جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۰۴May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 26 مهر 1401 - faradeed.ir

فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 30 اسفند 1395 فرادید 29 اسفند 1396 فرادید 11 اسفند 1397 فرادید 14 دی 1398 فرادید 30 اسفند 1399 فرادید 29 اسفند 1400 فرادید 31 فروردین 1401 فرادید 31 اردیبهشت 1401 فرادید 31 خرداد 1401 فرادید 30 تیر 1401 فرادید 31 مرداد 1401 فرادید 31 شهریور 1401 فرادید 30 آبان 1401 فرادید 30 آذر 1401 فرادید 1 دی 1401 فرادید 30 بهمن 1401 فرادید 29 اسفند 1401 فرادید 1 مهر 1401 فرادید 2 مهر 1401 فرادید 3 مهر 1401 فرادید 4 مهر 1401 فرادید 5 مهر 1401 فرادید 6 مهر 1401 فرادید 7 مهر 1401 فرادید 8 مهر 1401 فرادید 9 مهر 1401 فرادید 10 مهر 1401 فرادید 11 مهر 1401 فرادید 12 مهر 1401 فرادید 13 مهر 1401 فرادید 14 مهر 1401 فرادید 15 مهر 1401 فرادید 16 مهر 1401 فرادید 17 مهر 1401 فرادید 18 مهر 1401 فرادید 19 مهر 1401 فرادید 20 مهر 1401 فرادید 21 مهر 1401 فرادید 22 مهر 1401 فرادید 23 مهر 1401 فرادید 24 مهر 1401 فرادید 25 مهر 1401 فرادید 26 مهر 1401 فرادید 27 مهر 1401 فرادید 28 مهر 1401 فرادید 29 مهر 1401 فرادید 30 مهر 1401 
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - ۰۵:۴۰    
محل ذخیره فایل های دانلودشده در آیفون کجاست؟ این موضوع بسته به نوع فایل و نحوه دانلود آن ممکن است متفاوت باشد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۰    
فتادگی لگن با نشانه های دیگری نیز همراه است به طور مثال برخی از زنان به محض احساس ادرار، باید سریعا خود را به دستشویی برسانند، این مشکل نوع دیگری از بیماری های لگنی است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۸:۵۵    
البته به این نکته هم باید توجه کرد که میمون حیوان خانگی نیست و زیستگاه طبیعی خود بهترین محل برای زندگی اش است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
در تصاویر زیر، مریخ نورد استقامت ردپایی از یک مریخ نورد دیگر را به نمایش درآورده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۰    
علی فروتن مدت ها از تلویزیون دور بود او بیش از 10 سال برنامه فیتیله ای ها را به همراه محمد مسلمی و حمید گلی و همچنین مجید قناد روی آنتن بردند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۵    
موزه تاریخ فرهنگی در اسلو طی بیانیه ای اعلام کرده که سیستم نیزه های چوبی واقع در آب نوعی تله ماهی عصر حجری بوده است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۰    
وی از کارگران کارگاه شاکی پرونده بوده است و پس از دستگیری ضمن اعتراف به عمل صورت گرفته در اظهارات خود بیان داشت که به طمع پول و منافع مالی اقدام به ترساندن کارفرمای خود و دریافت وجه و تلفن همراه کرده ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۰    
در ادامه به چند توصیه برای مراقبت مطلوب و سالم نگه داشتن ستون فقرات و پیشگیری از بروز مشکل در این ناحیه حیاتی در بدن خواهیم پرداخت.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۰    
فرزند خانواده برای دریافت بازی اقدام به پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی مادر می نماید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بلافاصله از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال ریال برداشت ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۰    
جای تعجب نیست که حتی پرندگان آن روز ها نیز آن گونه ای بودند که کابوس های ما از آن ها تشکیل شده است. خوشبختانه، هیچ یک از آن پرندگان غول پیکر ماقبل تاریخ در حال حاضر وجود ندارند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۵    
آناهیتا همتی در حاشیه تصویر 7 سالگی اش نوشته است: سال تحصیلی که با جنگ شروع شد، با صدای آژیر و بمباران و هواپیما هایی که گاهی با سرعت سرسام آور، دیوار صوتی رو میشکستند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۰    
احمد مهرانفر سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون روابط، شاعر زباله ها، عصر روز دهم، درباره الی، ماجرای نیمروز، بیخود و بی جهت، زاپاس، پایتخت 5، سال های دور از خانه، کاتیوشا، خجالت نکش ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۵    
این موزائیک یک یافته نادر محسوب می شود؛ چراکه در ساخت آن جزئیات زیادی بکار رفته است و مهم ترین اکتشاف باستان شناسی در سوریه از زمان آغاز جنگ داخلی در سال 2011 تاکنون محسوب می شود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۰    
