دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 24 بهمن 1393 - fardanews.com

فردا نیوز 30 دی 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 1 بهمن 1393 فردا نیوز 2 بهمن 1393 فردا نیوز 3 بهمن 1393 فردا نیوز 4 بهمن 1393 فردا نیوز 5 بهمن 1393 فردا نیوز 6 بهمن 1393 فردا نیوز 7 بهمن 1393 فردا نیوز 8 بهمن 1393 فردا نیوز 9 بهمن 1393 فردا نیوز 10 بهمن 1393 فردا نیوز 11 بهمن 1393 فردا نیوز 12 بهمن 1393 فردا نیوز 13 بهمن 1393 فردا نیوز 14 بهمن 1393 فردا نیوز 15 بهمن 1393 فردا نیوز 16 بهمن 1393 فردا نیوز 17 بهمن 1393 فردا نیوز 18 بهمن 1393 فردا نیوز 19 بهمن 1393 فردا نیوز 20 بهمن 1393 فردا نیوز 21 بهمن 1393 فردا نیوز 22 بهمن 1393 فردا نیوز 23 بهمن 1393 فردا نیوز 24 بهمن 1393 فردا نیوز 25 بهمن 1393 فردا نیوز 26 بهمن 1393 فردا نیوز 27 بهمن 1393 فردا نیوز 28 بهمن 1393 فردا نیوز 29 بهمن 1393 فردا نیوز 30 بهمن 1393 
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۳:۵۲    
کارشناسان زبان شناسی دانشگاه میامی کشور ایالات متحده در جدیدترین پژوهش بر روی 3 هزار و 700زبان و گویش زنده در دنیا دریافته اند آب و هوا می تواند سبب تغییر دادن نحوه صحبت در افراد شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۳:۲۴    
در حالی که باران و برف مناطق مختلف ایران را فرا گرفته است؛ هواشناسی اعلام کرد: تا نیمه نخست اسفند بارندگی های خوبی در کل کشور خواهیم داشت و هوا به شدت سرد خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۳:۱۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ریزگردهای خوزستان گفت:برخی کارهای غیر علمی و کارشناسی نشده خودمان طی سال های گذشته به این موضوع دامن زده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۳:۰۹    
فیشینگ، نوعی حیله مدرن است که در آن اطلاعات شخصی شما به شیوه ای که بظاهر کاملا معقول و منطقی به نظر می رسد، از چنگتان درآمده و به دست سودجویانی می افتد که نهایت سوء استفاده را می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۳:۰۶    
*ابعاد خودرو عرض خودرو بدون احتساب آینه های جانبی 1649 میلیمتر ارتفاع خودرو 1410 میلیمتر فاصله محورها 2669 میلیمتر فاصله چرخ های جلو 1478 میلیمتر فاصله چرخ های عقب 1471 میلیمتر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۳:۰۳    
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: امروز در اهواز شاهد یک بازی خوب بودیم و از این بابت به تیم فولاد خوزستان تبریک می گویم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۳:۰۰    
رسول خدا(ص) فرمودند: من زار قبر والدیه او احدهما فی کل جمعة مرة غفر الله له و کتب برا.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۲:۴۲    
ناخن ها از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده و رشد آنها به عوامل مختلفی نظیر سن و وضع سلامت بستگی دارد. شکستن ناخن در بزرگسالان به این معنی است که باید مدت زیادی صبر کنند تا ناخن شکسته دوباره رشد کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۲:۴۲    
اعتماد به نفس چیست؟ اعتماد به نفس معمولاً با عزت نفس و اطمینان به خود مرتبط است. یعنی باور داشته باشید چیز بیشتری برای عرضه دارید و فردی ارزشمندید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۲:۰۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان این که جیره بندی آب در تهران آخرین راهکار است و این روش موجب کاهش مصرف نمی شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۲:۰۶    
بدون شک تا عبارت "گران قیمت ترین" را می بینیم ناخودآگاه سراغ تهران می رویم و این رویه درباره قیمت مسکن نیز صادق است و شهر تهران از نظر متوسط بهای یک مترمربع آپارتمان که از سال 1389 تا 1393 محاسبه شده ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۲:۰۳    
آرتورسی. کلارک در مصاحبه ای که سال 1976 انجام داد، از وجود ارتباط تصویری، تبادل اطلاعات از طریق دستگاه های پیشرفته و از مد افتادن روزنامه های کاغذی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۱:۳۴    
