چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۸:۳۷May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 بهمن 1400 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1400 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۴    
کانون فاطمیون شهر نیمبلوک در سومین رویداد ملی فهما در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور شایسته تقدیر ویژه شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
در بازدید وزیر امور خارجه از بنیاد سینمایی فارابی بر راهکارها و همکاری های مشترک در خصوص گسترش حضور سینمای ایران در عرصه بین الملل و تشکیل کارگروه تخصصی سینما در وزارت امور خارجه تأکید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶    
انجمن سینمای جوانان ایران با 9 فیلم کوتاه در بازار هفتاد و دومین جشنواره فیلم برلین حضور دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از طرح ها و آثار هنرمندان و سینماگران در موضوعات مرتبط با زنان و خانواده استقبال می کنیم و حمایت های لازم را از آثار سینمایی انجام خواهیم داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۸    
انجمن آثار و مفاخر فرهنگی شنبه 30 بهمن ماه 1400 مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی استاد محمود فرشچیان نقاش و نگارگر برجسته کشور را در فضای مجازی برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۶    
هم زمان با میلاد مولی الموحدین و اعلام نظر هیات داوران نخستین جشنواره قرائت محلی قرآن کریم نفرات راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پیامی وفات بانوی مهر و کرامت حضرت زینب کبری(س) را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۱    
محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در نشست با فعالان رسانه ای شرق گلستان، گفت: رعایت قانون به عنوان فصل الخطاب انجام همه امور باید در جامعه نهادینه شود و رسانه ها و خبرنگاران باید تحقق این ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۶    
جابری انصاری با اشاره به موافقت استاندار مبنی بر تسهیل امور اداری و اختصاص زمین برای مسکن خبرنگاران در این استان گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۰:۲۰    
کتاب شعر " نت های سرگردان " گلچینی از اشعار و غزلیات دکتر امیر حسن ذبیحی شاعر نیشابوری منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۹:۱۹    
حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسبت سالروز وفات پیام آور کربلا، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) پیامی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۰۴:۵۲    
نمایش مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ و گروه تئاتر آماتور اهواز در بخش رقابتی صحنه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر موفق به کسب پنج جایزه ویژه از این جشنواره شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۰    
دفتر ماهنامه ترکمن دیار در حضور نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مسئولان و اهالی قلم و فعالان رسانه ای در صبح امروز چهارشنبه 27 بهمن ماه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۰    
معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: تولید کالاهای فرهنگی مطابق با ارزش و هویت ایرانی باشد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۵    
همزمان با هفتمین جشنواره ملی جایزه فیروزه، با حضور مدیرکل ارشاد قزوین و علی جانعلی پور مدیر کل مجامع ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۵    
با اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس و جوایز نقدی از برگزیدگان نخستین جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی استان قزوین تقدیر به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۹    
ثقتی خواستار گسترش تولید محتوای مرتبط با حوزه نماز با بهره گیری از ابزارهای هنری و رسانه ای شد و گفت: این محتواها با نشر در فضای مجازی گسترش یافته و نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ نماز دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۲:۰۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درگذشت علامه مجاهد آیت الله سید خضر موسوی پیام تسلیتی منتشر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۵    
کسب و کارهای منتخب رسانه ای و تولید محتوایی دیجیتال ،کارهای نشر فرهنگی و کارهای خدمات هنریار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حمایت می شوند .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۱:۰۵    
دارندگان مجوز فعالیت مشاغل خانگی از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران تسهیلات کم بهره دریافت می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۳    
اکبر آیین و گروه نمایشی استان تندیس جشنواره فجر کشور را کسب کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۲۰    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مراسم اختتامیه جشنواره کالاها و محصولات فرهنگی با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره برگزار شد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۲۰:۰۸    
نماهنگی برای بزرگداشت زادروز فرخنده امیرالمؤمنین امام علی (ع) با صدای امیرحسین جمالی و سروده حمیدرضا برقعی کاری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید از کودکی نهادینه شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر لزوم توجه حاکمیت به کالای فرهنگی گفت: امیدواریم با این کار فرهنگ استفاده از کالای ایرانی نهادینه شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: تولید کالاهای فرهنگی مطابق با ارزش و هویت ایرانی باشد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین حساب توئیتری خود با تاکید بر توجه بر عدالت فرهنگی، نوشت: حمایت از عرصه بنیادین نمایش در راستای شعار عدالت فرهنگی تازه آغاز شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۴۶    
در مدت زمان تعیین شده مسابقه 50 عکس ارسال که چون مسابقه عکس نوشته بود تنها 30 عکس را برای داوری پذیرفتیم و شرمنده دوستانی شدیم که نتوانستیم در مسابقه چون ویژه شهرستان بود بپذیریم،
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۵    
محمد مهدی اسماعیلی اربعین حسینی را حادثه و داغ فراموش نشدنی و گره خورده با نام انسان های کامل همچون زینب کبری (س) دانست و گفت: اربعین یک موهبت الهی برای جامعه ما است که باید درس ها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۵    
جمعی از پیشکسوتان، نویسندگان و رزمندگان دفاع مقدس با محمدحسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دیدار و گفت و کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۰    
در جلسه شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و توسعه مشارکت سکوهای پرمخاطب برای ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم السلام تاکید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۹:۰۰    
ارائه جدیدترین سروده های شاعران البرزی در مدح و منقبت ملای متقیان، حضرت علی (ع)
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۵۰    
با همکاری سازمان بسیج رسانه، شهرداری مشهد و موسسه فرهنگی شهرآرا جشنواره تولیدات رسانه ای ویژه آثار نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۰    
با حضور جمعی از مسئولان، جلسه ای در صبح امروز چهارشنبه 27 بهمن ماه به منظور بررسی و شتاب بخشیدن به فرآیند برون سپاری خدمات در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۸    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همزمان با زادروز خجسته و فرخنده مولی الموحدین، امیرالمؤمنین، امام علی (ع)، میزبان خادمان آستان علوی و رضوی بودند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۲۸    
