دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 25 بهمن 1393 - fardanews.com

فردا نیوز 30 دی 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 1 بهمن 1393 فردا نیوز 2 بهمن 1393 فردا نیوز 3 بهمن 1393 فردا نیوز 4 بهمن 1393 فردا نیوز 5 بهمن 1393 فردا نیوز 6 بهمن 1393 فردا نیوز 7 بهمن 1393 فردا نیوز 8 بهمن 1393 فردا نیوز 9 بهمن 1393 فردا نیوز 10 بهمن 1393 فردا نیوز 11 بهمن 1393 فردا نیوز 12 بهمن 1393 فردا نیوز 13 بهمن 1393 فردا نیوز 14 بهمن 1393 فردا نیوز 15 بهمن 1393 فردا نیوز 16 بهمن 1393 فردا نیوز 17 بهمن 1393 فردا نیوز 18 بهمن 1393 فردا نیوز 19 بهمن 1393 فردا نیوز 20 بهمن 1393 فردا نیوز 21 بهمن 1393 فردا نیوز 22 بهمن 1393 فردا نیوز 23 بهمن 1393 فردا نیوز 24 بهمن 1393 فردا نیوز 25 بهمن 1393 فردا نیوز 26 بهمن 1393 فردا نیوز 27 بهمن 1393 فردا نیوز 28 بهمن 1393 فردا نیوز 29 بهمن 1393 فردا نیوز 30 بهمن 1393 
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۳:۵۷    
رسانه های دانمارکی روز شنبه از تیراندازی به سمت یک تجمع در شهر کپنهاگ و مجروح شدن دستکم یک نیروی پلیس این شهر خبر داده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۳:۴۵    
فعالان اینترنتی، ویدیویی از اقدام نیروهای آل خلیفه در زیر گرفتن تظاهرات کنندگان بحرینی با خودرو، بر روی یوتیوب منتشر کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۳:۳۴    
کریستیانو رونالدو در بازی امشب مقابل دپورتیوو هم موفق به گلزنی نشد تا سریال گل نزدن های این فوق ستاره به سه بازی متوالی برسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۳:۲۶    
بیست و چهارمین هفته از لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا با شکست خانگی اوساسونا در حضور یکی از بازیکنان ایرانی اش دنبال شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۳:۲۶    
بازیکن ایرانی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دومین گلش برای این تیم را به ثمر رساند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۵۹    
برخی مسئولان در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(CIA) تاکید کردند که بیش از 150 آمریکایی برای پیوستن به سازمان تروریستی داعش به سوریه سفر کرده اند یا در صدد آن هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۵۳    
تونی اولیویرا مربی پرتغالی با عقد قراردادی یک و نیم ساله رسماً هدایت تراکتورسازان را بر عهده گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۴۸    
بیست و سومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی خانگی کهکشانی ها برابر دپورتیوو لاکرونیا دنبال شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۴۲    
سعد حریری نخست وزیر پیشین لبنان می گوید گفت وگو با حزب الله نه فقط گامی در راستای حل و فصل اختلافات بلکه به عنوان نیاز و ضرورت ملی مطرح است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۹    
اعضای شورای همکاری خلیج فارس در خصوص اوضاع یمن بیانیه ای صادر کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۶    
گروهی از هواداران رئال با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت از کریستیانو رونالدو در جریان دیدار مقابل لاکرونیا پرداختند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۳    
یک پایگاه آمریکایی خبر داد که آژانس امنیت ملی آمریکا که پیش از این هدف افشاگری های ادوارد اسنودن بوده، به زودی با موج جدید انتشار اسناد محرمانه مواجه می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۰    
معاون صدای سازمان صدا و سیما، حمید قاسمی را به عنوان مدیر جدید رادیو ورزش و رضا کوچک زاده تهمتن را به عنوان مدیر جدید رادیو گفتگو منصوب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۸    
"جوزف بکستر" برای آینده کتری خاصی را درست کرده است که در اصل یک گرم کننده میله ای آب است. این میله را درون آب قرار دهید تا پس از چند دقیقه آب را برای شما به بالاترین درجه برساند و آماده برای دم کردن ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۵    
پایگاه خبری المانیتور روز شنبه به نقل از منابع آگاه مدعی شده است که آمریکا با توجه به پیشرفت صورت گرفته در مذاکرات مونیخ، بیش از پیش نسبت به حصول توافق هسته ای، خوش بین است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۲    
