شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 20 آبان 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 آبان 1397 فردا نیوز 2 آبان 1397 فردا نیوز 3 آبان 1397 فردا نیوز 4 آبان 1397 فردا نیوز 5 آبان 1397 فردا نیوز 6 آبان 1397 فردا نیوز 7 آبان 1397 فردا نیوز 8 آبان 1397 فردا نیوز 9 آبان 1397 فردا نیوز 10 آبان 1397 فردا نیوز 11 آبان 1397 فردا نیوز 12 آبان 1397 فردا نیوز 13 آبان 1397 فردا نیوز 14 آبان 1397 فردا نیوز 15 آبان 1397 فردا نیوز 16 آبان 1397 فردا نیوز 17 آبان 1397 فردا نیوز 18 آبان 1397 فردا نیوز 19 آبان 1397 فردا نیوز 20 آبان 1397 فردا نیوز 21 آبان 1397 فردا نیوز 22 آبان 1397 فردا نیوز 23 آبان 1397 فردا نیوز 24 آبان 1397 فردا نیوز 25 آبان 1397 فردا نیوز 26 آبان 1397 فردا نیوز 27 آبان 1397 فردا نیوز 28 آبان 1397 فردا نیوز 29 آبان 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۰    
بانک ها امروز هر دلار آمریکا را تا 12 هزار و 510 تومان خریدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۳    
رئیس دوره ای اوپک گفت: اوپک به دنبال برقراری توازن در بازار نفت است و مسئولیتش پاسخگویی به خواسته های رئیس جمهوری آمریکا نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۲    
14 استاندار با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید از سمت خود خداحافظی کنند و جای خود را به نیرو های جوانتر دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۵:۰۱    
شاید با شنیدن سپرده گذاری و بانک بی درنگ ذهنتان سمت پول برود، اما اینجا از سکه یا اسکناس هیچ خبری نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۱    
شورای نگهبان در نوشتاری تحلیلی ایرادات خود به لایحه CFT را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۸    
رئیس کمیسیون اروپا از پیشرفت مذاکرات مربوط به برگزیت و احتمال بالای حصول توافق میان بروکسل و لندن بر سر این موضوع خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۴    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب وکتابخوانی از کتابفروشی ها و انتشاراتی های خیابان انقلاب تهران بازدید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۶    
در حاشیه بازدید مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) از کاخ گلستان.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۰    
مهرانه مهین ترابی، بازیگر تک مدیومی نیست و در کنار بازی در تلویزیون در سینما هم فعالیت بازیگری خود را داشته است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۴    
فرمانده مرزبانی کشور با تأکید بر مبارزه مرزبانان ایران و ترکیه با قاچاق کالا، مواد مخدر و گروهک های تروریستی، گفت: مبارزه باقاچاق انسان وکالا محور نشست فرماندهان مرزی ایران و ترکیه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۲    
سردار روشنی بابیان اینکه توانمند شدن سربازان برای ایجاد اشتغال در دستور کار است، گفت: از این پس کارت مهارت آموزی به سربازان ارائه می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۵    
رئیس آموزش و پرورش بردسکن از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با تعدادی از دانش آموزان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۵    
در طراحی پوستر فیلم به وقت شام که در ژاپن در حال اکران است از سربازان ارتش آمریکا استفاده شده است در حالی که این سربازان در فیلم وجود نداشته اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۲    
هنگام خروج دونالد ترامپ و همسرش ملانیا از کاخ الیزه و بدرقه آنان توسط امانوئل مکرون و همسرش لیموزین رئیس جمهور آمریکا دود می کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۴۷    
تصاویر زنده شبکه تلویزیونی الحدث نشان می دهد که یک خبرنگار به سمت عبدالسلام جابر، وزیر اطلاع رسانی سابق یمن، که به عربستان سعودی فرار کرده است کفش پرتاب می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۰۲    
حاج حسن می گفت: نابود کردن اسرائیل فقط به دست شیعه است. خود اسرائیلی ها هم متوجه شده اند و دارند کار می کنند، ما هم نباید بیکار بنشینیم .
