چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 23 اسفند 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 1 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 2 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 3 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 4 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 5 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 6 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 7 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 8 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 9 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 10 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 11 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 12 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 13 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 14 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 15 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 16 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 17 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 18 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 19 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 20 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 21 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 22 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 23 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 24 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 25 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 26 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 27 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 28 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۰    
ترکیب زنیت برای دیدار با سوچی در لیگ روسیه اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به شیوع کرونای انگلیسی در استان هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۸    
قطع فعالیت های ورزشی در دوران شیوع ویروس کرونا باعث چاقی، اضافه وزن بدن و یا موجب لاغری و ضعف عضلات (آتروفی) در افراد می شود و دوری از کم تحرکی در راستای تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با ویروس کرونا ...
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۶    
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان برخی از جزییات مرحله دوم شهید سلیمانی را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۴۰    
عاشق داعشی من تلاش می کند جنایت های آشکار داعش را در سایه داستانی عاشقانه روایت کند و از این رهگذر برخی مسائل جامعه را از نگاه زنی مطلقه به چالش بکشد.
خبرگزاری فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۸:۳۲    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان زنجانی در دومین دوره ملی لاله های روشن درخشیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۴۷    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان از فعالیت همه 100 جایگاه عرضه سوخت استان در ایام نوروز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، گفت: 36 هزار و667 نفر در 11 ماه امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۰    
تُل آجری به نام دروازه پردیس پارسه (کوروش) که در ساخت آن از هنر و فرهنگ بابلی استفاده شده در سه کیلومتری تخت جمشید با 2500 سال قدمت به ابعاد 30 در 40 متر به ارتفاع تقریبی 12 متر از مواد و مصالح خشت و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۷:۳۴    
جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز حاکی از آن است که در 24 ساعت گذشته، با مرگ دست کم یکهزار و 165 مورد جدید، شمار تلفات کرونا در آمریکا از مرز 538 هزار نفر عبور کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۰    
فرماندار همدان از ثبت نام 408 داوطلب انتخابات شورای شهر در همدان خبر داد و گفت: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در همدان 6 درصد افزایش ثبت نام داشتیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۱    
میزگرد سیاست های جمعیتی در دولت آینده در راستای حل معضلات اجتماعی به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به انحلال شورای شهر سلمان شهر گفت: با انحلال شورای این شهر دو شورای شهر ساری و سلمان شهر در مازندران منحل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۲    
وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن حمله به کشتی ایرانی شهرکرد، اعلام کرد که این حمله با موافقت آمریکا و با اجرای رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
گیفت کارت گوگل پلی ،آیتونز، پلی استیشن ، ایکس باکس ، استیم ، نینتندو ، یوسی پابجی کش را چگونه تهیه کنیم ، گیفت مکس فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت قانونی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۹    
برترین های پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه چراغ با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در بیجار معرفی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۸    
سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان از ثبت نام 791 داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای گلستان تا پایان 25 اسفندماه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۴    
مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد مبارکه گفت: تا تاریخ 16 اسفند بیش از 10 هزار تن اکسیژن شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا به صورت رایگان و با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به بیمارستان های درمانگر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۰    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گزارش تجمیعی ثبت نام انتخابات شوراها از آغاز ثبت نام تا ساعت 18 امروز را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۱    
بانوی کاراته کار شیرازی در جایگاه چهارم رقابت های لیگ جهانی 2021 ترکیه ایستاد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۳    
سوده نجفی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت اسلامی با حضور در فرمانداری تهران در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۶    
مدیر فروش شرکت کروز گفت: این شرکت در سال جهش تولید، با تولید 50 میلیون قطعه برای ایران خودرو، سایپا و گروه بهمن نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش تولید داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۱    
25 اسفند ماه برای مردم سیستان و بلوچستان یادآور حادثه تروریستی تاسوکی است که دشمنان نظام 23نفر را در این حادثه به شهادت رسانده و تعداد 7نفر را هم به گروگان بردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
