یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۰:۰۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 7 بهمن 1393 - fardanews.com

فردا نیوز 30 دی 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 1 بهمن 1393 فردا نیوز 2 بهمن 1393 فردا نیوز 3 بهمن 1393 فردا نیوز 4 بهمن 1393 فردا نیوز 5 بهمن 1393 فردا نیوز 6 بهمن 1393 فردا نیوز 7 بهمن 1393 فردا نیوز 8 بهمن 1393 فردا نیوز 9 بهمن 1393 فردا نیوز 10 بهمن 1393 فردا نیوز 11 بهمن 1393 فردا نیوز 12 بهمن 1393 فردا نیوز 13 بهمن 1393 فردا نیوز 14 بهمن 1393 فردا نیوز 15 بهمن 1393 فردا نیوز 16 بهمن 1393 فردا نیوز 17 بهمن 1393 فردا نیوز 18 بهمن 1393 فردا نیوز 19 بهمن 1393 فردا نیوز 20 بهمن 1393 فردا نیوز 21 بهمن 1393 فردا نیوز 22 بهمن 1393 فردا نیوز 23 بهمن 1393 فردا نیوز 24 بهمن 1393 فردا نیوز 25 بهمن 1393 فردا نیوز 26 بهمن 1393 فردا نیوز 27 بهمن 1393 فردا نیوز 28 بهمن 1393 فردا نیوز 29 بهمن 1393 فردا نیوز 30 بهمن 1393 
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۸    
کاخ سفید هم در بیانیه ای اعلام کرد گفتگوهای رئیس جمهوری آمریکا و پادشاه عربستان در مورد پرونده هسته ای ایران و بحران یمن بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید که توافق هسته ای مورد انتظار 1+5، امنیت اسرائیل را به خطر می اندازد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۳    
در آینده مسافران و ساکنین اولیه سیاره مریخ برای جابجایی در سطح این سیاره از خودروهایی بسیار مجهز و پیشرفته استفاده خواهند کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۷    
فرماندهی عملیات دجله اعلام کرد نیروهای امنیتی عراق روز سه شنبه موفق شدند دستکم بیست و یک تن از تروریست های گروه داعش را در منطقه ای در شمال شرق بعقوبه به هلاکت برسانند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۱۱    
یک وزیر صهیونیست سابق، سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا دو هفته مانده به انتخابات پارلمانی رژیم اشغالگر قدس را به باد انتقاد گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۸    
مذاکره کننده ارشد هسته ای تصریح کرد: طرف مقابل باید این واقعیت را درک کند که اگر قرار است به توافق با ایران برسد توافق با حفظ فشار امکانپذیر نیست و ایرانی ها در برابر فشار توافق نمی کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۳:۰۲    
"Allure of the Seas" گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی 360 متر طول دارد و وزن آن تقریبا 100 هزار تن تخمین زده شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۹    
عصر امروز سه شنبه به دنبال درگیری در میدان توحید شهرستان بروجرد با شرور مسلح یک مامور انتظامی به شهادت رسید و ضارب نیز دستگیر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۰    
فرناندو گابریل بازیکن برزیلی که در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، امروز پس از چند دور مذاکره با باشگاه، به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت یک فصل و نیم منعقد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۵    
وزارت دفاع آمریکا، دانشجویانِ دانشکدۀ ملی دفاع را به شرکت در مسابقه ای تالیفی و پژوهشی درباره تجلیل از ملک عبدالله، پادشاه متوفی عربستان فراخواند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۴۲    
"کوین" جوان 27 ساله ای است که عجیب ترین اعتیاد دنیا را دارد و از آن بسیار لذت می برد در حالی که شاید اکثر انسان های زمین اگر یه روز جای او باشند دیوانه می شوند چرا که انجام بسیاری از کارهای زندگی سخت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۴    
رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد، منافع این کشور در گرو سرعت انتقال مسالمت آمیز قدرت بر اساس مشارکت است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۳۱    
فرهادی گفت: در حال حاضر تعدادی از دانشگاه ها در کشور اجاره ای هستند و عنوان دانشگاه را دارند، اما در ساختمانی اجاره ای فعالیت می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۲    
جلسه رأی اعتماد نمایندگان پارلمان افغانستان به وزرای پیشنهادی حکومت وحدت ملی این کشور فردا برگزار خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۹    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید الله دادی در جمع خبرنگاران در مورد این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۵۶    
یک فعال سیاسی کرد و یک خبرنگار تاکید کردند که پلیس ترکیه با استفاده از گاز اشک آور قصد متوقف کردن مردمی را داشت که برای ورود به شهر کوبانی تلاش می کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۷    
