دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۶May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 20 بهمن 1396 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1396 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 تیر 1396 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1396 خبرگزاری فارس 30 مهر 1396 خبرگزاری فارس 30 آبان 1396 خبرگزاری فارس 30 آذر 1396 خبرگزاری فارس 30 دی 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 1 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 2 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 3 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 4 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 5 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 6 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 7 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 8 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 9 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 10 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 11 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 12 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 13 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 14 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 15 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 16 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 17 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 18 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 19 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 20 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 21 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 22 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 23 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 24 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 25 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 26 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 27 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 28 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 29 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1396 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۰:۳۲    
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، همزمان با سراسر کشور، در بیش از 80 نقطه از استان یزد برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۵    
پیکر مرحوم استاد منصور غلامی جانباز و پیشکسوت ورزش کوهنوردی استان ساعتی پیش به خاک سپرده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۴    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان راهپیمایی مردم اهواز در روز 22 بهمن ماه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۸    
زمان و محل آغاز راهپیمایی پرشکوه یوم الله 22 بهمن در نقاط مختلف استان اردبیل اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس جریان حکمت ملی عراق در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فراگیر بود و توانسته است که در جنبه های معنوی فرهنگ سازی کند و در عین حال در ابعاد مادی پیشرفت های ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۲    
نماینده اتحادیه جهانی کشتی گفت: نتایج این رقابت ها در رنکینگ جهانی بی تاثیر نخواهد بود و در سطو,ح بعدی قطعاً تاثیرگذاری خیلی مثبتی روی تیم ها و کشتی گیران شرکت کننده خواهد داشت .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۱    
در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک و ایمنی عبور و مرور و مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست جاده ای، بخشی از محور پرتردد شیراز -مرودشت با حضور فرماندار شیراز پاکسازی شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۱    
ویژه برنامه ملکوت تکلم به منظور گرامیداشت شاعر فقید احمد عزیزی در خانه شعر برگزار شد و در آن محمود صلاحی از افتتاح خانه ادبیات داستانی در محل خانه سیمین دانشور و جلال آل احمد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح 19پروژه دریایی و بندری و اشتغال زایی به صورت مستقیم برای 700 نفر خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۲    
آموزشگاه قالیبافی شهرستان بهار با هزینه 200 میلیون ریال افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۰:۳۲    
برای خرید بلیط اتوبوس کافیست به سایت ایران امیر بروید پس از انتخاب مسیر و تاریخ مورد نظر، جستجو نمایید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۹    
استاندار و نماینده ولی فقیه در استان همدان در پیام مشترکی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۴    
رفیقدوست مهمان این هفته برنامه دست خط از ماجرای رانندگی خودروی امام از فرودگاه تا بهشت زهرا می گوید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۳۳    
در نهمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر 5 فیلم برتر آرای تماشاگران اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۳    
تیم دامپزشکی کهگیلویه به روستای دوره افتاده و محروم پای پره دیشموک اعزام و به 2 هزار راس دام این منطقه را ویزیت و داروی رایگان خدمات دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۶:۳۲    
با گذشتن بیش از سه دهه از پایان عمر رژیم منحوس پهلوی، آرایش چهره خبیث این رژیم در دستور کار رسانه های غربی گرفته است؛ تا شاید بتوانند از این گذر، جایگاه نظام اسلامی را در اذهان نسل جدید این کشور ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۶:۰۶    
