سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (farhang.gov.ir)

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اردیبهشت 1403 
  ۱ دقیقه پیش    
نمایش "لعل کبود" به کارگردانی عادل سعدالدین و امین حقیقت از 26 اردیبهشت در سمنان به روی صحنه می رود.
  ۱ دقیقه پیش    
نمایشگاه کتاب شاهرود با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و برخی از مسئولین شهرستان شاهرود افتتاح شد.
  ۴ دقیقه پیش    
آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی با حضور شاعران و ادیبان شهر سنندج و اساتید برجسته دانشگاهی در محل کتابخانه مرکزی مطهری شهر سنندج برگزار شد.
  ۱۳ دقیقه پیش    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی را تبریک گفت.
  ۱۳ دقیقه پیش    
آیین رونمایی از کتاب رهاورد نور و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در اراک برگزار شد.
  ۳۱ دقیقه پیش    
نشست کارگروه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با محوریت طرح "مسجد، کانون نشاط" برگزار شد.
  ۳۱ دقیقه پیش    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ثبت نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه های آزاد هنری تا دوشنبه 31 اردیبهشت تمدید شد
  ۳۴ دقیقه پیش    
جابر آفریدون، دبیر برگزاری برنامه های دهه کرامت شهرستان تایباد از برگزاری محفل فرهنگی و ادبی کریمه اهل بیت(س)حضرت معصومه(س) خبر داد.
  ۱ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
کتاب "آقاسید محمود" با نویسندگی محمداسماعیل حاجی علیان با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود رونمایی شد.
  ۲ ساعت پیش    
ه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون اقتصادی و توسعه مدیریت خبرگزاری فارس ...
  ۲ ساعت پیش    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل: تغییر مدیریت خبرگزاری فارس استان اردبیل که به مدیریت جناب آقای مهران عقلمند خواهد بود، قطعا در حوزه های مختلف رسانه ای استان اعم از مطالبه گری ...
  ۷ ساعت پیش    
سومین جشنواره مد و لباس فجر مازندران به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار می شود.
  ۷ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
نخستین رویداد ملی موسیقی "آواها و نواهای رضوی" با حضور برترینهای موسیقی مازندران در ساری برگزار شد.
  ۷ ساعت پیش    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: 25 اردیبهشت ماه، سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی را به مردم فرهنگ دوست مازندران، به ویژه شاعران و ادیبان این دیار تبریک می گویم.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
محمدرضا سنگری، منتقد و مدرس دانشگاه در رونمایی از کتاب حماسه خوان خمینی گفت: نوحه ها و صدای صادق آهنگران ویژگی های بارزی دارد و زنگ صدای آهنگران به دل همه می نشیند.
  ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
در رونمایی از کتاب فرهنگ توصیفی-کاربردی تحلیل گفتمان یکی از انگیزه های مهم در تدوین این واژه نامه، نگاه به طرح نام و دیدگاه اندیشمندان و استادان ایرانی به مفاهیم مختلف عنوان شد.
  ۸ ساعت پیش    
طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، سید صادق حسینی منفرد به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی بندر ریگ منصوب شد.
  ۹ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در برنامه تلویزیونی جهان آرا حضور یافت.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از راه اندازی موکب با رویکرد خدمات فرهنگی در دهه کرامت خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
در نشست قصه و غزه با تمرکز بر معرفی کتاب های نوشته شده در جهان در رابطه با کودکان و نوجوانان فلسطین، فرصتی برای آشنایی با کتاب ها و جشنواره های ادبی مرتبط با این موضوع شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۷   + ۲ سایت دیگر  
دبیر علمی دوره های آموزشی قاصدک اعلام کرد: کتاب های قاصدکی ها به زودی چاپ و منتشر می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۷   + ۲ سایت دیگر  
گلعلی بابایی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مطالعه کتاب های دفاع مقدس را باید جدی گرفت، زیرا این آثار برای نسل آینده روشنگر و تاثیرگذارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع حجاب و عفاف به مناسبت دهه کرامت در شهر سرابله خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۶    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملکشاهی از برگزاری آزمون قرآن و تجلیل از دانش آموزان قرآنی در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۶    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایوان با همراهی جمعی از هنرمندان ایوانی با اسحاق نوری شاعر ایوانی به مناسبت سالگشت تولد ایشان دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۲   + ۷ سایت دیگر  
مشاور عالی مقام معظم رهبری، حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب را مغتنم شمرد و تاکید کرد: وجود رهبر مسلط بر کتاب نعمت بزرگی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