علی اصغر فانی امروز در حاشیه سفر به استان سمنان در سمنان اظهار کرد: مطالبات تمام فرهنگیان کشور تأمین اعتبار شده و به خزانه دولت رفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۶    
جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی در واشنگتن اعلام کرد دولت آمریکا به ویژه باراک اوباما در حادثه قتل سه شهروند مسلمان این کشور ساکت نبوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۴    
باشگاه استقلال به حکم محرومیت جاسم کرار اعتراض خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۴    
در جریان تیراندازی امروز در کپنهاک یک نفر کشته و زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۶    
دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس در پیام هایی جداگانه به برادران احمدی نژاد درگذشت والده شان را تسلیت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۳    
وزیر خارجه چین در پاسخ به دعوت همتای ایرانی خود و به منظور انجام سفری سه روزه دقایقی پیش وارد تهران شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۰    
نگرانی صهیونیستها از تبعات توافق هسته ای ایران و 1+5 ، فشارهای رژیم صهیونیستی بر آمریکا و تنش میان نتانیاهو و اوباما را افزایش داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۰    
علی پروین درخصوص جلسه اش با وزیر ورزش گفت: روز پنج شنبه جلسه خوبی با آقایان محمود گودرزی وزیر ورزش، گرشاسبی معاون وزیر ورزش و طاهری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس داشتیم و درباره مسائل مختلف ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۸    
افراد مسلح ناشناس همزمان با سخنرانی سعد الحریری نخست وزیر اسبق لبنان به مناسبت سالروز ترور پدرش اقدام به تیراندازی کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری الاسرار العربیه نوشت: عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه دولت امارات متحده عربی در حاشیه کنفرانس بین المللی امنیتی مونیخ محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به باد انتقاد گرفت و محمد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور در نشست ویژه امروز شنبه دولتمردان با صادرکنندگان، از عزم و اراده جدی دولت برای رفع موانع پیش روی صادرکنندگان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۲۶    
سردار سرتیپ یدالله جوانی ، در پاسخ به این موضوع که نشریه وال استریت ژورنال درباره نامه رهبری به اوباما نوشته است که مقام معظم رهبری این نامه را با احترام پاسخ داده اما هیچ گونه تعهدی برای همکاری با ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۲۰    
با توجه به جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس احتمال دارد تحولاتی در حوزه مدیریت و حتی فنی این باشگاه طی یکی دو روز آینده رخ بدهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۷    
در پایان تمرین امروز پرسپولیس، بین بازیکن این تیم و یکی از اصحاب رسانه درگیری فیزیکی به وقوع پیوست.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۰۸    
حملات خمپاره ای به مناطقی از بغداد منجر به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 11 تن دیگر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۱:۰۳    
مردم شهرستان های زابل و زهک روز گذشته در طوماری به منظور تقدیر و تشکر از حسن تدبیر مقام معظم رهبری در تخصیص بودجه ویژه برای بهبود شرایط کشاورزی در منطقه و ایجاد امید در منطقه سیستان امضا کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۷    
در حادثه تیراندازی در شهر کپنهاگ پایتخت دانمارک دست کم 3 نیروی پلیس این شهر مجروح شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۱    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق در دیدار حسن دانایی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با وی گفت: دولت عراق مایل به برقراری روابط مثبت با همه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای منطقه و همسایه بر اساس احترام ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز از نهایی شدن توافق این باشگاه با اولیویرا و احتمال عقد قرارداد یک و نیم ساله با وی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۴۲    
پایگاه خبری الوطن نوشت: یکی از شاهزاده های سعودی در یک اظهارنظر کم سابقه بعد از تحولات اخیر در عربستان سعودی خالد التویجری مسئول سابق دربار پادشاهی عربستان سعودی را به سرقت تریلیون ها دلار پول حاصل ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۷    
