جمعه ۱۸ خردادساعت ۱۹:۱۷Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 15 اردیبهشت 1396 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1396 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1396 فرهنگ نیوز 25 تیر 1396 فرهنگ نیوز 1 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 2 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 3 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 4 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 5 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 6 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 7 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 8 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 9 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 10 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 11 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 12 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 13 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 14 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 15 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 16 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 17 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 18 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 19 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 20 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 21 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 22 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 23 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 24 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 25 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 26 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 27 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 28 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 29 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 30 اردیبهشت 1396 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1396 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۲    
یک کارشناس سینما گفت: برخی از سینماگرانی که از آمدن روحانی خوشحال بودند امروز حاضر نیستند کنار وی قرار گیرند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۳    
این هفته نیز مانند دیگر هفته ها شاهد انتشار خبرهای تولیدی سینما بودیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۸    
معلمان معتقدند که وزیر آموزش وپرورش باید تمام تلاش خود را صرف رسیدگی به مشکلات این وزارتخانه کند و این برای معلم قابل قبول نیست که در هفته معلم مهمترین مسئله و خبر در این وزارتخانه فعالیت اقتصادی ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۶    
نیروهای عراقی از آزادسازی سه منطقه مشیرفه الثانیه و الکنیسه و دیر میخائیل در غرب شهر موصل خبر دادند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۶    
صدر اعظم آلمان ضمن ابراز تاسف درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تاکید کرد که برگزیت نباید این اتحادیه را فلج کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۶    
جهانگیری اواسط مناظره صحبت منتشر نشده ای از رهبر معظم انقلاب نقل کرد. اگر سایر نامزدها این کار را می کردند چه واکنشی در پی داشت؟
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۳    
چرا روحانی لبخند میزد؟ واقعیت این است که لبخندهای او حرف ها و تحلیل های زیادی در پس خود داشت و بیش از همه نشان دهنده ضعف او در این مواجهه بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه توان موشکی هیچ ارتباطی با برجام ندارد، گفت: نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ورود مناقشه آمیز به مسائل نظامی و دادن آدرس های نادرست اجتناب ورزند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۸    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد کرد: کاندیداها اموال خود و بستگانشان را در جلسه مناظره هفته آینده اعلام کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۸    
و یار پوششی روحانی یعنی اسحاق جهانگیری و سید حسین هاشمی طبا نتوانستند به خوبی به انتقاد کاندیداهای دیگر پاسخ دهند و یا به موارد خارج از موضوع اشاره می کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۵    
علی رهبری مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران با نوشتنِ نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور، او را از پشت پرده های این روزهای موسیقی ایران با خبر کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۶    
ستاد محمدباقر قالیباف در اعتراض به اقدام مجری مناظره انتخابات برای تعویض برگه قرعه کشی از وی به کمیسیون تبلیغات شکایت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۶    
یک کارشناس سیاسی در صفحه توئیتر خود نوشت: مشاورین محترم خوش خط بنویسند؛ جهانگیری و هاشمی طبا از رو هم که می خوانند تپق می زنند!
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۳    
معاون اول رئیس جمهور به جای پاسخ به سؤالات و مناظره به دیگر نامزدها، چند بار به طور کامل برگه ای از پیش نوشته شده خود را قرائت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۳    
"یک نامه تاریخی را باید به یاد آقای روحانی آورد که اتفاقا موضوع اعتراض آن، عملکرد آقای زنگنه وزیر فعلی نفت و تیم اوست."
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۰    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه در کشور برخی از افکار اساساً به رسمیت شناخته نمی شوند، گفت: نمی گذاریم احزاب و گروه ها مساوی و با امکانات عادلانه فعالیت کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۷    
استفاده از نماد کلید برای استفاده در کارزار انتخاباتی برای اولین بار در ایران نبود، پیش از این نامزد ریاست جمهوری کنیا نیز از این نماد استفاده کرده بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۸    
باران عصر امروز در شهر آفتاب باعث شد تا سالن کودک نمایشگاه کتاب لبریز از آب شود و این مسئله باعث تعطیلی این سالن شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۸    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به تداوم مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ایران، نوشت: دور دوم مناظره ها در حالی ادامه می یابد که قالیباف در اولین مناظره به عنوان برجسته ترین رقیب روحانی ظاهر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از رویکرد پژوهشی دولت یازدهم گفت: در این دولت تقریبا همه طرح های پژوهشی تعطیل شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آموزش وپرورش به مقوله تربیت کمتر توجه داشته است گفت: کار اصلی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها باید فقط دانش و پژوهش باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۲    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه در کشور برخی از افکار اساساً به رسمیت شناخته نمی شوند، گفت: نمی گذاریم احزاب و گروه ها مساوی و با امکانات عادلانه فعالیت کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۹    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما 6 کاندیدا اینجا حضور پیدا کردیم برای اینکه مردم به نتیجه برسند، گفت: متاسفانه شتاب علمی در این چند سال به شدت کم شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۹    
محمدباقر قالیباف گفت: درد اینجاست که می گوییم دختر وزیر آموزش وپرورش -به نقل از آقای جهانگیری می گویم- بیکار و مظلوم است بعد برود چنین کاری انجام دهد! پس بقیه مردم بیچاره چه کنند. تکلیف آنها چیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۷:۵۶    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره تلویزیونی گفت: معلمان امروز تأثیرگذارترین قشر جامعه ما هستند و ما توانستیم دریافتی حقوق این قشر را از متوسط یک میلیون به دو میلیون و 850 ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
وزیر آموزش و پرورش خودش رئیس هیات مدیره شرکتی است که دخترش از طریق آن البسه قاچاق وارد کرده است!
