چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 27 اسفند 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 1 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 2 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 3 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 4 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 5 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 6 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 7 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 8 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 9 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 10 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 11 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 12 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 13 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 14 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 15 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 16 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 17 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 18 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 19 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 20 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 21 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 22 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 23 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 24 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 25 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 26 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 27 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 28 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۷    
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از ثبت نام یک هزار و 954 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در آذربایجان غربی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۰:۱۱    
استاد حوزه علمیه جهاد در خط اول مبارزه با دشمن را امری ضروری دانست و بیان کرد: اگر ما نگاه سیاسی و صحیح به زندگی اهل بیت(ع) و اولیای خدا داشته باشیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۳    
معاون امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش از نورپردازی و زیبایی های منحصر به فرد شب های جزیره کیش در آستانه نوروز 1400 خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۹    
شناگران خراسانی تیم باشگاه اشتاد سازه مشهد در مسابقات کشوری 5 رکورد ملی را جابه جا کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
چندین سریال و مجموعه نمایشی جذاب و جدید در ایام نوروز از شبکه های سیما روی آنتن می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از تجهیز 34 خانه ورزش روستایی در استان زنجان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ضروری است مرکز جامع قرآنی در اصفهان راه اندازی شود تا شهروندان بدانند در صورت نیاز به امور تخصصی در حوزه قرآنی به کجا مراجعه کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۲    
رئیس کل دادگستری استان زنجان بر ترویج فرهنگ بسیج در جامعه که از ابداعات و خلاقیت های امام راحل در تشکیل این نهاد بود تأکید کرد و گفت: داشتن نیروهای مسلح ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خرمشهر گفت: دو هزار سبد ارزاق به عنوان اقلام شب عید، با همکاری بنیاد علوی و سپاه پاسداران به نیازمندان خرمشهری اهدا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۲    
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای شناسایی و انتخاب افراد اصلح در سطح جامعه برنامه ریزی شده است، گفت: سعی داریم با استفاده از ظرفیت های خود در استان های مختلف کشور فرد اصلح ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۷    
وزیر صنعت در حالی امروز سرپرست جدیدی برای معاونت معدنی وزارت صنعت منصوب کرده که سرپرست قبلی این معاونت دوماه پیش منصوب شده بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۶    
دادستان شهرستان کنگان گفت: در راستای مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا در کنگان، تا پایان نوروز 1400 اجاره خانه های مبله در کنگان ممنوع است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۹    
تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان از ساعت 15:00 پنجشنبه 28 اسفند 1399 در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه دو بر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
مدیرعامل گروه میهن گفت: قدردانی از پیشکسوتان و زحمات آنها وظیفه تمام مدیران فعلی و آتی گروه صنعتی میهن است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: جابه جایی اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروز بدون دریافت مجوز از پلیس محل ممنوع است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
رئیس جمهور در حالی آمریکا و اروپا را از موضع عهدشکنی خارج کرد و مانع برداشته نشدن تحریم ها را متوجه افراد و جناح ها و گروه های داخلی کرد که اساسا طبق وعده خود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۹    
امسال تلویزیون به سنت هرساله فیلم های سینمایی و تلویزیونی متعددی را برای پخش در نظر گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۶    
تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دیدار هفته هجدهم مقابل نفت مسجد سلیمان وارد ورزشگاه آزادی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۲    
فرمانده نیروی انتظامی گفت : سربلندی، اقتدار و امنیت و پیشرفت های امروز نتیجه جانفشانی و ایثارگری های شهدا و جانبازان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۷    