باشگاه خبرنگاران: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد اجرای این توافق منجر به خاتمه کامل درگیری ها شده و مانع از کشته شدن مردم بیگناه گردد. ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۸    
به نظر می رسد که باراک اوباما آمادگی دارد برای تبلیغ طرح بیمه عمومی پیشنهادی دولت خود، دست به هر رفتاری بزند و در صورت لزوم با "عصای سلفی" در برابر دوربین بازی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در یادداشتی با اشاره به قتل سه مسلمان ساکن چَپِل هیل و سکوت شرم آور رسانه های غربی، عملکرد سیاسیون و رسانه های غربی را در صورت مسلمان بودن متفاوت دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۶    
وحید جلیلی فعال فرهنگی جبهه فکری انقلاب اسلامی در اردوی جهاد اکبر در مشهد مقدس حضور پیدا کرد و در حوزه راهبردهای فرهنگی جمهوری اسلامی برای دانشجویان صحبت و به پاسخ پرسش های دانشجویان پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۰    
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرکات از ترانزیت سالانه 12 میلیون تن کالا در کشور خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا 21 بهمن ماه بیش از 45 میلیارد دلار کالا صادر شده و در همین مدت 46 میلیارد دلار نیز میزان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد اجرای این توافق منجر به خاتمه کامل درگیری ها شده و مانع از کشته شدن مردم بیگناه گردد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۲۰:۰۴    
تایمز اسرائیل نوشت: همزمان با نزدیک شدن به انتخابات در اسرائیل نامزدهای انتخاباتی از هر فرصت و تریبونی برای انتقاد از رقبای خود به ویژه نخست وزیر فعلی استفاده می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۸    
تیم العربی قطر با گلزنی بازیکن ایرانی اش به پیروزی رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
ملک نسا خانم معروف به عزت الدوله یا ملک زاده خانم دختر محمدشاه قاجار و مهدعلیا بود.او خواهر ناصرالدین شاه محسوب می شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۹    
کرار جاسم دو جلسه از همراهی تیم استقلال محروم شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۶    
روسیه پیش نویس توافق صلح در اوکراین را تسلیم شورای امنیت سازمان ملل کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر است بیشینه و کمینه دمای پایتخت با دو درجه کاهش نسبت به ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۲    
رئیس جمهور کوبا و وزیر دفاع روسیه که سرگرم دیدار از هاوانا است بر توسعه همکاری های نظامی بین دو کشور تاکید کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۲۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دربارۀ تبریک شهاب مرادی به وی پس از تولد نوه اش توضیحاتی ارائه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۲۳    
تعلیق فعالیت های سفارت ترکیه در صنعا و نشست ویژه نماینده سازمان ملل در امور یمن با انصارالله و کنگره مردمی از مهمترین اخبار آن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۲۰    
وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین با پذیرش دعوت رسمی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امشب وارد تهران خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۷    
معاون وزیر خارجه سوریه در مقاله ای نوشت ائتلاف ترکیه، فرانسه، عربستان و تروریست ها برای ضربه زدن به سوریه، دمشق را غافلگیر نکرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۰۸    
علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی در سومین روز برگزاری اردو جهاد اکبر در میان دانشجویان سخنرانی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۹:۰۲    
به تازگی در روسیه بازی جدیدی ساخته شده است که بنای آن از همان رولت روسی گرفته شده با این تفاوت که در این بازی از گلوله های الکتریکی به جای جنگی استفاده می شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۵۷    
نیروهای عراقی توانستند شهر البغدادی را که روز گذشته تروریست ها به اشغال دراوردند، آزاد کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
سازمان ملل ضمن هشدار به مکزیک درباره گسترش ناپدید شدن هزاران شهروند در این کشور از دولت خواست یک واحد متخصص برای بررسی و تحقیق این پرونده ها در دادستانی کل این کشور ایجاد کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۹    
