دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 6 بهمن 1396 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1396 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 تیر 1396 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1396 خبرگزاری فارس 30 مهر 1396 خبرگزاری فارس 30 آبان 1396 خبرگزاری فارس 30 آذر 1396 خبرگزاری فارس 30 دی 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1396 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۰۹    
رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس از کسب مدال برنز کشوری مسابقات تیراندازی با کمان توسط صوفیا میرزائی نوجوان این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۴    
مذاکرات صلح سوری در شهر وین اخیرا درحالی پایان یافت که طرف های شرکت کننده در این دور از مذاکرات بر سَر مسئله برقراری آتش بس در غوطه شرقی دمشق با یکدیگر به توافق رسیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۲۲:۱۵    
فرستاده ویژه اتحادیه اروپا به عراق به همراه سفیر اسپانیا طی حضور در نجف اشرف به زیارت بارگاه مطهر علوی مشرف شدند و با مسئولین آستان دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۸    
دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: لغو روادید و یا صدور آن به صورت الکترونیکی، حذف مهر اربعین بر روی روادید دارای 3 ماه اعتبار و آغاز به کار به موقع دفاتر موقت صدور ویزا به برگزاری باشکوه تر اربعین کمک می ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۵    
لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه های کشور در شرایطی به پایان رسید که نماینده همدان در ایستگاه پایانی عملکرد خیره کننده ای به منصه ظهور گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۹    
شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با صدور اطلاعیه ای در خصوص حفاظت از کنتورها در روزهای آینده هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۷    
عضو شورای اسلامی شهر قم بر تلاش جدی شورای شهر و شهرداری برای توزیع عادلانه سرانه فضای سبز شهری در مناطق مختلف تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۵    
در سه بخش تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه ای و نمایشنامه نویسی، برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله معرفی شدند و از آثار برتر تقدیر به عمل آمد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود موجی ناپایدار به جو استان خبر داد و گفت: بارش طی امروز از شدت و گسترش بیشتری برخوردار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۰    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه روحانیون هدایتگران جامعه بسوی سعادت و تعالی هستند، مدیریت جهادی و انقلابی را سبب نابودی داعش دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: به دلیل اثرات مثبت فضای سبز در حاشیه معابر و رفیوژ خیابان ها در تلاشیم تا پایان سال 97 هیچ یک از معابر اصلی و نیمه اصلی شهر بدون درختکاری نباشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۳    
فرزند پل زیندل نویسنده برنده پولیتزر ادعا می کند که فیلمنامه شکل آب بر اساس داستان پدرش نوشته شده و آن را یک دزدی آشکار نامیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۷    
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به استعفای فروزنده سخنگوی این تشکل از جمعیت ایثارگران گفت: در اولین جلسه شورای مرکزی دبیرکل و سخنگوی جمعیت انتخاب خواهند شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۸    
رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ابرکوه از بازدید مسئولین کشوری، استانی و چهره های کشوری از غرفه ابرکوه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۴    
رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور در نامه ای خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی بر توجه به جایگاه اعضای هیات علمی، نخبگان و متخصصان در تصویب بودجه سال 97 تأکید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۳    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور درباره جزئیات ارائه تسهیلات اشتغال زایی روستایی گفت: متقاضی وام باید دست کم 20 درصد از سرمایه طرح اشتغال زایی خود را داشته باشد و در کنار آن از وی وثیقه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۱    
اساسنامه مجمع ملی سمن های جوانان کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۴۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دستور پیگیری مشکلات بوم گردی ها را صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۶    
رئیس حوزه های علمیه گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی توفیقات بسیار خوبی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه به دست آمده است ولی ضعف هایی هم موجود است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۱    
رئیس سازمان سرمایه گذاری کشور گفت: ثبات سیاسی و امنیت موجب ارتقای رتبه ریسک اعتباری ایران از نظر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تخصیص 2000 میلیارد تومان به بیمه سلامت، بخشی از مطالبات داروخانه ها و دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۰۰    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه روند دولت فرقی نکرده و مثل دولت یازدهم است گفت: وضعیت اقتصادی ما طوری است که از جیب می خوریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۵:۲۹    
