پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۷:۵۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 13 آبان 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 1 آبان 1397 العالم 2 آبان 1397 العالم 3 آبان 1397 العالم 4 آبان 1397 العالم 5 آبان 1397 العالم 6 آبان 1397 العالم 7 آبان 1397 العالم 8 آبان 1397 العالم 9 آبان 1397 العالم 10 آبان 1397 العالم 11 آبان 1397 العالم 12 آبان 1397 العالم 13 آبان 1397 العالم 14 آبان 1397 العالم 15 آبان 1397 العالم 16 آبان 1397 العالم 17 آبان 1397 العالم 18 آبان 1397 العالم 19 آبان 1397 العالم 20 آبان 1397 العالم 21 آبان 1397 العالم 22 آبان 1397 العالم 23 آبان 1397 العالم 24 آبان 1397 العالم 25 آبان 1397 العالم 26 آبان 1397 العالم 27 آبان 1397 العالم 28 آبان 1397 العالم 29 آبان 1397 العالم 30 آبان 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۳    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز دوشنبه اسامی 700 فرد و شرکت را به فهرست تحریم ها علیه ایران اضافه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۱    
اتحادیه اروپا و انگلیس از اعمال مجدد تحریم های آمریکا علیه ایران با انتشار بیانیه ای، از اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران انتقاد کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۰    
مسئول بخش رتین بیست و هشتمین کنگره چشم پزشکی ایران گفت: این تراشه های کامپیوتری به بیماران کمک می کند که کوری مطلق آنها تبدیل به درکی از نور شده و امیدواریم طی سال های آینده چشم انداز روشنی برای به ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۱    
در فصول سرد در صورت انجام برخی موارد نظیر تخلیه بینی و شست وشوی آن با سرم های شست وشو، گرم نگه داشتن بدن و استراحت کافی، غرغره با محلول ولرم آب و نمک می توانید از شدیدتر شدن سرماخورد جلوگیری کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۰۶    
در حالیکه آمریکا اعلام کرده است از هشت و سی دقیقه روز دوشنبه پنجم نوامبر تحریم های جامعی را علیه ایران به اجرا می گذارد واکنش ها به تاثیرات این تحریمها با شک و تردیدهای بسیاری در محافل مالی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۱:۳۰    
میلیاردر سعودی که سال گذشته به دستور ولیعهد این کشور مدت ها در هتل ریتز کارلتون تحت بازداشت بود می گوید که اگر نتایج تحقیقات منتشر شود محمد بن سلمان از اتهامات قتل خاشقچی تبرئه خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۷    
سفرای نروژ و سوئد و کاردار دانمارک در وزارت خارجه ایران حاضر شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۴    
'محمد عبدالسلام' سخنگوی انصارالله یمن روز یکشنبه ائتلاف سعودی-آمریکایی متجاوز به یمن را یک ائتلاف ناتوان و ازهم گسیخته توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۸    
وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با شبکه سی بی اس به پوستر جنجالی که رئیس جمهور این کشور درباره تحریمهای ایران منتشر کرد واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۸    
عفو بین الملل در بیانیه ای صدور حکم حبس ابد برای شیخ "علی سلمان" رهبر حزب اسلامی وفاق بحرین را اقدامی خودسرانه خواند و آن را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۸    
صفحه شخصی زندانیان سیاسی در توییتر، خبر از زنده بودن سفر الحوالی داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری دو رزمایش بزرگ با مشارکت برخی کشورهای خارجی برای مواجهه با تهدیدهای پیشرفته و ادعای حفظ برتری هوایی در منطقه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۵    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در هفت ماهه امسال با وجود تحریم ها منابع بیش از 20 درصد افزایش پیدا کرد. مصارف جاری نیز رشد داشت اما عمده افزایش در اعتبارات عمرانی بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۵    
دولت لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را به تصویب رساند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران صدور حکم حبس ابد از سوی دادگاه تجدیدنظر بحرین علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق و دو نفر دیگر از منتقدان بحرینی را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۴۴    
بر اثر جاری شدن سیل در و طغیان رودخانه در سیسیل ایتالیا 9 نفر از اعضای دو خانواده کشته شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۲۸    
رهبر جریان حکمت ملی عراق، یکجانبه گرائی آمریکا در تحریم علیه ایران را اقدامی خطرناک و دارای تبعات بر جامعه بشری دانست و با ملت برادر ایران ابراز همبستگی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آغاز دوباره روند انتخاب شهردار جدید پایتخت خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق گفت که موضع کشورش بزودی در برابر تحریم های ضد ایرانی آمریکا اعلام خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۴    
جدیدترین نظرسنجی دو رسانه آمریکایی پیشتازی دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای کنگره و ثابت ماندن سطح نارضایتی مردمی از عملکرد دونالد ترامپ را نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۱    
