جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 30 آبان 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 آبان 1397 العالم 2 آبان 1397 العالم 3 آبان 1397 العالم 4 آبان 1397 العالم 5 آبان 1397 العالم 6 آبان 1397 العالم 7 آبان 1397 العالم 8 آبان 1397 العالم 9 آبان 1397 العالم 10 آبان 1397 العالم 11 آبان 1397 العالم 12 آبان 1397 العالم 13 آبان 1397 العالم 14 آبان 1397 العالم 15 آبان 1397 العالم 16 آبان 1397 العالم 17 آبان 1397 العالم 18 آبان 1397 العالم 19 آبان 1397 العالم 20 آبان 1397 العالم 21 آبان 1397 العالم 22 آبان 1397 العالم 23 آبان 1397 العالم 24 آبان 1397 العالم 25 آبان 1397 العالم 26 آبان 1397 العالم 27 آبان 1397 العالم 28 آبان 1397 العالم 29 آبان 1397 العالم 30 آبان 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۷    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به کنترل کامل بازار ارز و تأکید بر ضرورت تشکیل بازار آنی ارز در کشور گفت: الان فقط روی معاملات نقد برنامه ریزی می کنیم و بعداً حواله ها هم اضافه می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۳۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: رهبر انقلاب فرمودند اولویت اول من دقت موشک ها است و ما امروز دقت موشک هایمان را مدیون تدبیر رهبرمعظم انقلاب هستیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
وزیر انرژی و منابع آبی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفته که ایران تنها تهدید بالقوه علیه موجودیت اسرائیل به شمار می رود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۴    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: روسیه و بلاروس نگران تشدید تنش ها در اروپا بر اثر افزایش حضور نیروهای پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در شرق اروپا هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی از عربستان تشکر کرد و خواستار ارزان تر شدن قیمت نفت شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۴    
نیروهای یمنی در پاسخ به ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی، مواضع شبه نظامیان در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در جریان دیدار وزیر امور خارجه انگلیس با آقای ظریف در روز دوشنبه صحبتی از موضوع فاجعه جنگ جهانی اول و وقوع قحطی در ایران نشده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
وزیر امور خارجه آمریکا از پرونده حقوق بشری عربستان سعودی حمایت کرد و گفت کشورش به سعودی ها برای مقابله با ایران نیاز دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۱    
متیس، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: مذاکرات صلح یمن اول دسامبر(10 آذر) در استکهلم سوئد برگزار خواهد شد
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۶    
نماینده سازمان ملل در امور یمن برای رایزنی با مسئولان انصارالله درباره مقدمات دور جدید گفت گوهای یمن به میزبانی سوئد، وارد صنعاء شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۰    
معاون وزیر اطلاع رسانی حکومت نجات ملی یمن نسبت به بی توجهی برخی نهادها و گروههای بین المللی درخصوص بروز فاجعه انسانی درنتیجه تجاوز ائتلاف سعودی به این شهر هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۱    
وزیر خارجه ترکیه با درخواست دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای قطع واردات محصولات نفتی از ایران در ضرب الاجل 6 ماهه موافقت نکرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور لوایح اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی و موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری هند به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۶    
ترکیه با مضحک خواندن سخنان ترامپ، آمریکا را به تلاش برای نادیده گرفتن قتل جمال خاشقجی متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۳    
رسانه های انگلستان گزارش داده اند جرمی هانت ، وزیر امور خارجه این کشور در صدد است ایران را متقاعد کند در ازای حل و فصل اختلافات بر سر بدهی 400 میلیون پوندی با آزادی یک محکوم امنیتی موافقت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان آن، ظهر یکشنبه دیدار کوتاهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند و نماز را به امامت ایشان اقامه کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۱    
خبر: بعد از بیانیه دیروز ترامپ که در حقیقت به نجات بن سلمان از پرونده قتل خاشقچی انجامید امروز رئیس جمهور آمریکا به او دستور داد در جهت پایین آوردن قیمت نفت باز هم تلاش کند تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۷    
