جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۲۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اردیبهشت 1403 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1403 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۵    
در گرامیداشت دهه کرامت و ایام ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)، محفل شعر رضوی با عنوان "کبوترانه تا حرم"در شاهرود برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۶    
نشست شعر مقاومت خوزستان با رویکرد فلسطین در هفتمین روز از نمایشگاه کتاب 1403 تهران در محل غرفه روستاهای دوستدار کتاب برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۸    
شکوفه خواهد خندید سروده ی نسرین پورنقی باهوش در انتشارات یانا لنگرود منتشر شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
به مناسبت دهه کرامت، نمایشگاه کتاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۴    
آیین بازگشایی سینما فرهنگ رباط کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه، علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، احمدی فرماندار شهرستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
جایزه ملی داستان حماسی عنوان جشنواره ای ادبی است که توسط حوزه هنری خراسان رضوی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حال برگزاری بوده و امسال چهارمین دوره آن به پایان مرحله نخست داوری رسیده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
نشست علمی تاب آوری غزه؛ الگوی مقاومت فرهنگی ، چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403، ساعت 16:30 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
روز سه شنبه25 اردیبهشت ماه1403 نمایشگاه عکس جلوه های تولید همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا، قرارگاه شهید آوینی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۷    
دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش اداره کل هنرهای نمایشی با بیش از 60 عنوان نسخه چاپی کتاب و 150 عنوان نسخه الکترونیکی در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توس بزرگ ما زادگاه و محل زیست هزاران حکیم گرانقدر بوده و به زودی در این شهر عالم پرور و این خطه زرخیز، باغ مفاخر توس راه اندازی خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۴    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود مفاخر ارزشمند ادبی در کشور گفت: زبان فارسی جزئی از هویت ایرانیان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۲    
کتابخانه عمومی شهید آیت الله دستغیب، کتابخانه 75 ساله شهر شیراز، پس از بازطراحی و بازسازی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار فارس بازگشایی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۲    
همزمان با برپایی آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی ، طرح پاسداشت زبان فارسی روی سازه های تبلیغاتی محیطی در معابر پرتردد تهران و سراسر کشور اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ساماندهی و بررسی استمرار عضویت در صندوق اعتباری هنر از اولویت های ویژه سال جاری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۴    
معاون اعضای صندوق اعتباری هنر گفت: کار جذب اعضای صندوق بر مبنای خردجمعی صورت می پذیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان فردوسی را نقطه اتصال بین گذشته و آینده ایران برشمرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۳۸    
هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار امروز به میزبانی استان گلستان آغاز شد و اجرای نمایش خیابانی دور و دورتر به همت هنرمندان گنبدی، چراغ این رویداد را روشن کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۵    
هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت پیام همسر شهید والا مقام مدافع حرم رسما آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸    
سخنرانان در نشست فارسی گرایی در حوزه تمدنی زبان فارسی بر توجه به حفظ و توسعه این زبان و همچنین شناسایی تهدیدهای آن تاکید کردند، چرا که زبان فارسی هویت بخش و حافظ تمدنی کهن است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در جمع خبرنگاران نگاه این وزارت خانه به حوزه خراسان را نگاهی تمدنی عنوان کرد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۲    
نخستین جشنواره استانی داستان آوخت حاجی آباد با اعلام برگزیدگان سه شنبه 25 اردیبهشت ماه به ایستگاه پایان رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
علیرضا زاکانی، شهردار تهران در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ظرفیت استثنایی محله های تهران را فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۸    
آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی داستان آوخت حاجی آباد با حضور اهالی فرهنگ، فرهیختگان، شرکت کنندگان و برگزیدگان جشنواره و علاقمندان به حوزه داستان نویسی در سالن شهید حسن زاده حاجی آباد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۲    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی ، تقی صادقی در آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی که شامگاه سه شنبه 25 اردیبهشت در سالن فرهنگی و هنری شهید باهنر با حضور مسئولین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۸    
دبیرکل بنیاد فردوسی گفت: بنیاد فردوسی سعی می کند تاریخ گم شده ایران را بیابد و بازنویسی کند، همچنین برای اولین بار نسخه سینمایی شده شاهنامه را ارائه می دهد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۸    
کاظم طلایی ضمن بیان اینکه حضور ناشران خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب برای تعامل بیشتر در حوزه تصویرسازی کتاب های کودک یک غنیمت است، گفت: در این نشست ها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