نماینده رئیس جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد در دمشق، در خصوص نشست چهارجانیه استانبول و روند حل سیاسی بحران سوریه، گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۸    
رسانه ها از برخورد دو هواپیما بر فراز آسمان اتاوا در کانادا خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا با ادعای اینکه تحریم های علیه ایران با هدف تغییر رفتار این کشور در منطقه اعمال خواهد شد، گفت که این تحریم ها سخت خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۰    
العالم _ عربستان سعودی خبر: نتانیاهو ضمن انکه قتل خاشقچی توسط سعودی ها را مساله ای وحشتناک توصیف کرد اما تاکید کرد وجود عربستانی با ثبات برای ثبات منطقه و جهان مهم است. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۱۸    
پارلمان اردن در جلسه امروز برای نخستین بار طرحی را تصویب کرد که به موجب آن اعلامیه بالفور یک جنایت علیه فلسطینی ها محسوب می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۷    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به احتمال سیلاب ناگهانی، وقوع تگرگ و صاعقه در استان های غربی کشور هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۱    
راهپیمایی بزرگ ملت ایران در یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت گسترده ای از سوی رسانه های بین المللی و منطقه ای پوشش داده شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۸    
دولت سوریه ضمن محکوم کردن تحریم های آمریکا علیه ایران اعلام کرد که این تحریم ها در ادامه سیاست هدفمند آمریکا برای نابودی امنیت منطقه، به مرحله اجرا در می آید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۵    
حزب الله لبنان به صدور حکم حبس ابد توسط دستگاه قضایی رژیم آل خلیفه علیه دبیرکل جمعیت الوفاق واکنش نشان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۳    
به رغم اعتراضات مکرر چین به آمریکا برای حضور در آبهای منطقه، ناوها، جنگنده ها و تجهیزات نظامی آمریکا وارد اقیانوس آرام شده اند تا به همراه ژاپن و کانادا بزرگترین رزمایش آمادگی رزمی خود را برگزار کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۲۹    
شیخ "تمیم بن حمد آل ثانی" امیر قطر با صدور فرمانی 5 تن از وزیران دولت این کشور را برکنار و افراد جدیدی را به جای آنها منصوب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران و روسیه همکاری های نزدیکی در بحث مبارزه با تروریسم دارند و تبادل تجربیات خوبی در این رابطه صورت گرفته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۹:۲۰    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: عملیات ائتلاف متجاوز برای اشغال الحدیده مانند دیگر عملیات های پیشین با شکست مواجه خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۲    
وزارت خارجه انگلیس نسبت به وضعیت دبیرکل جمعیت ملی-اسلامی الوفاق در بحرین و آخرین حکم صادر شده برای او ابراز نگرانی کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۷:۴۹    
رئیس هیأت مدیره برگزاری رزمایش مشترک پدافند هوایی با عنوان مدافعان آسمان ولایت 97 از برگزاری این رزمایش از فردا به مدت دو روز در گستره بزرگی از آسمان کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۷:۴۶    
منابع یمنی از حملات گسترده جنگنده های رژیم سعودی به مناطق مختلف استان الحدیده در ساحل غربی خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۷:۴۳    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی طرح استفساریه تبصره یک قانون منع بکارگیری بازنشستگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد که با 15 رای مخالف و 3 رای موافق کلیات این استفساریه رای نیاورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۳۰    
مانور نظامی مشترک کشورهای عربی با نام سپر عربی 1 که بزرگ ترین مانور کشورهای عربی است، در مصر آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۴    
شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت اربعین امام حسین علیه السلام در چندین استان نیجریه ، یک هفته پس از پایان مراسم ، از چگونگی شلیک ارتش به راهپیمائی آنان و شهادت 54 نفر و زخمی شدن ده ها نفر سخن گفتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۸    
نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در امور سوریه برای دیدار و گفت وگو با دریابان علی شمخانی فردا (دوشنبه) به تهران می آید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۸    
معترضان به برنامه کاهش حقوق بازنشستگی در پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۷    
یک نشریه آلمانی تحریم ها آمریکا علیه ایران را همراه با عواقب دیپلماتیک برای ترامپ دانسته آن را نوعی راه رفتن روی لبه تیغ ارزیابی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۳    
قیمت بلیت بازی پایانی لیگ قهرمانان 2018 آسیا که در روزهای گذشته گمانه زنی های مختلفی درباره آن صورت گرفته بود، اعلام شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۳    
