شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اردیبهشت 1401 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 خرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اردیبهشت 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1401 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
به مناسبت هفته ملی جمعیت بیست چهارم تا سی ام اردیبهشت ماه با شعار "ایران جوان بمان "نام گذاری شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۴    
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در مورد کتاب سیاست ورزی مؤمنانه ، تألیف محمدحسن روزی طلب نشستی برگزار شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۹    
آیت الله قائم مقامی گفت: نادر طالب زاده انقلاب اسلامی و هنر متعهد را ژانری کنار باقی ژانرها نمی دانست؛ بلکه به آن به عنوان تنها صراط مستقیم نگاه می کرد و با آن روز به روز حالش خوش تر می شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
تخصیص ارز یارانه ای به کتاب، تلاش برای کاهش قیمت کاغذ و تامین کاغذ از چهار کارخانه مطرح در تولید کاغذ، اجرای طرح های حمایتی از نویسندگان، ناشران ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
اوگنی کاپیف در دیدار با علی رمضانی بر ترجمه آثار فاخر دو کشور روسیه و ایران به دو زبان روسی و فارسی تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
شبه قاره هند و کشور بوسنی، دو کشوری است که زمانی شرقی ترین و غربی ترین مرز زبان فارسی بوده و میان مردم جامعه رواج داشته است، اما امروزه تنها در میان نخبگان رواج دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۸    
اتحادیه ناشران افغانستان با هدف معرفی آخرین کتب منتشر شده شاخص این کشور در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۸    
مهمترین دغدغه مردم، معیشت است، هر چه دغدغه معیشت پررنگ تر باشد، کالاهای فرهنگی از سبد خانوار کم می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۳    
مسئول ناشران لبنانی شرکت کننده در سی و سومین دوره از نمایشگاه کتاب تهران از حضور 34 ناشر لبنانی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بعد از دو سال ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۷:۰۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه شود موضوع امید افزایی در بین مردم است و باید دستاوردهای نظام توسط رسانه ها به خوبی تبیین شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: روح و نگاه اعتقادی که در جای جای شاهنامه مشهود است، باید به گونه ای موردتوجه قرار بگیرد که مضامین ملی و بومی آن برجسته سازی شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی مفهوم حماسه آفرینی موردنظر فردوسی را به طور خاص ناظر بر جهاد در راه خدا دانست که مظاهر کامل آن در دفاع مقدس و سایر عرصه های ایثار و شهادت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ایثار و شهادت ،قله حماسه سرایی های فردوسی این شاعر شیعی حماسه سرا است .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۱    
نمایشگاه عکس " نگاه اول " کاری ازدانش آموزان دبیرستان ابوریحان بیرونی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و سالروز ملی حکیم عمر خیام نیشابوری در این دبیرستان برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۳    
با حکم سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، کارگروه ارزیابی و برنامه ریزی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به منظور ارزیابی و برنامه ریزی این جشنواره تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۷    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نرگس شیخ اسدی دبیر اجرایی سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۳    
کیوان امجدیان، سردبیر خبرگزاری کتاب در نشست تخصصی خبر و کتاب با اشاره به ضرورت ایجاد بستر خبری برای نجات صنعت نشر در کشور گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۳    
بنابر نص صریح آیین نامه و دستور العمل نمایش فیلم، هرگونه حضور و نمایش فیلم سینمایی در مجامع و جشنواره های خارجی مستلزم اخذ پروانه نمایش است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
کارشناس ارشد آسیب های اجتماعی و مسائل خانواده گفت: ارزش و عزت زن در جامعه به واسطه عفاف و حجاب حفظ می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اصحاب رسانه زبان گویای جامعه هستند و لازم است برای برطرف کردن دغدغه های مردم تلاش بیشتری داشته باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
ب ه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، رییس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیئت های مذهبی شهرستان جیرفت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۱    
نشست مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ایلام و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۰:۲۴    
آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی همزمان با 25 اردیبهشت ماه، سالروز گرامیداشت این شاعر بزرگ ایران با اعطای نشان به پنج حماسه سرای و حماسه ساز و فردوسی پژوه و مروج زبان فارسی در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۰:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: فردوسی در قله شعر و حماسه افتخار ایرانیان است و هرچه برای فردوسی مرزبان زبان شیرین فارسی کار کنیم کم است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان طی بازدید از روزنامه صدای زنجان به بیان دغدغه های خود در حوزه رسانه پرداخت و خواستار توجه رسانه ها به امر امید افزایی در جامعه شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۳    
نشست هم اندیشی پیرامون بزرگداشت فرهنگ پژوهان خراسان جنوبی (دکتر محمد بهنام فر) شنبه 24 اردیبهشت ماه با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۳    
نخستین نشست هنرمندان شهرستان گچساران با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور پررنگ رسانه های استان در معرفی و تبیین طرح مردمی سازی یارانه ها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۳    
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، به مناسبت 25 اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت فردوسی و و پاسداشت زبان فارسی پیامی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۷    
هاشمی مهر گفت: از نیروهای انقلابی استان انتظار می رود ضرورت های اقتصادی و اجتماعی استان را با ایجاد کانون فکری در راستای اجرا وعملیاتی کردن طرح مهم اقتصادی دولت به خوبی بیان کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۷    