برانکو ایوانکوویچ به احتمال قوی سرمربی باشگاه پرسپولیس خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۶    
منوچهر محمدی انقلاب اسلامی ایران را دولت مستقلی دانست و افزود: سیاست این انقلاب نه شرقی و نه غربی بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۲۷    
مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند با دریافت پروژه تحقیقاتی، از خدمت سربازی از دو ماه تا پایان خدمت، معاف شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۲۴    
تمرین عصر امروز (شنبه) استقلال با دقایقی تاخیر در کمپ مرحوم حجازی آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۱۸    
رکورددار روپایی جهان به تازگی با پیشنهاد مسئولان کشور ترکیه مواجه شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۱۸    
رئیس باشگاه الزمالک مصر اعلام کرد که از سوی گروه تروریستی داعش تهدید به مرگ شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۹    
جدول لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، در پایان هفته بیستم
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۶    
علی محمد احمدی اظهار داشت: مهمترین برنامه مجلس در روزهای آینده بررسی لایحه بودجه است که تقریبا 15 روز مجلس درگیر بررسی مسائل مربوط به آن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۸    
700 نفر از هنرمندان انگلیسی اعلام کرده اند تا زمانی که "سرکوب استعاری فلسطینیان پایان یابد" رژیم اشغالگر قدس را تحریم خواهند کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۵    
وزیر بهداشت گفت: باید به مردم اطلاعات را دقیق بدهیم و از شایعه پردازی، فرافکنی و سیاسی کردن موضوع پیشگیری کنیم چون مردم ماه ها و سال های آینده واقعیت ها را بیشتر خواهند دید و انتظار دارند آنچه که هست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۷    
سردار سرتیپ اسکندر مومنی در نشست خبری افزود: در 10 روز نخست، ساعات خدمات رسانی مراکز شماره گذاری از 7 تا 17 ، در دهه دوم از 7 تا 19 و در دهه سوم از 7 تا 22 خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۱    
ذوب آهن اصفهان موفق شد در ورزشگاه فولادشهر استقلال خوزستان را از پیش رو بردارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۳    
درخواست کشورهای حاشیه خلیج فارس برای اعمال تحریم های تحمیلی بر انصارالله یمن در شورای امنیت با وتوی مسکو بی اثر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۷    
هاشمی در جلسه امروز مجمع تشخیص ضمن تسلیت درگذشت والده محمود احمدی نژاد و ابراز تاسف از آلودگی هوای خوزستان گفت: متأسفانه این پدیده مخرّب و آزاردهنده ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۲    
تکفیری های داعش 3 پزشک را در موصل به دلیل آنکه نتوانستند با یک عمل جراحی جان یکی از سرکرده های تروریست را نجات دهند، سوزاندند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۰    
ملک سلمان پادشاه عربستان طی احکامی هفت عضو جدید مجلس مشورتی و رئیس جدید موسسه صنایع نظامی را انتخاب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۰    
هیات داوران جایزه اسرائیل در اعتراض به دخالت نتانیاهو استعفا دادند و برگزاری این جایزه را عملا به حالت تعلیق درآورند تا جایی که رسانه های اسرائیلی از به هم ریختگی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۴    
آثار سی و سومین جشنواره فیلم فجر در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس نمایش داده شد. تهیه کنندگان، فیلم سازان و اهالی رسانه در این جشنواره، میهمان معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت نوسازی عباس آباد بودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۱    
سیدحسن هاشمی ادامه داد: آنها می گفتند طرح تحول سلامت تبدیل به طرح های مشابهی مانند مسکن مهر، هدفمندی و غیره می شود و بنا دارند با حاشیه سازی و اطلاعات غلط ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۵    
تصویری که پیش رو دارید، دست خطی است از عماد مغنیه که هفت روز پیش از شهادتش به رشته تحریر درآمده است. در این نوشته، حاج عماد مخاطب خود را به صبر توصیه می کند