این کشتی تندرو که به عنوان یک وسیله دوگانه جابجایی مسافر و بار مورد استفاده قرار می گیرد، از دو موتور جت بهینه سازی شده بهره می برد که یک جفت جت آبی را به حرکت در می آورند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۷    
سن روحانی عصر سه شنبه در دیداری سرزده در منزل جانباز 75 درصد حجت الله حیدری با بیان اینکه دیدار با خانواده های بزرگوار شهدا و مخصوصاً ایثارگران و جانبازان بزرگترین هدیه برای دولت و ملت است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۴۴    
وزیرامورخارجه کشورمان به نیابت از لاریجانی از رئیس مجلس ارمنستان برای سفر به ایران دعوت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۳۸    
سناتور باب کورکر که به دلیل اصرار بر تصویب هر توافقی با ایران در کنگره مشهور است امروز گفته که تا 24 مارس برای دیدن نتیجه مذاکرات صبر می کند و پس از آن با دیگر اعضای کنگره برای فشار آوردن به مذاکره ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۹    
13 کشور غربی و عربی از تحویل جنازه اتباع داعشی خود امتناع کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۷    
حسن روحانی عصر سه شنبه در ادامه دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان در منزل حاج نادر خدمتی حضور یافت که هر سه فرزند ایشان، در دوران دفاع مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۸    
موسسات اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی برای افزایش سرمایه نقدی خود با رعایت قانون تجارت و اخذ مجوز از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار مبادرت به انتشار صکوک اجاره ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۲    
محمود گودرزی درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت ها و حذف از این مسابقات با باخت مقابل عراق تصریح کرد: به نظرم سطح فوتبال ما همین است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۳    
در تصاویر منحصربه فردی که اخیرا در سایت خبرگزاری رسمی چین، شینهوا منتشر شده هزاران سفره ماهی غول پیکر یا مانتا ری های بزرگ جثه در منطقه خلیج مکزیک از آب تا ارتفاع زیادی بیرون پریده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۳    
نمایندگان سنای آمریکا، که از ابتدای سال جدید میلادی رسما کار خود را با اکثریت جمهوری خواه آغاز کرده، در حال حاضر دو طرح ضدایرانی را در نوبت معرفی دارند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۷    
الحوثی در اشاره به استعفای رئیس جمهوری یمن اظهار داشت هدف از استعفای عبدربه منصور هادی، مانور دادن به منظور باج خواهی بود و یک گام بیهوده و بی ارزش بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۴    
ظریف در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان بر رفع مشکلات ایرانیان زندانی و تجار ایرانی در آن کشور تأکید کرد که طرف ارمنی قول پیگیری در این خصوص را داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۹    
عملیاتی که تعدادی از عناصر مسلح تحت عنوان نبرد فرو ریختن دیوارهای حلب در این شهر آغاز کرده بودند، پس از 20 ساعت درگیری بی نتیجه پایان یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۷    
جنبش حماس، قطع کمک های مالی آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی "آنروا" به صاحبان خانه های ویران شده در غزه را شوک آور و خطرناک اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۱    
در سایه محاصره و تدابیر امنیتی شدید، مردم بحرین در پاسخ به دعوت علمای این کشور برای برپایی راهپیمایی مسالمت آمیز در حمایت از شیخ علی سلمان معارض سرشناس دربند آل خلیفه به خیابان ها ریختند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۶    
مراسم گرامیداشت شهید الله دادی در مسجد امیرالمومنین شهرک شهید محلاتی، با حضور سردار قاسم سلیمانی،علی لاریجانی و جمعی از مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۵    
المیادین نوشت، در پی حمله راکتی از خاک سوریه به جولان اشغالی، سطح آمادگی نیروی هوایی خود در شمال فلسطین اشغالی را بالا برد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۶    
ایلی مالکا رئیس شورای منطقه ای جولان اذعان کرد: چهل سال آرامش در مرزهای جولان به نظر می رسد که ادامه نخواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۱    
حسین امیر عبداللهیان معاون وزیر امور خارجه ایران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید 'محمد علی الله دادی' و جمعی از شهدای مقاومت که در مسجد امیر المومنین(ع) در شهرک شهید محلاتی برگزار شد گفت که ایران به ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۸    
عصر امروز (سه شنبه) نشست مشترک علی کفاشیان و کارلوس کی روش برگزار شد و در این نشست سرمربی تیم ملی گزارشی کامل از وضعیت تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا به کفاشیان ارائه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۳۳    
