شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۳:۲۷Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 7 اردیبهشت 1396 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1396 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 25 تیر 1396 فرهنگ نیوز 1 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 2 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 3 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 4 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 5 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 6 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 7 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 8 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 9 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 10 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 11 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 12 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 13 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 14 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 15 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 16 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 17 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 18 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 19 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 20 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 21 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 22 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 23 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 24 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 25 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 26 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 27 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 28 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 29 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 30 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1396 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۳    
هزینه های بالای جنگ با کشوری همچون ایران و صدالبته تأثیرات اقتصادی در بازار بین الملل از عواملی است که فرض تهدید را دچار ابهامات جدی می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۲:۱۵    
هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون، شهادت مرزبانان ایرانی به دست تروریست ها را در اینستاگرامشان تسلیت گفتند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۸    
در تصویر زیر تصویر جواد ظریف و همسرش در اختتامیه جشنواره جهانی فیلم را مشاهده می کنید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۸    
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از کاندیداتوری حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۵۱    
اختتامیه سی و پجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر عصر امروز با تقدیر از برگزیدگان در تالار وحدت برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۴۸    
خطر برگزاری بازی با ازبکستان بدون حضور تماشاگر از بیخ گوش تیم ملی کشورمان گذشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۴۲    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بجای شعار و حرف باید عمل کرد، گفت: جناب آقای روحانی این مردم نه صبر ایوب دارند و نه عمر نوح.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۱    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هنگامی که می بینیم 60 درصد کارخانه ها تعطیل شده و 40 درصد دیگر از سه شیفت به دو نوبت و از دو نوبت به یک نوبت رسیده اند جای نگرانی است که باید آن ها را درست کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۱    
سرخپوشان تهرانی در تیم منتخب هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه بازیکن دارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۸    
داوران بخش نمایشنامه دومین دوره بخش دانشگاهی جشنواره امام رضا (ع) معرفی شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکی کشور در معرض آسیب است و مراجع تقلید به طور مکرر دراین باره اظهار نگرانی کرده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۲    
اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر در حالی برگزار شد که فیلم خانه بیشترین جوایز را از آن خود کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی ها از کلمه افتتاح خوش شان نمی آید و فکر می کنند اگر ما این روز ها به هر استانی وارد شویم، ده ها پروژه بزرگ آماده افتتاح است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تفکر انقلابی نشان می دهد که می تواند در عرصه های مختلف موفق شود، گفت: دولت در مسائل اقتصادی و سیاست خارجی رویکردی رومانتیک دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۷    
مراسم اختتامیه اولین دوره طرح فتح بسیج تهران صبح امروز پنجشنبه با حضور سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران در ورزشگاه12 هزار نفری آزادی برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۸    
اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت کننده در سی و چهارمین دوره ی مسابقات بین المللی قرآن کریم، صبح امروز پنجشنبه 7 اردیبهشت با حضور در محفل انس با قرآن در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۳    