نخستین روز از نخستین رویداد نشر تهران با هدف تعامل ناشران داخلی و خارجی با یکدیگر برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر انتشارات نسیما از بازدید مقام معظم رهبری از غرفه این انتشارات و علاقه مندی ایشان به کتاب همدم؛ مادرجبهه ها خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۰   + ۱ سایت دیگر  
محمدحسن آصفری با اشاره به اهمیت نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک آوردگاه فرهنگی است که باعث تحکیم انقلاب ما می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۰   + ۳ سایت دیگر  
سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نشست خبری مشترکی که با سخنگوی وزارت امورخارجه در روز ششم برپایی نمایشگاه، برگزار کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۰   + ۴ سایت دیگر  
در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نامه مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف مورد واکاوی قرار گرفت. در این نشست اشاره شد که نامه رهبری به جوانان غرب آنها را بیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۰   + ۲ سایت دیگر  
همایون سامه یح نجف آبادی، گفت: به دلیل شبکه های مجازی اخیرا اقبال مردم نسبت به کتاب کم شده است لذا امیدوارم نمایشگاه کتاب بیش از یک بار در سال برگزار شود تا شاهد رونق صنعت نشر و فرهنگ کتابخوانی و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۲   + ۱۵ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز دوشنبه (24 اردیبهشت) از مرحله پایانی اولین رویداد ملی بازی آرا (تولید و رشد بازی های محتوایی) بازدید و با شرکت کنندگان گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی بازدید امروز مقام معظم رهبری از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در رشته توئیتی نوشت: تاکید امروز رهبر انقلاب بر تقویت عرضه کتاب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین سرشته، معاون فرهنگی، رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نشست علمی "نیاز امروز ما به فردوسی" خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ، همزمان با روز بزرگداشت فردوسی، 15 تن از برگزیدگان پویش شاهنامه خوانی طی مراسمی معرفی و تجلیل می شوند. ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۴ سایت دیگر  
دانش آموزان نخبه برنامه نویس با همکاری ستاد توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در بخش ناشران دیجیتال دور هم جمع شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۸ سایت دیگر  
ده عنوان کتاب نشر شاهد با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه تجلیل از نویسندگان و خانواده شهدا در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
رئیس موسسه فرهنگی اکو از آمادگی این موسسه برای ترجمه آثار فارسی به دیگر زبان ها برای کشورهای عضو خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۵ سایت دیگر  
فواد ایزدی در مراسم رونمایی از کتاب هزینه های مخالفت در آمریکا گفت: آزادی بیان در آمریکا وجود دارد، ولی شامل قوانینی می شود که بسیاری از مردم نمی توانند از این حق استفاده کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران گفت: امروز همه تمدن ها نیازمند آن هستند که از طریق فلسفه و حکمت الهی با یکدیگر وارد گفت وگو شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
سومین شماره نشریه کتابینا، ویژه نامه سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شامل اخبار و رویدادهای مهم نمایشگاه کتاب منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
مترجم کتاب غزه با بیان اینکه در کتاب های موجود، به زندگی روزمره مردم غزه کمتر توجه شده و بیشتر تحلیل ها و بررسی ها درباره غزه سیاسی و اجتماعی است، گفت: باوجود تمامی مصیبت ها ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
مهدی طغیانی گفت: نسل ما با کاغذ و فیزیک کتاب ارتباط برقرار می کرد، اما نسل جدید با تلفن همراه و تبلت ارتباط بهتری دارد. به نظرم باید در حوزه نشر الکترونیک بیشتر کار کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برگزاری خیام خوانی گروه بانوان جانان رودسر همزمان با روز بزرگداشت حکیم عمر خیام در مجتمع فرهنگی هنری این اداره خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۵ سایت دیگر  
72.2 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی هم زمانی برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت حضوری و مجازی را خیلی مفید و 23.6 درصد آنها این شیوه را تا حد زیاد مفید دانستند. بنابراین در مجموع 95 ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حاضران در گردهمایی روسای گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها پیامی ویدئویی صادر و در آن تاکید کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
در اولین جلسه ستاد برگزاری برنامه های 14 و 15 خرداد شهرستان ورامین و با حضور سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۲    
دومین نشست برنامه ریزی و هماهنگی ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان و اولین جلسه پایتخت کتاب ایران با حضور محمد نوران سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۲    
محمد خوش آبی در مراسم رونمایی از پوستر همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد به عنوان دبیر این رویداد فرهنگی و هنری معرفی شد .