وزیر امور خارجه در واکنش به تروریست خوانده شدن ملت ایران توسط رئیس جمهوری آمریکا نوشت: رویای تندروهای آمریکا برای ریشه کن کردن ملت ایران هرگز محقق نخواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۶    
نائب رئیس حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه با خنده دار توصیف کردن سخنان رئیس جمهوری آمریکا درباره قتل فجیع منتقد ریاض تصریح کرد: ترامپ می خواهد بر قتل خاشقجی سرپوش بگذارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۷    
وزرای مختلف صهیونیست در تهدیداتی هماهنگ اعلام کردند این رژیم به گزینه جنگ علیه غزه و اشغال دوباره این منطقه نزدیک شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۵    
صندوق نجات کودکان که مقر آن در انگلیس قرار دارد در تازه ترین گزارش خود خبر داد این احتمال وجود دارد که در یمن 85 هزار کودک خردسال بر اثر سو ء تغذیه ناشی از جنگ ائتلاف سعودی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۳    
هنوز چند روزی از رسوایی موسسه مومنون بلا حدود در اردن که گفته می شود موسسه جاسوسی برای امارات است، نمی گذرد که محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی به اردن سفر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۶    
دادگاه امارات امروز یک دانشجوی انگلیسی را به اتهام جاسوسی به حبس ابد محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۳    
کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش سوریه و حزب الله به تازگی در تلاشند تا با ارتقای سامانه نیروی هوایی الکترونیکی خود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۳    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی از متهمان اصلی اخلال در نظام اقتصادی بودند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه قاسمی خبر آماده شدن این وزارتخانه برای خروج از برجام را کذب و بی اساس خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
معاون اول رییس جمهوری گفت: حل مسائل روستاها و توجه به آنها به عنوان راهبرد جدی دولت یازدهم و دوازدهم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:بازار متشکل پولی برای کسانی است که اسکناس ارز و سپس حواله خود را از طریق صرافی ها به بازار عرضه کنند و به الگویی تبدیل خواهد شد که بازار ارز متشکل شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه موضع گیری های متناقض خود درباره پرونده قتل روزنامه نگار عربستانی، با نادیده گرفتن گزارش دستگاه اطلاعاتی ایالات متحده در مقصر بودن بن سلمان در این جنایت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۹    
صدراعظم آلمان ضمن حمایت از همکاری برلین و لندن در زمینه مسایل دفاعی تاکید کرد که به تصمیم مردم انگلیس در مورد خروج از اتحادیه اروپا احترام می گذارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) برای شرکت در کنفرانس سالانه گفت وگوهای مدیترانه ای عازم ایتالیا می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۱    
وزیر دادگستری رژیم اشغال گر قدس می گوید طرح ترامپ برای سازش بین رژیم متبوع او و فلسطینی ها، به منزله تلف کردن وقت است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه ما یک جامعه انقلابی هستیم و در یک کشور بزرگ مثل ایران در کنار هم هستیم، گفت: ما یک خانواده بزرگ با 80 میلیون جمعیت هستیم و طبیعی است مشکلاتی هم وجود دارد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰    
نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل امروز چهارشنبه 9 فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند که "احمد عطون" نمایندۀ مجلس قانونگذاری فلسطین یکی از آنها است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۹    
نماینده مخالفان نتانیاهو در پارلمان رژیم صهیونیستی می گوید که مخالفان، راهبرد ویژه ای برای حل بحران غزه دارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۸    
سود مالی 96 شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت از فردا (5شنبه) به مبلغ 175هزار تومان به حساب مددجویان کمیته امداد و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی واریز می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: باید خود را برای گذر از تحریم در سال آینده آماده کنیم، به همین دلیل منابع و مصارف بودجه ای سال 98 متفاوت از سال جاری است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
زنگنه وزیر نفت گفت: احیای کارت سوخت ربطی به افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴    
وزارت خارجه روسیه گزارش های منتشر شده مبنی بر درخواست برای لغو تحریم های یکجانبه آمریکا علیه تهران در ازای خروج ایران از سوریه را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
