چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۰May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 4 اسفند 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 1 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 2 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 3 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 4 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 5 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 6 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 7 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 8 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 9 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 10 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 11 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 12 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 13 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 14 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 15 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 16 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 17 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 18 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 19 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 20 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 21 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 22 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 23 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 24 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 25 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 26 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 27 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 28 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۳    
این قسمت از برنامه بلانکو در هیسپان تی وی با یکی از جدیدترین فیلم های مرتبط با مسائل روز و بیماری کرونا همراه شده و به معرفی و بررسی فیلم کوتاه هرمان به کارگردانی جورجی گارسیا می پردازد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۱    
با توجه به شیوع ویروس کرونا که از اوایل اسفندماه 98 فراگیر شده و جان بسیاری از عزیزان را گرفته است، بسیاری از هموطنان درگیر مراسمات ترحیم و عزاداری شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: طرح توسعه پایدار منظور در 17 بخش زنجان تصویب شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توئیتی به زبان چینی نوشت: همکاری برای مهار کرونا، بار دیگر اهمیت روابط راهبردی ایران و چین را تایید کرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۲    
به دنبال برخی نامگذاری های حاشیه ساز در اماکن شهری اصفهان، استاندار اصفهان نسبت به این اقدام واکنش نشان داد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۳    
نمایندگان مجلس، شرایط واگذاری سهام در قالب صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) را مشخص کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۸    
شیوع ویروس کرونای انگلیسی در خوزستان رو به افزایش است و وضعیت 11 شهر این استان را قرمز کرد. بازار شهر اهواز به علت مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان برای چندمین بار در سال جاری تعطیل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۱:۲۲    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شناسایی و جمع آوری 40 معتاد متجاهر با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی خبرداد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۸:۲۵    
مانور خودرویی به مناسبت گرامیداشت شهید مدافع امنیت شهید مصطفی نوروزی در منطقه دودانگه ساری برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۶    
تعداد 1 میلیارد و چهارصد میلیون سهم معادل 7 درصد از سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد اپال امروز در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام محمدباقر قالیباف پایان یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۶    
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۸    
در پایان نخستین دوره لیگ جودو نیروهای مسلح (یادبود شهید فخری زاده) در رده کارکنان وظیفه، تیم رعد پدافند ارتش به مقام قهرمانی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۱    
ابوالفضل عمویی، سخنگوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، به تشریح اقدامات مجلس شورای اسلامی جهت تصویب مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۴    
فرماندار نهاوند گفت: شهر نهاوند از طریق خط آنتنی به شبکه سراسری راه آهن غرب کشور متصل می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با تأکید بر ایجاد ثبات بازار مرغ گفت: مادامی که بازار مرغ در استان به ثبات نرسد اجازه خروج مرغ از استان داده نخواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۰    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تشکیل کنسرسیومی متشکل از بانک ها و هلدینگ های فعال کشور با هدف اجرای طرح جامع توسعه جزیره هندورابی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۷:۰۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی گفت: زنگنه باید بجای حمله به پالایشگاه ستاره خلیج فارس درباره پروژه های سیراف، قرارداد کرسنت، قطع ارتباط با ترکمنستان، قرارداد با توتال ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۸    
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان دماوند با بیان اینکه امسال با 15 مورد شکار غیرمجاز پرندگان، آبزیان و پستانداران در شهرستان برخورد قانونی انجام شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: مبلغ 35 هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه سال 1398، کل اعتبارات منابع عمومی سلامت در لایحه بودجه 98 بوده و مختص طرح تحول سلامت نبوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۹    
وزیر کشور در ابلاغیه ای به استاندار فارس با تبدیل روستای پاسخن مرکز بخش فسارود شهرستان داراب به شهر موافقت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمهور سوریه امروز به مناسبت درگذشت انیس نقاش مبارز سرشناس لبنانی و از چهره های معروف مقاومت، پیام تسلیتی به خانواده این اندیشمند و مبارز لبنانی ارسال کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
گزارش بانک مرکزی از آمار چک های مبادله ای در دی ماه 99 نشان می دهد نسبت تعداد چک های برگشتی به مبادله ای در این ماه نسبت به آذرماه کاهش 14 ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۹    
همراه اول با محوریت 5G در نمایشگاه ایران تلکام حضور می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
ایرانسل گواهینامه بین المللی ساخت مراکز داده را براساس استانداردهای انجمن صنعت ارتباطات از راه دور (TIA) دریافت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۳    
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: با توجه به اینکه پیش از این نیز به مسؤولان در خصوص رعایت احترام به شعائر دینی و مقام شامخ شهدا و شخصیت های مذهبی در نام گذاری ها تذکر داده شده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه گیلان در رشته ورزشی شطرنج یکی از استان های قدرتمند و پیشرو در کشور است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
در مصوبات 24 گانه ستاد استانی مدیریت کرونا در خصوص فعالیت آرامستان ها از تمام ادارات متولی خواسته شده، از برگزاری مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال جلوگیری به عمل آید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۸    
در مراسمی با حضور فرمانده سپاه لرستان، کلنگ مدرسه 2 کلاسه روستای برآفتاب غزال پل دختر با مشارکت بسیج اساتید لرستان و نوسازی مدارس استان به زمین زده شد..