واحد مرکزی خبر: شبکه تلویزیونی الجزیره در خبر فوری گزارش داد: وزارت امور خارجه آلمان از بسته شدن سفارت این کشور در صنعا پایتخت یمن و خروج دیپلمات های آلمانی از یمن خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۰:۵۷    
وی از اعلام تذکراتی به این اپراتور خبر داد و گفت: امیدواریم با این تذکر این اپراتور نسبت به جبران عقب ماندگی خود در این پروژه اقدام کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۵    
بیزینس مانیتور اعلام کرد دارایی بانک های ایرانی به رقم بی سابقه 1331 هزار میلیارد تومان رسید که این رقم نسبت به سال قبل رشد 40 درصدی داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۹    
مقامات اطلاعاتی آمریکا آمارهای جدیدی از پیوستن شهروندان این کشور به گروه تروریستی داعش ارائه دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۹    
یک متخصص طب سنتی اعلام کرد: در میان مواد غذایی مورد استفاده در حفظ سلامت و تدابیری که برای بیماران قلبی در نظر گرفته می شود، زعفران نقش ویژه ای دارد
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۲۰:۰۷    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک در محورهای شرق استان تهران روان و در برخی نقاط نیمه سنگین است، اما در ورودی های شهر دماوند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۸    
سعید مرتضوی با تاکید بر این که هیچ تخلفی در بحث سازمان تامین اجتماعی از طرف من وجود ندارد اظهار کرد: تمام اقدامات انجام گرفته شده در سازمان تامین اجتماعی بر مبنای قانون و بر اساس مصوبات هیات امنا و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۱    
در حاشیه دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۹:۲۲    
گروه تروریستی بوکوحرام در آخرین مورد از اقدامات خود به کشور چاد حمله کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۹:۲۲    
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام اولویت های جدید در ظرفیت های خالی کاروان های مرحله دوم عمره از شنبه 25 بهمن ماه آغاز می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۳    
پس از کسب پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده مشهد بازیکنان این تیم به زیارت امام رضا (ع) رفتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۰    
افتتاح سفارت فلسطین در سوئد پیروزی و موفقیتی دیپلماتیک برای فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی به شمار می رود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۷    
هند در سال 2014 جایگاه چین به عنوان بزرگترین مصرف کننده طلا در جهان را تصاحب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۱    
محقق دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی با همکاری پژوهشگری از فنلاند، نانوجاذبی مغناطیسی سنتز کرده اند که در حدود 90 تا 100 درصد نیترات و نیتریت موجود در نمونه را جذب می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۲۹    
ریزگردها که در روزهای اخیر کم کم خود را به بوشهر رسانده بودند، امروز غلیظ تر شده اند و باعث شده تا برخی از پروازهای فرودگاه استان بوشهر لغو شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۱۵    
حسین احمدی یکی از نیروهای تفحص، پیکر شهید را نظاره میکند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۱۲    
کمدی درام خارج از طبیعت به عنوان بهترین فیلم اروپایی شصت و پنحمین جشنواره فیلم برلین در بخش پانوراما انتخاب شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۶    
چندی پیش انتشار عکس های ویلای 15 میلیارد تومانی علی کریمی در لواسانات تهران سر و صدای زیادی کرد اما حالا عکس ویلای لوکس و گران قیمت او در خزرشهر شمال را می بینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۳    
یک متخصص مغز و اعصاب توصیه کرد: در استفاده از تلفن همراه جهت مکالمه به جای استفاده از گوشی تلفن از هندزفری استفاده کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۰    