فرمانده سپاه قم با بیان اینکه سپاه همیشه برای خدمتگزاری در خدمت مردم بوده است گفت: در سال جاری با بیش از 400 چرخ، 2.5 میلیون ماسک یکبار مصرف و 60 هزار ماسک قابل شستشو را تولید کردیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۸    
مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بهاریه به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از انتخاب یکی از شرکت های استان به عنوان شرکت برتر در طرح ملی "اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر" خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصداق پاسدار تراز انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان از برگزاری پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: تعداد معدودی از افراد هنجارشکن در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به پرتاب ترقه به سمت سی و سه پل و کاخ هشت بهشت کردند که برای دو نفر از آن ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۲    
کوییز آو کینگز که طی 5 سال حضورش در ویترین بازار بازی های موبایلی کشور توانسته محبوب طرفداران بازی های موبایلی ایرانی شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۶    
نتایج طرح آمارگیری نیروی کار پاییز 1399 نشان می دهد که در پاییز سال جاری نسبت به فصل مشابه سال قبل تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا جمعیت شاغل کشور حدود یک میلیون نفر کاهش یافته که بخش عمده این کاهش اشتغال ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
قرارگاه های تحول محلات در شهرستان بندرخمیر در یک ساله اخیر موفق به صلح و سازش در 70 پرونده طلاق و جدایی خانواده ها شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مجموع موارد شناسایی شده مبتلا به نوع جهش یافته در استان بوشهر تاکنون 24 نفر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۱    
وزنامه اعتماد سالنامه ای با عنوان معترض امیدوار را منتشر کرده است، ژست معترضانه این نشریه در حالی است که در دوره عُسرت و مضیقه برای نشریات، ده ها آگهی دولتی در همین سالنامه درج شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: در راستای اجرای طرح کاداستر و بعد از تثبیت اراضی ملی و موات ، به عنوان نخستین استان کشور ، سند تک برگ (کاداستری ) تمام اراضی منابع طبیعی استان یزد صادر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۶    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از اجرای مانور عملیاتی در پاسخ به بحران احتمالی سیلاب در فروردین 1400 خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مجموعه جهانی تخت جمشید این مرکز را مقصد منحصر به فرد گردشگری دانست و از تجهیز این مجموعه به نسل پنجم اینترنت جهت ایجاد شرایط مطلوب برای گردشگران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
استاندار هرمزگان گفت: تا پایان تا پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در هرمزگان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۶    
در پی حکم دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور احمد فرهادی بابادی به عنوان سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۲    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابوموسی از توزیع 23 تُن انواع کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار عیدانه این جزیره خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۷    
نسخه عربی پرتال شهرداری قم همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۷    
در مراسم افتتاح رسمی هفتمین سایت تجاری 5G ایرانسل که در مشهد مقدس انجام شد، حاضران در مراسم، همانند مراسم افتتاح ششمین سایت تجاری 5G ایرانسل در جزیره کیش ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۶    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 11 ماهه سال جاری بیش از 117 میلیارد و 415 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به سه هزار و 314 نیازمند پرداخت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۶    
شهردار قم با تأکید بر ادامه ارتباط مستقیم خود با شهروندان گفت: اعتماد مردم به مدیریت شهری سرمایه اجتماعی شهرداری بوده و ارائه گزارش مستقیم به مردم این اعتماد را داده که عوارض پرداختی آن ها در کجا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۸:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از جریمه 110 خودرو به دلیل تخطی از محدودیت های کرونایی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۴    
استاندار اصفهان: محدودیت های کرونایی بسیار جدی است و آمار ارائه شده توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در باره برخی از شهرستان های استان مانند گلپایگان، خوانسار و تیران و کرون نگران کننده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۷:۲۶    
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: برای رفاه حال شهروندان 10 درصد از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی استان جهت خدمت دهی به متقاضیان در ایام تعطیلات سال نو دایر خواهند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۲:۵۲    
براساس نقشه های هواشناسی، جوی پایدار تا اوایل هفته آتی در اردبیل حاکم خواهد بود اما در برخی از نقاط استان رگبار باران نیز پیش بینی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۲:۴۳    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: دستگاه های نظارتی با تعطیلی و اقدام خودسرانه نانوایی ها در ایام نوروز برخورد برخورد می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۱:۳۵    
استاد حوزه علمیه قم گفت: قرائت مناجات شعبانیه بسیار مورد تأکید و توصیه علما واقع شده و در حقیقت به نوعی عرض راز و نیاز به درگاه الهی است و انسان می تواند از این فرصت ایجادشده بهره های کافی معنوی را ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۱:۱۲    
