جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۷May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اردیبهشت 1401 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 خرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1401 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری اولین هنرواره استانی سرود و آهنگ های انقلابی با عنوان هوای بهار خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۲    
احمد مسجدجامعی گفت: نمایشگاه کتاب، فضای فرهنگی و بانشاطی بوجود می آورد، رهبری یکبار تعبیر باشگاه فرهنگی را برای نمایشگاه کتاب به کار بردند بنابراین مسئولان برگزاری نمایشگاه باید تلاش کنند تا در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
نمایشگاه آثار نقاشی هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی هما با عنوان رنگ امید در نگارخانه میرزاشوقی بهبهان افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۹:۱۷    
داریوش سفیدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سرعین در نشست با تعدادی از نویسندگان شهرسرعین از برگزاری آیین رونمایی از کتب منتشر شده نویسندگان سرعین خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۲    
با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و به همت انجمن سینمای جوان، هفته فیلم و عکس کرمان از 17 تا 20 اردیبهشت ماه در محل تماشاخانه پارس در حال برگزاریست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۱    
پوستر فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی با حضور جمعی از مسوولان شهری و استانی در مشهد رونمایی و منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۱۱    
مستند روزهای بی خبری به کارگردانی هنرمند نیشابوری ابوالفضل تاجیک و تهیه کنندگی مهدی مطهر که در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است در بخش رسمی و رقابتی جشنواره چفالو 2022 ایتالیا پذیرفته شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۳    
مراسم رونمایی از پوستر اولین جشنواره عکس آلما ، با حضور عکاسان، خبرنگاران و روابط عمومی ادارات در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۸:۰۶    
محور فراخوان تولید و اجرای نمایش صحنه ای از سوی حوزه هنری گیلان با موضوع نهضت جنگل و اسلم دیلمی شهید گیلانی واقعه عاشورا می باشد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۰:۵۶    
تیزر رسمی ، گزارش تصویری آثار شرکت کننده و جدول برنامه اجراهای جشنواره ملی پانتومیم ایران منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۶    
جلسه هم اندیشی هنرمندان گنبدکاوو با شهردار و اعضای شورای شهر به همت و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۶    
فراخوان پنجمین جشنواره استانی مد و لباس ایرانی اسلامی فجر منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۶    
نمایش های دادار و شر رو شورها ، قلب آدم برفی و گلنار وشهر هزار عجوزه میزبان کودکان و نوجوانان گنبدی، گرگانی و کردکویی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۱    
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با اشاره به اهمیت بالای نقش روابط عمومی ها در جریان سازی فرهنگی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد حسین ظریفیان یگانه را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی این وزارتخانه منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۶    
نمایشگاه عکس از زلزله لارستان در سال 1339 در راستای بزرگداشت روز لارستان و به مناسبت 19 اردیبهشت ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری در مکان پر رفت و آمد لارستان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۳    
پس از دریافت آثار و داوری، آثار دریافتی برگزیدگان مسابقه در روز عید سعید فطر در معرض تماشای نمازگزاران قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۸    
به دلیل شاخص بودن اوز در حوزه کتاب و کتابخوانی این شهرستان آماده است که گوشه ای از همایش همدلی در جنوب فارس را برعهده بگیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
مؤسسه فرهنگی و هنری بهونه به مدیریت سید علیرضا موسوی، در راستای افزایش شادابی و نوآوری های فرهنگی و هنری، برای هفتمین دوره پی درپی، جشنواره تولیدات آثار فرهنگ و هنری را برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
برای جلوگیری از این آسیب ها باید مشاوره برای خانواده ها بخصوص اقشارکم برخوردار و ضعیف که بیشتر در آماج این معضلات قرار دارند توسط بهزیستی،کمیته امداد، آموزش و پرورش و دستگا های ذیربط برگزار شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
طی هم اندیشی مدیرکل هنرهای نمایشی با خانواده انجمن صنفی نمایشگران عروسکی، هادی حجازی فر به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۱    
باشگاه کتاب خوانی سردار دل ها پویش "نامه ای به معلم شهیدم" سید مرتضی طاهری به زبان دانش آموز را همزمان با هفته معلم برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۱    
جشن پایان سال تحصیلی پیش دبستانی سینیز با بوی رنگ کتاب و کتابخوانی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کودکان و نوجوانان، خانواده ها در روستای حصار از توابع بخش امام حسن برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۳    
این برنامه زیر نظر دانش آموختگان روانشناسی و مسئول هنرهای نمایشی شهرستان اجرا می شود و با دریافت آزمون هوش و استعدادیابی برنامه هایی اختصاصی برای کودکان 2 تا 7 سال و نوجوانان 8 الی 15 سال در نظر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۶    