مجید حاجی فرجی توصیه هایی در مورد کاهش مصرف نمک به شهروندان داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح از بین بردن فقر مسکن به شورای عالی رفاه ارائه می شود، گفت: دولت در حوزه ریشه کنی بی سوادی و رفاه عمومی برنامه های زیادی را طراحی کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۹    
یک تحقیق جدید نشان می دهد در سال 2014 شمار فیلم هایی که با قهرمان زن در نقش اول ساخته شدند، کاهش یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۱    
طبق آمار دولتی، خودروسازان سال گذشته برای حدود 64 میلیون خودرو در آمریکا فراخوان دادند که دو برابر رکورد قبلی ثبت شده در سال 2004 بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۲    
عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: براساس تحقیقی که در دانشگاه تربیت مدرس انجام شده 82.3 درصد صفحات اینترنت مربوط به تجارت الکترونیک، 6 درصد با موضوع آموزش و تنها 1 ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۶    
مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد فسبرها غاملی برای افزایش طول عمر هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۴    
مرکز آمار ایران اطلاعات فروش و اجاره مسکن تهران در پاییز امسال را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۳    
پس از پیامکهای تبلیغاتی که از سوی اپراتورهای تلفن همراه ارسال می شد، پیام های تبلیغاتی که در فضای وایبر برای مشترکان ارسال می شود، برای کاربران این نرم افزار موبایلی آزاردهنده شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۱    
یک کارشناس طب سنتی تدابیر ویژه برای بیماران مصروع را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۷    
تهیه کننده سریال معمای شاه گفت: هدف ما رساندن سریال برای پخش در مهرماه سال آینده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۲    
امام زمان (عج) بر ذکر دعاهایی تاکید دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۹    
یک کارشناس ارشد تغذیه استراحت بعد از غذا را که به هضم غذا نیز کمک می کند، را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۹    
هادی عقیلی مدافع تیم سپاهان اصفهان با انتشار تصویر زیر در اینستاگرامش نوشت: تمرین نمیشه کرد تو این هوا چه برسه به بازی... مردم ارجمند خوزستان همدردیمان را بپذیرید .
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۶    
کودک 6 ساله هوادار آستون ویلا که خواستار دیدن ژوزه مورینیو بود به آرزویش رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۷    
گرفتگی رگ، پارگی آن و حرکت لخته خون را عامل بروز سکته های مغزی عنوان کرد و اظهار داشت: فشار و چربی خون بالا، مصرف سیگار و مواد مخدر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۴    
وزیر اسبق نفت، با برشمردن الزامات رسیدن به اقتصاد بدون نفت گفت: باید به گونه ای عمل شود که طی 2 تا 3 سال، وابستگی به نفت را به صفر برسانیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد شدید از اوضاع نابسامان حوزه مسکن و صنعت حمل ونقل و نبود مدیریت صحیح در وزارت راه و شهرسازی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۴    
با توجه به شکست های سنگینی که داعش و سایر گروه های تروریست در عراق و سوریه متحمل شده اند مطمئن هستیم که این گروه ها به پایان عمر خود نزدیک شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۳    
فرزند مهران مدیری در اختتامیه جشنواره فیلم فجر
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۴    
در عرض کم تر از یک ساعت، حزب بعث هفت جوانم را از من گرفته بود: پنج فرزند و دو دامادم را. آن ها را برده بودند بدون این که کوچک ترین نشانی از آن ها برایم به جا بگذارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۳    
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: برخورد یک خودرو سواری سمند با یک دستگاه پیکان در جاده تیکمه داش از توابع شهرستان بستان آباد چهار نفر کشته و پنج نفر دیگر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۰    
مالک باشگاه ملوان طی تماسی گزارشگر تلویزیونی بازی ملوان – راه آهن را تهدید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۴    