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
قطار ارائه سرویس های فناوری 5G همراه اول روی شبکه واقعی، هم زمان با میلاد امام نهم و از جوار حرم مطهر رضوی به حرکت درآمد و بزودی وارد سایر شهرهای کشور خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی به 2.1 اسب بخار در هکتار با تحویل 4000 دستگاه تراکتور به کشاورزان در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
سازمان اوقاف و امور خیریه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون خدمات مختلفی از جمله تولید و توزیع ماسک، اقلام بهداشتی و سبد غذایی را در دستور کار قرار داده که در این راستا تا کنون بیش از 3800000 بسته بهداشتی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش از صدور سند مالکیت اردوگاه شهید باهنر به نام این وزارتخانه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۰    
شب شعر علی ولی الله از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از شکسته شدن رکورد انجام تست کرونا در قم خبر داد و گفت: متاسفانه میزان مثبت بودن تست های پی سی آر 2 درصد افزایش یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۰    
جو بایدن نیز اگرچه در دوران تبلیغات انتخاباتی در حمایت از این توافق بسیار جدی نشان می داد، اما اکنون به نظر می رسد نسبت به موضع های ترامپ در مورد برجام، همدردی پیدا کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۱    
استاندار آذربایجان غربی گفت: فرصت سوزی برای توسعه و فراری دادن سرمایه ها از طریق بروکراسی اداری ظلم بزرگ و نابخشودنی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۶    
مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در ایران در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور از تقاضای شرکت های سوئیسی برای حضور و سرمایه گذاری در ایران سخن گفت و خواستار رفع موانع گمرکی و امثال آنها شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴    
استاندار تهران از افزایش مبتلایان زیر 20 سال در استان تهران خبر داد و گفت:برگزاری هرگونه مراسم بهارانه، تجمعات و نمایشگاه های نوروزی ممنوع است و باید از هرگونه تجمعات پرهیز شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی به بیش از 338 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان وام قرض الحسنه 5 میلیون تومانی پرداخت کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۰    
از قضا در جبهه ای که عباس عبدی برای آن قلم می زند، چرخش های 180 درجه ای سیاسی و انتخاباتی خیلی معمول است و اتفاق عجیبی هم از سوی عبدی و همفکرانش به نظر نمی رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۸    
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از ضروریات جامعه امروز ما مقابله با تخلفات مدیرانی است که خواسته یا ناخواسته با انجام اقدامات نامناسب موجب هدر رفت بیت المال و نارضایتی عمومی می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: در 10 ماهه سالجاری هفتاد و نه هزار و 491 نفر به دلیل آسیب های ناشی ازنزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۴    
معاون کل وزیر بهداشت گفت:افراد معروف در شبکه های اجتماعی مانند مسؤولان، هنرمندان و ورزشکاران با اهدای خون و به اشتراک گذاشتن تصویر آن در فضای مجازی، مردم را به اهدای خون دعوت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۹    
شهردار بیرجند گفت: پلمب مجتمع تجاری هلال بیرجند با تعهد هیأت مدیره این مجتمع مبنی بر تامین پارکینگ رفع شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۲    
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از جایگزینی درختان اکالیپتوس خطرآفرین سطح شهر با درختان نارون و توت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۷    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: انتقال مفاهیم در کلاس های حضوری به علت برقراری ارتباط سمعی، بصری و عاطفی دانش آموز با معلم، بهتر از فضای مجازی صورت می گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۲۲    
استفاده از فناوری های مرتبط با لیزر در پزشکی کاربردهای گسترده ای پیدا کرده و به کمک پزشکان در درمان بیماری ها آمده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۶:۱۵    
جوی نسبتاً پایدار تا عصر امروز در غالب مناطق استان اردبیل حاکم خواهد شد و در طی این مدت آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در نواحی مرکزی و جنوبی با وزش باد جنوبی (گاهی تند) پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۲:۵۲    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه آمارهای پیشرفت کشور در علوم مختلف، طی سال های اخیر موجب مباهات است، گفت: مرجعیت علمی را باید در حوزه پژوهش جست وجو کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۳۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از انجام مقدمات لازم برای اجرای خط انتقال آب به مغانسر و غرب پارس آباد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۵    