یک نویسنده کودک و نوجوان گفت: تنها به این دلیل که پی نما (کمیک استریپ) از کشورهای غربی وارد ایران شده، نباید از آن مغفول ماند چراکه در ایران هم طرفداران بسیاری دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
مرتضی اعلمی، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با اشاره به جایگاه رفیع کتاب گفت: سعی داریم کتاب را در سبد مصرف خانوار نیروهای مسلح وارد کنیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۸    
علی سلاجقه با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه کتاب برای اهل علم و اندیشه گفت: همه آرا و عقاید مختلف حداقل یک بار در سال امکان بروز و ظهور دارند و علوم و فنون و آخرین دستاوردها در سطح دنیا در نمایشگاه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۸    
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین تجلیل از ایثارگران اهل قلم را فرصت ارزشمندی برای تجلیل از ایثارگران اهل قلم دانست که جای آن در نمایشگاه کتاب خالی بوده و ابراز امیدواری کرد در سال های آینده نیز ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی در حاشیه روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گفت: ما به فردوسی افتخار می کنم و او را یکی از قله های هویت ملی ایران می دانیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۴۳    
رییس پژوهشکده زن و خانواده گفت: در حوزه تالیفات تربیتی فرض کنید در نقطه ای نزدیک صفر هستیم، یعنی کتاب های تربیتی ما به روزرسانی نشده و ادبیات خاصی برای این گروه تولید نشده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۸    
سیدعباس حسینی نیک ضمن اشاره به مشکلات قیمت گذاری کتاب در کشور گفت: قیمت کتاب باید مانند بقیه کالاهایی که در سراسر کشور به فروش می رسد همراه با تورم کشور رشد داشته باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۸    
محمدعلی ربانی گفت: شناخت درست تحولات کنونی هند می تواند شناخت ما را از تحولات آینده منطقه بیشتر و روشن تر کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۸    
موسسه فرهنگی منادی تربیت وابسته به معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با حدود 96 عنوان کتاب چاپ اولی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۸    
یوسف رسولی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه معتقد است که رمان های عامه پسند، ادامه پاورقی هایی هستند که با شکل گیری نشریات ایجاد شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۸    
قائم مقام و سخنگوی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نشست خبری روزانه خود از ثبت رکورد دو برابری فروش کتاب در نمایشگاه نسبت به دوره مشابه سال قبل طی 6 روز نخست برپایی نمایشگاه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۳    
رییس سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در بازدید رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه از نمایشگاه کتاب، حضور همیشگی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۳    
در نشست رونمایی از نشان و پوستر جشنواره ملی و بین المللی کتاب کودک و نوجوان بر راه اندازی جشنواره ای برای به رسمیت شناختن بیشتر ادبیات کودک و نوجوان به منظور پویایی و غنی سازی ادبیات تخصصی کشور تاکید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۸    
مدیرعامل انتشارات بین المللی الهدی با اشاره به اینکه آلمان بعد از جنگ جهانی دوم یکباره محبوب شد، گفت: سریال هشدار برای کبری11 کلا تبلیغ توسعه آلمان بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۳    
رئیس جمهور شاهنامه حکیم فرزانه طوس را نماد آزادگی، دادگری، پایمردی جوانمردانه و خردورزی عجین شده با ولایت دوستی افتخارآفرین مردمان این سرزمین دانست و تصریح کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۸    
رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در بازدید از ستاد کانون های مساجد استان تهران و مجتمع نور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۶    
هشتمین نشان فرهنگی و هنری فردوسی در سالروز بزرگداشت این شاعر نامدار ایرانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سه حماسه گر در حوزه های پژوهشی و ادبیات و حماسه سازی اعطا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۸    
عبدالرحیم افروغ صبح امروز در نشست بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی گفت: در پاسداری و مراقبت از زبان فارسی از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد و اراده وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۸    
آیین اختتامیه دومین جشنواره مردمی خواهر برادری استان بوشهر راس ساعت 20 روز شنبه 29 اردیبهشت در پارک شورا برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۸    
استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در مزار مطهر شهدای گمنام شهرستان چهارباغ با حضور عاشقان و ارادتمندان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) انجام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۳    
عاشق کشون کاری از گروه تئاتر فیامین از 26 تا 28 اردیبهشت در سالن تئاتر شهر (سردارجنگل) رشت به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۳    
نمایشگاه انفرادی خط چلیپا در چلیپا شامل آثار محمد محمودی بیست و نهم اردیبهشت ماه افتتاح می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۳    
رییس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی گفت: بر اساس بررسی ها یکی از مهم ترین ایرادهای کار ما استفاده نکردن از فناوری های نوین دنیاست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۸    