در سومین روز از عملیات آزادسازی منطقه الحضر در جنوب موصل نیروهای الحشد الشعبی یک خودروی انتحاری کشف کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با کامل شدن فرآیند اجاره هتل های مناسب برای حجاج در عربستان احتمال اعلام اولویت های جدید برای اعزام به حج وجود دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
مان کائور ، پیرزن 101 ساله هندی توانست در مسابقه دوی 100 متر سالمندان جهان مدال طلا کسب کند. او 100 متر را در یک دقیقه و 14 ثانیه و 58 صدم ثانیه دوید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۸    
مستندساز فیلم تبلیغاتی محمدباقر قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری از سانسور فیلم تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات از سوی رسانه ملی خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۷    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مردم از گروه بازی و حزب بازی خسته شده اند بیان داشت: ما نگاهمان در دولت استفاده از ظرفیت همه نخبگان و صاحب نظران است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
مراسم تشییع پیکر مرحوم نقی سیف جمالی صبح امروز پنجشنبه با حضور هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۷    
رسول گرامی اسلام(ص) فرمود: شعبان ماه شریفی است، و آن ماه من است و فرشتگانی که حامل عرشند آن را بزرگ می دارند و حقش را می شناسند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۷    
اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت کننده در سی و چهارمین دوره ی مسابقات بین المللی قرآن کریم، صبح امروز با حضور در محفل انس با قرآن در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۷    
برخورد شدید کامیون با خودرو سواری در بزرگراه آزادگان، موجب مصدومیت و مرگ مرد و زنی جوان شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۱    
تصاویر و اطلاعات برخی از شهدای مرزبانی که شب گذشته در میرجاوه به شهادت رسیدند، منتشر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۸    
در این گزارش نگاهی می اندازیم به زیباترین غارهای جهان از طاق های مرمرین آبی پاتاگونیا تا غار ساحلی پنهانی در پرتغال.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از بارش باران و مه گرفتگی در نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی روان گزارش شده است .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۶    
دانشیار گروه علوم قرآن و حدیث معتقد است اخلاق مناظراتی امام رضا(ع) و مناظرات اخلاقی ایشان شامل اخلاق علمی و اخلاق عملی بود که می تواند الگوی مناسبی برای مناظرات دینی و سیاسی باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
در حالی که جنگ با گروه الشباب در کشور سومالی ادامه دارد، زندگی 6.2 میلیون نفر از مردم این کشور آفریقایی به دلیل خشکسالی و قحطی در معرض خطر قرار دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: 9 نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش الظلم( جیش العدل) به شهادت رسیدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۹    
رامبد جوان شب گذشته میزبان بهناز جعفری بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۱۵    
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز پنجشنبه 7 اردیبهشت با برگزاری آزمون در 11 کدرشته و 362 هزار داوطلب آغاز شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۱۲    
میرزای شیرازی که ازبزرگان تاریخ مرجعیت تشیع است از تایید یکی از علمای باتقوای عصر خود خودداری می کند و .....
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۳    
کارگردان "ماه گرفتگی" گفت: وزارت ارشاد به خاطر موضوع فیلم که همان پرداختن به فتنه 88 است، با نمایش آن در اکران دوم نوروزی مخالفت کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: بحران های مختلف در جریان های سیاسی مختلف را باید با قرآن تطبیق دهیم تا ملاک جریان شناسی ما آیات قرآن باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
شب قبل از شدت تشنگی خواب درستی نداشتم. بعد از ظهر زندانبان در سلول را باز کرد و مقداری بر
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۱۵    
سانس پایانی جشنواره جهانی فجر به پخش فیلم های ژانر وحشت (horror) اختصاص دارد. بخشی که بیگمان در قحطی فیلمهای این ژانر در سینمای ایران مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۰۹    
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، تصاویر صفحات نخست روزنامه های کشور امروز پنجشنبه 7 اردیبهشت به شرح زیر منتشر می شود:
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۰۶    
رییس اسبق سازمان هواپیمایی با تاکید بر این که جابجایی پول در پسابرجام برای شرکت های هواپیمایی کشور هنوز برقرار نشده به ادعای یکی از مسئولان وزارت راه واکنش نشان داد و گفت ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۷    
مرد جوانی که پس از پایان جشن عروسی به همراه دوستانش راهی خانه آنها شده بود، نیمه های شب قربانی جنایت هولناک شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۴    
امروز پنج شنبه 7 اردیبهشت جهانگیری، روحانی، قالیباف و آقا میر سلیم، چهار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق رسانه ملی و در برنامه های جداگانه با مردم صحبت می کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۵۱    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: از هر جهت، سلام امام معصوم مقدم است. آنها سلام می کنند. وقتی توفیق نصیب شد و غسل(زیارت)کردی؛ معلوم می شود که سلام را اجابت کرده ای.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۷:۴۵    
شاخه های حیا عبارتند از: نرمش، مهربانی، در نظر داشتن خدا در آشکار و نهان، سلامت، دوری از بدی، خوشرویی، گذشت، بخشندگی ، پیروزی و خوشنامی در میان مردم.