سومین نشست ستاد اجرایی بزرگداشت هفته نظامی به مدیریت حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حضور معاون هنری و سینمایی و معاون فرهنگی و امور رسانه آن اداره کل و نمایندگانی از اداره کل نهاد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۸:۱۲    
آیین افتتاح کتابخانه عمومی طلوع در روستای پرتردد و گردشگرپذیر قلات شیراز با حضور مسئولان برگزار و بهره برداری از یک کتابخانه روستایی دیگر در استان فارس؛ آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل دفتر آموزش، برنامه ریزی و توسعه مشارکت ها از اجرای طرح پالایش اعضا فعلی و ثبت نام متقاضیان جدید عضویت در صندوق اعتباری هنرخبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۹    
جابری انصاری: باید برای افزایش سرانه مطالعه مردم برنامه ریزی و اقدام کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۰    
صد و سیزدهمین جلسه کمیته تبلیغات استان به ریاست معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۴۰    
استاندار کردستان بر لزوم تشویق مردم به مطالعه و گسترش کتابخوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: در کنار این موضوع، باید مدیریت اجرایی استان نیز به سمت برنامه سیر مطالعاتی و پژوهشی ترغیب شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
عبید رستمی گفت: انتخاب سنندج به عنوان پایتخت کتاب ایران ناشی از هم افزایی و تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی فرهنگی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان بود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۳۰    
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی را بایستی از خودمان آغاز کنیم
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از کمک مالی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۹    
جشن میلاد با سعادت مولود کعبه، امیر المومنین علی علیه السلام و بزرگداشت مقام پدر و روز مرد پیش از ظهر سه شنبه 26 بهمن ماه با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن شهید خوش ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
همسویی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با تقدیر از نهاد کتابخانه های عمومی کشور و تشویق آحاد مردم برای مشارکت و بهره مندی از محاسن و برکات این ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان،مراسم رونمایی از پوستر و فراخوان سالانه گرافیک سرونار برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان که با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای ، رییس گروه قرآن و عترت اداره کل و معاونان صدا و سیمای کرمان برگزار شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امسال و در روز بزرگداشت نظامی گنجوی 21- اسفند - تلاش داریم با همکاری دستگاههای فرهنگی ، هنرمندان و شاعران استان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۰    
پس از اینکه هملر بیژنی نماینده تئاتر فارس از شهرستان فسا در چهار رشته به عنوان کاندید جایزه بخش صحنه ای جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۱۹    
ابوالفضل جهانگیربخت گفت : رشادت ها و جان فشانی ها شهداء به عنوان اسطوره های ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت شده و دیدار با خانواده شهدا مایه افتخار و سربلندی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۵۰    
نشست بررسی ابعاد فنی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همت خانه کتاب و ادبیات ایران و با همکاری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) یکشنبه (اول اسفندماه 1400) ساعت 9 برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۹    
اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجرکشور برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
به مناسبت میلاد امیرمومنان امام علی(ع) مراسم جشنی با حضور خانواده های ایتام تحت پوشش خیریه آبشار عاطفه ها با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان قرچک برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۵    
یک شنبه 24 بهمن ماه، نمایشگاه آثار علیرضا انجیلی در نگارخانه گل نرگس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۹    
به مناسبت ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز مرد، توسط رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان از کارمندان مرد تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با دست اندرکاران جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: استان همدان ظرفیت های بالایی برای انجام رویدادهای مهم فرهنگی دارد و تلاش ما بر این است که زیرساخت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۲    
در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره موسیقی سمنان، از پیشکسوتان و نیز گروه های شرکت کننده با حضور مسوولان و اهالی موسیقی تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۲۹    
اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر جنوب کرمان همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجرکشور برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۹    
سعید جابری انصاری: راه پیشرفت کشور، تاسی به سیره شهدا و رزمندگان و از خودگذشتگی در راه نیل به آرمانها و اهداف مقدس نظام اسلامی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۲    
سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر استان سمنان سه شنبه شب با حضور سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از علاقه مندان در سالن تئاتر شهر سمنان به کار خود پایان داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۰    
دوشنبه 25 بهمن ماه، پوستر فراخوان بخش داستان کوتاه و بلند نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت به میزبانی شهرستان تهران در محل فرمانداری تهران رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۲    
نمایش گلدون نارنجی در سالن شهید اوینی دهدشت به مدت 11 روز برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت (ع) و روز مرد را تبریک گفت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۹    
سومین شب جشنواره موسیقی فجر استانی جنوب کرمان همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر کشوربرگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۲    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، بر ضرورت فعالتر شدن تولید محتوا برای فضای مجازی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا در این شهرستان تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۹:۱۲    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در اولین نشست با کارکنان این اداره اهداف و برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان را تبیین کرد و خواستار تلاش بیشتر برای دستیابی به توسعه فرهنگی و هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۸:۴۲    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در نشستی با اهالی مطبوعات و رسانه این شهرستان به بررسی مسایل و مشکلات و نیز دیدگاه های آنان پرداخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره موسیقی در جنوب کرمان نشان از ظرفیت های موسیقیایی این منطقه می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۵    
نمایش فین جین با هنرمندی بازیگران یزدی در تالار شرف الدین علی یزد به روی صحنه رفته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۰۸:۱۲    
ورکشاپ هنری "موزائیک آرت" با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گالری سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود برگزار شد.