دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 15 آبان 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 آبان 1397 فردا نیوز 2 آبان 1397 فردا نیوز 3 آبان 1397 فردا نیوز 4 آبان 1397 فردا نیوز 5 آبان 1397 فردا نیوز 6 آبان 1397 فردا نیوز 7 آبان 1397 فردا نیوز 8 آبان 1397 فردا نیوز 9 آبان 1397 فردا نیوز 10 آبان 1397 فردا نیوز 11 آبان 1397 فردا نیوز 12 آبان 1397 فردا نیوز 13 آبان 1397 فردا نیوز 14 آبان 1397 فردا نیوز 15 آبان 1397 فردا نیوز 16 آبان 1397 فردا نیوز 17 آبان 1397 فردا نیوز 18 آبان 1397 فردا نیوز 19 آبان 1397 فردا نیوز 20 آبان 1397 فردا نیوز 21 آبان 1397 فردا نیوز 22 آبان 1397 فردا نیوز 23 آبان 1397 فردا نیوز 24 آبان 1397 فردا نیوز 25 آبان 1397 فردا نیوز 26 آبان 1397 فردا نیوز 27 آبان 1397 فردا نیوز 28 آبان 1397 فردا نیوز 29 آبان 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۰    
قیمت برخی خودرو های تولید داخلی در بازار مشخص شد که بر اساس آن، پژو 405 به قیمت 54 میلیون و 500 هزار تومان و پژو پارس به قیمت 68 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۹    
مراقبت از ناخن ها جزو کارهایی است که در کنار مراقبت از پوست و مو برای زیبایی بیشتر باید انجام داد. در این مقاله با تعدادی از بهترین روش های تقویت کننده ناخن آشنا می شوید که باعث زیبایی هر چه بیشتر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۵    
در بررسی های امروز بازار خودروی تهران میانگین افزایش قیمت هر خودرو نسبت به هفته گذشته از 500هزار تومان تا 6 میلیون تومان است که خودرو های پراید و پژو پارس و پژو 206 با میانگین 500هزار تا 1میلیون ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۰۱    
دوش گرفتن فیل ها با گرد و خاک در عکس روز نشنال جئوگرافیک فیل ها در زمان غروب آفتاب دوش گرد و خاک می گیرند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۰    
چهارمین جلسه علنی دادگاه متهمان پرونده گندم در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی استان فارس به ریاست قاضی ساداتی در دو وقت صبح و بعد ازظهر دیروز برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۷    
عضو شورای نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: آمریکا هیچ ریشه تاریخی ندارد و بی ریشه تر و بی هویت تر از آمریکا رژیم صهیونیستی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۷:۲۲    
رئیس تالار تشریح پزشکی قانونی استان تهران گفت: گازگرفتگی با مونوکسیدکربن علت مرگ دو کارتن خواب پارک چیتگر بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۰    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار تومانی تعدادی از خودرو های داخلی دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۱    
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه کامیون در محور "دشت ارژن-کازرون"، 5 نفر در آتش سوختند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۲۲:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: با حضور به موقع پلیس و دستگیری فردی که قصد کشتن همسرش را داشت از وقوع یک قتل در این شهرستان جلوگیری شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور کلیبر-آینالو خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۸    
پلیس چین سه نفر را که گفته می شود در سرقت چشم یک بیمار مرده در بیمارستانی در این کشور نقش داشته اند دستگیر کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۷:۱۷    
کارشناس بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت واکسن آنفلوانزا باید از نیمه دوم شهریور تا نیمه اول مهر تزریق شود که در مناطق مختلف دنیا براساس شروع فصل ها متفاوت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۱    
رئیس شورای اسلامی شهرستان بشاگرد گفت: این حادثه ساعت دو بامداد روز گذشته (15 آبان) در روستای درمورت بشاگرد رخ داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از انتشار گاز خانگی منجر به مرگ یک زن و شوهر 60 ساله در این شهرستان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۶    
همزمان با نوسانات متعدد ارزی و تحریم ها در اقتصاد مشاهده می کنیم که بخش تولیدی و صنعتی ایران گرفتار مشکلات متعددی است و بخش عمده ای از ظرفیت های تولیدی و صنعتی این کشور خالی است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۵:۳۲    
بسیاری از تحلیل گران سیاسی، پیروزی انقلاب اسلامی را باعث شکست آمریکا در صحنه سیاست بین المللی می دانند و معتقدند که آبرو و حیثیت ملی آمریکا به خاطر انقلاب اسلامی به خطر افتاد .