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۶:۵۶    
دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی با ابراز خرسندی از معرفی همدان به عنوان مرکز گردشگری جدید ایران به دنیا از حمایت این سازمان جهانی برای ارتقاء گردشگری به خصوص د ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۶:۴۷    
سال 65 که باهم ازدواج کردند بنیانی جدید نهادند؛ تا آن موقع نه خودشان و نه اطرافیانشان معلولانی ندیده بودند که باهم ازدواج کنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۶:۱۷    
یک رسانه آلمانی در مطلبی به اوضاع فاجعه بار و رو به وخامت بیشتر مردم مظلوم یمن تحت جنگ طولانی مدت ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در این کشور پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۵:۴۷    
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همایش تجلیل از واقفان گفت: وقف صدقه جاریه است که تا روز قیامت به حساب واقف واریز می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۵:۲۰    
رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان ها معتقد است که به دلایل مختلف حقوقی و سیاسی، قانون منع به کارگیری بازنشستگان هم در محتوا و هم در شیوه و زمان اجرا اشکالات جدی دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۴:۳۲    
80 کارگر در محیطی پر از آرامش مشغول به تولید کیف هایی با دوخت تروتمیز هستند، کارگاهی که قوانین جالبی برای استخدام کارگر دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۴:۲۰    
رئیس جمهور سوریه آزادی گروگان های شهر "السویداء" از چنگ گروه تروریستی داعش را تبریک و به خانواده قربانیان این شهر که توسط داعش کشته شدند، تسلیت گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۳:۴۷    
پلیس هند می گوید: پس از آن که یک خلبان شرکت هوایی آریانا افغان در فرودگاه دهلی، اشتباهی دکمه هشدار هواپیماربایی را قبل از پرواز فشار داد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۳:۳۲    
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: نظرات مختلفی راجع به ویروس HTLV1 و نحوه ورود آن به ایران وجود دارد که قطعیت نداشته و قابل استناد نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۳:۱۷    
مسئولان دستگاه قضایی مصر "جماعت اسلامی" را برای مدت پنج سال در فهرست گروه های تروریستی قرار دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۳:۱۱    
یک روزنامه صهیونیستی از پیوستن رئیس پیشین موساد به یک شرکت جاسوسی صهیونیستی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۲:۴۷    
مرکز تحقیقات راهبردی آمریکا (استراتفور) در گزارشی به بررسی خرید های تسلیحاتی عربستان از کشور های غربی و برنامه های این کشور در این زمینه پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۲:۲۰    
وزیر نفت عمان اظهار کرد اکثر صادرکنندگان اوپک و متحدانشان از کاهش عرضه نفت به بازار جهانی حمایت کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۲:۱۷    
علیرضا اسلامی گفت: فکر می کنم بعد از ترور منصور، پدرم اولین کسی بودند که دستگیر شدند؛ چون ظاهرا در آغاز به منزل شهید امانی رفته و ایشان فرار کرده بودند و در منزل نبودند و مأموران موفق به دستگیری شهید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۴۷    
رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان از اول شدن ایران در المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۱۷    
مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با موضوع مبارزه با مواد مخدر و انتقال تجارب در حوزه های کاهش تقاضا و عرضه مواد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۱۱    
جلسه هم اندیشی درباره اجرای پروژه بررسی و پژوهش در خصوص امکان سنجی بارورسازی آزمایشگاهی یوزپلنگ های آسیایی موجود در مرکز تحقیقات و نگهداری یوزپلنگ آسیایی (پردیسان) برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۰۲    
همزمان با تشدید اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران تناقض گویی دولتمردان این کشور در این باره افزایش یافته است با این حال عصبانیت آن ها ناشی از عدم همراهی جامعه جهانی با سیاست های ترامپ باعث شده بدون ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۰۲    