تروریست های داعش در فضای مجازی اعلام کرده اند که در صورت عدم تحقق خواسته هایشان، گروگان ژاپنی دوم را ظرف 24 ساعت آینده خواهند کشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۲۷    
وزارت خارجه امارات متحده در پی حادثه تیراندازی به هواپیمای اماراتی در بغداد، سفیر عراق در ابوظبی را احضار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۲۵    
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه ویژه کمیسیون سیاست خارجی مجلس برای بررسی حواشی سفر هیات آلمانی به ایران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۶    
سقوط بی سابقه قیمت نفت، تأثیرات منفی فراوانی را بر کشورهای صادر کننده و به ویژه کشورهای منطقه خلیج فارس گذاشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نامه اخیرش به وزیر امور خارجه درباره اظهارات ساختارشکنانه نایب رئیس مجلس آلمان و درخواستش برای احضار سفیر این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ارتباطات عراق با بیان اینکه مجلس ازهرگونه اقدامی در راستای گسترش مراودات میان جمهوری اسلامی ایران و عراق حمایت می کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۴    
سرمربی تیم پرسپولیس می گوید دیگر درباره تیم ملی صحبت نمی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۱    
سحر، مها، حلا و جواهر چهار دختر ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود هستند که از چهارده سال پیش در حصر و حبس خانگی به سر می برده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۶    
پورمختار در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به اینکه فعالیت پدیده شاندیز متوقف شده تبلیغات تبرک قانونی است یا خیر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۰    
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: وجود 6 تا 9000 هزار سانتریفیوژ ، حق غنی سازی اورانیوم و تاسیسات زیر زمینی در ایران را نمی توانیم قبول کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۴۵    
جمعیت این روستا امروز کمتر از 50 نفر است. یا این حال، این روستا در طول دفاع مقدس، دو نفر شهید داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۳۶    
وداع با رقابت های جهانی با برد مقابل عربستان تیم ملی هندبال ایران موفق شد در آخرین دیدار خود در رقابت های جهانی مقابل عربستان به پیروزی دست یابد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۷    
محمد نوری در اواخر تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی دچار مصدومیت شد و تمرین را ترک کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفر دو روزه اش به ایروان لحظاتی پیش این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۱    
سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بعدازظهر امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدعلی الله دادی و شهدای مقاومت که چندی پیش به دست صهیونیست ها در قنیطره سوریه به شهادت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۵    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، در ریاض با ملک سلمان پادشاه عربستان دیدار خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۲    
معاون عربی و افریقای وزیر خارجه کشورمان هم زمان با برگزاری نشست معارضه سوریه در مسکو با معاون وزیر خارجه روسیه تلفنی گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۹    
هوشیار عبدالله عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد آزادسازی شهر کوبانی سوریه از لوث گروه تروریستی داعش، اقتدار این گروه را در عراق و سوریه در هم شکست.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۳    
منابع سوری از اصابت خمپاره به منطقه باب توما و زخمی شدن شماری خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۰    
یک تریلی حامل 8 خودروی سواری که از طبس به مشهد در حرکت بود بر اثر بی احتیاطی در جاده عشق آباد به بردسکن واژگون شد و تمامی خودروهای حامل این تریلی دچار خسارت شدند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۹    
تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۶    
تیم ملی هندبال ایران با شکست عربستان در رده بیست و یکم رقابتهای جهانی قطر قرار گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۴    
فرمانده کل سپاه گفت: آزادی قدس شریف نزدیک است و رژیم صهیونیستی دست و پاهای آخرش را می زند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۱    
برخی از رسانه های یمن از آزادی عوض بن مبارک رئیس دفتر رئیس جمهور این کشور خبر می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۹    
تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور ملی پوشان این تیم و در غیاب هاشم بیک زاده برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۶    
ایران جزو 10 کشور با بحران کم آبی در دنیا !