با حکم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام احمدی به سمت سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منصوب و از خدمات ابراهیم شریفی ریگی تقدیر شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۸:۴۷    
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ ساعت 23 امشب با حضور در برنامه صف اول به ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته در مجموعه وزارت فرهنگ می پردازد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۸:۴۲    
بعد از گذشت 2 سال هفدهمین دوره جشنواره تئاتر کُردی سقز برگزار شده و بار دیگر سالن های آمفی تئاتر این شهر شاهد شوق حضور علاقمندان به حوزه هنرهای نمایشی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
نشست تعاملی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، رئیس حوزه هنری ایلام و مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام با رئیس انجمن سینمای جوانان ایران و با حضور جمعی از هنرمندان و فیلم سازان جوان ایلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
در آیینی با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاون های فرهنگی و امور رسانه و هنری و سینمایی این اداره، جای خود را نیروهای جدیدی دادند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۳    
کنسرت موسیقی پاپ اشوان خدابنده لو بیست وهفتم اردیبهشت1401در تالار گلستان شفت برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۸    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش "سیاه دوست داشتنی" به نویسندگی نعیم گودرزی و کارگردانی الهه گلستانی در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۸    
همزمان با بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، نمایشگاه تصویر سازی شاهنامه (هفت خان رستم ) در نگارخانه مهر مجتمع فرهگی هنری آفرینش برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۸    
از کتاب زندگی بر خلاف آرزوهایم گذشت در مجتمع فرهنگی هنری آهار رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،گفت: زمان ثبت نام شرکت کنندگان در سی وهفتمین آزمون ادواری استاندارهای مهارتی تا دوم خرداد ماه سال جاری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۱    
پوستر نمایشگاه کتاب،قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان پیش از ظهر امروز (شنبه 24 اردیبهشت) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،معاونان این اداره کل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان پارسی پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
اگر وحدت نظری اتفاق بیفتد به این معناست که بنده برای شورای فرهنگ عمومی جایگاه قائل هستم.اگر گام دومی عمل کرده باشیم اما مسیر صحیح منطقی را به هر دلیلی زیر پا بگذاریم، صحیح نیست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۷    
پیام احمدی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در سی دومین نشست شورای اطلاع رسانی استان بر اطلاع رسانی موثر و اقناعی طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در استان تاکید کرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره ملی پانتومیم، به جشنواره های دائمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد اضافه شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
کارگاه گروهی نقاشی روایت یاران به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید "صمد اسودی" در نگارخانه هنر گنبدکاووس برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ضمن اعلام شعار محوری و اسامی روزهای دهمین هفته روابط عمومی، گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تشکیل کمیته جوانان ذیل کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۵    
سعید جابری انصاری در پی درگذشت مادر هنرمند البرزی، سید حسن حسینی و همسر سردار شهید سید ذبیح اله حسینی پیام تسلیتی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۱    
نمایشگاه سوخت نگارین ( مرقعات سوخت آثار خواجه اختیار منشی گنابادی) از بیستم اردیبهشت آغاز و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با 151 اسناد و مستندات منتشر کرده در سامانه شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۰    
علی اصغر دریایی به هفدهمین جشنواره تئاتر کُردی سقز پیام فرستاد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
غرفه معاونت امور هنری با حضور دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، اداره کل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برپا است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
تقدیر از استاد حمیدرضا نادری، رئیس انجمن خوشنویسی شهرستان ساوجبلاغ در مراسمی با عنوان اردیبهشت سپاس درشهرستان ساوجبلاغ برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
نمایش راز باغ پُشت پنجره به نویسندگی و کارگردانی صالح خواجه، از 22 اردیبهشت ماه اجرای خود را در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعد گرگانی آغاز کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
پیکر الهه درویشی هنرمند گلستانی که سال ها فعالیت در عرصه ی هنرهای نمایشی را در کارنامه داشت؛ صبح امروز شنبه 24 اردیبهشت ماه با استقبال خانواده داغدارش و جامعه ی فرهنگ و هنر درمراسمی تشییع و به خاک ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۵    
همایش یکصدمین سال مدرسه روستای فشند ساوجبلاغ در این روستا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام ستاد سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
رئیس شورای فرهنگ عمومی جاجرم با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی متکفل فرهنگ سازی در عرصه کشور است، گفت: حضور موثر مدیران در شورای فرهنگ عمومی بیانگر نگاه فرهنگی و اهمیت جایگاه فرهنگ در جامعه می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۳    
بزرگترین گردهمایی طراحان مد و لباس کشور با حضور طراح بین المللی سلیمان گوونچ در شهر بوشهر آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۳    
نشست هفتگی انجمن اهل قلم با موضوع فرق بین خاطره و داستان در کتابخانه حقایق نگار خورموج برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۳    
پس از گذشت 9 شب از آغاز اجرای نمایش کمدی "مضحکه حسن چپل"، مردم شهر اهرم و دیگرشهرها و روستاهای استان بوشهر استقبال فوق العاده ای از این نمایش داشته اند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از برگزاری هفته فیلم و عکس این شهرستان خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۲    