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۸:۴۹    
در سومین روز هفته، نوسان گیران تلاش کردند قیمت دلار را وارد کانال 15 هزار تومانی کنند؛ ولی ساعت 4بعدازظهر قیمت در همان کانال 14 هزار تومانی به کار خود پایان داد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۲۴    
در شرایط جوی معمول و به صورت استاندارد شما می بایست فاصله سه الی چهار ثانیه ای با خودروی جلوی خود داشته باشید که به هنگام رانندگی در زیر بارش باران این عدد به 5 ثانیه افزایش پیدا می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۱    
پیاده روی عاشقان اهل بیت تا مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) این روز ها در مسیر های منتهی به مشهد مقدس واقعا جلوه زیبایی دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۱    
پیمان معادی اعلام کرد که پس از پایان بازی در پروژه شش افراطی در هالیوود، در یک فیلم فرانسوی در پاریس جلوی دوربین می رود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از دستور وزیر راه برای تشکیل کارگروه ویژه مسکن خبر داد و گفت: بر این اساس شهر های جدید مسئولیت عرضه 200 هزار واحد مسکونی در این مناطق را تا سال 1400 برعهده دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۴۲    
بازیکن برزیلی به خاطر قوانین مضحک و خنده دار فدراسیون فوتبال چین از شرکت در مسابقه بعدی محروم شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۱    
علی دایی با انتشار این عکس نوشت: کار ساخت و ساز ادامه دارد و با قدرت کار ها را ادامه می دهیم، این روستا با نوع ساخت و سازی که انجام دادیم تقریبا تبدیل به یک شهرک شده،
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل شرکت نفت کویت اعلام کرد که اختلافات با عربستان در خصوص مناطق نفت خیز مشترک در الوفره و الخفجی همچنان پابرجاست و موضوع بیش از آنچه انتظار می رفت وخیم تر شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۳    
سفیر ایران در انگلیس از اشتباه سوم وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم شرکت ها و موسسات ایرانی یا مرتبط با ایران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۵    
دولت چین اعطای 16 نشان تجاری به برند مدل ایوانکا ترامپ، دختر ترامپ را به صورت اولیه تأیید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۴۶    
مقامات فرانسه از حادثه فرو ریختن دو ساختمان در شهر "مارسی" واقع در جنوب این کشور خبر دادند و تاکنون مرگ دو تن در این حادثه تایید شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۳۱    
شیخ اسماعیل معزّی از دوران کودکی به درس و نماز و مسجد علاقمند بود و پس از طی مراحل علمی و سیر و سلوک عرفانی به درجه بالایی از عرفان رسید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۳۱    
ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن گروهی با خنده و شوخی ماکت مقوایی برج گرنفل لندن را در جریان مراسم آتش بازی های اخیر به آتش می کشند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۱۶    
شورای اروپا در آخرین گزارش منتشر شده خود از وخامت اوضاع آوارگان در یونان خبر داده و خواستار تغییر در وضعیت آن ها شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۰۱    
به دنبال نقد و نظر های بسیار بار دیگر تاثیر معدل در کنکور از صورت قطعی به صورت مثبت درآمد و به نظر می رسد بار دیگر چالش های کنکور و تاثیر سوابق تحصیلی به نقطه صفر بازگشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۷:۱۷    
دولت ونزوئلا قصد دارد شمش های طلای خود به ارزش 550 میلیون دلار را که هم اکنون در بانک مرکزی انگلیس نگهداری می شوند به داخل کشور بازگرداند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۷:۰۵    
تلسکوپ فضایی هابل به تازگی عکسی از یک خنده کهکشانی منتشر کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۵:۴۶    
یک مسؤل سازمان غذا و دارو گفت: تبلیغ نمک دریایی خوراکی بدون مجوز بهداشتی، در فضای مجازی غیر مجاز است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۶:۲۰    
محمدباقر نوبخت در پیامی در صفحه مجازی خود نوشت: آمریکا حتی از شکست های 40 سال گذشته خود در برابر انقلاب اسلامی هم درس عبرت نگرفته اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۶:۲۱    
