جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۳۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 25 مهر 1401 - faradeed.ir

فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 30 اسفند 1395 فرادید 29 اسفند 1396 فرادید 11 اسفند 1397 فرادید 14 دی 1398 فرادید 30 اسفند 1399 فرادید 29 اسفند 1400 فرادید 31 فروردین 1401 فرادید 31 اردیبهشت 1401 فرادید 31 خرداد 1401 فرادید 30 تیر 1401 فرادید 31 مرداد 1401 فرادید 31 شهریور 1401 فرادید 30 آبان 1401 فرادید 30 آذر 1401 فرادید 1 دی 1401 فرادید 30 بهمن 1401 فرادید 29 اسفند 1401 فرادید 1 مهر 1401 فرادید 2 مهر 1401 فرادید 3 مهر 1401 فرادید 4 مهر 1401 فرادید 5 مهر 1401 فرادید 6 مهر 1401 فرادید 7 مهر 1401 فرادید 8 مهر 1401 فرادید 9 مهر 1401 فرادید 10 مهر 1401 فرادید 11 مهر 1401 فرادید 12 مهر 1401 فرادید 13 مهر 1401 فرادید 14 مهر 1401 فرادید 15 مهر 1401 فرادید 16 مهر 1401 فرادید 17 مهر 1401 فرادید 18 مهر 1401 فرادید 19 مهر 1401 فرادید 20 مهر 1401 فرادید 21 مهر 1401 فرادید 22 مهر 1401 فرادید 23 مهر 1401 فرادید 24 مهر 1401 فرادید 25 مهر 1401 فرادید 26 مهر 1401 فرادید 27 مهر 1401 فرادید 28 مهر 1401 فرادید 29 مهر 1401 فرادید 30 مهر 1401 
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۰    
مرضیه ابراهیمی، زن قربانی اسیدپاشی بعد 8 سال در این رابطه تصویر و یادداشت قابل توجه در اینستاگرام اش منتشر کرده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۵    
اجازه دهید بادام ها کاملا خنک شود سپس آن ها را در غذاساز بریزید و در حد بسیار کم، نمک بزنید. بادام ها باید آنقدر خرد شوند تا حالت خمیر پیدا کنند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۵    
بررسی های اولیه ماموران حاکی از این بود که خودرو بنز اس 550 مورد نظر در حال حاضر فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و قاچاق محسوب می شود که بلافاصله با دستور مقام قضائی توقیف و به توقفگاه منتقل شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۰    
باستان شناسان با کاوش در روسیه، مجموعه ای از اشیاء تاریخی، جواهرات و یک شمشیر تاریخی ایرانی را کشف کردند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۰    
شیر بیهوش شده ناگهان به جنگل بانان حمله کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۵    
آب شناسان در 19 اردیبهشت 1315 در محلۀ نازی آباد به دنیا آمد و در 8 مهر 1364 در خط مقدم جبهه، در خاک دشمن متجاوز، به شهادت رسید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۵    
یک فیل غول پیکر با حرکت خرطوم و سرش، از چند راننده تشکر کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۵    
درپی ایجاد برخی فضاسازی ها درباره بازگشت ون های گشت های امنیت اخلاقی به سطح معابر، پیگیری ها حاکی از نادرست بودن این خبر ها و تصاویر تاکنون است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۵    
بسته به جنس و نوع جوهر به کار رفته، برای هر متر از این نوع تبلیغات حدود 50 تا 150 هزار تومان پرداخت می شود که برای این سازه با حدود هزار متر مربع حدود 50 تا 150 میلیون تومان هزینه بنر و چاپ خواهد بود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۵    
اما نکته مهمتری که به ویژه در رسانه های غربی به آن اشاره شده، مزیت قیمتی تسلیحات ایرانی است. یعنی روس ها متوجه شده اند که تسلیحات ایرانی با هزینه تمام شده بسیار کمتر از تسلیحات خودشان ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۰    
افراط در مصرف سس مایونز به ویژه در دوران کودکی از یک سو باعث تجمع چربی و بروز چاقی صددرصد در بزرگسالی و از سوی دیگر باعث بروز اختلال در عملکرد مکانیسم های سیری و گرسنگی و افزایش کالری دریافتی می شود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۵    
ویتامین B یکی از ویتامین های ضروری در بدن است که انواع مختلفی دارد و شامل یک گروه از ویتامین ها می شود. این ویتامین در بدن ساخته نمی شود و به همین دلیل باید آن را از غذا ها جذب کنید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۵    
دیروز چند دانش آموز مقنعه خود را درآوردند و شعار دادند. آن طور که دخترم برای ما گفت تعداد دانش آموزانی که شعار دادند زیاد نبود ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۰    
در ادامه دختر 11ساله هم به قاضی گفت: مادرم ما را در خانه حبس می کرد. او پای من را به تخت می بست و چندین ساعت در همان حالت می ماندم.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۵    
حالا علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود با جوسازی ها علیه خود پاسخ محکمی داده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۵    
آخرین وضعیت پیروز، توله یوز ایرانی را ببینید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۰    