مهدی آیتی، نماینده اصلاح طلب و از تحصن کنندگان مجلس ششم با حمله به اسحاق جهانگیری گفته است: آقای جهانگیری می دانست که اگر از دولت کنار برود هیچ جایگاه اجتماعی ندارد و باید در خانه اش گل ها را آب می ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۹:۲۹    
دومین دوره مسابقات کورس قهرمانی جنوب کشور در روستای مغ احمد شهرستان بندرعباس برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۲    
مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد در بازدید از تله کابین میکا در جریان روند آماده سازی این مجموعه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۱    
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اجرای طرح رعد 161 قبضه سلاح کشف و ضبط شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۸    
فرمانده کل ارتش با بیان اینجه فضای مجازی و رسانه یک قدرت و ظرفیت بزرگ است، گفت: وقتی باطل با حداکثر توان روی آن متمرکز می شود و از آن استفاده می کند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
تصاویر ضبط شده از یک قلاده پلنگ در دو منطقه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست فارس طی دو سال متوالی نشان داد که این پلنگ بیش از صد کیلومتر جابجایی داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم افتتاح سایت 5G باغ کتاب تهران، از افق دید بلند همراه اول برای توسعه ارتباطات تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۴    
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 101 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۵    
عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: FATF بخشی از پروژه تسلیم سازی جمهوری اسلامی است که متأسفانه حامیان آن متوجه این موضوع نیستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
سرپرست طرح پایانه نفتی جاسک با اعلام پیشرفت بیش از 90 درصدی این طرح در بخش زودهنگام، از آغاز عملیات نصب نخستین گوی شناور صادراتی در آبهای دریای عمان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
در جشنواره بین المللی یک ایده یک دنیا که به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد، پژوهشگران ایرانی در بخش های مختلف موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۷    
رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا با نقدی بر کتاب عصر حیرت ، این کتاب را محصول افکار ضد فلسفی عنوان کرد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۰    
چندین داستان از نویسندگان بزرگ ایرانی به زبان قزاقی ترجمه و در برخی نشریات این کشور چاپ شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
کانون بانک های خصوصی و مؤسسات اعتباری، نحوه فعالیت بانک ها و مؤسسات اعتباری کشور در روز های پایانی امسال و ایام نوروز را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۸    
شرکت توانیر به دنبال کاهش دمای هوا و افزایش مصرف برق و گاز خواستار صرفه جویی فوری در مصرف گاز و برق در کشور شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۶    
با پیشنهاد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از این پس نماینده این دبیرخانه در اتاق ایران مستقر می شود تا روابط بین فعالان اقتصادی و مدیران مناطق آزاد بدون واسطه و بدون ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۰    
استاندار آذربایجان غربی گفت: سرمایه گذاران فاقد اهلیت معادن آذربایجان غربی خلع ید می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
مسئول بسیج فرهنگیان استان خراسان جنوبی گفت: بیش از 500 نفر از فرهنگیان و دانشجو معلمان در زمینه کمک آموزشی و نهضت معلم یاری به بیش از چهار هزار نفر از دانش آموزان محروم از دسترسی به اینترنت و فضای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸    
شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان با صدور بیانیه ای بر لزوم تقویت انسجام جریان انقلابی تاکید کرد و خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب اصلح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۵    
استاندار یزد گفت: برنامه مدونی برای ساماندهی اتباع خارجی در کشور نداریم به همین دلیل برنامه های یزد نیز به سرانجام مطلوب نمی رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تا پایان روز چهارم ثبت نام 208 نفر بعنوان داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر این استان نام نویسی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر ویروس جهش یافته در 28 استان کشور به گردش درآمده است، نسبت به افزایش خطرات ناشی از این ویروس با آغاز سفرهای نوروزی هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۹    
مجلس یازدهم در اولین سال فعالیت خود اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داد. از جمله این اقدامات اصلاح بودجه سال آینده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
با بستری شدن تعداد 79 بیمار کرونایی جدید طی 24 ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مازندران به 578 نفر رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در طول سال های 94 تا 99 در حدود 8 میلیون مترمربع و در حدود 800 هکتار توسعه فضای سبز در عرصه های شهری و جنگلی، افزایش سرانه فضای سبز صورت گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۸    
اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری شعر یار و یادگار به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی استان از 25 اسفند خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور از دهمین فصل از کاوش های تل آجری و بررسی مراحل ایجاد سایت موزه این مجموعه به منظور بهره برداری آن در صنعت گردشگری، بازدید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۳    
جمعی از علما و مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت سیستان و بلوچستان با آیت الله محامی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان دیدار و گفتگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۹    
استاندار بوشهر با تاکید بر بررسی محتوای کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان گفت: در این راستا کارگروه ضربتی برای تعیین تکلیف کالاهای انبار اموال تملیکی استان بوشهر تشکیل و زمینه عرضه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۸    
رییس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب گفت: آتش سوزی در 10 هکتار از درختان جنگلی منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلوی میاندوآب مهار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۱    
سوال اصلی از آقای ظریف این است: آیا ایشان می خواهد همان مسیر امتحان شده و شکست خورده در قبال تعهد پذیری طرف مقابل را دوباره طی کند؟!