دخل و تصرف در کتاب های درسی، خط کشیدن بر روی واژه "فارس" در عبارت خلیج فارس و نبود معلم تخصصی، بخشی از مشکلاتی است که دانش آموز ایرانی ساکن کویت آن ها را روایت می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۳۸    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری فردی که در پوشش سایت های معتبر تبلیغاتی با درج آگهی فروش گوشی موبایل، از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۱۱    
اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به بررسی روند افزایش قیمت خودرو بپردازد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۷    
علی علیزاده در صفحه توییتر خود مطلبی کنایه وار در خصوص گردانندگان رادیو ایران اینترنشنال منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۱    
نشان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران " امروز از سوی رئیس این فرهنگستان به محمد جواد ظریف اعطاء شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۱    
دو ایستگاه قطار بزرگ مسکو به نام های کیفسکی و بلاروسکی امروز در پی دریافت هشدار بمب گذاری تخلیه شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۱    
اینفوگرافی زیر به بررسی و معرفی خصوصیات موشک های "اسرائیل زن" ایران می پردازد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی کرملین اعلام کرد، رهبران آمریکا و روسیه در جریان گفت وگوی کوتاه خود در پاریس درباره پیمان منع تسلیحات هسته ای میان برد صحبتی نکرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا پس از شرکت در گردهمایی رهبران جهان به مناسبت یکصدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول توییتی منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۶    
سلسله حملات رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه به شهادت تعدادی از نیرو های مقاومت فلسطینی منجر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۶    
معاون فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه ناوگان هوایی کشور متاثر از تحریم ها است گفت: شرکت فرودگاه ها در دوره ای که بحث برجام برقرار بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۷    
شنبه صبح در برنامه حالا خورشید وله جدیدی با عنوان حالا خورشید میزبان بزرگان و با صدای رضا رشیدپور پخش شد که هنرمندان، استادان و چهره های مهمی را که تا به حال در این برنامه حضور پیدا کرده بودند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخت گیری بانک ها در ارائه وام های قرض الحسنه گفت:مردم از وضعیت ارائه وام های قرض الحسنه رضایت ندارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۴    
سفیر فرانسه در سازمان ملل متحد از تاثیر گذاشتن تحریم های آمریکا بر بخش دارویی ایران خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۹    
آزاده نامداری بار دیگری عکس بدون چادرش را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۶    
مهاجرت استاد آمریکایی برای فرار از بدهی هایش خبرساز شد. این استاد جوان 29 ساله تصمیم گرفت برای فرار از پرداخت بدهی های شاگردانش به یکی از دهکده های جنگلی هندوستان نقل مکان کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۶    
محمود خوردبین در خصوص رفتار کاربران فضای مجازی در خصوص حضور دخترانش در ورزشگاه گفت: برای یک عده متاسفم که در فضای مجازی هر چه دوست دارند می گویند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۰    
شرکت سایپا بخشنامه جدید خود در مورد تحویل پراید و تیبا به مشتریان ساندرو و تندر 90 را لغو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۷    
قاسمی درباره جرم امنیتی یکی از کارکنان وزارت خارجه گفت که وی در سال 94 بازداشت و در اوایل 95 محکوم و اواخر همان سال در دادگاه تجدیدنظر از تخفیف برخوردار شد و در حال گذراندن دوران محکومیت است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۷    
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: استان تهران در شرایط کنونی حدود 42 شهر را در خود جای داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به افزایش 15 درصدی پرونده های دادگستری استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۸    
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معیار های وزارت کشور برای انتصاب استانداران جدید انتقاد می کند و می گوید مسئولان این وزارت خانه تأکید دارند استانداران غیربومی و از میان مدیران سیاسی و امنیتی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از کشته شدن بیش از 40 مزدور ائتلاف سعودی و زخمی شدن بیش از 60 نفر دیگر در درگیری با نیروهای یمنی در دو محور کیلومتر16 و غرب فرودگاه الحدیده خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا از حضور در مجمع صلح پاریس خودداری کرد در حالی که بسیاری از سران جهان با حضور در این مجمع حمایت خود را از چندجانبه گرایی در جهان اعلام کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۹    