جمعیت الوفاق بحرین ضمن محکوم کردن حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان دبیر کل این جمعیت اعلام کرد که این حکم تنها بر پایداری و صبر مردم این کشور می افزاید زیرا ملت ها قوی تر از دیکتاتورها هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۴    
رسانه های جمهوری آذربایجان با انعکاس سخنان روز گذشته (شنبه ) رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از دانشجویان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۳    
وزیر اطلاعات در پیامی 13 آبان را یادآور درایت و تدابیر آگاهی بخش و دوراندیشانه امام خمینی (ره) به منظور رسوایی و برملا کردن توطئه های شیطان بزرگ ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۴    
نخست وزیر جدید عراق، طی حکمی ریاستی، نخست وزیر سابق و کلیه وزرای کابینه او را، بازنشسته اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۵    
اداره عملیات مرکزی الحشد الشعبی عراق، در آستانه سالگرد شهادت امام حسن عسکری(ع)، از تدوین یک طرح امنیتی ویژه در سامراء خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۵    
مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم از نقض آتش بس ادلب توسط گروه های مسلح طی 24 ساعت گذشته و کشته شدن چهار نظامی سوری در این جریان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۶    
رسانه های صهیونیستی از سفر وزیر اطلاعات این رژیم به عُمان در روز یکشنبه خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۷    
اقدام اینستاگرام به بستن صفحه امیر تتلو پس از آن صورت گرفت که وی استوری های دعوت کننده به خشونت را علیه زنان منتشر می کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۱    
اسیران زن فلسطینی از 56 روز پیش دست به اعتصاب زده و در اعتراض به نصب دوربین در زندان ها از خروج از سلول ها و رفتن به حیاط زندان خودداری می کنند .
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۱    
محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در راستای عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی برای اولین باراز یک هیات مسیحیان انجیلی میزبانی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۹    
العالم _ بحرین خبر: در حالی که پیش از این شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین در دادگاه های بحرینی از اتهام جاسوسی تبرئه شده بود امروز مجددا به حبس ابد محکوم شد. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۷    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتخاب شهردار حزبی و سیاسی نیست و اعضای شورا با طمانینه در حال انتخاب شهردار هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۱    
معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه آمریکا هیچ قانونی را بر نمی تابد، تاکید کرد: آمریکا پیرو قانون جنگل است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: لایحه کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) در اولین جلسه پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه بررسی می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۰    
فرمانده سپاه خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ! هرگز ایران را تهدید نکن زیرا ناله های پر از وحشت سربازان شما در طبس و ملوانان آمریکایی و انگلیسی در خلیج فارس شنیدنی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۴    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه می گوید او و دونالد ترامپ درباره "هال بانک" تلفنی گفتگو کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۰۴    
بلومبرگ چندی پیش در مطلبی نوشت: یک نتیجه پیش بینی نشده طرح دونالد ترامپ برای توقف صادرات نفت ایران می تواند درد و رنج های تازه برای میلیون ها آمریکایی در پمپ های بنزین باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۵    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روز 13 آبان ، تداوم مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های شیطانی از جمله آمریکا است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۵۲    
طرح تنبیه کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران توسط جمعی از نمایندگان در مجلس تهیه و تدوین شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۶    
با گذشت یک ساعت از آغاز رسمی مراسم یوم الله 13 آبان در تهران همچنان انبوه مردم از خیابانهای اطراف در حال حرکت به سمت محل ساختمان سابق سفارت آمریکا هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۶    
دو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی بر سازمان صدا و سیما و یک عضو ناظر مجلس بر هیات نظارت بر مطبوعات با رای نمایندگان انتخاب شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۲۳    
دادگاه بحرین امروز با لغو حکم تبرئه صادره برای شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ ترین جمعیت معارض شیعه، او را به حبس ابد محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۹    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا در آستانه خودکشی سیاسی و اقتصادی است، گفت: ناوهای هواپیمابر آمریکا در تیررس مستقیم موشک های نقطه زن ما هستند و جهان نیز به تدریج در حال متحد شدن علیه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۸    