رییس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران حمایت و همکاری دستگاه های مختلف را برای رونق فرهنگ کتابخوانی ضروری دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۸    
ادامه فعالیت آن دسته از کتابفروشی هایی که سقف یارانه پستی شان در نمایشگاه کتاب را استفاده کرده باشند، مطابق شرایط پستی درنظر گرفته شده برای ناشران انجام خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
خردسرای فردوسی گیلان با همکاری پژوهشکده گیلان شناسی و انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه گیلان ، همایش نکوداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی را برگزار می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۳    
نمایش خیابانی مردان همیشه بیدار و گروه سرود احسان در روز پنجم ویژه برنامه های فرهنگی و هنری کنگره ملی 12 هزار شهید استان تهران در شهرستان قرچک اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۳    
کتاب دختر بیست نوشته مجید ملامحمدی با حضور نویسندگان و دانش آموزان مدرسه راهنمایی شرافت و مسئولان شهری در کتابخانه عمومی امام صادق(ع) برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۳    
در ششمین روز از رویدادهای فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان تهران، نمایش های خیابانی فرکانس به کارگردانی مهدی رمضانی و هاجر آشپز به کارگردانی طیبه عقیقی احسن در پارک ولایت شهرستان قرچک اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۲۲    
جمعی از هنرمندان عکاس چهارمحال و بختیاری، عکس های خود را در نمایشگاهی با نام عکس بهشت در شهرکرد به نمایش گذاشتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۶    
در همایش شاهنامه پژوهی دانشگاه فردوسی مشهد، صلاح الدین جامی، ادیب کشور افغانستان، در خصوص تأثیر شاهنامه بر شاعران فارسی زبان بعد از خود سخن گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۶    
همایش ملی بازشناسی نقش شاهنامه فردوسی در سیر فرهنگ و تمدن ایرانی - اسلامی امروز در دانشگاه فردوسی مشهد با حضور حجه الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی و زیارت استانداری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۶    
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: به نظر می رسد صرف نظر از محتوای غنی و قوی که در شاهنامه وجود دارد یک سند معتبری است که شاهنامه میراث ارزشمند و گران سنگ دینی و ولایی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۱۳    
حمید شاه آبادی گفت: ما تنها مهره ای از شطرنج پیچیده فرهنگ جهانی هستیم و دشمنان ما هم مهره های دیگر آن هستند که دارند کارهای زیادی انجام می دهند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پیمایش روز ششم از بازدیدکنندگان سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را منتشر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
نخستین همایش هنرجویان رشته هنرهای نمایشی هنرستان های هنرهای زیبای دختران و پسران استان قزوین برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۳    
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در همایش بازشناسی نقش شاهنامه فردوسی در سیر فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی، دانشگاه فردوسی مشهد را تنها قطب علمی ادبیات حماسی کشور توصیف کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۴    
نمایش شایعات بر اساس نمایشنامه ای از نیل سایمون(نویسندگی) کارگردانی رضا علی پور و تهیه کنندگی مهرشاد وفایی از 19 اردیبهشت تا یکم خرداد ماه ساعت 8 شب در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان شهرستان گچساران ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۴    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی سید زاهد افتخاری زاده گفت: به مناسبت دهه کرامت جنگ شادی با موضوع قصه های کودکانه به مدت سه شب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۴    
جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در شهرستان باشت برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
آیین بزرگداشت مقام معلم با عنوان "جشن هنر مطهر" در هنرستان های هنرهای زیبای استان قزوین برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان طی بازدید از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور این مرکز را نیاز امروز مردم و متولیان مساجد عنوان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل دفتر تکریم و الگوسازی نخبگان کشور گفت: برگزاری مستمر نمایشگاه در اردیبهشت ماه هر سال برای دانشجویان، دانش آموزان و اهالی علم و ادب موثر است و می تواند مبلغ و اطلاع رسان علم و اندیشه باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۸    
یک فعال حوزه گردشگری با اشاره به اهمیت فعال شدن گردشگری ادبی در ایران گفت: اطلاع رسانی حضور بسیاری از نویسندگان محبوب و صاحب نام و ناشران مطرح زمینه حضور گردشگران را به نمایشگاه کتاب ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۸    
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه این بنیاد همواره در نمایشگاه های کتاب حضوری فعال دارد، گفت: نشر شاهد امسال نیز پربارتر از سال گذشته در این رویداد حاضر شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۸    
جشن دهه کرامت با حضور بانوان و دختران در محل حسینیه بانوان روستای ارشت برگزار گردید
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
محسن پورسیدآقایی گفت: مصلی بهترین گزینه برگزاری نمایشگاه کتاب با دسترسی عالی به مترو است و می توان در ایام نمایشگاه برای ایستگاه های مصلی و شهید بهشتی قطار خالی اعزام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