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۳    
نخست وزیر ترکیه علت مخالفت اتحادیه اروپا با عضویت آنکارا در این اتحادیه را قدرت بیش از حد آن توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۲۰    
او بی شک پدیده تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۷    
حلقه اصلی فرماندهی داعش به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در شهر موصل و همچنین جلوگیری از پیشروی های بیشتر ارتش و نیروهای مردمی، دستور بازگشت سه هزار نفر از شبه نظامیان خود از سوریه به موصل را داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با سرژ سرکیسیان، رئیس جمهور ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۱۱    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام خبر افزایش تعداد پزشکان زن در حج تمتع سال آینده، گفت: در موسم عمره مجوزهای لازم برای راه اندازی مراکز درمانی حج دریافت خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: رژیم صهیونیستی از ابتدا به دنبال این بود که رابطه ایران را با جهان غرب به هم بزند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۶    
بانک مرکزی تغییرات شاخص بهای تولیدکننده در دوازده ماهه منتهی به دی ماه امسال را اعلام کرد که طی آن این شاخص 15.8 درصد رشد نشان می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۳    
معاون اروپا و آمریکا ی وزارت امور خارجه کشورمان امروز در راستای دیدارهای دو جانبه با کشورهای اروپایی عازم ایرلند شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۰    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به منظور عرض تسلیت به مقامات عربستانی به مناسبت مرگ ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه سابق این کشور و دیدار با ملک سلمان پادشاه جدید، لحظاتی قبل وارد ریاض شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۴۴    
هافبک برزیلی مدنظر پرسپولیس امروز با مسئولان این تیم به توافق رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۳۸    
جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و تعدادی از پیشنهادات تدوین شده در دبیرخانه شورا، به تصویب رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۹    
کلیک همزمان دو وزیر ارتباطات کشور ایران و عراق برای افتتاح پروژه ترانزیت ارتباطی عراق و صرف مدت زمان نزدیک به یک ساعت محمود واعظی برای پاسخ به تمامی سوالات، از جمله حاشیه های مراسم این افتتاح بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۶    
در این مراسم که در جریان جشنواره شینزو دی لیمیا در اسپانیا برگزار می شود، شرکت کنندگان به سمت یکدیگر آرد و پوست گندم می پاشند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۳    
ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان نخستین پروفایل توئیتری خود را تشکیل داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در تازه ترین صحبت هایش ضمن انتقاد از سازمان لیگ و مجریان تلویزیون گفت: متاسفانه بعضی ها مربیان ایرانی را مچاله و ایران و ایرانی را تحقیر می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۱    
صندوق بین المللی پول پیش بینی خود از رشد اقتصادی ایران در سال 2015 را به شدت کاهش داده است. این نهاد بین المللی در گزارشی که پیش تر منتشر شده بود رشد اقتصادی 2 ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۳    
مسئول بخش بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار داور سریلانکایی برای قضاوت بازی پرسپولیس – لخویا به تهران می آیند و پرسپولیس ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۳    
باراک اوباما که امروز قرار است با پادشاه جدید عربستان دیدار کند به شبکه سی ان ان گفت که گاهی لازم است درباره حقوق بشر و نگرانیها درباره مبارزه با تروریسم توازن برقرار کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۸    
بازیکن تیم فوتبال نورنبرگ آلمان، مسلمان شدن خود را پس از حضور در یکی از مساجد اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۲    
برنامه نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته هجدهم لیگ برتر اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۶    
چین به هند درباره دام آمریکا برای مهار چین هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۴    
خدایی با اشاره به اینکه برخی حذف کنکور را سیاسی می کنند گفت: حذف کنکور به سادگی ممکن نیست و از کنترل یک سیستم عادی خارج است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن حضور در فدراسیون فوتبال برنامه های خود را تا سال 2018 به کفاشیان ارائه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۸    
منابع صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر خطر در مناطق نزدیک به بلندی های جولان در فلسطین اشغالی خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۹    
منابع خبری از شنیده شدن صدای چندین رشته انفجار در جولان اشغالی خبر می دهند. العربیه و رویترز ادعا کردند که دو موشک از خاک سوریه به بلندی های جولان شلیک شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۹    
مراکز مطالعاتی غرب دوره پادشاهی سلمان را دوره گذار در عربستان می دانند و تاکید می کنند، باید در انتظار پادشاه واقعی در این کشور باشیم؛ پادشاهی که دو خصوصیت مهم دارد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۳    
سیدعلی ضیاء این هفته پنجشنبه 9 بهمن میزبان سردار آزمون فوتبالیست جوان تیم ملی ایران است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۳    
4 تن از فرماندهان مجروح داعش توسط هواپیمای ترکیه برای درمان و معالجه به بیمارستانی در استانبول اعزام شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با پادشاه جدید عربستان در راس هیئتی بلندپایه وارد ریاض شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۹    
رئیس جمهور ترکیه به عقب نشینی گروه تروریستی داعش از شهر عین العرب در شمال استان حلب سوریه واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۰    
مدیر موسسه سوره سبز گفت: حضور ناشران به شکل مستقیم در مدارس و ارائه تخفیف های مناسب تاثیرزیادی در ایجاد فرهنگ کتابخوانی در دانش آموزان دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۰    
تیم ملی فوتبال استرالیا با پیروزی مقابل امارات در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام ملت های آسیا به فینال این مسابقات راه یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۱    
در جریان انتقال محموله سلاح های آمریکایی به گروه های معارض مسلح سوری، این محموله در داخل سوریه و در چند کیلومتری منطقه مرزی این کشور با ترکیه به دست داعش افتاد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۸    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 گفت: با کاهش درآمد نفت در لایحه بودجه 94 قیمت هر بشکه نفت زیر 60 دلار می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۸    
امروز (سه شنبه) عملیاتی تروریستی در یکی از هتل های طرابلس رخ داد. داعش مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۷    
مدیر شبکه سه سیما گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به خوبی توانسته نقش خود ار در ترویج فرهنگ کتابخوانی ایفا کند.