رییس ستاد پزشکی سازمان هلال احمر در مکه اعلام کرد: سرماخوردگی و گرفتگی عضلات مهمترین علت مراجعه زائران به مراکز درمانی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۸    
خوابیدن احمدی نژاد در قبر مادرش
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۶    
رییس سازمان چای کشور گفت: تبلیغ چای صد درصد خارجی ممنوع است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۰    
بر این تربت مقدس، اسامی دوازده امام و دعای نادعلی منقوش شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۸    
قرار نیست حضرت مهدی(عج) بنی اسرائیل را نابود کند، بلکه طبق انجیل متی فصل نوزدهم عبارت 28، پسر انسان برای آن ها حکومت تشکیل می دهد و بر آن ها حکمرانی می کند که طبق روایات اسلامی نیز این موضوع مورد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۷    
ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی به عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف ادامه داده و شماری از آنها را کشته یا زخمی کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۸    
مطالعات محققان پرتغالی نشان داد دلفین ها برای فوت یکی از بستگان خود آن را تشیع و عزاداری می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۵    
جنبش انصار الله یمن امروز جمعه تاکید کرد که کارکنان سفارت آمریکا هنگام ترک یمن امول و سلاح ها و اسناد خود را نابود کردند و این امر نشان می دهد که (سفارت) لانه ای جاسوسی بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
"ابوزینب" یک فیلم داستان داراست که فیلمنامه منسجمی دارد و برخلاف فیلمنامه های رایج یک داستان دو خطی نیست...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۱    
شاید برای شما نیز مانند خیلی از کاربران دیگر این پرسش مطرح شده باشد که وقتی سایتی را باز می کنیم تا برای مثال مقاله ای را بخوانیم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۸    
تعریف علیرضا قزوه از فیلم روباه ساخته بهروز افخمی و حضور جواد شمقدری با موتور برای رسیدن به برنامه سینما انقلاب از جمله حاشیه های هشتمین روز این برنامه بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۳    
تیم فوتبال تراکتورسازی امروز در شرایطی به میهمانی تیم صبای قم می رود که این دیدار یک میهمان ویژه به نام "تونی اولیویرا" برای سرخپوشان تبریز خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۰    
مردان هسته ای ایران و در راس آنها محمد جواد ظریف در این روزها محبوب ترین اند؛ صفحاتشان در شبکه های اجتماعی پرمخاطب ترین است و خبرهایی که نام یکی از آنها را در تیتر داشته باشد، پربیننده ترین.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۰    
این کودک، بامداد امروز، جمعه، 24 بهمن، دیده به جهان گشود.تصویری که می بینید، از این آقازاده ی نورسیده، ساعتی پس از تولدش به ثبت رسیده است و در اختیار گروه جهاد و مقاومت قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۱    
سنای آمریکا طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن سرمایه گذاری در ایران ممنوع می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۹    
مجله مهندسی برق آمریکا نیروگاه اتمی بوشهر را به عنوان پروژه برتر سال 2014 انتخاب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۶    
در پی درگذشت خانم فاطمه قادری مادر محمود احمدی نژاد، محمدرضا عارف با صدور پیامی این ضایعه را به وی تسلیت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۰    
یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: بهترین افراد برای زالو درمانی افراد با مزاج گرم و تَر یا دموی مزاجان و بدترین افراد نیز کسانی هستند که مزاج سرد، خشک یا سوداوی مزاجان دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۱    
محققان فرانسوی معتقدند چرت روزانه بدن را در برابر تاثیرات منفی که از نداشتن خواب مناسب و کافی در طول شب متوجه سلامتی می شود، حفظ می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۲    
بر اساس تحقیقات صورت گرفته کندر از بروز سرطان پیشگیری می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۳    