استاندار هرمزگان گفت: نظر وزیر کشور تعیین ظرفیت ها و نقش های هر جزیره متناسب با پتانسیل های آن است که بر این اساس طرح توسعه جزایر هرمزگان تدوین و مصوب می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۵:۰۶    
یقیناً امسال نیز مردم ایران به دلیل یاوه گویی و اقدامات خصمانه آمریکا و برخی عمال منطقه ای آنها پرشورتر از سال های گذشته در مراسم جشن پیروزی انقلاب حضور می یابند و این را در عمل انقلابی خود یکشنبه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۴:۳۲    
انتخاب محمد بن سلمان به ولیعهدی ، مخالفت هایی را در پی داشت. شناخت رفتار بن سلمان بامخالفانش بخش مهمی از شناخت سیاست داخلی عربستان است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۴:۲۷    
عاقبت شاه مخلوع و صدام ملعون و فراعنه مفلوک مصر و تونس و یمن و لیبی و... همه عبرتی است دیدنی از آن چیزی که حکیم الهی در خشت خام می دید و کدخداثنایان در آینه نمی دیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۴:۲۰    
نشست خبری فیلم های سینمایی مصادره به کارگردانی مهران احمدی و سوءتفاهم به کارگردانی احمدرضا معتمدی در هشتمین روز سی وششمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۴:۰۶    
وزیر کشور با بیان اینکه تمامی جزایر باید با توجه به ویژگی و ظرفیت های خود طرح توسعه داشته باشند از آمادگی پرداخت تسهیلات مشاغل خرد در جزایر منوط به داشتن طرح های مشخص خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۳:۴۲    
انقلابی بودن را باید از نسل جوان که نه آلوده به فساد است و نه پست و مقام خود را در خطر انقلابی عمل کردن می بیند، انتظار کشید و با میدان دادن به آنان در عرصه افشاگری و مدیریت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۳:۴۱    
فرمانده انتظامی دلگان گفت: سارقانی که اقدام به سرقت احشام و سیم کابل می کردند در عملیات غافلگیرانه و ضربتی ماموران انتظامی شهرستان دلگان دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۳:۴۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بیش از 10 طرح برق رسانی با اعتبار34 میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در خوی به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۲:۵۵    
نائب رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: خشک سالی اثرات نامطلوبی زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی داشته که یک زنگ خطر برای کشور و استان محسوب می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۲:۰۹    
امام جمعه اهل سنت تایباد با صدور بیانیه ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه در این شهر دعوت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۰:۴۹    
خورشید طلیعه سی ونهمین فجر پیروزی در آسمان ایران اسلامی در حالی نورافشانی می کند که سی ونه سال از رشادت های مردمی که در نفی استبداد طاغوت و استقرار نظام اسلامی از بذل جان خویش نیز دریغ نورزیدند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۸    
مربی تیم پرسپولیس تهران در بازی بسکتبال شهرداری تبریز با مهرام تهران حضور یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۵۸    
شاخص آلودگی هوا در اهواز در ساعت 23 جمعه شب به عدد 162 رسید و در وضعیت ناسالم قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۵۷    
نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور از عدم حضور مسؤولان ورزش هرمزگان در رنکینگ مسابقات تیراندازی باکمان گلایه کرد و گفت:این عدم حضور بی احترامی به مسؤولان فدراسیون و ورزشکاران است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۵۷    
هشتمین نمایشگاه یاس کبود با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در محل کانون علامه طباطبایی پارس آباد افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۸    
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه ای از آحاد مردم انقلابی مشهد برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۳    
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت از پیش بینی 15 مکان امن در شهرستان پاکدشت برای اسکان شهروندان در زمان بحران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۳۱    
نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت پایدار از اهداف جدی نظام و از مطالبات خاص مقام معظم رهبری است و این هدف با به دست آوردن قدرت ملی ناشی از قدرت نظامی و علمی و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۲۵    
شهردار شریف آباد به دنبال زلزله امشب گفت: شهرداری شریف آباد آماده خدمات رسانی در بحران احتمالی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۸    
رئیس هیات تیراندازی با کمان هرمزگان از برگزاری بسیار خوب وسطح بالای مسابقات تیروکمان در بندرعباس خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۸    
سفیر ایران در آستانه با اشاره به سفر روحانی به قزاقستان و امضای توافقات متعدد اقتصادی و فرهنگی، ابراز امیدواری کرد که روند روابط خوب بین دو کشور ادامه یابد و شرایط برای بهره برداری و اجرای توافقات ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۲    
دو تیم ارزیاب هلال احمر به دنبال زلزله امشب به مناطق مختلف زلزله زده اعزام شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۹    
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به مردم قول می دهم که عوارض پرداختی آنها به شهرداری در جای خود هزینه خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۸    
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کسی که آماده شهادت می شود با نفس خود مبارزه کرده و به عالی ترین رتبه ها دست پیدا می کند و روحیه شهادت طلبی فتح و پیروزی را به ارمغان می آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۷    