وزیر خارجه انگلیس درباره مقابله با بحران انسانی در یمن با متحدانش در شورای امنیت سازمان ملل گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۶:۰۱    
این روز ها تولید فیلم جوکر شخصیت تبهکار و محبوب دنیای DC در جریان است و هر از گاهی عکس هایی از آن به بیرون درز پیدا می کند که آخرین نمونه توسط کارگردان فیلم بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۵:۲۲    
عناوین 5 فیلم خارجی راه یافته به بخش عماد مغنیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۵:۰۱    
یک متخصص جراحی دهان، فک و صورت با اشاره به مهم ترین علامت سرطان دهان، گفت: مصرف غذا های خیلی تند، استعمال سیگار و الکل می تواند سبب بروز سرطان دهان شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۴:۴۶    
سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی در پی شکست های روحی، نظامی و سیاسی خود در یمن به نشر اکاذیب متوسل شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۴:۲۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم از کشف 3 هزار عقرب از یک متخلف زیست محیطی در قم، که قصد ورود به تهران را داشت، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۴:۰۱    
سخنگوی سازمان انتقال خون، سهم بانوان ایرانی از اهدای خون در کشور را تنها 4.5 درصد اعلام کرد و گفت: گروه خونی AB منفی با یک درصد کمیاب ترین گروه خونی در کشور است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۳:۴۹    
رئیس ستاد جنگ نیرو های مسلح مصر از نیرو های شرکت کننده در مانور های "سپر عرب – 1" بازدید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۳:۳۴    
بسیاری از ما این باور قدیمی را که مبتنی بر تجربه پیشینیان است بار ها شنیده ایم که: همه سلول ها و اجزای بدن انسان، طی دوره های هفت ساله تغییر می کنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۳:۱۹    
رئیس شین بت (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) ضمن اعلام اینکه طی سال گذشته 480 عملیات مقاومتی خنثی شده، افزود آرامش نسبی فعلی در کرانه باختری، واقعی نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۳:۰۳    
پژوهشگران دانشگاه گیلان با ترکیب دو نوع پلیمر طبیعی الیافی تولید کردند که شباهت زیادی به پوست انسان دارد و می توان از آن برای ترمیم زخم های عمیق پوستی استفاده کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۲:۴۶    
سازمان ملل می گوید تا پیش از حل ریشه های بحران در میانمار، روهینگیا ها در صورت بازگشت به این کشور، به احتمال زیاد تحت پیگرد قرار می گیرند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۱:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان از اهمیت حفظ روابط با ایران با وجود بازاعمال تحریم ها از سوی آمریکا خبر داد. حفظ روابط دوستانه با ایران ضروری است
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۱:۳۱    
یکی از موارد اتهام عباس امیرانتظام ارتباط وی با ریچارد کاتم مأمور سفارت آمریکا در تهران بود، اما ریچارد کاتم که بود و چه مأموریتی در ایران داشت؟
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۱:۱۹    
مسئول اطلاع رسانی جبهه خلق فلسطین تأکید کرد که مسئولان سوری به آنان گفته اند که می خواهند آوارگان فلسطینی را که در اردوگاه یرموک حضور داشته اند به این اردوگاه بازگرداند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۱:۰۱    
عکس هایی دیده نشده از پشت صحنه سریال بازی تاج و تخت را ببنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۵۸    
وزیر مالی فرانسه گفت: پاسخ به تحریم های یک جانبه آمریکا، باید شامل اقداماتی برای تقویت یورو در تبادلات بین المللی باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۴۷    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: استکبار ستیزی تنها با شعار مرگ بر آمریکا محقق نخواهد شد، آن روی دیگر استکبار ستیزی، استضعاف گریزی است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۴۶    
پوشش لحظه به لحظه از بازگشت تحریم های آمریکا توسط بی بی سی فارسی با واکنش های شدیدی در فضای مجازی روبرو شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۳۱    
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری در شهرستان بهشهر که با دریافت تسهیلات بانکی و خرید وفروش ملک از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۳۱    