چرا باید نسبت به مواضع مذبذب و مارپیچ و حمایت های همراه با تهدید اروپا خوش بین باشیم و نتیجه اعتماد به اروپا چیست؟
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۴:۴۲    
اروپا به خوبی می داند که در یک پارادوکس منافع اقتصادی با ایران و فشارهای آمریکا گرفتار است و با انتقال فشار به ایران، هزینه این فشار را بر عهده ایران می داند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۳:۴۶    
از آنجا که در کشور ما و در ساختمان خیابان سئول کسی دلسوز فوتبال ایران نیست، نمایندگان مجلس دست به کار شده اند تا بلکه فوتبال ایران بیش از این در منجلاب فساد و تخلف غرق نشود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۳:۳۴    
رئیس پلیس راه استان ایلام از توقیف یکدستگاه کامیون بنز به علت مخدوش بودن پلاک وسیله نقلیه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۲:۵۵    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعصبات مذهبی و برتر بینی های قومی دو عامل ضد توسعه استان محسوب می شوند که روحانیون نقش موثری در حذف این نوع فرهنگ ها دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۸    
رئیس هیأت وزنه برداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان و انتخابی تیم استان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:سال آینده روند تسهیلات دهی در حوزه مسکن تسریع خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۰    
دولت و مجلس با چه انگیزه و در پی کدام منظور و مقصود به کنوانسیون پالرمو که نه تنها با نص صریح قانون اساسی در تضاد آشکار است، بلکه امنیت و استقلال کشور را نیز به تاراج می گذارد، تن داده اند؟!
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۳    
مدیر سینما بهمن شاهین شهر گفت: هر بار که این سینما فیلم هایی با موضوعات اجتماعی اکران می کند، با استقبال پرشور شهروندان از همه گروه های سنی مواجه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۹    
مراسم اختتامیه شعر منطقه ای دابیت با معرفی نفرات و آثار برتر و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در ایذه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۳    
مدیر مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: ترافیک ایجاد شده در محور کندوان به دلیل ریزش کوه نیست و اخبار منتشر شده در فضای مجازی در این ارتباط تکذیب می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۸    
تیم های شهید کیان پارس آباد و الغدیر اردبیل به عنوان نمایندگان فوتسال استان در لیگ دسته سه کشور در مقابل حریفان خود با نتیجه مشابه 1-1 به تساوی دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۴    
5 کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه، اردن، عربستان اخیر سندی را منتشر کرده اند که خواستار تقسیم دولت سوریه به حکومت های منطقه ای و کاهش اختیارات ریاست جمهوری این کشور است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۰    
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در صورت عدم تحقق خواسته های وزارت بهداشت در بودجه 97 بعضی از مراکز تازه تاسیس از مدار ارائه خدمت خارج می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۲    
هر 2 تیم تبریزی در لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریفان خود به تساوی دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۲    
مراسم وداع با لاله گلگون کفن مدافع حرم حضرت زینب (س)، شهید اسحاق غلامی در مسجد جامع قبچاق ملارد برگزار شد. عکس: محسن اردستانیان 23:21 - 1396/11/06
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۹    
مسؤول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه محورهای کوهستانی استان لغزنده است، گفت: رانندگان هنگام تردد از این محورها زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۸    
سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: دو مسافر در دو حادثه رانندگی در محورهای هراز و چهاردانگه در دم فوت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۸    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به سم پاشی 254 شبکه فارسی زبان بیگانه علیه نظام اسلامی گفت: خدمات نظام باید تبیین شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۶    
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به بارش برف در مناطق مختلف استان گفت: پیش از آغاز کلاس های درس تعطیلی مدارس در نواحی مختلف زنجان اعلام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان گفت: مسجدسلیمان بر روی دو گسل قرار دارد و باید امکانات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی تامین شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۶    
فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر لزوم نیازسنجی صدا و سیما برای افزایش مخاطب تأکید کرد و گفت: برخی معاندان بر طبل ناکارآمدی نظام اسلامی می کوبند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۹    
نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج آزاد سراسری جام ساحل هرمزگان با شرکت دویست نفر از شطرنج بازان هرمزگان و سایر استان های همجوار برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۶    
رسانه های هلندی از وقوع یک تیراندازی در شهر آمستردام ، در این کشور خبر داده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۷    
مانور دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا جهت مواجه با بحران برف در میدان نماز این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۴    
