژئوپولیتیک، قرار است با وزیر انرژی روسیه مذاکره کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۲    
دادگاه بحرین امروز حکم اعدام دو شهروند به نام های سید احمد العبار و حسین مهدی را تأیید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۸    
سفارتخانه پاراگوئه در فلسطین اشغالی امروز در مراسمی با حضور رئیس جمهور این کشور و مقامات رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی منتقل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۷    
وزیر اسلام ستیز دانمارکی که سابقه توهین به پیامبر اعظم (ص) را دارد این بار ماه رمضان و روزه داری را زیر سوال برد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۰    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: به دشمنان می گوییم که حواسشان به کارهایشان باشد که به مردم ما توهین نکنند چراکه سربازان ایران اسلامی از آنها نخواهند گذشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۹    
نیروهای مشترک یمن با دقت عالی، یک موشک بالستیکی بدر 1 را به فرودگاه جیزان شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جنگ برای ما ترس و نا امیدی نیست، اگر جنگی صورت گیرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توانمندی هایی که دارند و به لطف خدا طومار دشمن را در هم خواهند پیچید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۰    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در مصاحبه پاسخ منتقدان به لیست 24 نفره تیم ملی برای جام جهانی روسیه را داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۲    
سرمربی تیم ملی در اولین سوپرایز خود، همه را متعجب کرد و روی نام 4 بازیکن نامدار خط قرمز کشید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۷    
رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه اعلام کرد گزینه این حزب برای ریاست پارلمان جدید نبیه بری است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۰    
یک منبع نظامی اعلام کرد که عملیات ارتش سوریه پس از توقف چند ساعته به خاطر خروج افراد بیمار و سالخورده از منطقه الحجر الاسود شهر دمشق، ظهر امروز مجددا آغاز خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۴    
بانک مرکزی بعد از 40 روز و از زمان آغاز اجرای سیاست یکسان سازی نرخ ارز، نرخ دلار آمریکا را از 4 هزار و 200 تومان با 5 تومان رشد 4 هزار و 205 تومان اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
وزیر خارجه آلمان در حاشیه سفر به آرژانتین برای شرکت در نشست گروه 20 بار دیگر در حمایت از توافق هسته ای با ایران گفت که تمامی تلاشش را به کار خواهد بست تا این توافق حفظ شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: حضور ایران در سوریه بنا به دعوت دولت سوریه انجام شده و هدف برای مبارزه با تروریسم بوده و تا زمانی که نیاز باشد و خطر تروریسم باشد و دولت سوریه بخواهد ایران به کمکهای خود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰    
تروریست های داعش و جیش الحر در ریف غربی درعا با یکدیگر درگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۹    
سفیر ایران در چین طی گفت وگو با روزنامه چینی ضمن تاکید بر اهمیت روابط با چین برای ایران گفت که تهران از پکن می خواهد برای حفظ برجام همکاری نماید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: کسانی تلاش دارند با متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به حمایت از طالبان، افکار عمومی مردم افغانستان را از دلایل واقعی تداوم جنگ در این کشور منحرف سازند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۸    
به دنبال وقوع یک انفجار قوی در ایالت چتیسگر هند 5 نفر از نیروهای نظامی این کشور کشته و 2 نفر به شدت زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۷    
پایگاه خبری صهیونیستی "واللا" اعلام کرد که یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را مبنی بر به رسمیت شناختن بلندی های جولان اشغالی به عنوان اراضی اسرائیلی به کنگره داده است!
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۲    
رهبر جریان صدر در محل اقامت خود در بغداد با هادی العامری، رئیس سازمان بدر و رئیس لیست الفتح دیدار و بر لزوم تسریع تشکیل دولت "پدرانه" تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۷    
رئیس جمهور پاراگوئه به عنوان سومین کشور بعد از آمریکا و گواتمالا، برای افتتاح سفارت در قدس، وارد اراضی اشغالی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۵    
درحالی که تظاهرات مسالمت آمیز در اعتراض به یک تقسیم جغرافیایی معمولی مانند آنچه در همه دنیای دمکرات اتفاق می افتد در شهرستان کازرون فارس شکل گرفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۹    
وزیر خارجه پیشین آمریکا با انتقاد غیرمستقیم از خروج رئیس جمهور فعلی کشورش از برجام هشدار داد که گفتمان حقیقی مدنی در جهان در معرض تهدید است و واشنگتن نمی تواند به تمام جهان پشت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۴۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد که نمایندگان عرب زبان کنست به خاطر انتقاداتشان از پلیس اسرائیل باید زندانی شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۲۸    
با شمارش تقریباً 93 درصد از آراء انتخاباتی، نیکلاس مادورو موفق شد با کسب 68 درصد از آراء انتخاباتی، در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا پیروز شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۶:۲۶    
رئیس کمیته مطالعات جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نرخ رشد جمعیت کشور کاهشی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۴:۲۴    
رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت، عزم خود را برای عبور از فرقه گرایی جزم کرده ایم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۲:۳۹    
عزیر عویسات اسیر فلسطینی به دلیل بیماری در زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۱:۴۳    
تروریست های داعش مسئوولیت حمله به کلیسایی در شهر گروزنی در جمهوری چچن روسیه را برعهده گرفتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۵    
محدودیت ایجاد شده از سوی اروپایی ها برای جلوگیری از برگزاری گردهمایی های انتخاباتی ترکیه در خاک کشورهای اروپایی، تاریخ مشترک ترکیه و بوسنی هرزگووین ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواستار بررسی دخالت سازمان اف بی آی در کارزار انتخاباتی خود به دلایل سیاسی شد.