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۵    
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب 12 المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم خبر داد و گفت: 35 المان ثابت و موقت شهری تا ایام نوروز بازسازی و نصب می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۷:۳۱    
تعداد متقاضیان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهرهای مازندران در پایان روز چهارم ثبت نام به 676 نفر رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۷:۳۰    
ویژه برنامه های نوروزی رادیو نمایش درحالی اعلام شد که این شبکه امسال از ایرج نوذری و امین زندگانی هم در برنامه های خود بهره می برد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۶:۱۳    
تا روز دوشنبه به تدریج چند درجه ای بر دمای هوا افزوده شده اما از سه شنبه با وزش باد گرمیج (گاهی تند)، دمای هوا افزایش محسوس خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۵:۱۷    
در مجموع چهار روز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر اصفهان، 126 داوطلب ثبت نام خود را قطعی کردند که از این تعداد 112 نفر آقا و14 نفر خانم هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۶    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از پرداخت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه خدمات حمایتی تاکنون خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۱:۲۰    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرطی کردن اقتصاد به تحریم درست نیست و باید با بهره گیری از تجربیات تحریم ها را بی اثر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تایید گزارش آزمایش جهش یافته کرونا یا همان کرونا انگلیسی خبر داد و گفت: امروز 2 آزمایش کرونا انگلیسی در دانشگاه علوم پزشکی استان مثبت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۳    
جمعیت هلال احمر گلستان با عملیات نفس گیر پنج ساعته، مادر بارداری که در روستاهای کوهستانی برف گیر شهرستان مراوه تپه دچار مشکل شده بود به بیمارستان منتقل کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۴    
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به داوطلبان شوراها توصیه کرد از مراجعه حضوری به فرمانداری ها خودداری و غیرحضوری نام نویسی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۱    
در هفته پنجم از رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، آیندگان هرمزگان در خانه به تساوی 3 بر 3 رضایت داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۸    
گروه مقاومت عراقی موسوم به اصحاب الکهف فیلم حمله به کاروان نظامی آمریکا در الدیوانیه را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۶    
رئیس جمهور ترکیه از برگزاری رزمایش هوایی بین عربستان و یونان ابراز تاسف کرد و گفت نباید چنین اتفاقی می افتاد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۴    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه کسانی که به کینه و یا به غفلت ادعا می کنند انقلاب اسلامی در گذر ایام کمرنگ شده است! باید ابتدا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۳    
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات کاشمر از ثبت نام قطعی 11 داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۲    
شبه نظامیان دونتسک از ساقط کردن یک پهپاد تجسسی ارتش اوکراین خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت از توقیف 3 دستگاه کامیونت که به صورت غیرقانونی و قاچاق مرغ زنده حمل می کردند، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۸    
پس از وعده انتقام جهاد اسلامی، رسانه های رژیم صهیونیستی شنبه نوشتند که ارتش این رژیم از فردا تمرین نظامی در اطراف نواز غزه برگزار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۷    
معاونت امور استان های جبهه همنا گفت: همنا از کاندیدای جبهه اصولگرایان در انتخابات ریاست جهموری حمایت می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۶    
بدنبال استعفای عبدالمجید جلالی از ریاست اتاق اصناف بندرعباس که با توجه به ممنوعیت ریاست بیش از دو دوره افراد بر اتاق های اصناف طبق رای دیوان عدالت اداری صورت گرفت، امروز در انتخاباتی درون هیأت رییسه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۷    
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: در دویست و نود و هفتمین جلسه شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده توافق شد حداقل حقوق کارگران با 39 درصد افزایش نسبت به سال جاری به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۵    
در چارچوب رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور دو تیم صنعت نفت آبادان و داماش پارسه تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان90 دقیقه تلاش این تیم صنعت نفت آبادان بود که توانست با ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۹    
