پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۲:۵۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 19 مهر 1401 - faradeed.ir

فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 30 اسفند 1395 فرادید 29 اسفند 1396 فرادید 11 اسفند 1397 فرادید 14 دی 1398 فرادید 30 اسفند 1399 فرادید 29 اسفند 1400 فرادید 31 فروردین 1401 فرادید 31 اردیبهشت 1401 فرادید 31 خرداد 1401 فرادید 30 تیر 1401 فرادید 31 مرداد 1401 فرادید 31 شهریور 1401 فرادید 30 آبان 1401 فرادید 30 آذر 1401 فرادید 1 دی 1401 فرادید 30 بهمن 1401 فرادید 29 اسفند 1401 فرادید 1 مهر 1401 فرادید 2 مهر 1401 فرادید 3 مهر 1401 فرادید 4 مهر 1401 فرادید 5 مهر 1401 فرادید 6 مهر 1401 فرادید 7 مهر 1401 فرادید 8 مهر 1401 فرادید 9 مهر 1401 فرادید 10 مهر 1401 فرادید 11 مهر 1401 فرادید 12 مهر 1401 فرادید 13 مهر 1401 فرادید 14 مهر 1401 فرادید 15 مهر 1401 فرادید 16 مهر 1401 فرادید 17 مهر 1401 فرادید 18 مهر 1401 فرادید 19 مهر 1401 فرادید 20 مهر 1401 فرادید 21 مهر 1401 فرادید 22 مهر 1401 فرادید 23 مهر 1401 فرادید 24 مهر 1401 فرادید 25 مهر 1401 فرادید 26 مهر 1401 فرادید 27 مهر 1401 فرادید 28 مهر 1401 فرادید 29 مهر 1401 فرادید 30 مهر 1401 
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۵    
لیمو دارای خواص ضد قارچی است. این می تواند به حفظ سلامت پوست سر و مهار مسائلی مانند شوره سر و آکنه پوست سر کمک کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۰    
دیسپراکسی یک اختلال شایع است که حرکت و هماهنگی را تحت تأثیر قرار می دهد. دیسپراکسی که گاهی با نام اختلال هماهنگی رشدی شناخته می شود ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۰    
برخی اپلیکیشن های اندرویدی به دلیل ماهیت کاربردی و یا بهینه نبودن یا استفاده از منابع مختلف این سیستم عامل باعث اتلاف عمر باتری شده و شارژدهی این دستگاه ها را به طور چشمگیری کاهش می دهند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۵    
در همان لحظه، شش انگشتی، خیلی شیک و آرام دور نصرت الدوله چرخی زد و ناگهان او را از پشت سر و به صورتی که دست هایش قادر به حرکت نباشد، بغل کرد و به زمین زد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۰    
در ایستگاه راه آهن شهر روستوف روسیه یک پیرزن در اقدامی هولناک روی ریل دراز کشید و قطار از روی وی عبور کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۰    
هادی طباطبایی، دروازه بان اسبق استقلال و تیم ملی می گوید بعد از پایان آن بازی بود که با همسرم آشنا شدم. او ساکن دانمارک بود و آمده بود بازی را ببیند و قسمت اینطور بود که با هم آشنا شویم و ازدواج کنیم.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۰    
همچنین در این تونل ها ظروف سفالی مربوط به دوره سلجوقیان، ایلخانیان و دوره های پیشین پیدا شده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۵    
شلیک دقیق صاحب مغازه، سارق مسلح را غافلگیر کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۵    
وزارت بهداشت آمار فوتی های کرونا امروز 20 مهرماه را 4 نفر اعلام کرد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۵    
این نسخه متعلق به سه قرن گذشته است که به تازگی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی خریداری شده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۷:۵۰    
چند ستاره مطرح جهان فوتبال در جام جهانی قطر که قرار است آبان ماه برگزار شود غایب خواهند بود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۷:۰۵    
تحقیقات اخیر نشان داده است که سیب (و گلابی) حاوی چندین ترکیب فعال زیستی از جمله فلاونوئیدها، فیبر غذایی و آنتی اکسیدآن ها است که به صورت جداگانه، با کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی مرتبط است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۶:۵۵    
حق ما نباید ضایع شود. آن ها مرتب تقصیر را گردن پرستار و سوپروایزر می اندازند. تا این کلینیک پلمپ نشود. در صورتیکه آنجا اصلا تجهیزات درست وحسابی نداشت ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۶:۵۰    