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۵    
محور کرج - چالوس با یک ساعت تأخیر یکطرفه شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۵    
شماره صندلی نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره دوم به قید قرعه مشخص شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۲    
ضرغامی گفت: دولت در زمینه کم کاری در فضای مجازی مدافع است نه مهاجم. نامزدهای جبهه انقلاب به درستی و با صراحت مطالبات مردم را مطرح کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۱    
محبّت، اساس و رکن دین است و دین بر پایه آن به دل ها رسوخ کرده و راسخ مانده است. شیوه محبّت و مدارا در سراسر زندگی انسان ها، درس آموز و روشی مطلوب و ایده آل در مسیر تربیت اسلامی است .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۹    
یک خودرو داخل تونل توحید دچار حریق شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۶    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخورداری از ثروت و رفاه قابل توجه از ویژگی های غالب وزرای دولت یازدهم است و همین امر موجب شده بین مردم و آن ها فاصله نجومی ایجاد شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۲۳    
نشست بررسی کارنامه ادبی مرحوم احمد عزیزی و حمید سبزواری در غرفه انتشارات سوره مهر برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
دونالد ترامپ در سه ماهه نخست به قدرت رسیدن کمترین میزان محبوبیت را در بین روسای جمهور پیشین آمریکا به خود اختصاص داده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۰    
مهدی اسماعیلی راد گفت: تا به حال به 5 ناشر تذکر کتبی ارائه شده است و همچنین با ناشری که اقدام به تبلیغ برای نامزدی خاص می کرد نیز برخورد شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۴    
معاون اول رئیس جمهور با ابراز تأسف از حادثه معدن گلستان گفت: چون احساس کردم ممکن است با رفتن من به حادثه شائبه پیش آید به محل حادثه نرفتم و از وزرا خواستم موضوع را پیگیری کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
خبر قاچاق دختر وزیر آموزش و پرورش این روزها مورد توجه همگان قرار گرفته و آخرین اخبار از تبرئه شرکت دختر وزیر از اتهام قاچاق حکایت دارد که واکنش سیاسیون را در پی داشته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
تراکنش مالی سی امین نمایشگاه کتاب تهران طی دو روز به 93 میلیارد ریال رسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۴    
کتاب خوان آخرین حلقه از زنجیره تولید کتاب است، اما بدون او تمام فرایند آماده سازی کتاب بی معنا می شود ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۸    
در تصویر زیر مشاهده می کنید که "نرخ بیکاری در ایران چقدر است؟"
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران گفت: درباره مناظره ها گفت ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۲    
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان این که ریزش تونل امدادرسانی معدن را دشوار کرده است، گفت: توان سپاه در اختیار امدادرسانی به معدن یورت آزادشهر است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به آمریکا سفر کرده است، جنبش حماس را به اقداماتی بی سابقه تهدید کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
در تصویر زیر رنگین کمان زیبا در آسمان ابهر را مشاهده می کنید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۱    
حادثه معدن آزادشهر بهانه ای شد تا دوباره هشداری درباره معدنی در قم بدهیم، معدن منگنز ونارچ، معدنی که با شرایطی به مراتب سخت از معدن آزادشهر کارگران در عمق 300 متری زمین بی صدا جان می دهند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت اسرائیل خود را به الزامات برجام متعهد نمی داند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
ارتش سوریه در ادامه عملیات ضد تکفیری ها در حومه حمص به موفقیت های چشمگیری دست یافتند و ضمن تسلط بر مناطق جدید، داعشی ها را تار و مار کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۶    
درحالی که کارشناسان مختلف معدن از استان های کرمان، خراسان شمالی و مازندران به آزادشهر رفته مسئولان گلستانی اجازه ورود به عملیات را به آن ها نمی دهند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۶    
طرح همدردی با کودکان یتیمی که پدران کارگرشان٬ برای آوردن نان٬ زیر آوار معدن جان دادند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: 10 استان کشور امروز جمعه 15 اردیبهشت ماه درگیر بارش شدید رگبار و رعد و برق خواهد بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری رویترز نوشت دولت ایران برای تامین منابع مالی لازم جهت خرید هواپیماهای جدید خود با یک صندوق مالی انگلیسی وارد مذاکره شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
امسال 205 هزار نفر برای بن کتاب نمایشگاه ثبت نام کردند و 150 هزار و 600 بن کارت دریافت شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۱۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: اکنون 6 اکیپ تخصصی در حال امدادرسانی در معدن زمستان یورت آزادشهر برای رسیدن به محبوس شدگان هستند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ششم برنامه جامعی بوده و دولت آینده باید تمامی سیاست های و برنامه های خود را در چهارچوب این برنامه تنظیم کرده و اجرا کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۹    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درباره حادثه معدن آزادشهر گفت: این حادثه به مربوط به نبود ایمنی بوده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۴    
دومین روز نمایشگاه کتاب با باران آغاز شد؛ بارانی که اولین پنج شنبه نمایشگاه را در ابتدای صبح خلوت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۲۹    
نقد کردن بن کارت ها تخلفی تکراری در نمایشگاه کتاب است که رد این دوره نیز تکرار شده است.