دست آورد امسال پیاز کاران زنجانی از کشت این محصول فقط ضرر و زیان بوده است. این در حالی است که قیمت نهاده ها و ادوات موردنیاز تا چندین برابر جهش داشته و برای دریافت نهاده ها هیچ حمایتی از طرف دولت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۹    
سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: سرانجام بودجه 1400 پس از اعمال اصلاحات مورد نظر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به تایید رسید و مراتب به مجلس محترم اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۴    
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از ثبت نام 952 داوطلب برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی 28 شهر استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی دلیل بن بست فعلی در ماجرای برجام را راهبرد دورویانه غرب خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۰    
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از کشت دو واریته (زیرگونه) جدید در موسسه تحقیقات نیشکر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۳    
در آستانه سال جدید، شهر مشهد خود را برای استقبال از قدوم پرمهر بهار آماده می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ضروری است امت اسلامی در مواجهه با اسلام هراسی به ویژه در برابر اقداماتی مانند ممنوعیت سفر و نمادهای اسلامی و نیز استفاده منزجر کننده از عباراتی مانند تروریسم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۸    
گزارش یک رسانه آمریکایی از حصول پاره ای توافقات میان رژیم صهیونیستی و آمریکا در نخستین نشست مشورتی میان مقام های شورای امنیت داخلی دو طرف حکایت دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از حکم سنگین برای قاچاقچی لوازم خانگی در تعزیرات استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۴    
جمعی از پاسداران سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور در سازمان انتقال خون، با اهدای خون به یاری هموطنان نیازمند شتافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۰    
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از وضعیت اسف بار حاشیه های شهر یاسوج گفت: چرا سرآب تاوه 18 هزار نفری فضای سبز ندارد؟
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۰    
رئیس دادگستری شهرستان سلماس از جلب رضایت اولیای دم یک فقره قتل عمد با میانجی گری اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندانیان سلماس و مساعی مسئولین قضایی این حوزه همزمان با حلول ماه مبارک شعبان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۵    
چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، بزرگمردی که جانبازی در راه دین و آرمان را برای بشریت معنا کرد روز جانباز نامیده شده است. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۳    
فرماندار اهواز گفت: 739 داوطلب برای انتخابات عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز ثبت نام خود را نهایی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۳    
آخرین روزهای معاملاتی سال 99 با تقاضا برای سهم های شاخص ساز از جمله فولاد همراه شد، این هفته مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه برگزار و افزایش ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۲    
کارت بازی سامان نریمان جهان و ابوالفضل رزاق پور برای دیدار مقابل سپاهان صاد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۱    
زنیت در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر روسیه در مصاف با زسکا مسکو به پیروزی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۱    
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تعداد داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر استان در مجموع 7 روز به 1066 نفر رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۵    
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تعداد 4 هزارو 449 نفر در خوزستان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر ثبت نام نهایی شدند که از این تعداد 411 نفر خانم هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۴    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: به علت امکان گرم بودن روز انتخابات در 28 خرداد، قرار شد سقف هر شعبه را 1000 رای در نظر گرفتیم و به نوعی ما در 28 خرداد صف های طویل را نداریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۴    
بازیکن تیم تراکتور که به صورت قرضی به ماشین سازی پیوسته بود، به جمع سرخ پوشان بازگشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۰    
هیأت ورزش های همگانی استان سمنان توانست عنوان نایب قهرمانی لیگ تندرستی ایران را از آن خود کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۷    
بزرگ ترین مجتمع گلخانه های آموزشی کشور در مشهد افتتاح و به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۶    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه آقای رئیس جمهور درباره این ادعا که دولت هم بلد است و هم قادر است و هم می تواند به خوبی این تحریم را پایان دهد ! توضیحی نمی فرمایند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۴    
سازمان میادین میوه و تره بار تهران اعلام کرد: میادین تا روز جمعه 29 اسفند باز است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۱    
نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گزارش ها ارسالی از سوی وزارتخانه ها حاکی از آن است که بازار با کمبود مواجه نیست، گفت: مشکل اصلی بازار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۸    