رئیس کمیته اجتماعی در تذکری خواستار توضیح شهردار تهران در رابطه با تلاش برای تغییر وضعیت استخدامی تعدادی از افراد مامور به خدمت به شهرداری شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۲۰    
یک مدیر طی اقدامی جنجالی صد ها خودرو و آپارتمان به کارمندان خود اهدا کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که هیمنه پوشالی تهدید و تحریم فرو می پاشد، نوشت: کاخ سفید از قصر مدائن استوارتر نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۶    
یک دختر مسلمان انگلیسی بخاطر مقنعه خود بطرز وحشتناکی توسط همکلاسی اش مورد حمله فیزیکی قرار گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۶    
معاون وزیر امورخارجه کشورمان از مذاکرات کارشناسی ایران و اتحادیه اروپا در رابطه با SPV در روز چهارشنبه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید این وزارتخانه در هماهنگی با کنگره، قصد دارد که به دلیل دست داشتن ادعایی روس ها در حمله شیمیایی سالزبوری، باز هم مسکو را تحریم کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۱۱    
تحلیلگر سابق سیا و افشاگر برنامه های جاسوسی آمریکا روز سه شنبه گفته نرم افزار یک شرکت صهیونیستی در قتل روزنامه نگار منتقد سعودی نقش داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۵    
پانته آ. بهرام مغموم است. به مناسبت چهلیمن روز درگذشت مادرش.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۲    
صدوپنجاه وهشتمین شماره خط حزب الله با عنوان پیروز چالش چهل ساله منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۵۰    
دومین دور تحریم های آمریکا علیه ایران بعد از خروج یکجانبه ترامپ از برجام دوشنبه 14 آبان ماه بازگردانده شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۵۰    
یک مقام اماراتی به حمایت جنبش حماس از ایران در برابر تحریم های آمریکا واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۷    
کودک عجیب الخلقه که با بیماری نادری در آمریکا به دنیا آمده بود یک ساله شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از انتشار شایعات احتمال لغو دیدارش با پوتین، از احتمال لغو شرکت در نشست پاریس به دلیل فشرده بودن برنامه کاری نشست پاریس سخن می گوید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۳۲    
موضوع افول قدرت نرم و تزلزل جامعه آمریکا با حضور سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و یک استاد روابط بین الملل در برنامه رو در رو بررسی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۲۹    
مسکو نشست رئیس جمهور این کشور با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را لغو کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۲۶    
معاون وزیر خارجه روسیه ضمن ابراز رضایت از روند همکاری های هسته ای صلح آمیز با ایران گفت: آمریکا در تلاش است نظام جهانی را در راستای منافع خود قرار داده و رویکردهایش را به جهان تحمیل کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۲۲    
تصویر هدیه منحصر به فرد معلم پایه اول دبستان شهید مفتح روستای سلخ منطقه آزاد قشم به شاگردانش در روز دانش آموز در فضای مجازی بازتاب داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۱۹    
دژپسند با اشاره به تهدیدات رییس جمهور آمریکا مبنی بر انسداد راه ورود ارز به ایران به منظور ضربه زدن به نظام گفت:حفظ ارزش ریال، نه تنها یک مکانیسم اقتصادی، بلکه دفاع از هویت ملی تک تک ما است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۱۹    
مرد چینی که انتظار پداشت بچه چهارمش پسر باشد پس از آنکه متوجه شد صاحب یک دختر شده است دست به اقدامی جنون آمیز زد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۱۶    
تارنمای روزنامه فرانسوی 'لوسوآر' روز سه شنبه در مطلبی نوشت:جنگ خونین سوریه را برخی رژیم های منطقه از جمله تل آویو برای مقابله با صادرات گاز ایران و روسیه راه انداختند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۱۰    
هفت تن از ایرانیانی که در ارمنستان زندانی بودند، آزاد شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۰۷    
یک منبع آگاه گفت: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور مشمول قانون بازنشستگی نیست، ضمن اینکه علی جنتی هم سرپرست نهاد ریاست جمهوری نمی باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۰۷    
