چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۰۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ و هنر 2 اسفند 1395 - farhangohonar.ir

فرهنگ و هنر 26 اسفند 1394 فرهنگ و هنر 31 فروردین 1395 فرهنگ و هنر 29 اردیبهشت 1395 فرهنگ و هنر 31 خرداد 1395 فرهنگ و هنر 31 تیر 1395 فرهنگ و هنر 31 مرداد 1395 فرهنگ و هنر 31 شهریور 1395 فرهنگ و هنر 28 مهر 1395 فرهنگ و هنر 29 آبان 1395 فرهنگ و هنر 11 دی 1395 فرهنگ و هنر 30 بهمن 1395 فرهنگ و هنر 1 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 2 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 3 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 4 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 5 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 6 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 7 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 8 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 9 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 10 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 11 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 12 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 13 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 14 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 15 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 16 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 17 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 18 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 19 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 20 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 21 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 22 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 23 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 24 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 25 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 26 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 27 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 28 اسفند 1395 فرهنگ و هنر 29 اسفند 1395 
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۵    
رئیس سازمان سینمایی معتقد است که امروز سینمای کشور بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به سالن هایی دارد که در آن مخاطبان از پیشرفته ترین تکنولوژی بهره ببرند ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۵    
تام فورد کارگردان و طراح مشهور لباس، در یک مهمانی عصرانه فراموش نشدنی که تام هنکس از جمله حاضران در آن بود ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور مسئولان سینمایی برای بررسی دوتابعیتی بودن داوران جشنواره فجر خبر داد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۰    
حسین پاکدل می گوید ما همیشه عادت کرده ایم با رنج ها، غصه ها، عزاداری هایمان پز بدهیم و یاد نگرفتیم با شادی هایمان این کار را انجام دهیم و دیگران را در شادی هایمان شریک کنیم.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۰    
سه شنبه هفته گذشته حمید رحیمی نادی یکی از تهیه کنندگان دورهمی اعلام کرد این برنامه با اندکی تغییرات در نوروز 96 به روی آنتن خواهد رفت ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
حمید فرخ نژادبه دنبال صحبت های مسعود فراستی در کمیسیون فرهنگی علیه گشت2 ، حمید فرخ نژاد نامه تند وتیزی را خطاب به فراستی منتشر کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
فیلم مستند دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری ساخته مشترک بهتاش صناعی ها و مریم مقدم از هفتم اسفند ماه در گروه هنر و تجربه اکران می شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: بیش از 28 مرکز و دانشگاه در حوزه فناوری به ما کمک می کنند و با اندیشمندان هم در ارتباط هستیم.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
شهلا حائری (مترجم و نویسنده) از اتمام نگارش داستانی بلند خبر داد.این نویسنده افزود: تا لحظه آخر هم خواننده پاسخ معمای داستان را متوجه نمی شود و خودم آن را یکی از منسجم ترین و محکم ترین کارهای داستانی ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری ایران معتقد است باید پیش فرض های غلط فرهنگی در قبال جامعه خود را تغییر دهیم.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۲:۲۰    
یزدی های شرکت کننده در این مراسم با شنیدن برگزیده شدن روستاهای استان خود در این جشنواره، به تشویق سیدمحمد خاتمی پرداختند و از وی یاد کردند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۲:۰۵    
شهرهای شهرکرد، زرند، کاشان و اِوز، به عنوان شهرهای خلاق در ترویج کتابخوانی معرفی شدند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۲:۰۵    
مراسم معرفی بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۱:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که اتحاد و همدلی جز با تکیه بر فرهنگ اتفاق نمی افتد.سید رضا صالحی امیری در مراسم اختتامیه سومین جشنواره پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب گفت ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
تولد با تأخیر با رفیقای جان
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
زندان یکشنبه از برنامه خندوانه پخش خواهد شد. در اینترنت نیز همزمان منتشر می شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
جامعه سینمایی ما با وقایع رخ داده با موضوع سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، دوباره به تنش و کشمکش و انفصال از یکدیگر کشیده شده است ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
منوچهرهادی از کارگردان هایی است که ساخت مجموعه عاشقانه را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است. عاشقانه مجموعه ای است که به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است و بسیاری از چهره های مطرح سینما از جمله ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۰    