در بیانیه ای که دولت محلی در این خصوص منتشر کرده، آمده است که شیوع بالا از انتقال سریع زنجیره اومیکرون از دو سویه BA.5.1.7 و BF.7 بوده که هر دو سویه بسیار مسری بوده و به سرعت انتقال می یابند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۰۶:۴۵    
نخستین جلسه دادگاه میلاد حاتمی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۵۰    
احسان کرمی اجرای برنامه های پربیننده ای همچون نقره ، زنده رود ، خوشا شیراز ، امضا ، ویژه برنامه تحویل سال 95 شبکه دو ، افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 94 ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۵    
در رابطه با پیوستن احسان کرمی به شبکه منوتو او هنوز به شکل رسمی این موضوع را تایید نکرده است. اما این شبکه عصر امروز یک لایو اینستاگرامی منتشر کرد که در آن احسان کرمی ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۵    
این اساساً یک روباه چشم آبی است که باید در این تصویر توهم نوری به دنبال آن بگردید. تصویر را بررسی کنید و با دقت به دنبال روباه با چشمان آبی باشید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۰    
آرنولد استانیچک از موزه تاریخ طبیعی ایالتی اشتوتگارت می گوید، این حشره که متعلق به گونه های مگس یک روزه است، در تکه ای از کهربای بالتیک کشف شده است که بین 35 تا 47 میلیون سال قدمت دارد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۰    
در این ویدیو می بینیم که یک مار پیتون 7 متری با تله یک مرغ چگونه به دام صیادان می افتد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۵    
برای درست کردن کیک شیر داغ کاکائویی با تابه روی گاز، شعله پخش کن رو روی حرارت بذارید و شعله رو روی متوسط تنظیم کنید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۵    
پیش بینی می شود که موج گرما از محدودیت های فیزیولوژیکی و اجتماعی انسان در منطقه ساحل صحرا، شاخ آفریقا و جنوب و جنوب غربی آسیا فراتر رود و شرایط آب و هوایی شدیدی را به همراه داشته باشد که باعث ایجاد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۵    
شوربختانه در کشور هایی که ازدواج را امری مقدس می دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۰    
در این ویدئو لحظۀ ترسناک حرکت یک آسانسور خراب را می بینید که می توانست منجر به فاجعه شود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۰    
تیمسار فلاحی از 21 خرداد 1360 به بعد توانست با اقدامات موثرش در جنگ تحمیلی به محاصره آبادان پس از یک سال پایان دهد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۰    
شما باید دو تا ساعت شنی که بقیه متفاوت است را پیدا کنید. چیزی که که مهم است باید در کمترین زمان ممکن این کار انجام دهید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۰    
مطالعات جدید نشان می دهد که نژاد نئاندرتال ها با چیزی که انسان مدرن امروزی است پیوند خورده اند؛ آن هم در زمانی که اجداد ماقبل تاریخ ما آفریقا را ترک کردند، اما هنوز در آسیا گسترده نشده بودند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۰    
پزشکان روم باستان اکسیر های هولناکی تجویز می کردند و برای تشخیص بیماری ها از رویا ها کمک می گرفتند، با این حال پیشرفت های پزشکی آن ها چشمگیر بود.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۵    
اما جالب است بدانید که یک صندوق قرض الحسنه مدعی پرداخت وام 10 میلیون تومانی یارانه به صورت یک روزه و با کارمزد صفر درصد شده است ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۰    
امروز با یک تست بینایی چالش برانگیز جدید همراه باشید. این تصویر چه شکلی است؟ از چه چیزی تشکیل شده است؟ این تصویر شامل دانه های برف و خرس های قطبی است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۵    
تصاویر ثبت شده در روز های گذشته از این خانه ها در بافت تاریخی ساری نشان می دهد که عملا هیچ اتفاق مرمتی برای نجات آن ها انجام نشده است و برعکس حذفِ سقف های قدیمی از این بنا های تاریخی در دستِ مرمت ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۵    
ظرافت ها و پیچیدگی های شکل حشرات چیزی است که معمولا از چشم ما مخفی می ماند. اما لِوون بیس (Levon Biss) یکی از عکاسانی است که برای ما دریچه ای به سمت این دنیای شگفت انگیز باز کرده اند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۰    