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
مرحله پایانی نخستین رویداد بازی آرا (رویداد تولید و رشد بازی های محتوایی) از فردا به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۷   + ۷ سایت دیگر  
حکمرانی و سیاست گذاری سینما در ترکیه از تازه های نشر بنیاد سینمایی فارابی ست که صبح امروز وارد بازار نشر کشور شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
با نصب دستگاه گیشه آنلاین در محل غرفه انتشارات بنیاد سینمایی فارابی و اضافه کردن امکان خرید کتاب های منتشر شده توسط این بنیاد از گیشه مذکور، بازدیدکنندگان نمایشگاه از گیشه آنلاین استقبال کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۷   + ۳۲ سایت دیگر  
تصویر کتابی که رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب آن را مشاهده کردند منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
احمد مسجدجامعی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در غرفه بنیاد فارابی بر لزوم ظرفیت سازی در بسترهای گوناگون سینمایی تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲   + ۶ سایت دیگر  
پنجمین نشست خبری علی رمضانی سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران با نشست خبری هفتگی ناصر کنعانی همراه است. این نشست در سالن اجتماعات نیم طبقه شبستان برپا می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
طحان نظیف با تاکید بر اهمیت کتاب در ساختن تمدن و پیشرفت کشور گفت: کتاب ابزار اصلی دانش و پیشرفت است؛ موضوع و مطلبی که مکتوب می شود، زمینه را برای تحقیق و پژوهش و آغاز یک پیشرفت جدید باز می کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر آژانس ادبی دایره مینا گفت: تا به حال ندیدم که ناشری خارجی به ایران بیاید و از تنوع کتاب شگفت زده نشود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
علی رمضانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد گفت: استقبال مردم در روز اول نمایشگاه نسبت به سال گذشته با افزایش چشمگیری مواجه بود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
نشست وبیناری فعالیت های قرارگاه شهید آوینی با روسای شهرستان های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۲   + ۹۹ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مدت 3 ساعت از غرفه های مختلف کتاب بازدید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
دبیر انجمن ناشران الکترونیک گفت: فعالیت ما در صنعت نشر دیجیتال در مقایسه با دنیا عدد کوچکی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سیریک با دو دستور کار جلسه ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 23/02/1403 به ریاست محمدرضا پاکروان فرماندار شهرستان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۰    
ویژه برنامه کاروان هنری با عنوان دخیل عشق به مناسبت دهه مبارک کرامت ویژه مادران و دختران با اجرای برنامه های هنری و آموزشی سبک زندگی اسلامی در شهرستان زیرکوه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
دومین ویژه برنامه کاروان هنری با عنوان دخیل عشق به مناسبت دهه مبارک کرامت ویژه مادران و دختران با اجرای برنامه های هنری و آموزشی سبک زندگی اسلامی روز یکشنبه 23 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۰    
نشست توزیع اعتبارات عمرانی 1402 با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۷   + ۹ سایت دیگر  
در محفل ادبی شاعران ایران و یمن حاضران بر دوستی دیرینه ایران و یمن و نقش ویژه یمن در مبارزه با استکبار تاکید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
کارگاه آموزشی عکاسی با همکاری انجمن فیلم و عکس شهرستان و به میزبانی دبیرستان شبانه روزی آسیه و فاطمیه در بخش محروم دشمن زیاری شهرستان ممسنی و با هدف آموزش و ترویج هنر عکاسی در مناطق محروم شهرستان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
چهارمین نمایشگاه نقاشی دانش آموزان مدرسه عالیان به مدت دو روز در نگارخانه ی پردیس شهرداری واقع در بوستان یاران گراش در روز چهارشنبه و پنجشنبه 12 و 13 اردیبهشت برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۲    
تعداد 200 جلد کتاب در مدارس یاسوج بمناسبت هفته معلم به دانش اموزان اهداء شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حامد عمرانی دادستان عنبرآباد دیدار و گفتگو کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با اولویت پیشکسوتان، متاهلین، هنرمندان توانیاب و اعضای صندوق اعتباری هنر می توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۳    
به منظور پیگیری و بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ وهنر آستانه اشرفیه دیدار مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان به همراه معاونین و رؤسای ستادی این اداره کل با اصحاب فرهنگ وهنر در محل سالن شهید خوش سیرت مجتمع ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجلاسیه 128شهید شهرستان بهمئی نقش پررنگی ایفا نمود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۰    
اجرای کارگاهی هنرجویان هنرستان استاد اقبال آذر در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