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۰    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به درخواست این اتحادیه دانشجویی برای صدور پیامی از رهبر معظم انقلاب ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در یک نشست خبری طی سخنانی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیات پیچیده اطلاعاتی در تاریخ 16 و 22 بهمن با همکاری و اقدام مشترک قرارگاه سپاه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۷    
این در حالی است که یارانه نقدی از همان روز ها به ابزار گروه های سیاسی برای تبلیغات جناحی تبدیل شد تا جایی که محمود احمدی نژاد در آستانه انتخابات مجلس نهم از 3 برابر شدن و 5 برابر شدن یارانه نقدی هم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۸    
احمد توکلی در نامه ای به نمایندگان مجلس، جزئیات اتهامات مهدی هاشمی در استات اویل را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۳    
فراهانی در پاسخ گفت: در خصوص حضور در مراسم روز دانشجو با تشکل ها صحبت و پیشنهاداتی داده شده بود که خب از فرصت استفاده نکردند. در خصوص حمایت از تشکل ها درست است و باید حمایت کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۳    
کمتر کسی را پیدا می کنید که از ولنتاین چیزی نداند، اما اکثر اشخاصی که منتظر روز ولنتاین هستند تا برای کسی که دوستش دارند هدیه، شکلات و عروسک بخرند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۱    
برای خواندن این مطلب کلیک کنید
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۸    
فعال عربستانی که به دلیل انتشار خبرهایی از مسائل پشت پرده خاندان حاکم در این کشور، شهرت بسیاری را کسب کرده، مطالب تازه ای را درباره پادشاه این کشور و فرزندش فاش کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۹    
یک رسانه ترک با اشاره به استعفای رازدار رئیس سازمان اطلاعات ترکیه با وجود مخالفت اردوغان این موضوع را آغاز انزوای اردوغان و شکاف در حزب حاکم این کشور خواند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۶    
خروج قطار از ریل در مرکز استان کارناتاکا و شهر بنگلور هند که در روز جمعه سیزدهم فوریه رخ داد، باعث شد دست کم 5 نفر جان باخته و بیش از 60 نفر دیگر زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۷    
رده بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۹    
گزینه پرتغالی هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای عقد رسمی قرارداد، مذاکرات طولانی را با سران این باشگاه برگزار کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۰    
پس از شرکت آرامکوی عربستان سعودی، سومو عراق و شرکت ملی نفت قطر، شرکت ملی نفت ایران چهارمین شرکت بزرگ نفتی خاورمیانه بود که قیمت نفت خود برای ماه مارس در بازار آسیا را به پایین ترین رقم در بیش از یک ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۲۱    
دیدار دوستانه تیم ملی امید ایران مقابل سوریه که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود به دلیل حضور این تیم در اردویی دیگر لغو شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۰    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: 6 ماهه اول امسال هیچگونه افزایش قیمت داروی تولید داخل نداشته ایم اما در 6 ماهه دوم سال قیمت داروهای زیان ده اصلاح شد و برای سال آینده برای صنعت داروسازی و بیماران ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۸    
امروز سکه طرح جدید با 10 هزار تومان افزایش یک میلیون و هزار تومان و دلار با رشد 6 تومانی 3429 تومان به فروش رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۲    
نماز گروهی مسلمانان در برابر کاخ سفید باعث شد رئیس جمهور آمریکا بلافاصله با صدور بیانیه ای با خانواده قربانیان جنایت کارولینای شمالی ابراز همدردی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۴:۴۹    
مبارزان کُرد در حالی به پیشروی خود به سمت شهر تل ابیض برای خارج کردن آن از سیطره داعش ادامه می دهند که اخبار منتشرشده درباره تشکیل حکومت مستقل و خودگردان در شمال سوریه تکذیب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۴:۴۳    
نیروهای داوطلب مردمی از هلاکت یکی از عاملان جنایت هولناک اسپایکر که طی آن 1700 دانشجوی شیعی در حمله تروریستهای تکفیری قتل عام شدند، خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۴:۴۰    
رئیس کمیته انضباطی از مقامات برگزار کننده بازی های لیگ خواست تا گزارش های خود را کامل و در اسرع وقت در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۲    
امیرهوشنگ ابتهاج متخلص به ه.الف.سایه بر اثر بیماری ذات الریه در بیمارستانی در کلن آلمان بستری شد.