منابع آگاه از ریف ادلب خبر دادند که گروه تروریستی جبهه النصره باز هم دست به انتقال مواد شیمیایی خود در شهر الدانا زده ، اما این بار، عناصر خارجی خود را مأمور این انتقال کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۹    
مقامات سعودی علاوه بر بازداشت هزاران مخالف و فعال سیاسی، فرزندان آنها را نیز ممنوع الخروج کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
فرمانده ارتش لبنان و مدیر کل امنیت عمومی این کشور به مناسبت سالروز استقلال لبنان، در بیانیه هایی جداگانه بر لزوم مقابله با دشمن صهیونیستی تأکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۴    
مراکز حقوقی تظاهراتی اعتراض آمیز را در برابر سفارت امارات در پاریس پایتخت فرانسه برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
ولیعهد عربستان برای فیصله دادن پرونده خاشقجی به اردوغان پیامی ارسال کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
نائب رئیس کمیته مصالحه در پارلمان سوریه با اشاره به لزوم اجرای هر چه سریعتر توافق ادلب، تأکید کرد که ساکنان این استان با ارتش سوریه روزانه تماس می گیرند و منتظر آغاز این عملیات هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی طی سفری به اردن، نقش این کشور در منطقه را مهم و محوری خواند
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۶    
سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با سایت کروات اعلام کرد که سرمربی تیم ملی ایران هم مثل مربیان خارجی غیر کروات در ایران از سمتش برکنار خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۰    
خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از 3میلیون تومان از جمله گروه های کارگران ساختمانی، قالی بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان و رانندگان بین شهری و درون شهری، زنبورداران ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۷    
اسرائیل برای واداشتن فلسطینی ها به ترک شهر اشغالی قدس تلاش می کند دکاکین آنها را که تنها منبع روزی شان است، تخریب کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
عضو دموکرات کمیته نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که مساله استفاده از ایمیل شخصی برای کارهای تجاری مربوط به دولت از سوی دختر رئیس جمهور این کشور را بررسی خواهند کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
در حالی که به دلیل تنش های تجاری میان آمریکا و چین، سرمایه گذاران به سمت بازار دلار و اوراق خزانه داری آمریکا سرازیر شده اند، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۲    
اعزام نظامیان سعودی و اماراتی به شرق فرات در آستانه تسلط کامل دولت قانونی سوریه بر سراسر خاک این کشور ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۹    
ولی عهد عربستان جمعه آینده قرار است در نخستین سفر دوره ای پس از ماجرای قتل جمال خاشقچی ، به امارات، بحرین و مصر سفر کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۹    
یک نفر از کره جنوبی به عنوان رئیس جدید اینترپل تعیین شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۶    
مراسم های جشن و سرور میلاد پیامبر رحمت (ص) که در مناطق مختلف عراق برپا شده ، بیشتر جنبه اتحاد بخود گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۷    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح کاهش آلودگی هوا از شنبه 3 آذر در تهران آغاز می شود، گفت:خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه می شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۵    
سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشت، هوشمندی ایرانی ها در مهار هجمه سیاسی و اقتصادی آمریکا و موقعیت ضعیف عربستان درسایه بحران های متعددی که در مقطع اخیر با آن روبروست ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۵    
اقدام شاه اردن در برکناری باسم عوض الله فرستاده ویژه خود به عربستان سعودی که از دوستان نزدیک محمد بن سلمان ولی عهد سعودی است، حادثه ای عادی و به دور از تحولات منطقه نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۲    
نخست وزیر عراق تاکید کرد تصمیم آمریکا به اعمال تحریم علیه ایران، تصمیم بین المللی نیست که عراق به آن پایبند باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۶    
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد این کشور حاضر نیست برای گسترش روابط تجاری خود با عربستان سعودی ، در پرونده قتل جمال خاشقجی لاپوشانی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۴    
گزارش "گروه ناظر بر مین و مهمات خوشه ای" از مسئولیت مستقیم عربستان و امارات در بیست و سه حمله با بمب های خوشه ای در یمن خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۱    
رهبر جریان صدر درباره فعال شدن هسته های تروریستی در موصل و خطرناک بودن اوضاع این شهر هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۰    