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: رای دیوان عدالت اداری نافی اجباری بودن تنظیم سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی نیست، برداشت رسانه ها اشتباه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "مهمترین سیاست ها در این شرایط خنثی کردن تحریم ها است" گفت: در این راستا باید دولت آمریکا را وادار کنیم که دست از تحریم ها بر دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۳    
شاگردان پوچتینو در مصاف با لیل در رقابت های جام حذفی فرانسه به پیروزی پرگل دست یافتند و راهی دور بعد شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۹    
خبرنگاران شهرستان های ری، رباط کریم، شهریار و شهرقدس به عنوان برترین های استانی خبرگزاری فارس در سال 99 انتخاب شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۹    
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اردبیل از ثبت نام 878 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان اردبیل به صورت قطعی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۵    
11 سال پیش در چنین روزی لیونل مسی با پیراهن بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل اشتوتگارت آلمان درخشید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۲    
مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: تشکیل مجمع خیران امنیت ساز در شهرستان های استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور لبنان از نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه خواست سریعا کابینه را تشکیل دهد، در غیر این صورت راه را برای دیگران باز کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۴    
در استان تهران تعداد 5914 نفر در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که حدود 28 درصد از داوطلبان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۲    
بعد از آنکه جو بایدن در مصاحبه ای ولادیمیر پوتین را قاتل خواند روسیه سفیرش در واشنگتن را به منظور بررسی روابط آتی با واشنگتن فرا خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۶    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال رگبار پراکنده در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۳    
مراسم وداع با شهید مدافع حرم مهدی بختیاری شامگاه چهارشنبه 27 اسفند 1399 در معراج شهدا برگزار شد. مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم مهدی بختیاری فردا پنجشنبه ساعت 9 صبح آغاز و پیکرش در قطعه 54 گلزار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۹    
تورینو در شرایطی که مقابل ساسولو با دو گل عقب بود در نهایت به پیروزی دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۴    
فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان مشهد گفت: پس از پایان اعلام مهلت مقرر ثبت نام، 1056 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مشهد، رضویه و ملک آباد ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۰    
یک مقام آمریکایی می گوید واشنگتن به پکن اطلاع داده اجرای تحریم های دولت سابق آمریکا علیه نفت ایران را ادامه خواهد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۶    
بعد از آنکه جو بایدن در مصاحبه ای ولادیمیر پوتین را قاتل خواند روسیه سفیرش در واشنگتن را به منظور بررسی روابط آتی با واشنگتن فرا خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۵    
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با پیگیرهای صورت گرفته قیمت مرغ در این استان کاهشی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۳    
بعد از آنکه جو بایدن در مصاحبه ای ولادیمیر پوتین را قاتل خواند روسیه سفیرش در واشنگتن را به منظور بررسی روابط آتی با واشنگتن فرا خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی سختی را فردا داریم، تیم رفسنجان بسیار زحمت کشیده، با فراز و نشیب متفاوت به همراه اراک به لیگ برتر راه یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۷    
سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: ما به دنبال تثبیت تیم در لیگ برتر هستیم که امیدوارم به نحو خوبی آن را انجام دهیم و پله پله بالا برویم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۳    
فرماندار دنا گفت: تعداد 34 نفر برای عضویت در شورهای شهر سی سخت و پاتاوه ثبت نام کردند که در مجموع 17 درصد کاهش متقاضیان ثبت نام نسبت به دور قبل را داشتیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۱    
نشست سالانه خبرنگاران استان تهران با حضور خبرنگاران، عکاسان و تدوینگران این مجموعه خبری در ساختمان مرکزی فارس برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۰    
نشست توجیهی مقابله با کرونا و کنترل مبادی توسط بسیج محمد رسوالله(ص) سی سخت برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه برای حفظ سلامت مسافران و مردم این استان در نوروز 1400، مدیریت بحران سفرهای نوروزی در اولویت مدیران قرار گیرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۸    
فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: در پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبین عضویت در شورای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان 267 داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 105 داوطلب به صورت غیرحضوری و 162 داوطلب ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۵    
حوزه بسیج شرکت ارتباطات سیار همراه اول با جمع آوری کمک های نقدی توانستند 50 خانواده نیازمند زلزله زده را هدیه 500 هزار تومانی اهدا کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی سختی را فردا داریم، تیم رفسنجان بسیار زحمت کشیده، با فراز و نشیب متفاوت به همراه اراک به لیگ برتر راه یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۰    
یک مقام آمریکایی می گوید واشنگتن به پکن اطلاع داده اجرای تحریم های دولت سابق آمریکا علیه نفت ایران را ادامه خواهد داد.