کارن همایون فرکارن همایون فر در صفحه اینستاگرامش متنی درباره خوزستان منتشر کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۰    
انجمن نویسندگان آمریکابرندگان شصت و نهمین دوره جوایز سالانه انجمن نویسندگان آمریکا از 3 فیلم آتلانتا ، ورود و مهتاب تجلیل کردند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۰    
الهام علی البدلغفوری با اشاره به پخش سریال علی البدل از شب اول نوروز، گفت: علی البدل یک سر و گردن از سریال پایتخت بالاتر است.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
صد و نوزدهمین آیین دیدار گروه سینمایی هنر وتجربه با فیلم فلامینگو شماره 13 ساخته حمیدرضا علیقلیان در سینما فرهنگ برگزار شد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
تازه ترین نشست خبری محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی در حالی برگزار شد که او از آمادگی کامل گروه اجرایی خود برای برگزاری کنسرت های رایگان در شهرستان های کوچک خبر داد و در بخشی از صحبت هایش به ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۵    
غلامرضا عنایتی باحضور در برنامه خندوانه از تجربیات دوران بازی خود و حضور در کلاس های مربیگری گفت. ب برنامه خندوانه که میزبان غلامرضا عنایتی بازیکن فوتبال بود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۵    
هفت داور در بخش فیلم های داستانی، پویانمایی و مستند و سه داور در بخش فیلمنامه نویسی، آثار پذیرفته شده در ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را قضاوت خواهند کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
تلنگر عنوان تازه ترین اثر موسیقایی مهرداد شهسوارزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان است که به زودی در بازار موسیقی کشورمان منتشر می شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
اولین قسمت مجموعه مستند انتخاباتی ایران من امروز دوم اسفند از شبکه یک سیما پخش می شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
مصاحبه اختصاصی با سید حسن نصرالله امشب 2 اسفندماه از شبکه یک سیما پخش می شود.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
چند گروه طی روزهای مختلف کنسرت های خود را در تالار رودکی تهران اجرا می کنند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
عالیم قاسیم اف خواننده شهیر موسیقی کشور آذربایجان همراه با پرواز همای تازه ترین کنسرت خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
تصویربرداری سریال شهرزاد 2 به کارگردانی حسن فتحی مجددا شروع شده است.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
مدیر اطلاعات و برنامه ریزی رادیو ایران بیان کرد که در هوای اردیبهشت ، سه به یک ، صدای جمهور ، مستند نامزدها و ویژه روز انتخابات برنامه های انتخاباتی این شبکه هستند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۰    
آنجلینا جولی در مصاحبه ای که در کامبوج انجام داد از سختی های سالی که پشت سر گذاشت، حرف زد. بازیگر و کارگردان آمریکایی که برای پیش نمایش جدیدترین فیلمش در کامبوج حضور دارد از ساخت این فیلم سخن گفت و ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۰    
در مراسم انجمن نویسندگان آمریکا اولیور استون کارگردان سرشناس آمریکایی در سخنانی پر احساس رییس جمهوری آمریکا و تمامی این سیستم را به باد نقد گرفت ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۵    
محسن محسنی نسب با نگاهی به چهار سال مدیریت سازمان سینمایی در دولت یازدهم درباره آخرین وضعیت پروژه سینمایی شاخ کرگدن صحبت کرد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۵    
اسامی فیلم های کوتاه راه یافته به بخش مسابقه فیلم سومین جشنواره فیلم و تئاتر هیلاج معرفی شدند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۵    
جلسه شورای صنفی اکران 2 اسفند 95 برگزار شد و در این جلسه قرارداد اکران فیلم های جدید به ثبت رسید.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۵    
علی قربانی دبیر جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای ضمن بیان این مطلب که این رویداد فرهنگی مروج اخلاق است درباره هزینه برگزاری آن گفت ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
فیلم سینمایی دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی برای اکران عمومی 8 دقیقه کوتاه شد. دریاچه ماهی اولین ساخته بلند سینمایی مریم دوستی محسوب می شود که تهیه کنندگی آن را سعید سعدی بر عهده دارد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۰    
کارگردانان چهار فیلم رقیب فروشنده در جوایز اسکار خارجی به قانون مهاجرتی ترامپ و تحریم مراسم اسکار واکنش نشان دادند.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۵    
مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر با بزرگداشت زنده یاد عباس کیارستمی و رونمایی از پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر شامگاه یکشنبه اول اسفندماه با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه ...
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۵    
ایران بزرگمهری راد (بازیگر تئاتر و دوبلور و گوینده پیشکسوت) امروز (دوشنبه 2 اسفند) درگذشت.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
قسمت اول رالی ایرانی در سال 1392 در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و حالا پس از گذشت چهار سال قرار است سری دوم آن از 26 فروردین ماه 1396 کلید بخورد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
قرار بود هفته گذشته اعضای کمیسیون فرهنگی جلسه ای با دبیر جشنواره فجر و رئیس سازمان سینمایی برای ارزیابی این دوره از جشنواره داشته باشند که این جلسه به دلایلی عقب افتاد.
فرهنگ و هنر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
هشت ماه از مرگ نابهنگام عباس کیارستمی کارگردان برجسته سینمای ایران می گذرد و تکلیف وضعیت نهایی پرونده پزشکی او همچنان نامعلوم است.