در دوره قاجار، حدود 150 سال پیش، بیشتر مردم تهران به مانند امروز اجاره نشین بودند. گواه این مطلب، شمار زیاد اجاره نامه هایی است که از آن روزگار به جا مانده است.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۵    
شفیعی کدکنی از استادان بارز و متبحر ادبیات معاصر ایران به شمار می رود که در نقد شعر و ادب فارسی صاحب نظر است. او را دارای حضوری عمیق در دو اقلیم ادبیات کلاسیک و نوین می دانند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۰    
با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا LX، پژو 405 و سمند Lx ارزان ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می آیند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۰    
به خاطر داشته باشید که هیچ پاسخ درستی وجود ندارد. با این حال، شما باید یکی را انتخاب کنید و ما به شما خواهیم گفت که در مورد شخصیت شما چه می گوید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۵    
چیزی که کلم پلو شیرازی را از نوع تهرانی آن متمایز می کند، وجود سبزی های معطر است که عطر و طعم بی نظیری به آن می دهد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
آب استخوان در طول سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده است، اما آیا خوردن آن فایده ای برای بدن دارد؟
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۵    
درد مفاصل در پا ها یا هر قسمت دیگر بدن می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. گاهی اوقات، می تواند ناشی از هپاتیت ویروسی باشد ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۰    
در ادامه این پیش بینی ها نیز، ایسنا نوشته که از افراد جدیدی، چون مهران رجبی به عنوان مجری سری جدید دورهمی به جای مهران مدیری نام برده می شود ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۰    
در این ویدئو ماکتی از یک پلکان را می بینید که وقتی چرخانده می شود، به نظر می رسد که طرف های بالا و پایین آن به طرز شگفت انگیزی تغییر می کنند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۰    
حققان کلینیک مایو اشاره کرده اند که کاهش جریان خون و کاهش کالری سوزی در حالت نشسته، خطر بروز گرفتگی عروق، فشار و کلسترول خون بالا، مشکلات گوارشی، بیماری قلبی عروقی و کبد چرب را افزایش می دهد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۵    
تفال به حافظ 19 مهرماه را بخوانید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۵    
سریال نقص فنی (Glitch) بدون نقص نیست اما داستان رازآلود و متفاوتی دارد که در مجموع تماشای آن را به یک تجربۀ سرگرم کننده و جالب تبدیل می کند.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۵    
به طور کلی فایل نوساز در اغلب محله های تهران کم تعداد است و فقط در برخی از محله هایی که در زمره بافت فرسوده دسته بندی می شود ...
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۰    
در ماه های گذشته بازارسرمایه نتوانست همگام با انتظارات تورمی ناشی از چشم انداز مبهم فضای اقتصادی و سیاسی، خود را با وضعیت موجود وفق دهد و انتظارات بحق سهامداران را برآورده سازد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۵    
روز حادثه که دعوایمان شد، از روی عصبانیت ناگهان چکش را برداشتم وچند ضربه به سر همسرم زدم. به خودم که آمدم او را خونین داخل آشپزخانه دیدم.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۷:۳۵    
قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز 19 مهرماه تا لحظه تنظیم گزارش به 1665 دلار و 50 سنت رسید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۷:۰۵    
کانال دیسکاوری ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می دهد اگر بزرگ ترین سیارک منظومه شمسی با زمین برخورد کند، چه اتفاقی رخ خواهد داد.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۶:۴۰    
تصویری از همایون شجریان و سحر دولتشاهی در فرودگاه که پاسپورت شان توقیف شد را ببینید.
فرادید   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۶:۳۵    
از نظر چیپست، آیفون SE همیشه بهترین های اپل را دریافت کرده است. به عنوان مثال، مدل فعلی آیفون SE از چیپست اپل A15 Bionic استفاده می کند که سری آیفون 15 را نیز تامین می کند.