در 7 اکتبر 2022، یکی از حامیان بیت کوین به نام جیم بلاسکو ادعا کرد که قدیمی ترین آپلود نسخه 0.1 کد پایه بیت کوین را کشف کرده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۵    
در ارتفاع ده هزار فوتی روی کوه های سفید مرکز کالیفرنیا و در بیابانی کوهستانی و خشن که موجودات کمی می توانند در آن زندگی کنند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۰    
اکنون 7 تغییر بزرگ به تفصیل شرح داده شده که البته در حال حاضر در دست توسعه، در حال آزمایش یا ارائه به کاربران در سراسر دنیا است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۸:۳۵    
امانی به مراسم کلنگ زنی در منطقه 13 اشاره می کند؛ زاکانی در مراسمی از ساخت 2060 واحد مسکونی در محدوده نظامی منطقه 13 خبر داد که عضو شورای شهر مدعی است این پروژه بدون اخذ پروانه کلید خورده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۵    
مجری صدا و سیما به رواج تکیه کلام بچه در سریال مهمونی ایرج طهماسب واکنش نشان داد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۷:۵۵    
مدیری در ادامه گفته است: دیگرانی نه از این کشور، دیگرانی نه از این مردم، در طول این سال ها هر وقت اتفاقی در این مملکت افتاده است، همیشه خواسته اند که آن اتفاق ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۷:۵۰    
مهران مدیری در روز های گذشته با انتشار ویدئویی تازه حرف هایی متفاوت با اظهارات قبلی اش به زبان آورد و گفت نباید از حرف های او سوء استفاده شود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۷:۳۰    
یک متخصص تغذیه هاروارد 6 غذای مغذی را معرفی کرد که به کودکان شما کمک می کند تیزبین و متمرکز بمانند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۷:۲۵    
تا اواسط آبان فرصت تزریق واکسن آنفلوآنزا هست. بهتر است گروه های پرخطر ازجمله سالمندان، افراد دارای بیماری های خاص و زمینه ای، مادران باردار، کادر بهداشت و درمان این واکسن را تزریق کنند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۶:۵۰    
امیر قلعه نویی به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم که به مدت یک سال تعلیق می شود، محکوم شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۶:۴۰    
اهمیت حفظ سلامت دندان ها به حدی است که اخیرا در یکی از معتبرترین مجلات علمی، ارتباط میان حفظ سلامت دندان ها با طول عمر مورد تایید قرار گرفته است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - ۰۶:۳۵    
قیمت بیت کوین امروز 27 مهرماه با 1.27 درصد کاهش نرخ به 19,316 دلار معادل 643,268,758 تومان رسید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۵    
البته لزوماً این خودرو ها فقط در پارکینگ کلکسیونر ها پیدا نمی شوند و خودروسازان در بسیاری از مواقع کانسپت ها ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۵    
به گفته تحلیلگران CCS Insight، اپل آیپد تاشو را به عنوان یک محصول آزمایشی برای استفاده گسترده تر از نمایشگر های تاشو در آیفون ها می بیند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۵    
ربات مذکور EMBUR نام دارد و گروهی از محققان دانشگاه کالیفرنیا، برکلی آنرا ابداع کرده اند. این گجت مانند خرچنگ مذکور با استفاده از پا های ناجورگرای خود در یک واسطه دانه دار به طور عمودی حفاری کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۵    
مرد جوان زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، گفت: کودک ربایی را قبول ندارم و بچه های برادرم را ندزدیده ام. آن ها خودشان نمی خواهند با مادرشان زندگی کنند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۰    
در مورد قیمت گوشی هوشمد M54 5G، سامسونگ هنوز چیزی نگفته است، اما به نظر می رسد که قیمت این محصول جدید، هم قیمت یا قدری بیشتر از نسخه پیشین باشد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۰    
بر اساس آمار، فوتی های کرونا امروز 26 مهرماه 4 نفر اعلام شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۵    
آیا اساسا فرقی هم می کند که تی اف 21 ایران خودرو براساس پژو 206 و 207 فرانسه یا MG3 چین طراحی و تولید شده باشد؟ بله طبیعتا بین این دو فرق های زیادی است که باید به شکل تخصصی به آن ها پرداخت و نباید ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۰    
براساس تحقیقات وقتی گفتار شما با حرکات دست تان همراه شود کلمات شما دقیق تر درک می شوند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۵    
بر خلاف آنچه ممکن است از ظاهر شعر به نظر برسد، حقیقت این است که حافظ در اینجا مشغول سرزنش دل بی قرار و عاشق خودش است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۰    