برادر شهید مدافع حرم گفت: از همه مردم عزیز خوزستان دعوت می کنیم تا در این راهپیمایی بزرگ و دشمن شکن حضور بهم رسانند و سیلی محکمی به صورت دشمنان بزنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۰    
جشن ادیان الهی با حضور اقلیت های دینی در مندی اهواز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۵۴    
رئیس ستاد مدیریت بحران شهر فرون آباد گفت: نیروهای شهرداری فرون آباد با تمام تجهیزات و نیروهای خدمات رسان به صورت آماده باش در محل ساختمان آتش نشانی مستقر هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۵۴    
مسؤول فوریت های پزشکی جاسک گفت: بر اثر واژگونی یک خودرو متعلق به دریابانی در بخش لیردف جاسک منجر به فوت 1نفر و زخمی شدن1 نفر دیگرشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۵۱    
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم شناخت و شکرگزاری در قبال نعمت انقلاب و نظام تاکید کرد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۵۱    
شهردار زنجان گفت: اگر توقع شهروندان این است که در حوزه های مختلف خدمات شهری و ایمنی و ترافیک ارائه خدمات مطلوب وجود داشته باشد، باید عوارض خود را به موقع پرداخت کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۷    
در دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در مشهد، خبر نگار فارس به عنوان خبرنگار برتر هنر استان تقدیر و به جشنواره تهران معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۷    
یک دوره مسابقه اتومبیلرانی لاهیجان برگزار شد. عکس: علی شفیعی کلی 22:45 - 1396/11/20
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۹    
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: عزت و اقتدار ایران مرهون جان فشانی و ایثار شهداست و باید قدر انقلاب اسلامی را دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۲    
امام جمعه شهر قدس با بیان اینکه امروز حفظ انقلاب و با رهبر بودن جهاد در راه خداست، گفت: برابر دشمنان اسلام می ایستیم و ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۱    
فرماندار شمیرانات گفت: سرای روستاهای این شهرستان در همه مناطق شمیرانات برپا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۹    
هفتمین روز از در گذشت مینا کمالی خبرنگار مطالبه گر و حق طلب شیرازی گذشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۸    
در هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، افتتاح نمادین یک واحد مسکونی از 501 واحد احداثی شهری از محل اعتبارات بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث قهری در شهر اسفرورین افتتاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۸    
رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان آبیک از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز جمعه 27 بهمن در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۶    
دبیر نخستین کنگره بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره برگزاری نخستین کنگره آیت الله هاشمی رفسنجانی در زنجان گفت: آیت الله غرویان و یاسر هاشمی سخنران ویژه مراسم خواهند بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۷    
یکی از فرماندهان محور مقاومت گفت: اگر داعش با آن توان شکست خورد، به خاطر روحیه پرشور مجاهدان فی سبیل الله در محور مقاومت بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۵    
سمینار راهکارهای مشتری نوازی و وفادارسازی مشتری با نگرش بازار ایران امروز در ارومیه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زلزله 3.6 امشب در پاکدشت در گرمسار احساس نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۳    
از رقابت های لیگ دسته دو فوتسال کشور در حالی که تیم شهید کیان پارس آباد از حریف تهرانی خود با 3 گل پیش افتاده بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۹    
مرحله هفتم رقابت های رنکینگ تیراندازی با کمان کشور گرامیداشت دهه مبارکه فجر در پایگاه نهم شکاری بندرعباس (شهید سرلشگر خلبان عبدالکریمی) برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۵    
زلزله 3.6 ریشتری امشب در شریف آباد خسارتی نداشت و مردم نگران نباشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۵۴    
مسابقات شطرنج گرامیداشت دهه فجر ویژه بانوان در تکاب به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۷    
ویژه برنامه پرواز نمایشی چتربازان و خلبانان نیروی هوا فضای سپاه با هدف نمایش قدرت هوایی سپاه جمهوری اسلامی ایران به مناسب ایام الله دهه فجر در روزهای نوزدهم و بیستم بهمن در مرکز آموزش عالی پروازی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۵    
تیم فوتسال قایقران تکاب با تساوی بدون گل مقابل تیم سپید رود آستانه متوقف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۳    
مسابقه دو صحرانوردی در دو رده سنی بالا و پایین 40 سال در ارومیه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۲    
به مناسبت دهه فجر آیین غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهرکرد و تجدید بیعت با آرمان های شهدا توسط جمعی از کارکنان بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۱    
طبق گزارش رسانه های آمریکایی، بر اثر تبادل تیراندازی بین نیروهای پلیس شهر آتلانتا و یک فرد مسلح، سه نیروی دولت زخمی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۰    
تیم موکریان بوکان در پایان هفته یازدهم همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتسال آذربایجان غربی باقی ماند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۰    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی رامهرمز گفت: براثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در کیلومتر 3 محور رامهرمز به هفتکل یک نفر جان باخت و یک نفر بشدت مصدوم شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۸    