اورتون در دیداری خانگی در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل برنلی متحمل شکست شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۷    
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان با اشاره به گرفتار شدن 5 چوپان اهل روستای الهیان قوچان به دلیل بارش شدید برف به همراه گله گوسفندان خود در کوه ها گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
فرماندار شهرستان قشم گفت: نصب هرگونه چادر مسافرتی در سطح جزیره قشم ممنوع است و نیروی انتظامی باید نسبت به تعطیلی تمامی منازل اجاره ای غیرمجاز قشم اقدام کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
بورسیا دورتموند در هفته بیست و پنجم رقابت های بوندس لیگا در مصاف با هرتابرلین به پیروزی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۲    
رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: نفت فلات قاره قشم با توهین و تهدید، مستندات و برگه های تیمی که برای انجام تست کرونا به آنان مراجعه داشتند را پاره کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۷    
استاندار جدید خوزستان در حکمی رضا نجاتی را به عنوان معاون سیاسی برگزید در حالی که هفته پیشین معاون سیاسی سابق به سمت رییس ستاد انتخابات خوزستان منصوب شده بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۶    
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما عقب ماندگی دیرینه ای در حوزه فعالیت های صنعتی و تولیدی در استان داریم و اصلاً مناسب نیست در استانی با این همه ذخائر و منابع 17 تا 20 درصد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۱    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه طی چهار روز، 1251 داوطلب در استان تهران ثبت نام کرده اند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۸    
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: به محض وصول مطالبات از سازمان بیمه گر و وزارت بهداشت، طی هفته پایانی سال ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۸    
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف زمین خواری به ارزش 214 میلیارد ریال در شهرستان فیروزآباد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۴    
با تلاش راهداران محور کوهستانی توسکستان شهرستان گرگان بازگشایی شد اما محور خوش ییلاق به دلیل تداوم کولاک و یخ بندان همچنان مسدود است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۳    
شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی در گزارشی به چگونگی پیدایش و مرگ طرح گام در برابر گام و نواقص و چالش هایی که این طرح داشت پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۲    
همزمان با گرامیداشت روز شهید و در آستانه بهار مراسم کاشت نهال با حضور جمعی از مسؤولین در شهر مهاجران برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۷    
فرماندار مشهد از ثبت نام نهایی 102 داوطلب برای صندلی شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۷    
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 8 هزار بسته دیگر معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۴    
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: گرچه هنوز توافق قطعی برای حداقل دستمزد کارگران در سال آینده حاصل نشده، اما بحث و گفت وگو و توافق ضمنی روی افزایش 37 درصدی حداقل دستمزد کارگران در جریان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: دو نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان موفق به ثبت اختراع خودرو بقاء در شرایط سخت شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۹    
رئال مادرید در دیدار مقابل الچه در واپسین دقایق به پیروزی رسید. کریم بنزما در این بازی درخشان ظاهر شد و گل های کهکشانی ها را به ثمر رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۳    
صدها مخالف نیکل پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با محاصره ساختمان های دولتی از جمله وزارت خارجه در ایروان پایتخت این کشور استعفای نخست وزیر را خواستار شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۲    
منبiی در سوریه به ادعای یک خاخام صهیونیستی که مدعی تماس ها و ملاقات پنهانی بین دمشق و تل اویو شده بود، واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۰    
با توجه به تداوم شیوع کرونا در کشور و لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی هزینه خرید هدایای نوروزی سال 1400 را به امور خیرخواهانه اختصاص داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای گزارش های اخیر درباره توافق محرمانه با همسرش درباره انتصاب مقام های ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۴    
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: نخبگان ما از حیث رشد سیاسی در مرحله ای نیستند که مسائل اصلی استان برایشان دغدغه باشد و هرکس مسئله خود را حل می کند و می رود.