مردان همچنین به 600 واحد بین المللی ویتامین D در روز نیاز دارند. پس از 70 سالگی، این مقدار به 800 واحد ویتامین D افزایش می یابد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۵    
وجود گوگرد در آب دریاچه، زمین های اطراف را به رنگ های قرمز تیره و زرد در آورده و خود دریاچه در نگاه از بالا به چشم شبیه است
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۰    
کمند امیرسلیمانی عکسی از کودکی خود و برادرش منتشر کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۰    
مطالعه اخیر نشان داده است که مصرف مقداری ادویه می تواند چربی احشایی شکم را هدف قرار داده و نفخ را کاهش دهد و به طول کلی زندگی و چاقی افراد را تا 110 درصد بهبود دهد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۵    
کوییک صندوقدار را 198 میلیون تومان دست به دست می کنند و ساینا دنده ای و کوییک دنده ای به ترتیب 207 و 208 میلیون تومان خرید و فروش می شوند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۵    
در روز جمعه 3 دسامبر 1926 آگاتا کریستی همسر و دختر خردسال خود را ترک کرد و به مدت 11 روز ناپدید شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۰    
نسخه های دنده ای پژو 207 الان 175 میلیون تومان کمتر از نسخه های اتوماتیک ارزش دارند و معادل 403 میلیون تومان معامله می شوند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۰    
شایع های که البته از الان نمی توان در موردش حرف خاصی زد، چون تا پایان فصل حداقل هشت ماه دیگر فرصت باقیست و اگر خود فرهاد هم در لیگ حرفه ای امارات نتایج مطلوبی بگیرد قطعاً با پیشنهادات بهتری در آن ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۰    
هفت عضو گروه بی تی اس (BTS) هم سن و سال نیستند و تفاوت سنی بزرگترین عضو تا کوچکترین عضو حدود پنج سال است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۵    
شاید سرمای زمستان برای بعضی ها چندان خوشایند نباشد، اما تحقیقات نشان می دهد که اگر بیرون از خانه و در هوای سرد فعالیت های مختلفی انجام دهید، احتمالا به سلامت قلب تان کمک کرده اید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۰    
به تصویر نگاه کنید. شما باید در یک لحظه خطا یا اشتباه موجود در تصویر شیرینی فروشی را شناسایی کنید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۰    
زیر چتر ملکه (Under the Queen's Umbrella) شروع بسیار جذاب و درخشانی دارد؛ این درام تاریخی تصویری تماشایی و مهیج از رقابت چندین همسر امپراطور برای رساندن فرزندانشان به قدرت را نشان می دهد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۵    
تفال به حافظ 26 مهرماه را بخوانید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۵    
گاهی در فصل زمستان ترموستات برداشته می شود و آب در تمامی مواقع خنک می شود. این حالت فقط مناسب هوای گرم است و در فصل زمستان باعث می شود تا بخاری، گرمای موردنیاز را تولید نکند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۵    
جالب آن است که با فرض افزایش قیمت نفت و حفظ مقدار ارزش صادرات فعلی نفت (یا تشدید نشدن تحریم ها)، تورم پیش بینی شده بسیار شبیه به پیش بینی پایه در این پژوهش است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۰    
هیچ کدام از سلبریتی های حال حاضر ایران با دایی قابل مقایسه نیستند و همین باعث می شود مواضع او تاثیر متفاوتی داشته باشد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۰    
در نگاهی دقیق تر بورس تهران از ابتدای معاملات روز دوشنبه روند نسبتا نزولی به خود گرفت و از همان دقایق آغازین معاملات چراغ بازار قرمز روشن شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۵    
توبقال در زبانِ بربری یعنی قله ای که می توانید همه چیز را [از بلندای آن] ببینید. براساس برخی باورها، سیدی شِمهروس، پادشاه جنیان، در این کوه زندگی می کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۰    
بسیاری از ما حتی از تصورِ خوردن حشرات وحشت می کنیم، اما در عین حال دلایلی وجود دارد که باعث شده اکنون بسیاری از فرهنگ های سراسر دنیا به خوردن حشرات روی بیاورند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۸:۰۵    
با گسترش وب3، مرورگر های متعددی با قابلیت های جدید برای استفاده در این نسل جدید از اینترنت، ارائه شده است که پیش تر در وب2 وجود نداشتند ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۷:۵۵    
قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز 26 مهرماه تا لحظه تنظیم گزارش به 1652 دلار و 66 سنت رسید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۶:۴۵    
قیمت بیت کوین امروز 26 مهرماه با 1.68 درصد افزایش نرخبه 19,527 دلار معادل 649,551,450 تومان رسید.