امروز که در ادامه اجرای طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به توقف اجرای پروتکل الحاقی رسیده ایم، آمریکا و اروپا بر سر یک دوراهی قرار گرفته اند که هر کدام را انتخاب کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۳    
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از اهدا درخت و نهال همزمان با روز درختکاری به شهروندان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۱    
کتاب ریاض الملوک فی ریاضات السلوک با تصحیح و تحقیق بهروز ایمانی، نویسنده اهری، برگزیده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۶    
منبعی میدانی به یک خبرگزاری روسی گزارش داد که ارتش و کمیته های مردمی یمن مرکز استان مأرب را تحت محاصره خود درآورده اند و تسلط کامل بر این شهر دیر یا زود صورت خواهد گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود از آنچه به گفته او اقدام ایران در فاصله گرفتن بیشتر از پایبندی به تعهدات هسته ای خوانده شد، ابراز نگرانی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۴    
دولت سوریه روز دوشنبه یک گذرگاه انسانی را در سراقب استان ادلب گشوده است، اما گروه های تروریستی مانع رسیدن شهروندان به گذرگاه برای ترک آنجا می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۴    
حزب الله و جبهه العمل الاسلامی لبنان، انصار الله یمن و جنبش های فلسطینی با صدور بیانیه های جداگانه درگذشت انیس النقاش مبارز کهنه کار لبنانی جبهه مقاومت را تسلیت گفته و بر ادامه راه او تا آزادسازی قدس ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۴    
منابع صهیونیستی مدعی شدند که برخی مقامات اروپایی رئیس تشکیلات خودگردان را به کاهش کمک های مالی تهدید کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۸    
حاج علی خورشیدی، پیرغلام اهل قم و دعاخوان مسجد مقدس جمکران که بیش از 30 سال دعاهای توسل این مسجد مقدس را برای نسل های گوناگون می خواند، شامگاه دوشنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۰    
فرماندار مشهد خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و تشدید نظارت ها در پایانه های مسافربری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۸    
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه جزو تنها پلنت هایی است که واحد گندله سازی 5.5 میلیون تنی آن تا 7میلیون تن را تولید می کند و بزرگترین تولید کننده فولاد اسفنجی است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۴    
تیم مس سونگون ورزقان برابر تیم حفاری خوزستان به برتری پرگل دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۹    
وزیر خارجه آلمان گفت که تمایلی از طرف آمریکا وجود دارد تا گفت وگوهای غیررسمی با اعضای برجام داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۹    
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه آبرسانی بن- بروجن طرحی نیست که با حکم یک قاضی در استان دیگر متوقف شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جذب بازیکنی مثل مغانلو فشار مالی شدیدی به باشگاه وارد می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا درباره اصابت راکت به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد اظهارنظر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۲    
فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری های شهید آستانه پرست و میرزا کوچک خان برای دستگیری 3 متهم سرقت های خیابانی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۷    
علی شئونات مدیر عامل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۴    
گل اول پورتو به ماریتیمو توسط اوریبه روی پاس مهدی طارمی در دقیقه 15 وارد دروازه عابدزاده و یارانش در تیم ماریتیمو شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۱    
معاون ورزشی هلدینگ تراکتور با اعلام اینکه همه ما پشت رسول خطیبی هستیم ، گفت: او با آرامش در تبریز کار خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۵    
استاندار خراسان رضوی در احکام جداگانه ای، سرپرست و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۵    
ستاره ایرانی برایتون به جمع نفرات اصلی این تیم مقابل کریستال پالاس اضافه شد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۶    
باشگاه ذوب آهن با ادعای ظلم آشکار به فوتبال پایه این تیم بیانیه ای را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: فردا سه شنبه مراسم افتتاح و بهره برداری از آبرسانی به 13 روستای استان ایلام از طریق ویدئوکنفرانس با حضور اردکانیان وزیر نیرو برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۶    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 45 قبضه سلاح کمری و مهمات و دستگیری 2نفر از اعضای باند حمل سلاح در محور ارومیه _تبریز خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۲    