بردار شهید خلبان غفور جدی گفت: برادرم علاقه زیادی به انقلاب اسلامی و خاک ایران داشت و قبل از شهادت وصیت کرد که دوست دارد کفنش پرچم ایران باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۷    
فرزند شهید مدافع حرم گفت: حضور مردم شهیدپرور خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن؛ بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۵    
مسابقات شنای قهرمانی آذربایجان غربی با معرفی نفرات برتر در مهاباد به کار خود پایان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۳    
درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای بندرلنگه همزمان با 228پروژه بهداشتی درمانی هرمزگان ازطریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت به مناسبت دهه فجر بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۱    
مسابقات جام فجر والیبال دسته جات آزاد قهرمانی باشگاه های قم با حضور 6 تیم در دو گروه مقدماتی از روز شنبه 21 بهمن ماه آغاز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۵    
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی برای حضور بانوان در عرصه ورزش بین المللی نگاه خاصی بود اما به برکت انقلاب اسلامی بانوان ما در عرصه ورزشی حجاب و عفاف را به تمام جهان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۳    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس گفت: در راستای افزایش فرهنگ ترافیک، ایمنی عبور و مرور و احترام به حقوق شهروندان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۱۲    
پژمان جمشیدی در نشست خبری فیلم سوءتفاهم گفت: من فکر می کردم فقط در فیلم های کمدی به آدم خوش می گذرد، اما متوجه شدم در یک فیلم فلسفی هم می شود خوش گذراند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۶    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندی های ایران اسلامی موجب خشم و عصبانیت دشمنان ما به ویژه آمریکا شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۶    
تیم شهرداری تبریز در سومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال کشور مغلوب میزبان خود شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۷    
مدیر مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به صورت نیمه سنگین است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۷    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: نصرتی 40-50 سال عمر دارد اما برایم عجیب است مگر می شود با کیفیت او در جام جهانی به صورت فیکس بازی کرده باشد؟
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۵    
مسابقات هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه های هرمزگان با صعود نماینده شهرستان میناب، فانوس بندرتیاب به کار خود پایان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه 5 ساله ورزش کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۵۳    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه امور تربیتی در آموزش و پرورش عملاً تعطیل شده است، گفت: انکار گرایش دختران به اعتیاد و سیگار به معنای پاک کردن صورت مسئله است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۳    
بازیکن تیم نفت تهران گفت: سپاهان و نفت جایگاه شان اینجای جدول نیست و قول می دهم هیچ کدام از این دو تیم سقوط نکنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
معاون وزیر ورزش از حمایت ویژه از 17 ملی پوش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۷    
بازیکن تیم نفت تهران به درگیری هایش در پایان بازی با سپاهان واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۷    
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: با توجه به اسناد و مدارکی که در اختیار دارم، صد در صد معتقدم نتایج خارج از زمین تعیین شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۶    
نماینده شبستر که قصد ورود به سالن شهیدپورشریفی داشت با ممانعت مامورین نیروی انتظامی همراه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۱    
دانش آموزان بستکی به همراه اولیاء با انجام فعالیت های فرهنگی و هنری خود سی و نهمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۹    
دومین عملیات موفقیت آمیز آتش نشانان با نجات زن میانسال از میان دود و آتش یک ساختمان پنج طبقه در کوی استانداری تبریز رقم خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۹    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: از اول فصل شرمنده هواداران مان شدیم و امیدوارم سال بعد از شرمندگی آن ها دربیاییم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۲    
به مناسبت دهه فجر و با حضور گسترده مردم، پیاده روی خانوادگی در شهر بردخون شهرستان دیر برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۸    
به مناسبت ایام الله دهه فجر جشن بزرگ انقلاب اسلامی در اهواز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۵    
سرمربی استقلال خوزستان گفت:من دیگر به شرایط روحی تیم و شرایط پرداخت ها کاری ندارم ولی باید بگویم اگر باشم تمام تلاشم را می کنم تیم در لیگ بماند
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۴    
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: حال فرد مورد حمله قرار گرفته توسط پلنگ در طارم مساعد است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایذه گفت: در دو حادثه رانندگی که امروز در دو محور شهرستان به وقوع پیوست 8 نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۲۰:۱۱    
معلولین والیبالیست تیم هیأت جانبازان و معلولین قم در چهارمین مسابقه از دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور برابر تیم صدرنشین شکست خوردند.