چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۸:۵۳Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ و هنر 3 اسفند 1395 - farhangohonar.ir

فرهنگ و هنر 26 اسفند 1394 فرهنگ و هنر 31 فروردین 1395 فرهنگ و هنر 29 اردیبهشت 1395 فرهنگ و هنر 31 خرداد 1395 فرهنگ و هنر 31 تیر 1395 فرهنگ و هنر 31 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 31 شهریور 1395 فرهنگ و هنر 28 مهر 1395 فرهنگ و هنر 29 آبان 1395 فرهنگ و هنر 11 دی 1395 فرهنگ و هنر 30 بهمن 1395 فرهنگ و هنر 1 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 2 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 3 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 4 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 5 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 6 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 7 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 8 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 9 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 10 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 11 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 12 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 13 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 14 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 15 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 16 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 17 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 18 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 19 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 20 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 21 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 22 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 23 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 24 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 25 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 26 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 27 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 28 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 29 اسفند 1395 
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۵    
آیین اکران افتتاحیه فیلم مستند مردان ارباب جمشید ساخته پگاه آهنگرانی و درنا مدنی با حضور کارگردانان و عوامل فیلم در موزه سینما برگزار شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۵    
میلاد کی مرام در پست تازه اینستاگرامش به میزبانی استقلال خوزستان در رقابت های فوتبال با توجه به آب و هوای نامساعد این استان اشاره کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۵    
احمدرضا معتمدی، نویسنده و کارگردان سینما، چرایی عدم حضور خود در جلسه کمیسیون فرهنگی با تعدادی از سینماگران را مشغله های کاری و تمایل نداشتن در سیاسی کردن فرهنگ عنوان کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۵    
محسن هاشمی رفسنجانی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی از نمایشگاه دچار بهاره افشاری بازدید کرد. این نمایشگاه که با موضوع قضاوت، از بیست و نهم بهمن افتتاح شده است تاکنون میزبان بسیاری از چهره های مطرح هنری ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۵    
مسعود فراستی در مستندی اشاره می کند که داریوش مهرجویی در مصاحبه هایش هنگام برگزاری جشنواره فجر، از فرهنگ علی خواهی در هامون حرف زده ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۵    
الناز شاکردوست که در فیلم خفگی با گریمی بسیار متفاوت نقش دختری به نام صحرا را بازی کرده بود در اینستاگرامش با این نقش به طرز جالبی خداحافظی کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
آلبوم تصویری خداوندگان اسرار به آهنگسازی سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان که توسط رخشان بنی اعتماد کارگردانی شده است، رونمایی شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۰    
فیلم سینمایی او به کارگردانی پل وروهوفن برنده جایزه لومیر بهترین فیلم سال شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰    
رامبد جوان در این برنامه از مادربزرگ سینمای ایران رقیه چهره آزاد یادکرد و 2 کتاب جان سوخته و قدرت خنده را به خوانندگان کتاب معرفی کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰    
یک نویسنده اسکاتلندی قصد دارد پس از مرگش مغزش را در فرآیندی برودتی منجمد و نگهداری کند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰    
بازغی گفت: پس از پایان فیلمبرداری یکی از کسانی که پیشنهاد تبدیل فیلم افسونگر به نسخه سینمایی را داد زنده یاد حسن جوهرچی بود ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
هشتمین اثر بلند سینمایی اش را که برای نخستین بار در بوسنی و هرزگوین اکران شد، به دخترش تقدیم کرد و گفت: تا مدتی او را سارایوو صدا می کنم.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
تولید و توزیع فیلم در سینمای ایران هیچ گاه مناسب نبوده و به دلیل وضعیت زیرساخت در سینما امکان اکران مناسب فیلم ها وجود ندارد ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۰    
نخستین کتاب شعر امیر آقایی، بازیگر، رونمایی و معرفی می شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۵    
علیرضا شجاع نوری سخنگوی جشنواره جهانی فیلم فجر، با حضور در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیاء توضیحاتی درباره بخش ها و برنامه های این جشنواره ارائه کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
فرهاد اصلانی درباره وضعیت بسیار بد هوای خوزستان نوشته ای در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
با اهدای جایزه تهیه کنندگان آکادمی فرانسه، شمارش معکوس برای رسیدن به مراسم سزار فرانسه شروع شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
در حالی که کمتر از یک هفته تا زمان برگزاری مراسم اسکار باقی مانده است، فروش فیلم سینمایی فروشنده در آمریکا مرز میلیون دلار را رد کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
مهرداد فریدرییس شورای صنفی نمایش قیمت بلیت سالن های سینمایی در سال آینده را بین 10 تا 20 هزار تومان اعلام کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
حجت الله ایوبی با انتقاد از نحوه برخورد صداوسیما با سینما، از مجلس خواست در این خصوص ورود کند تا مطالبات و وظایف طرفین شفاف سازی شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
علی نصیریان،بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران آنچه این روزها فکر من را بیش از هر موضوع دیگری مشغول کرده، بلایی است که گریبان گیر مردم عزیز و هم وطنان مظلوم من در استان خوزستان شده ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۰    
37 سال قبل در یکی از روزها به دیدن خواهرش (توران مهرزاد) در استودیو می رود. توران مهرزاد از او می خواهد تا یک جمله برایش بگوید و همین امر پیش زمینه حضوری پررنگ و موفق در عرصه دوبله می شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
پرویزپرستویی در صفحه اینستاگرامش درباره مسعود فراستی و بهروز افخمی متنی منتشر کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۰    
فیلم سینمایی یادم تو رو فراموش به کارگردانی علی عطشانی بهترین فیلم خارجی زبان جشنواره ای در کانادا شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۵    
در حالی که فرمان منع صدور ویزای ترامپ در حال تعلیق مانده است، با این حال حسن آخوندپور فیلمساز ایرانی از شرکت در جشنواره فیلم سن لوییس در ماه مارس انصراف داد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
کامبیز درم بخش در مراسم رونمایی از کتاب خود گفت: شرمسارم در حالی که هنرمند ایرانی از داشتن آتلیه کاری محروم است این همه پول خرج فوتبال می شود و تنها طلبکاری از هنرمند را بلدیم
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
ایزابل آلنده نویسنده نامدار شیلیایی با انتقاد از ترامپ به بررسی وضعیت آمریکای لاتین در این مقطع زمانی پرداخت.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
سیل که همواره خرابی به باور می آورد، این بار با خود تاریخ هم آورده و کتیبه های زیر زمین مانده را از دل خاک بیرون کشیده است.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
مراسم جشن کتاب سال سینمای ایران جمعه ششم اسفندماه برگزار می شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
سرپرست گروه موسیقی نریمان از برگزاری مراسم یادبود به مناسبت تولد استاد نریمان، انتشار یک آلبوم جدید و برگزاری چند کنسرت سخن گفت.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۵    
رمان نویس مشهور بریتانیایی اعلام کرد رمان جدید او با عنوان هفت خواهر به بازار می آید. رمان هفت خواهر ادامه ای بر رمان Neverwhere نیل گیمن خواهد بود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
ستاد برگزاری دومین فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران اسامی گروه های برگزیده برای شرکت در این رویداد موسیقایی را اعلام کرد.