نرخ یورو در بازار ثانویه امروز با 519 تومان افزایش نسبت به روز یک شنبه به 9429 تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۰۴    
در تصویر زیر کوپن نان هنگام قحطی و جیره بندی در سال 1322 را می بینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۵۸    
خبرگزاری رسمی آلمان از به چالش کشیده شدن تحریم های آمریکا علیه ایران توسط برلین و با حربه اعطای ضمانت نامه های اعتباری به شرکت های آلمانی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۵۵    
در حالی که انتقاد ها از رژیم سعودی در پی قتل فجیع جمال خاشقجی ادامه دارد پادشاه عربستان سفر استانی خود را آغاز کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت که برای همگان مشخص است تحریم های آمریکا علیه ایران تصمیمی سیاسی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۵۲    
رسانه های سوری از دفع حملات گروه های تروریستی به مناطق نظامی در حومه حماه خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۶    
اخیرا کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آتش زدن 300 سگ در حال پخش شدن است و جمعی از فعالان محیط زیست این اقدام را اتفاقی عمدی دانسته اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۳    
منابع وابسته به فراکسیون بدر عراق به تصمیم همسان سازی حقوق نیرو های حشد شعبی با نیرو های امنیتی این کشور که امروز در نشست کابینه به ریاست عبدالمهدی اتخاذ شد، واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۰    
تصادف زنجیره ای در محور بروجرد - اراک هفت مصدوم بر جای گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۴۰    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن از هلاکت بیش از 30 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در درگیری با نیرو های ارتش و کمیته های مردمی در استان حجه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۳۷    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک فوق سنگین در محور های هراز و فیروزکوه خبر داد و به هموطنان توصیه کرد از تردد در این محور ها خودداری کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۳۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 ریشتر دقایقی قبل خوش رودپی مازندران را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۳۴    
زنگنه گفت:میزان معافیت آمریکا برای خریداران نفت ایران، متناسب با تقاضا نیست و ماه های سختی برای مصرف کنندگان نفت پیش بینی می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۳۱    
در تصادف 25 دستگاه خودرو در محور قزوین – تاکستان 35 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۲۵    
رئیس پلیس راه استان سمنان از ترافیک پرحجم در محور تهران- مشهد خبر داد و گفت: اکثر محور های این استان لغزنده است و رانندگان باید مراقب باشند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۹    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که برای کمک به توسعه اقتصادی افغانستان، پروژه توسعه بندر چابهار را از دور جدید تحریم های خود معاف می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۶    
پیش بینی تحلیلگران و رسانه های غربی از نتیجه انتخابات در ایالات متحده حاکی از آن است که دونالد ترامپ در ادامه دوره ریاست جمهوری با دو مجلس (کنگره) با رویکرد های متفاوت و حتی متعارض روبرو خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۳    
وزیر خارجه آلمان با انتقاد از تحریم های آمریکا علیه ایران، تصریح کرد که اتحادیه اروپا در حال کار برای شکل دادن به سازوکار ویژه مالی برای تجارت با ایران است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۰    
در ادامه اختلافات میان عربستان و کویت بر سر مناطق نفت خیر مشترک، رییس اجرایی شرکت نفت کویت با بیان اینکه اختلافات همچنان پابرجاست گفت که اوضاع بدتر و اختلافات بیشتر از قبل شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۰۷    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR، لوح تصویرِ برعکس را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۰۴    
دبیرکل کنگره احزاب عربی تحریم آمریکا علیه ایران و حزب الله را نقض قوانین بین المللی دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۰۱    
بلومبرگ اعلام کرد که نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از معافیت عراق از تحریم های واشنگتن علیه تهران خبر داده است.