هم زمان با روز اسناد ملی و میراث مکتوب و طی آئینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی دیگر از مقامات فرهنگی کشور سامانه اسناد فضاهای فرهنگی ایران معرفی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
نخستین نمایشگاه ملی هفته گرافیک از 15 اردیبهشت به صورت مجازی در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برپا شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۸    
انجمن خوشنویسان شهرستان ممسنی در راستای بزرگداشت هفته معلم نمایشگاه خوشنویسی جملات و عباراتی در وصف معلم را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش برگزار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پنجمین نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد دایر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۱    
نخستین جشنواره بین المللی شاهنامه خوانی و نقالی بانوان مرکز خردسرای فردوسی گیلان در حال برگزاری می باشد که در مرحله پایانی این جشنواره 16 بانوی شاهنامه خوان از جمله 4 بانوی رودسری حضور خواهند داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۶    
محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در نشست مشترکی با امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در خصوص تولید فیلم های سینمایی، مستند و کوتاه با موضوع شهدا تبادل نظر کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
شنبه 17 اردیبهشت ماه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، آئین اختتامیه عهدواره سراسری چله مهدویت را در بخش داستان کوتاه و بلند در محل سالن نمایش هنرستان موسیقی دختران برگزار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
آیین اختتامیه نخستین عهدواره مهدویت در حوزه محیط آرایی در مجتمع فرهنگی هنری شمس تبریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس برگزار و از نفرات برگزیده کشوری و شهرستانی تقدیر و تشکر بعمل آمد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از برگزیدگان عهدواره سراسری چله مهدویت در بخش نقاشی تقدیر نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از راهیابی اثر یونس دهقانی به اولین سالانه گرافیک سرو نگار در استان کرمان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان از راهیابی نمایش " قبل از شروع حرف بزن " به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلّم، شهر بستک میزبان شاعران بزرگی از شهرها و استان های جنوبی بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان در مقبره آذریزدی خبر داد و گفت: با دستور استاندار و پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت شهرداری یزد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۶    
کنسرت موسیقی ناصر زینعلی 20 و 21 اردیبهشت ماه 1401 در تالار مجلل رشت برگزار می شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
سامان احمدی گفت: هم افزایی ادارات و سازمان ها در روز فرهنگ و هنر کردستان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مدنظر است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۳    
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان های سراسر کشور، نیازمند هم افزایی موثر هستیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
جلسه توجیهی جدول تبصره 17 با حضور مدیران موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی جنوب کرمان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۲    
احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم حضوری نویسی که با حضور هنرمندان معلم استان برگزار شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۶    
خردسرای فردوسی گیلان ، برگزیدگان نخستین جشنواره بین المللی شاهنامه خوانی و نقالی کودکان و نوجوانان را اعلام و از برگزیدگان جشنواره برای حضور در مرحله پایانی آن در تاریخ 26 اردیبهشت 1401 دعوت بعمل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
دومین کارگاه آموزش داستان نویسی در شهرستان خرم بید برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۶    
یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نشست خبری شنبه هفدهم اردیبهشت گفت: نمایشگاه امسال نمونه بارز آگاهی جمعی و غلبه سلامتی بر مرگ و نشانه زایندگی و پویایی فرهنگی است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۸    
رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دره شهر، از برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۶    
هما اکبری بانوی خبرنگار و معلم پرتلاش دبستان البرز آستانه اشرفیه، به جهت برگزاری اولین محفل انس قرآنی برای دانش آموزان دبستانی و نیز سایر فعالیت های بی چشمداشت فرهنگی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۶    
هما اکبری بانوی خبرنگار و معلم پرتلاش دبستان البرز آستانه اشرفیه، به جهت برگزاری اولین محفل انس قرآنی برای دانش آموزان دبستانی مورد تقدیر قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین داودی امام جمعه اشتهارد، با حضور دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشتهارد با رنجبر کهن، رئیس این اداره دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۶    
پنجمین نشست هفتگی انجمن ادبی عصر جدید در سال1401 در فرهنگسرای امام علی(ع) هشتگرد برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۶    
سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بیست ویکم لغایت سی و یکم اردیبهشت ماه 1401 برگزار می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۴۶    
رئیس گروه قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، از برپایی پنجاهمین جلسه شورای قرآنی این دستگاه اجرایی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۸    
وزیر فرهنگ در نخستین روز همایش سراسری مدیران کل ارشاد استانها در دولت مردمی گفت: نباید اجازه دهیم که هیچ مصوبه فرهنگی سفرهای استانی بدون پیگیری رها شود و تعامل جدی و روشن با بخش های مختلف استان ها در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
نمایش محلی و گیلکی " نشاء " کاری از گروه هنری سی گل کلاچای در برنامه زنده " سلام ایرانی " شبکه سوم سیما و شبکه استانی باران پخش شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه ای دو عضو جدید شورای پروانه نمایش آثار سینمایی را منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۳    
دبیر اجرایی همایش"آستان جانان"، خبر داد: به همت مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان از سه چهره و شخصیت برجسته و پیشکسوت خوشنویسی استهبان حضرت آیت ا.. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۱    
مراسم اختتامیه نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت در بخش نقاشیخط، در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۱    
آئین اختتامیه نخستین عهدواره چله مهدویت در بخش کتاب، روز شنبه 17 اردیبهشت ماه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، در سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۱    
آیین اختتامیه بخش گرافیک و تصویرسازی عهدواره سراسری چله مهدویت با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه بخش بوستان، نوحی فرماندار، قاسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۶    
افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی دانش آموزان مدرسه غیر دولتی منجیل
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، انتخابات اولین مجمع عمومی انجمن نقاشان استان کرمانشاه در روز شنبه(17 اردیبهشت 1401) با حضور ربانی معاون هنری و سینمایی و برفی رئیس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۱    
کنسرت موسیقی حجت اشرف زاده 23 و 24 اردیبهشت ماه 1401 در تالار مرکزی رشت برگزار می شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نشستی صمیمی با تعزیه خوانان شهرستان آوج دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۳    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، جلسه کارگروه اجرایی شاخص های نظارت بر طراحی، تولید، توزیع و عرضه پوشاک اجتماعی بانوان به ریاست صفدری، مدیرکل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۳    
علی هوشمند با تاکید بر اهمیت بهره گیری از امکانات و قابلیت های فضای مجازی ادامه داد: توسعه ی فرهنگی با بهره گیری هدف مند و اصولی و با برنامه محقق می شود و فرصتی مناسب برای توسعه ی فرهنگ کتاب و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۳    
نمایشگاه گروهی عکس خیریه انجمن عکاسان کرمانشاه افتتاح گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۱    
امام جمعه سیاهکل طی بازدیدهای دوره ای از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۳    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزار مراسم بزرگداشت " آقای نادر" امشب (18 اردیبهشت ماه) خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۱    
ثبت نام سی وهفتمین دوره آزمون ادواری رشته های هنری کاردانش همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان غربی آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۶    
نونهالان قرآنی که در محفل انس با قرآن کریم روستای چهرقان حضور داشتند، بنابر قول مساعد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۱    
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرند ضمن حضور در منزل فاطمه میرزایی از معلمین فرهیخته وعضو شورای فرهنگ عمومی از زحمات ایشان قدردانی نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۱    
تئاتر اجتماعی خرگدن در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی وهنری مکعب سفید شهرستان انار اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت ارائه برنامه های جدید و نوآورانه توسط انجمن خوشنویسان سمنان تاکید کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید به فعالیت های موثر فرهنگی پرداخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۴    
از 7 نفر از اعضای مددجوی کانون اهل بیت زندان خلخال تجلیل گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۷    
همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، محفل "مشق عشق" توسط انجمن خوشنویسان سمنان و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و از استادان و معلمان خوشنویسی این انجمن تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان کار و دانش مقام معظم رهبری با همکاری این اداره خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۸:۱۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از برگزاری ورک شاپ نقاشی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم با هدف تجلیل از معلمان هنرمند هنرهای تجسمی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ظرفیت مردمی بسیج و تقدیر از اقدامات بسیج سازندگی، برای عقد تفاهم نامه همکاری مشترک فرهنگی با بسیج سازندگی استان اعلام آمادگی کرد.