پائز گفت که اگر می خواستند زنده بمانند، هیچ گزینه دیگری نداشتند و افزود که گوشت انسان در واقع طعم خاصی ندارد. کانسا گفت که تصمیم آن ها بسیار تلخ بود، چراکه اجساد متعلق به هم تیمی ها و دوستانشان بود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۰    
سیدجلال حسینی مربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به سوگ پدر همسر خود نشست.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۶:۵۵    
مهاجم فرانسوی رئال مادرید برای اولین بار توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۶:۵۰    
در پایان گزارش مرکز رسانه تصریح شده هویت تمامی فوت شدگان به اطلاع خانواده آن ها رسیده و متعاقب دستور قضایی، اسامی آن ها به صورت عمومی نیز منتشر خواهد شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۰    
یک جگوار گرسنه با حمله به یک تمساح کایمن در رودخانه پانتانال برزیل پس از یک مبارزه دیدنی توانست آن را از زیر آب بیرون بکشد. قدرت آرواره های جگوار همراه با توانایی های شنا در نهایت منجر به پیروزی شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۵    
این ویدئو با عنوان فیلمی نادر و کوتاه از میدان توپخانه طهران در 1306 خورشیدی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۰    
احتمال به دنیا آمدن سه قلو های همسان یک در 200 میلیون است و آنطور که مادرشان گفته، احتمال یکی شدن شخصیت هایشان، صفر است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۰    
یک دوربین مخفی اولین فیلم زنده در بریتانیا از به دنیا آمدن جوجه عقاب دم سفید وحشی را ثبت کرده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۰    
میکابن (Mikaben) رپر اهل هائیتی 41ساله که نام واقعی او مایکل بنجامین است، روز شنبه حین اجرای کنسرتی در پاریس دچار حمله قلبی شد و در مقابل چشمان حیرت زده مخاطبان، روی صحنه از حال رفت.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
در این مرکز می توانید در ازای پرداخت 200 هزار دلار تمام جسد خود را درون یک فریزر فوق پیشرفته نگه دارید، اما اگر بخواهید تنها مغزتان را منجمد کنید هزینه ی آن 80 هزار دلار خواهد بود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۰    
هم موز و هم سیب مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی برای بدن تأمین می کنند و قند های طبیعی دارند که باعث تقویت انرژی می شوند!
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۵    
طی روز های اخیر خودروی انتقامجو و عجیب رضوانی ونجس رونمایی شد و کارشناسان معتقد بودند که کمپانی سازنده این خودرو از کادیلاک اسکالید الهام پذیرفته است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۰    
گلکسی A73 نسخه سازگار با 5 G با وجود قیمت حدود 12 میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. نسخه های سازگار با 5 G گلکسی M33 و A33 هم جزو گوشی های پرفروش سامسونگ هستند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۵    
شما می توانید نان شیرمال را به شکل های مختلف حالت دهید و داخل تابه بپزید. می توانید مقدار شکر را به دلخواه خود کم و زیاد یا آن را حذف کنید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۵    
نقاشی چینی یکی از پرسابقه ترین سنت های نقاشی در دنیاست؛ مهم ترین ویژگی این سنت این است که می خواهد فضایل و تاملات معنوی را در قالب تصاویری از طبیعت به مخاطب منتقل کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۵    
از جمله کارهای مهم دیگر می توان به کمک به سالمند به هنگام نشستن، برخواستن و خوابیدن اشاره کرد. حمام بردن، استفاده از سرویس بهداشتی، نظافت روزانه و تغذیه نیز از دیگر فعالیت های پرستار سالمند است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۰    
یکی از این سایت ها برای خبرقلابی و فیک خود تیتر سحر قریشی زن دوم بن سلمان شد را انتخاب کرده است. متن خبر را باز می کنیم و با این متن عجیب مواجه می شویم: بدون شک این خبر دروغ بوده و واقعیت ندارد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۵    
ساعت هوشمند زنانه سامسونگ نسبت به رقیب خود سال های بیشتری را در بازار فروش گذرانده است و مشتریان خاص خودش را می شناسد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۰    
جغد شاخدار در حال تلاش است تا با این یک کاسه آب از گرمای طاقت فرسا رهایی پیدا کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۰    
چالش های امروز ایران را می توان حاصل تقابل این منهای سه گانه دانست به ویژه رویارویی من اجتماعی و من مجازی.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۰    
بعد از ازدواج و گذشت چند ماه از زندگی مشترک، اغلب زنان در مورد انتظارات خود از همسرشان صحبت می کنند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۰    