یک منبع در مجلس نمایندگان لیبی از سفر نخست وزیر ایتالیا به این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۹    
غرق شدن یک پراید در پارکینگی در اهواز را مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۳    
جنبش حماس به تهدید جدید رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین علیه نوار غزه واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۳    
پدر چهار قلو های گلستانی گفت: من راننده کامیون هستم و زمانی که متوجه شدم فرزندانم چهارقلو هستند کامیون را اشتباهی سوار شدم؛ باور نمی کردم همسرم چهارقلو حامله باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه گزارش اقدامات انجام شده در روند امداد، اسکان موقت و بازسازی واحد های زلزله زده استان کرمانشاه بسیار دلگرم کننده است، گفت: کمک به زلزله زدگان کرمانشاه یک کار ملی بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۷    
اتباع یمنی امروز در استانبول در برابر کنسولگری عربستان سعودی علیه تجاوز این کشور به یمن تظاهرات کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۵    
محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران طی توییتی درباره نیروهای انقلابی و کار برای مردم، نوشت
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۵    
در سالروز زلزله کرمانشاه، جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمعیت هلال احمر و مدیرعامل صندوق توسعه ملی تشکیل شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: احساس ما این است که خودروسازان هدف شان از توزیع قطره چکانی خودرو به بازار این است که منتظراخذ مجوز افزایش قیمت آن هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در پاریس حضور دارد با انتقاد از مدافعان برجام گفت، حامیان توافق هسته ای با ایران اینک نیز در حال توافق با این کشورند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۵    
مدیر آموزش وپرورش بردسکن از فوت 2 دانش آموز حادثه تصادف ظهر امروز در این شهرستان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۲    
نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر اینکه تفکر خصوصی سازی آموزش و پرورش بزرگترین خیانت است گفت: سند تحول بنیادین مظلوم واقع شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۹    
مرغ کامل تازه، بسته بندی بشقابی با مبلغ 10 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۶    
رامبد جوان در صفحه شخصی خود از زمان پخش برنامه خندوانه و قاچ در شبکه نسیم خبر داد
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه رفتار های نامتعارف خود، در حاشیه مراسم بزرگداشت یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول از دست دادن با رئیس جمهور اوکراین خودداری کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۷    
معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران گفت: ایران مقام دهم حوادث دنیا را دارد و ما هر از چند گاهی شاهد حوادثی مانند سیل، زلزله و... در کشور هستیم که خسارات جانی و مالی وارد می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۷    
امیر دریادار حسین خانزادی گفت: نیروی دریایی ایران امروزه از نظر مهم ترین شاخص که همان میزان تاثیرگذاری و داشتن نیروی انسانی خلاق می باشد حرف اول را در منطقه می زند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۴۱    
معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با مقام عراقی هماهنگی بین ارتش سوریه و ارتش عراق و حشد شعبی در مبارزه با تروریسم داعش را ستود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۵    
نرخ یورو در بازار ثانویه امروز (یکشنبه، 20 آبان) با کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته به 8922 تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۵    
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هر تصمیم و پروژه ملی باید یک پیوست سلامت داشته باشد، گفت: متاسفانه در حال حاضر در کشور پروژه های ملی پیوست سلامت ندارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۵    