روش های درمانی خانگی و طبیعی برای رفع دل درد، هم متنوع هستند و هم بی خطر.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۳    
رسانه های گروهی تصاویری را از مناطق تحت اشغال گروه ترویستی داعش در شمال عراق منتشر کردند که برخی اقدامات داعش و فروش اجناس مختلف از جمله ساعت مچی با مارک این گروه را نشان می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۸:۳۳    
اگر آب بدن از یک سطح خاص کمتر شود شما احساس خستگی خواهید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۸:۰۲    
'گلعاد شالیط' نظامی رژیم صهیونیستی که در سال 2006 به دست مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اسیر شده بود، از رفتار مبارزان فلسطینی در مدت اسارتش تقدیر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۷:۳۲    
پولیپ (Polyp) بصورت رشد غیرطبیعی توده های خوش خیم در جدار اعضای بدن تعریف می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۷:۰۱    
یک رستوران سنگاپوری برای جبران کمبود نیروی انسانی تصمیم گرفت تا از پهپادها به عنوان گارسون استفاده کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۶:۳۱    
اکثر موزه های هنری نیویورک، انداختن عکس های سلفی در این مکان ها را ممنوع اعلام کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۶:۰۲    
موتور جستجوی گوگل، اطلاعات پزشکی حرفه ای و بسیار دقیقی را به سرویس خدمات خود افزوده است که می تواند در نقش یک پزشک- مشاور برای کاربر عمل کند!
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۵:۳۳    
"زلاتان ابراهیموویچ" مهاجم باشگاه پاریسن ژرمن با مجسمه خود عکس گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۵:۰۰    
آیا می دانید به جز موارد رایج مصرف یخ، در چه کارهایی می توان از آن کرد؟
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۴:۳۳    
بسیاری از مسافران در طول سفر در هتل اقامت می کنند. در هر جایی از جهان، هتل های مختلف خدمات مطلوبی برای مشتریان فراهم می کنند. در این خبر، 5 هتل زیبا و لوکس و غیر معمول را به شما معرفی می کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۴:۰۱    
مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد هویج میل به مواد شیرین را در بدن کم می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۳:۳۲    
علی آقایی، مخترع منسوج هوشمند AHIS ثبت کننده علائم حیاتی و حرکتی بدن افراد مهمترین اطلاعات بدن را علائم حیاتی دانست گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۳:۰۱    
پلیس درباره پیشگیری از جیب بری در مکان های شلوغ و پر تردد به ویژه در روزهای پایانی سال به شهروندان هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۲:۳۲    
مدیرعامل اپل گفت محصول جدید این شرکت برای درمان سرطان بی تحرکی به فروش می رسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۲:۰۳    
هنرمند آلمانی 37 ساله با ترکیب کردن هنر نقاشی، کنده کاری بر روی پوست موز آثار شگفت انگیزی درست می کند. او مهمترین دلیل به وجود آمدن این هنرش را اینستاگرام و شبکه های اجتماعی اعلام کرده است .
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۱:۳۲    
اگر سری به فروشگاه های لوازم صوتی و تصویری بزنید، تلویزیون های 4K را به وفور مشاهده خواهید کرد. برخلاف تلویزیون های سه بعدی این فن آوری فعلا قرار نیست منسوخ شود و تمام تلویزیون های متوسط و بزرگ ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۱:۰۳    
استفاده از تردمیل به ظاهر آسان به نظر می رسد، اما در واقع آنقدر هم ساده نیست! برخی اشتباه ها و عدم آگاهی از شیوه صحیح استفاده از تردمیل می تواند روی عملکرد و نتایج تأثیر منفی داشته باشد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۰:۳۱    
روزنامه لوموند فرانسه میزان دارایی های رهبران عرب در یکی از بانک های مشهور جهانی در سوییس را افشا کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۰۰:۲۲    
درست است که چهره جدید کمری برای بازار ما کمی در ابهام است ولی موضوعی که قطعی و مشخص است پیشرانه این خودرو است که همانند نسل کنونی از مدل 4 سیلندر 2 ...