زرشک برای مصارف دارویی بیشتر از 200 سال است که شناخته شده است. این یک گیاه سم زدا است که حاوی خواص دارویی و آرام بخش عالی است و به مبارزه با چندین بیماری کمک می کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۰    
بین مدل های مونتاژی ایران خودور پژو 508 بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک و پژو 2008 در دسته خودرو های گران تر از یک میلیارد قرار می گیرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۵    
برخی تحلیلگران نیز بر این باور هستند که کینژال یک نسخه از موشک بالستیک کوتاه برد زمین به هوا به نام 9K720 Iskander-M است که تنها در مواردی قدرتمندتر از نسخه پایه خود است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۰    
باستان شناسان حین کاوش های کوهپایه های نزدیک دژ باستانی سامیکام در یونان احتمالاً پرستشگاه باستانی پوزئیدون (خدای دریا در اسطوره های یونانی) را یافته اند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۰    
فیلم کرت (Kratt) یکی از افسانه های عامیانه و ترسناک کشور استونی را به دل دنیایی کودکانه آورده و جنبه ای شوخ و بانشاط به آن بخشیده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۳    
تنها چیزی که نیاز دارید یک ماشین قابل اعتماد، سرویس شده و سرحال، یک لیست پخش از آهنگ های مورد علاقه شما است و طرح و نقشه ای است که به اندازه کافی منعطف باشد تا فضای کافی برای زدن به دل راه و بی راهه ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۳    
شایعه بازداشت نوید محمدزاده از آنجا شکل گرفت که میترا محمدزاده، خواهر این بازیگر 36 ساله در یک پیام نوشته بود که صفحه اینستاگرام او از دسترس خارج شده است و خبری از صفحه اینستاگرام اش ندارد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۳    
از جمله افتخارات نوید محمد زاده می توان به کسب دو جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق های هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۹    
تفال به حافظ 25 مهرماه را بخوانید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۹    
این شاسی بلند جدید نسخه فیس لیفت کراس اوور محبوب جتور X70 یا همان نام فیدلیتی پرایم است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۴    
یافته های باستان شناسی در صحرای سیاهِ اردن نشان می دهد انسان ها 14400 سال پیش برای پخت نان از تنور های سنگی استفاده می کردند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۴    
بررسی ها و برآورد های صورت گرفته نشان دهنده آن است که تورم اجاره در حومه سنتی تهران از تورم اجاره تهران تبعیت کرده و اجاره بها در این شهر ها تقریبا معادل اجاره بهای مسکن در شهر تهران رشد داشته است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۴    
مشابه استارلینک ملی یک پروژه عظیم و پر هزینه است. طرحی که یک هدف مشخص دارد: دستیابی ایران به اینترنت پر سرعت ماهواره ای.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۴    
عقب ماندگی بورس از تورم امری کاملا محتمل و قابل تخمین بود، چراکه به علت ماهیت تحولات قیمتی در بازار سرمایه کاملا پیش بینی پذیر است که چه سرنوشتی در انتظار بازار یادشده قرار دارد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۴    
گنجینه وخش آثار نفیس زیادی دارد، اما دو ارابۀ کوچک طلایی که یکی از آن ها نیمه تمام است و چهار اسب آن را می رانند، در زمره معروف ترین آثار این مجموعه است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۴    
در شرایطی که معامله واحد های نوساز به شدت کاهش یافته، عرف سنی پرتقاضا در بازار مسکن این روز ها از سوی واسطه ها، 5 تا 15 سال عنوان شده است
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۹    
از تیام خواستم تا چند متر آن طرف تر بازی کند و منتظر بماند تا کارم تمام شود، اما او مدام شالم را می کشید و گریه می کرد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۷:۴۹    
در اینجا برخی از نگاره های جالبی را خواهید دید که در رسالۀ موسوم به کتاب البلهان یا کتاب عجایب مربوط به قرن هشتم هجری به تصویر کشیده شده اند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۷:۲۹    
وضعیت و سرعت گردش سیارات منظومه شمسی را ملاحظه می فرمایید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۶:۴۴    
خشم سرکوب شده می تواند باعث افزایش سطح هموسیستئین شود که این مسئله پیش ساز بیماری قلبی است. اگر فردی عصبانی هستید ممکن است به کمبود ویتامین B دچار باشید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۶:۳۴    
این سازمان می گوید بیش از 18 میلیون کودک در معرض طیف وسیعی از تأثیرات منفی این کار بر سلامتی خود قرار دارند، زیرا در صنعت غیررسمی پردازش زباله الکترونیکی مشغول هستند.