مجلس شورای اسلامی برای شرکت نمایندگان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) تعطیل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۳    
وزیر ساخت وساز رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه بهبود اوضاع نوار غزه در راستای منافع این رژیم است، افزود جنگ علیه غزه آخرین گزینه تل آویو است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل کمیسیون ویژه مقابله با تحریم ها مخالفت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای شورای نگهبان بیش از 20 ایراد را به لایحه الحاق ایراد به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم وارد دانستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۱    
فرودگاه ترکیه روز جمعه از دادن سوخت به برخی خطوط هواپیمایی ایران خودداری کرد. در نتیجه این اقدام، یک پرواز لغو شد، برخی شرکت ها تعداد مسافرانشان را کم کردند و 3 پرواز هم تأخیر داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۴۵    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان نشان خواهد داد که ترامپ کوچک تر از آن است که ایرانیان را به زانو در آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۶    
مردم، دانشجویان و دانش آموزان تهران راهپیمایی گسترده خود بمناسبت یوم الله سیزدهم آبان را با حضور در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر امروز خون بچه ها در یمن ریخته می شود به دلیل ظلم آمریکاست؛ آمریکا خود را از همه بالاتر می داند و آمریکا دشمن انسانیت است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۵۱    
روزنامه مورنینگ پست هنگ کنگ به نقل از کاخ سفید اعلام کرد شماری از مقامات دولت ترامپ از سوی وی مامور شده اند که پیش نویس یک توافق بالقوه تجاری با چین را آماده کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۳۶    
رسانه های سرزمین های اشغالی اعلام کردند که مقام های تل آویو با ابراز نگرانی از ادامه کار بنیامین نتانیاهو ، وی را شایسته اداره امور نمی دانند و خواستار کناره گیری وی هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۱۵    
رئیس گروه جستجوی هواپیمای مسافربری JT610 شرکت لیون ایر اندونزی که با 189 مسافر در دریای جاوه سقوط کرد، گفت: پس از 6 روز جستجو در این دریا بقایای اجساد 73 مسافر ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۲    
دانشگاه هاروارد در اعتراض به قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی، سخنرانی ترکی الفیصل سفیر پیشین سعودی در واشنگتن و رئیس پیشین دستگاه اطلاعات و امنیت عربستان را لغو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۵۰    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دلیل بازگرداندن تحریم های ایران در پی خروج از برجام ستایش کرد و آن را اقدامی تاریخی خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۴۷    
سید حسین موسویان پژوهشگر دانشگاه پرینستون در گفت وگویی با تارنمای خبری میدل ایست آی با یادآوری تاریخ طولانی تحریم های آمریکا گفت: ایران مجرّب ترین کشور جهان در مهار تحریم هاست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۳۲    
دور دوم و البته نه نهایی تحریم های آمریکا علیه ایران فردا به شکل رسمی آغاز می شود و کلیه شئونات ایرانیان را هدف قرار می دهد این در حالی است که ترامپ و دستگاه سیاستگزار آمریکا با هدف فریب افکار عمومی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۲۹    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به عقب نشینی آمریکا از خلیج فارس در ماه های گذشته نوشت که در پی تضعیف موقعیت نیروهای آمریکایی در خاورمیانه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۶:۱۷    
نظامیان آمریکا از کاهش حضور نظامی کشورشان در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) گلایه کرده و گفته اند این موضوع از توان آنها برای پاسخدهی به آنچه تهدید ایران خوانده شده می کاهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۲:۰۲    
بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس شنبه شب با برتری مقابل تیم کالیاری فاصله خود با اینترمیلان تیم دوم جدول رده بندی سری آ را به شش امتیاز افزایش دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۱:۳۸    
دهلی نو و تهران در حال نهایی کردن طرح پرداخت بهای نفت ایران به روپیه هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۱:۰۲    
نیروهای یمنی روز شنبه یک فروند موشک بالستیک "بدر1-پی" را به سمت محل استقرار شبه نظامیان در ساحل غربی شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۰:۴۷    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که دستگاه اطلاعاتی ترکیه بیش از 700 عضو گروه تروریستی ارتش آزاد مستقر در منطقه عفرین را برای مقابله با کردهای سوریه به خاک کشور خود منتقل و از آنجا به مرز میان دو ...