سعید مقیسه گفت: نگرانی ناشران از حق مالکیت در فروش آثار دیجیتال باعث شده به سمت عرضه نسخه دیجیتالی محتواها نروند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۸    
محمد خراسانی زاده، مدیرکل اداره هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی، اعضای شورای سیاست گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران را منصوب کرد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۵    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت : فرآیند جذب و شناسایی اعضاء مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی از امروز آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۳    
نشست صمیمی سه شنبه های معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان، پیش از ظهر امروز با حضور همکارانی از استان های البرز، اصفهان، همدان، مازندران و ستاد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان از اجرای تئاتر خیابانی ویژه جوانی جمعیت در رفسنجان خبر داد و گفت: این تئاتر خیابانی از برنامه های فرهنگی و هنری است که در راستای جوانی جمعیت اجرا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اعلام آمادگی اداره کل برای همکاری با کانون خدمت رضوی، گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برنامه ریزی و انجام مقدمات برای برپایی میز خدمت و ستاد ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سه روز آینده به مناسبت سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۸    
وزیر فرهنگ و رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: با انتصاب خانم خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور یک سنت نوین در این شورارقم خورد و برای نخستین بار یک بانو ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: در گام اول، نیازمند سی هکتار زمین برای احداث شهرک تخصصی چاپ و نشر در استان هستیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۲    
هم زمان با هفته بزرگداشت فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی در آیینی که با حضور جمعی از استادان، مسئولان و علاقه مندان به زبان و ادب فارسی در شهرکرد برگزار شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
اولین جلسه کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی در رضوانشهر برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش از برگزاری مراسم بزرگداشت خادم القرآن حاج سیدرضا قوامی ماسوله در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز پنجشنبه 20 اسفند ماه 1403 در سفر یکروزه خود به شهرستان آستانه اشرفیه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۳    
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به زودی نمایشگاه مد و لباس ایرانی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۲    
استاندار کردستان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در محل نمایشگاه با معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد و با ناشران کردستان حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با 25 اردیبهشت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۳    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا؛ اولین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی بخش گورابزرمیخ شهرستان صومعه سرا ساعت9صبح روز دوشنبه24اردیبهشت1403در دفتر امام جمعه ی بخش گورابزرمیخ ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۳    
نمایش درمانده به مناسبت دهه کرامت در آستانه اشرفیه اجرا میگردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۲    
علی صدوقی سرپرست گروه سرود طاها به ظرفیت های ایجاد شده برای سنجش گروه های سرود از بستر جشنواره ها اشاره کرد و رویداد ملی آواها و نواهای رضوی را موثر چالشی برای رشد سرود دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ارسنجان با حضور همه اعضا از جمله دکتر کاووس رضایی فرماندار شهرستان و رییس انجمن ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
چهل و چهار تابلوی خوشنویسی، حاصل هنرمندی جمعی از هنرمندان و اعضاء انجمن خوشنویسان کازرون، در قالب نمایشگاهی مشترک دایر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
به مناسبت گرامیداشت هفته ملی جمعیت" بیست و چهارم لغایت سی ام اردیبهشت 1403 " همایشی تحت عنوان "ایران قوی ،ایران جوان" در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
نخستین کارگاه آشنایی با ساز هنگدرام در روز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 با تدریس آریا جعفرزاده در سالن آمفی تئاتر آبشار اندیشه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
پوتین های خونین یکی از کتاب هایی است که روز دوشنبه، 24 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد. این کتاب سرگذشت رشادت ها و ازخودگذشتگی های یکی از اسرای جنگ تحمیلی ایران و عراق است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
احمد عوض، نویسنده و روزنامه نگار فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی در هشت ماه گذشته 24 نویسنده را به شهادت رسانده و 18 موسسه فرهنگی و تخصصی ادبیات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
محمود سالاری با اشاره به استقبال باشکوه مردم از نمایشگاه کتاب گفت: در نمایشگاه کتاب می توان با تدارک برنامه های جنبی در حوزه های مختلف تئاتر، موسیقی و تجسمی برای جلب کتابخوانی بهره برد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۰۳    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در آیین بزرگداشت فردوسی و زبان فارسی به این نکته اشاره کرد که همچنان در تابلوها و سردرهای مغازه ها و مؤسسات خصوصاً در تبلیغات رسانه ای از کلمات بیگانه استفاده می شود ...
  • ۱