کارگاه آموزشی با عنوان کاربرد هوش مصنوعی در رسانه ها با حضور اهالی رسانه و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کردستان روز شنبه در سنندج برگزار شد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
مسئول امور هنرستانهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز پیش ثبت نام هنرستان های هنرهای زیبای کوثر و میرک و هنرستان موسیقی اقبال آذر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
سند ملی موسیقی نقد و بررسی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۷    
اولین کارگاه آموزشی اقناع فرهنگی در دبیرستان دخترانه حضرت طاهره چهارباغ برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
نمایش مسافر عشق همزمان با برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان تهران در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش به روی صحنه می رود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه یک تهران(شمیرانات) که 22 اردیبهشت 1403 برگزار شد، 27 اردیبهشت به عنوان روز شهرستان شمیرانات نامگذاری شد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
حجتی از اهتمام مرکز ساماندهی ترجمه و نشر به نشر الکترونیک و گویاسازی و تولید کتا ب های صوتی به شیوه ای نو برای ارتباط بهتر و سهولت دسترسی مخاطبان و ترویج کتابخوانی در بستر غیر حضوری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس با دعوت از شهرداری پردیس، شهرداری بومهن و انجمن نمایش شهرستان چهارمین جلسه پیگیری هفته فرهنگی شهرستان پردیس در سالن جلسات این اداره برگزار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
عبدالغفارزاده با اشاره به روابط عمیق ایران و تاجیکستان در سایه همدلی و همزبانی گفت: کشورهای همزبان و دارای فرهنگ مشترک باید از داشته ها و اندوخته های تاریخی و فرهنگی خود برای نزدیکی ملت های یکدیگر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
آئین افتتاحیه هفته فرهنگی شمیرانات با حضور خانواده معظم شهدا، مدیران و مسئولان در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده علی اکبر(ع) چیذر برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
به مناسبت یکصدو پنجمین سالگرد شهادت دکتر ابراهیم حشمت ملقب به حشمت الاطباء اولین همایش بزرگداشت وی در روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مسئولین شهرستان با حضور در منزل خانواده شهید دکتر سید سعید ممدوح اولین شهید مدافع سلامت با دختر و همسر این شهید دیدار بعمل آوردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
یکی از داوران جایزه جهانی صدر، این رویداد را اتفاقی دانست که می تواند زمینه ساز ایجاد پیوند بین دیپلماسی فرهنگی کشور با نهادهای علمی و زمینه ای برای رویش نظریه های تازه و عرضه آنها باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر در دیدار با دبیر اول سفارت تاجیکستان در نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: ایران و تاجیکستان به دلیل تعلق به حوزه تمدنی و زبان مشترک ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
جیمز اودهیامبو ضمن حضور در غرفه مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از علاقه مندی خود برای همکاری در زمینه ترجمه کتاب های ایرانی در کنیا خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر و رایزن فرهنگی روسیه در ایران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیدار و بر لزوم گسترش همکاری های ایران و روسیه در زمینه ترجمه و نشر تأکید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: خداوند را شاکریم که امام رئوف عنایت کرد و در دیار مینودری میزبان محفل "شعر ترکی آذری، ارادت رضوی" شدیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
نمایشگاه خوشنویسی آثار جمعی از خوشنویسان کازرون امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403 در محل نگارخانه پرنیان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار خواهد شد
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی در لارستان برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی پیامی25 اردیبهشت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت فردوسی را تبریک گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین سرشته، معاون فرهنگی، رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی از برگزاری آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۷   + ۱۹ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سعید پورابوالقاسم را به عنوان رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منصوب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۵   + ۶ سایت دیگر  
دبیر اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نرم افزار نماز به صورت آموزشی و بازی سه بعدی همراه با واقعیت افزوده برای اولین بار تولید و به زودی از آن به شکل ملی رونمایی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۵   + ۳ سایت دیگر  
همزمان با بزرگداشت روز ملی حکیم عمرخیام نیشابوری برای دوازدهمین سال جشنواره ادبی چلّه چارانه (حفظ و بیان مفاهیم رباعیات حکیم عمر خیام نیشابوری) در نیشابور برگزار شد.
مشاهده نتایج بیشتر...