دبیر اجرایی سمینار علمی تازه های نوروانکولوژی در مشهد از ارائه آخرین دستاوردهای تشخیصی و درمانی تومورهای مغز بالغین در این سمینار خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۲    
عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور از فعالیت 2 هزار و ششصد پرستار در بخش های دولتی و خصوصی در هرمزگان خبر داد و بر ضرورت اصلاح نظام پرداخت و تقویت جایگاه پرستاری در سطوح مختلف تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان گفت: مسجدسلیمان بر روی دو گسل قرار دارد و لازم است امکانات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در شهرستان موجود باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۰    
فرمانده پلیس راه اردبیل- خلخال گفت: تردد از محور خلخال به اسالم تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۰    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: سامانه اعتبارات مشاغل روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت راه اندازی شد که اعتبارات خوبی در قالب تسهیلات با نرخ سود 6 درصد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۰    
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل امروز جمعه در اظهاراتی تاکید کرده که حضور این سازمان در نشست آتی کنگره صلح سوریه در سوچی روسیه، به نتایج نشست وین بستگی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۸    
اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار امشب با تجلیل از خانواده های شهدا و فیلم سازان خوزستانی در سینما اکسین اهواز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۸    
استاد حوزه علمیه قم گفت: امام خمینی(ره) در برابر بدعت ها ایستادند، به عنوان مثال ایشان در برابر اقدام سلمان رشدی موضع محکمی گرفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۶    
تیم مقاومت شهیدان عباس نژاد اقلید در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتسال کشور به مصاف صدرا شیراز رفت و با نتیجه تساوی 2 بر 2 این بازی به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل، گمانه زنی های مطرح شده در فضای مجازی درباره روابط غیراخلاقی با رئیس جمهور این کشور را رد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۱۴    
مسوول امداد و نجات کوهستان هلال احمر و رئیس هیئت کوهنوردی گچساران گفت: جوان 32 ساله که برای کوهنوردی به کوه دو گوش منصور آباد در منطقه شلال دان باشت رفته بود بعد از پیگیری و جستجوی دو ساعته نجات یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل گفت: تمام راه های مواصلاتی اصلی استان برف روبی و نمک پاشی شده و تنها تردد در چند مسیر روستایی با مشکل مواجه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۳    
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری مشکلات اقتصادی، بیکاری، هدر رفت سرمایه های مردم، اشرافی گری، فسادهای اطرافیان برخی از مسؤولان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۰    
تیم بسکتبال شهرداری تبریز برابر پالایش نفت آبادان به برتری دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۶    
در پی بارش برف و برودت هوا، از سوی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برخی مدارس استان تعطیل اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۲    
رئیس صنف فروشندگان لوازم خانگی گفت: افزایش قیمت دلار تأثیر چندانی بر قیمت لوازم خانگی در بازارهای اصفهان نداشت و به دلیل کسادی بازار فروشی صورت نگرفت تا به دنبال آن تغییر قیمت دلار نمایان شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۶    
موسوی نخست وزیر: این منطق همیشگی ریگان است که تلاش های آزادیخواهانه را فعالیت های تروریستی می نامد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۰    
سرپرست اداره جهاد کشاورزی اندیکا گفت: طرح های اشتغال زایی بخش کشاورزی شهرستان اندیکا برای شروع کار خود منتظر دریافت تسهیلات هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۰    
با حضور مسوولان نمایشگاه صنایع دستی، هدایا و سوغات در گچساران به مدت یک هفته افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۵    
فرمانده انتظامی پل دختر از کشف احشام سرقتی در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از اقدام ستاد نماز جمعه گرگان در پی برچیده شدن نرده ای جداکننده جماعت نمازگزار از مسوولان ابراز خرسندی و تشکر کرد و پیرامون این اتفاق مهم و مبارک چند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۸    
گروه مسلح موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه تحت حمایت آمریکا به ترکیه هشدار داد که اگر حملات خود در شمال سوریه را گسترده کند، به آن پاسخ مناسب خواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۴    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سفلی روسیه، اقدام آمریکا در اعمال تحریم های تازه علیه اشخاص حقیقی و حقوقی روس را اقدامی مخرب خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۲۱    
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: عملکرد مثبت کارکنان انتظامی درخدمت مضاعف به مردم است که باتلاش جمعی کارکنان صورت می پذیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۴    
نخستین میدان مدافعان حرم در کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر در دیزج از توابع شهرستان شاهرود افتتاح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۴    