فرماندار تربت جام با اشاره به اینکه ستاد کرونا در این شهرستان به دلیل نبود بیمار کرونایی یک ماه تعطیل شده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۲    
جانشین نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت 100 درصدی در شهر سی سخت برقرار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
پس از درخواست نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره آزاد کردن زندانیان سیاسی، حماس وجود این زندانیان در زندان های خود را تکذیب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۰    
معاون امور استان های رسانه ملی در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی با تاکید بر ضرورت تعامل و هم افزایی بیشتر شبکه های استانی با کمیته های امداد سراسر کشور گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۸    
وزیر خارجه فرانسه دوشنبه در سخنانی در جمع وزیران خارجه اتحادیه اروپا مدعی شد که اوضاع درمورد برنامه هسته ای ایران نگران کننده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۵    
مهرداد محمدی در دیدار العربی مقابل السد دومین پاس گل تیمش را هم فراهم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۳    
رئیس دادگستری اهر از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در حوزه قضایی اهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی کاخ سفید در جمع خبرنگاران تأکید کرد دیپلماسی بهترین مسیر درباره پرونده هسته ای ایران است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۹    
مهرداد محمدی بر روی گل اول العربی به السد پاس گل داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۳    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: همه دسترسی های تکمیلی آژانس از نیمه شب امشب متوقف می شود و از ساعت 12 امشب چیزی به نام تعهدات فراتر از پادمان نداریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
ترکیب تیم های پورتو و ماریتیمو در هفته بیستم لیگ فوتبال پرتغال اعلام شد و طارمی و عابدزاده در ترکیب تیم های خود حضور دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۲    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: همه دسترسی های تکمیلی آژانس از نیمه شب امشب متوقف می شود و از ساعت 12 امشب چیزی به نام تعهدات فراتر از پادمان نداریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۸    
العربی در هفته هفدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر در دیدار مقابل السد و شاگردان ژاوی با درخشش مهرداد محمدی تا واپسین دقایق پیش بود اما در نهایت شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۴    
اعضای هیأت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی مشخص شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۳    
دانشجوی دانشکده رسانه فارس برگزیده اول بخش عکس ششمین دوره جشنواره بین المللی هنر مقاومت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
مجلس، وزارتخانه های نفت، نیرو و صمت را مجاز به انتشار اوراق مالی اسلامی تا سقف 35 هزار میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در طرح های نفت و گاز کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۹    
نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: آزمایش یک مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در پرند از طرف انیستیتو پاستور مثبت اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۸    
الریان در هفته هفدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر مقابل الخریطیات و منتظری به پیروزی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۸    
وزیر خارجه آلمان خبر داد که اتحادیه اروپا تصمیم گرفته تا تحریم های بیشتری را علیه روسیه اعمال کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه دوشنبه در سخنانی با اشاره به شکست بشریت در آزمون مقابله با بحران مهاجران گفت که اروپایی ها اهمیتی به موضوع پناهجویان نمی دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۳    
دولت طی بیانیه ای درباره اجرای قانون مجلس و استقبال از دستور رهبری برای ایجاد یکصدایی در مسیر رفع تحریم ها، تصریح کرد: مذاکرات ایران با آژانس کارآمدترین شیوه برای اجرای کامل مصوبه مجلس است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از منفی شدن تست کرونا بریتانیائی اطرافیان جان باخته منجیلی خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
تیم محتشم تبریز به دنبال کسب پیروزی برابر حریف بندرنشین اش است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۵    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به دعوت همتای تاجیک خود و در راستای توسعه روابط میان دو کشور وارد شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.