به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان سایه روشن با همکاری آموزشگاه آزاد نقاشی سایه روشن در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند گشایش ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
مراسم گرامیداشت مرحوم نادر طالب زاده، هنرمند پیشکسوت جبهه انقلاب فرهنگی با حضور مسعود فراستی در حسینیه هنر رشت برگزار می شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
اردیبهشت مفاخر همدان، همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۵    
فیلمبرداری فیلم مستند داستانی روی خط قرمز در استان البرز به اتمام رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۸    
سرپرست امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی پیامی 25 اردیبهشت ماه، روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی را به اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۷    
مراسم بزرگداشت آیت الله بهجت (ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در مسجد صفی رشت برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۷    
رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی گفت: رسانه ها در آگاه سازی و شفاف سازی موضوعات مهم کشور نقش بسزایی دارند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۳    
پوستر ، نشان و جدول اکران یازدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان با المان هایی از یادمان مرحوم کوروش گرمساری و مرحوم منصور نعیمی رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۴    
مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی در مشهد برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
کنسرت هنرجویی هنرمندان آموزشگاه موسیقی " آوای مهر" شهرستان سیاهکل 23 اردیبهشت ماه در سالن مجتمع فرهنگی هنری مهیار دیلمی برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۷    
بازدید معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از غرفە سنندج پایتخت کتاب ایران
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۵    
کارگاه تولید آثار هنری هنرهای تجسمی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در استان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۵    
معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از برگزاری اختتامیه همایش ملی پژوهش های نوین مد و پوشش ایرانی اسلامی، به صورت مجازی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۳    
اولین جلسه کارگروه بهبود کارایی و کارآمدی اداره کل با حضور اعضاء، در محل سالن جلسات مدیر کل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۸    
رئیس هیات مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس با اشاره به تبعیض های گذشته نسبت به ناشران و سختی های آنها اظهار داشت: این امید را داریم که آنگونه که رهبر انقلاب ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
جشن پایان دوره آموزشی مقدماتی مجری بازیگری شرکت الفبا ویژه کودکان و نوجوانان در آستانه اشرفیه برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
همزمان با آیین اختتامیه شبهای موسیقی تبریز؛بزرگان موسیقی تبریز تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
نخستین آیین بزرگداشت مفاخر جنوب کرمان در شهرستان فاریاب برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۷    
مستند " اولدوزو سایاراق" روایتی متفاوت از شاعرانگی استاد شهریار در قاب شبکه مستند پخش می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۲    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، به مناسبت روز معلم مسابقه مجازی کتابخوانی برای سطح متوسطه با پنج سوال پرسشی در تاریخ 1401/02 ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۲    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، جلسه جهان تیغ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با محمدی رئیس اتحادیه چاپخانه داران در راستای ساماندهی واحدهای صنفی چاپ شهرستان آبیک برگزار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
جشنواره آزاد مهارت سفال روستای مند گناباد با معرفی نفرات برتر برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزاری فصلی شبهای موسیقی تبریز را راهکاری موثر برای حمایت از موسیقی بومی عنوان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۷    
سفر کاری رئیس انجمن سینمای جوانان کشور به ایلام
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در رونمایی از برنامه های روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان پارسی گفت : فردوسی رهبر جنگ نرم زمان خویش در مبارزه با هجمه علیه زبان فارسی بود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۳    
همزمان با برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از 21 تا 31 اردیبهشت ماه 1401 در مصلی تهران برگزار خواهد شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۲    
امام جمعه الیگودرز گفت : در سالیان متمادی اقدامات سلیقه ای بسیاری برای برخورد با بدحجابی صورت گرفت که متاسفانه نتیجه منفی در پی داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۱    
نمایشگاه انفرادی نقاشی " نگار طبیعت " آثار ندا حاجی بیگلو بانوی هنرمند نقاش نیشابوری در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برپاشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
اختتامیه هفته فرهنگی تفرش روز پنجشنبه 22 اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر پروفسور حسابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۸    
در جریان برگزاری آیین پایانی رویداد ملی فهما که در مشهد مقدس برگزار شد؛ در بخش نخست تقدیرها، از کانون های شایسته تقدیر ویژه و رابط برتر در سومین رویداد ملی فهما تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۲    
نمایش راز دیو جنگل کاری مشترک از هنرمندان استان گیلان و مازندران به مدت یک هفته در سالن شهیدآوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
وزیر فرهنگ گفت: انقلاب اسلامی یک نظام آرمانی محسوب می شود که نقطه آغازش بهمن سال 1357 است و نقطه تکاملی اش رسیدن به تمدن نوین اسلامی و جامعه آرمانی مهدوی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان تاکستان کانون موسیقی با همکاری آموزشگاه موسیقی غزل کارگاه تخصصی گیتار با حضور استاد برجسته کشور آقای فرزین تهرانی نیا در سالن مجتمع فرهنگی هنری ...
  • ۱