مقام مسئول بلند پایه اروپایی در گفت وگو با شبکه راشاتودی روسیه گفت در صورت شکست آنچه طرح صلح آمریکا خواند می شود، پاریس طرح جدیدی را برای سازش بین اعراب و اسرئیل ارائه خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۸    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: تمامی راه های مواصلاتی اصلی استان برف روبی و نمک پاشی شده و تنها تردد در چند مسیر روستایی مشکل مواجه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۶    
در ادامه هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتسال کشور سهم نمایندگان خراسان رضوی یک پیروزی و یک شکست بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۶    
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس با اظهار نارضایتی از نحوه اداره مساجد این استان و خطاب به متولیان مساجد گفت: اگر نمی توانید مساجد را اداره کنید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۹    
تیم فوتسال سلماس مقابل تیم گمرک چایپاره به برتری پرگل رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۵    
تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در هفته چهاردهم لیگ برتر صاحب تساوی ارشمند مقابل تیم پارس جنوبی شد .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۳    
رئیس اورژانس 115 گناباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در بلوار دکتر مهدیزاده گناباد منجر به فوت راننده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۳    
سازمان برنامه و بودجه در واکنش به گزارش تفریغ بودجه 1395 در اطلاعیه ای تاکید کرد که گزارش مذکور به دلیل یکجانبه بودن، موجب تشویش اذهان عمومی و سوء استفاده رسانه های خارجی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۶    
سرمربی موقت تیم فوتبال سپاهان گفت: تا زمانی که من باشم تلاش می کنم ایراد کار و جزئیات در بخش فنی را حل کنم؛ از فردا هم هر شخص عزیزی آمد هر اطلاعاتی دارم در اختیارش قرار می دهم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ورامین از اجرای بیش از 160 برنامه توسط بسیج و سپاه ورامین در دهه مبارک فجر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۴    
هواداران سپاهان بعد از شکست این تیم علیه بازیکنان شعار دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۴    
مدافع ملی پوش سپاهان با دریافت کارت زرد در بازی مقابل فولاد، بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۴    
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از آتش نشان مصدوم در حادثه فرو ریختن ساختمان در این شهر عیادت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
بازیکن سابق سپاهان به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۰    
شهردار منطقه 20 تهران گفت: مطالعات علمی در کاهش آلودگی هوا ری بسیار مؤثر بوده؛ چون منشأ اصلی این معضل تعیین شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۹    
تیم فوتسال موعود پیرادل نماینده خراسان رضوی در مرحله نهایی رقابت های لیگ امیدهای فوتسال کشور به مقام قهرمانی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۵    
شهردار منطقه یک تهران گفت: برای توسعه فضاهای عمومی و ارتقای سرانه های خدماتی، آماده جلب مشارکت های شهروندان در اجرای پروژه های شهری هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان گفت: در 10 دقیقه دوم نیمه دوم دچار فراموشی شدیم، در کل اگر می خواهیم حساب کنیم بازی در اختیار ما بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۳    
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: شهرری در تهران گردی شورایی ها در اولویت قرار دارد و بازدیدهای منطقه ای در روند نابودی منشأ آلودگی هوا بسیار تأثیرگذار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۹    
3 بازیکن تیم مس سونگون به تیم ملی کشور دعوت شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۹    
قائم مقام دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از ساماندهی و حمایت 236 مسجد در بحث جلسات تفسیر قرآن خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۶    
رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: نخستین المپیاد ورزش همگانی با معرفی تیم ها و نفرات برتر در سبزوار به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۴    
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش از وجود کارگاه های غیرمجاز در شهرری خبر داد و گفت: جلوی رشد معضل آلودگی هوا در ری گرفته شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۶    
کاراته کای گیلانی تیم ملی بانوان در نخستین گام با شکست در برابر رقیب شیلیایی از دور بازی های کاراته وان پاریس کنار رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۳    
سرپرست فرمانداری رشت با حضور در هفتمین روز برگزاری سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت از محمد شائقی پیشکسوت عرصه موسیقی تجلیل کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۲    
استاندار اردبیل گفت: منطقه آزاد تجاری-صنعتی استان اردبیل در صورت تصویب دربرگیرنده هرسه شهرستان مغان خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۰    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: برخی مدارس استان به علت بارش برف و برودت هوا فردا تعطیل است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۸    
هفته اول لیگ نوجوانان_نونهالان بسکتبال لرستان به میزبانی شهرستان دلفان برگزار شد.