رییس سازمان بسیج مستضعفین یکی از مولفه های این نهاد را حفظ منافع ملی و انسجام قاطبه مردم عنوان کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۴    
وزیر نفت عراق گفت: بازار نفت را با وجود تحریم های نفتی علیه ایران رصد می کنیم واگر بازار به نفت ما نیاز نداشته باشد ما تولید را افزایش نمی دهیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نصب دوربین های ثبت تخلف در جاده ها، گفت: رانندگان متخلف باید با سرعت بالا خداحافظی کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن سهند و زیردریایی فاتح طی هفته آینده رونمایی می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶    
ائتلاف الفتح بار دیگر بر نامزدی فالح الفیاض برای تصدی وزارت کشور عراق تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶    
مخبر کمیسیون امور خارجی پارلمان اردن با تأکید بر اینکه جنگ علیه سوریه یک توطئه صهیونیستی-آمریکایی بود، سوریه را پیروز جنگ دانست و این مسئله را به ملت این کشور تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶    
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه شاخص آلودگی هوای تهران 119 است، گفت: هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۷    
تصاویر پرواز هواپیمای جدید رادار گریز روسیه چندین ماه پس از آنکه این هواپیما در سوریه مشاهده شد و در ماموریت ها شرکت کرده است؛منتشر شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۶    
افزون بر اعضای دمکرات کنگره آمریکا، هم حزبی های دونالد ترامپ در نهاد قانونگذاری این کشور نیز از بیانیه شرم آور او در پوشاندن جنایات سعودی ها انتقاد کرده و خواستار تحریم عربستان شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۳    
باشگاه اسیر در فلسطین اعلام کرد از اوایل امسال ، اشغالگران حدود نهصد کودک فلسطینی را بازداشت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰    
مسئول بخش آزادی های دینی بحرین در گفتگو با العالم گفت: نهادهای دولتی همگی تحت سیطرۀ نظام حاکم است بنابراین مشارکت مردم در انتخابات عملاً هیچ تأثیری در امور کشور نخواهد داشت
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۸    
دولت افغانستان امروز چهارشنبه را به خاطر کشته شدن 50 نفر از شهروندان این کشور در جریان حمله انتحاری شب گذشته در جشن میلاد پیامبر ( ص) را عزای عمومی اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۴    
یک روزنامه ترکیه ای گزارش داد که چند صد نظامی آمریکایی در اقدامی هماهنگ با پ.ک.ک، طی ده روز اخیر در مناطق شمال شرقی سوریه مستقر شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۲    
بالاخره در آستانه چهلمین روز قتل فجیع خاشقچی والبته چنانکه پیش بینی میشد ترامپ باگفتن یک دست مریزاد به بن سلمان پرونده قتل خاشقچی را لاپوشانی کرد
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۲    
'بان کی مون' دبیرکل پیشین سازمان ملل در نشستی در کره جنوبی یکجانبه گرایی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را بزرگترین تهدید برای دنیا توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۴۵    
درگیری نظامیان مورد حمایت ائتلاف متجاوزان به سرکردگی عربستان با نیروهای جنبش انصارالله در شهر الحدیده واقع درغرب یمن از سرگرفته شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۳۹    
وزیر خارجه ترکیه در دیدار با همتای آمریکایی خود گفت که قرارداد خرید سامانه های دفاعی اس 400 از روسیه نهایی شده است و دیگر قابل برگشت نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۶:۳۰    
وزیر خارجه کانادا با بیان اینکه اظهارات ریاض درباره قتل خاشقچی فاقد اعتبار و انسجام است گفت که این پرونده را در نشست جی20 مطرح می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۲:۲۴    
چند تن از اعضای مجلس سنای آمریکا، ساعاتی پس از انتشار بیانیه ترامپ درباره قتل فجیع جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی، از مواضع ترامپ انتقاد کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۱:۳۳    
وزیر خارجه ترکیه با ابراز نارضایتی از سطح همکاری ریاض در موضوع قتل خاشقچی، از احتمال درخواست برای تحقیق سازمان ملل در این پرونده خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۰:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا با حمایت مجدد از ریاض در قضیه قتل خاشقچی، گفت اگر ولی عهد سعودی در نشست گروه 20 حضور داشته باشد، با او دیدار می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۰:۲۷    
یکی از کارشناسان سازمان ملل متحد اوضاع معیشتی و بهداشتی یمن را به دلیل جنگ عربستان علیه این کشور، خطرناک خواند و گفت میلیون ها نفر در یمن به غذا دسترسی ندارند.