متخلفینی که اقدام به اعدام یک قلاده سگ در انبار یک واحد کارخانه برنجکوبی واقع در روستای فخرآباد بخش لشت نشاء شهرستان رشت کرده بودند شناسایی و جهت پیگرد قانونی به حوزه قضایی لشت نشاء معرفی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۵    
دو دختر پسرنما با گریم و گذاشتن ریش و سبیل موفق شدند بازی پرسپولیس و کاشیما را از نزدیک تماشا کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا نظر خود را تحمیل نمی کند، بلکه قانون را اعلام می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۹    
ارتش اردن در بیانیه ای تیراندازی به اردوگاه الرکبان در سوریه و کشتن یک زن را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۶    
رئیس جمهوری ترکیه در مقاله ای اعلام کرد: تلاش ترکیه برای عضویت کامل در اتحادیه اروپا، به عنوان مهم ترین پروژه صلح تاریخ این قاره ادامه دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۰    
ریاض و و مسکو در حال بررسی گزینه کاهش عرضه نفت در بازار های جهانی در سال 2019 میلادی هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۰    
استاندار تهران از اجرای طرح جریمه خودرو های فاقد معاینه فنی در تمام شهر های این استان در آینده خبر داد و گفت: این طرح به طور آزمایشی به مدت 2 ماه در اسلامشهر اجرا می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۰    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سالروز شهادت رهبر فقید فلسطین بر ضرورت کنار گذاشتن دودستگی و اختلافات داخلی و تحقق وحدت و آشتی ملی تأکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۰    
رئیس کمیسیون اروپا از پیشرفت در مذاکرات برگزیت خبر داد؛ اما اعلام کرد که پیشرفت در این خصوص کُند است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۷    
سفیر کشورمان در لندن در پیامی توییتری از برگزاری جلسه ای از سوی روزنامه گاردین درباره تاثیر قتل خاشقجی بر آزادی رسانه ها خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۴    
نخست وزیر عراق تأکید کرد که برای مبارزه با تفکر تکفیری باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۴    
معاون وزیر کشور گفت: سالیانه 17 هزار جانباخته و 250 هزار نفر مجروح سوانح جاده ای را در کشور شاهد هستیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۴    
فرماندار شهرستان گتوند از سرقت از یک طلافروشی در این شهرستان و فوت یک نفر به علت تیراندازی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۱    
صدراعظم آلمان در سخنانی اعلام کرد: یمن شاهد بدترین فاجعه انسانی روی زمین است
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۶    
چندی پیش تعدادی از شهروندان بندرماهشهر بیش از یک تن لاشه مرغ را در نزدیکی روستای رحیم آباد بندرماهشهر پیدا کردند، رئیس اداره دامپزشکی به عنوان دستگاه متولی حاضر به ارائه گزارش از علت مرگ جمعی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۰    
وزیر نیرو در نشست با هیئت آلمانی گفت: دولت ایران مصمم است تا سال 2021 میلادی حدود 3000 مگاوات به ظرفیت انرژی های تجدید پذیر کشور اضافه کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۰    
در صورت تصویب طرح جامع پذیرش و آموزش وکالت، پذیرفته شدگان آزمون وکالت دوره سربازی خود را در واحد معاضدت قضایی محاکم و یا ادارت حقوقی دولتی سپری خواهند کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۰    
ظهر امروز دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۴    
کتاب امدادگر کجایی یکی از آثار تازه منتشرشده مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به قلم معصومه رامهرمزی است که به بیان خاطرات علی عچرش، یکی از امدادگران فعال در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران می پردازد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۱    
رسانه ها از یورش نیرو های صهیونیست به مدرسه ای در شهر الخلیل در فلسطین اشغالی و حالت خفگی معلمان و دانش آموزان این مدرسه بابت استنشاق گاز اشک آور خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور عراق در رد همراهی این کشور با تحریم های ضد ایرانی آمریکا گفت که ما نمی خواهیم عراق به خاطر تحریم های آمریکا علیه ایران متحمل ضرر شود و بار آن را به دوش بکشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۲    
سی مقام ارشد دولت سابق آمریکا در نامه ای خطاب به دونالد ترامپ ضمن پذیرش مسئولیت در آغاز نادرست مداخله آمریکا در جنگ یمن، پایان سریع این مداخله ...