یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۱:۵۲Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 اردیبهشت 1396 گام نیوز 2 اردیبهشت 1396 گام نیوز 3 اردیبهشت 1396 گام نیوز 4 اردیبهشت 1396 گام نیوز 5 اردیبهشت 1396 گام نیوز 6 اردیبهشت 1396 گام نیوز 7 اردیبهشت 1396 گام نیوز 8 اردیبهشت 1396 گام نیوز 9 اردیبهشت 1396 گام نیوز 10 اردیبهشت 1396 گام نیوز 11 اردیبهشت 1396 گام نیوز 12 اردیبهشت 1396 گام نیوز 13 اردیبهشت 1396 گام نیوز 14 اردیبهشت 1396 گام نیوز 15 اردیبهشت 1396 گام نیوز 16 اردیبهشت 1396 گام نیوز 17 اردیبهشت 1396 گام نیوز 18 اردیبهشت 1396 گام نیوز 19 اردیبهشت 1396 گام نیوز 20 اردیبهشت 1396 گام نیوز 21 اردیبهشت 1396 گام نیوز 22 اردیبهشت 1396 گام نیوز 23 اردیبهشت 1396 گام نیوز 24 اردیبهشت 1396 گام نیوز 25 اردیبهشت 1396 گام نیوز 26 اردیبهشت 1396 گام نیوز 27 اردیبهشت 1396 گام نیوز 28 اردیبهشت 1396 گام نیوز 29 اردیبهشت 1396 گام نیوز 30 اردیبهشت 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۶    
مراسم تجلیل و تقدیر از زحمات بازنشستگان شهرداری بندر بوشهر با حضور شهردار و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۱    
پس از پایان مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری، ازدحام شدیدی از مردم برای حمایت از حجت الاسلام رئیسی و قالیباف در سطح ستادهای انتخاباتی این دو کاندیدای ریاست جمهوری در سطح استان بوشهر ایجاد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
نماینده قالیباف در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از شکایت از 2 اتهام جهانگیری به قالیباف طی مناظره درباره واگذاری املاک و برخورد با دانشجویان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۶    
مسئول ستاد رسانه ای حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: حتی طرفداران روحانی هم رفتار های غیر اخلاقی او را نمی پسندند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۱    
طی روزهای گذشته بنرهای دکتر رییسی، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نقاط مختلف بوشهر پاره شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۲    
آبان 95 بود که بعد از چند ماه انتقادهای زودگذر و تقریباً ساکت و آرام به لیست امید در انتخابات مجلس تهران الهه کولایی خبری را اعلام کرد که اگر این خبر رسواکننده در کشورهای دیگر منتشر می شد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۲    
قالیباف با بیان تخلفات برادران حسن روحانی و جهانگیری نسبت به برخورد با وام های کلان گلایه کرد و از املاک نجومی این دو کاندیدای ریاست جمهوری پرده برداری کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
در مناظره فینال با موضوع اقتصادی عملکرد دولت یازدهم توسط کاندیداها به چالش کشیده شد و عملا دولتی ها هیچ پاسخی برای سؤالات اقتصادی و فسادها نداشتند و مناظره سوم را باختند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۷    
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۷    
کاندیدای دوازدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری در برنامه مناظره سوم اموال خود و خانواده اش را منتشر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۴    
حسن روحانی امروز مدعی شد، گرانی را در دولتش مهار کرده است. در ادامه جدول گرانی در سفره های مردم در این دولت را ببینید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۴    
سند ملک نجومی حسن روحانی در شهرک غرب منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۹    
نمودارهای رسمی از سرمایه گذاری خارجی در ایران طی 12 سال اخیر نشان میدهد در دولتِ روحانی بیشتر افول را در این بخش داشته ایم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۹    
درحالی حسن روحانی مدعی انظباط شبکه بانکی و پرهیز از رانت است که اسناد نشان می دهد تنها در یک مورد پدر داماد وی وام های کلان با سود صفر درصد دریافت و در بانک ها سود 24 درصد سپرده گذاری کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
با مراجعه به آمار تولید رسمی ارائه شده دولت یازدهم مشخص می شود که با دست کاری آماری دولت دهم در سال 92 توسط دولت مستقر افزایش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
اسحاق جهانگیری در سال 89 به دلیل دریافت و پرداخت مبلغ 6 میلیارد تومان به انفصال از خدمت محکوم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۴    
اسناد نشان می دهد اسحاق جهانگیری و عباس آخوندی بین سال های 82 تا 86 ضمن عضویت در شرکت "صدرا" پاداش های نجومی دریافت کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۹    
سند ملک نجومی اسحاق جهانگیری منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۴    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نمی توان از نجومی بگیران انتظار مبارزه با قاچاق را داشت، گفت: مبارزه با قاچاق کالا وظیفه دولت است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی که وزرایش در بخش های خصوصی مسئولیت دارند نمی توانند با قاچاق کالا مبارزه کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۹    
تکرار مناظره سوم نامزدها ساعت 22:20 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
همزمان با پیشروی نیروهای الحشد الشعبی در منطقه القیروان در غرب استان نینوی، دیگر نیروهای عراقی داخل شهر موصل نیز منطقه الاصلاح را به کنترل خود در آوردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
نماینده سابق مجلس از آماده شدن فیلم کناره گیری جهانگیری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
امام جمعه بوشهر خطاب به تمامی ستادهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر گفت: ستادهای انتخاباتی مراعات اخلاق و رعایت قانون را بکنند و در برنامه های سخنرانی انتخاباتی برای ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
در پرونده تحصیل برادر رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی، وزارت علوم سعی کرد دانشگاه را مقصر جلوه دهد ولی رئیس دانشگاه مدارکی را به کمیسیون آموزش مجلس ارائه داد که نشان از دستورات مستقیم وزارت علوم و ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
در حالی که رشد اقتصادی در سال 94 منفی 1.6 درصد و بدون احتساب نفت در 9 ماهه پارسال تنها 1.9 درصد بوده است، حسن روحانی در گفت وگوی ویژه خبری علاوه بر رد شرایط رکود اقتصادی مدعی شد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۴    
گام نیوز: امام جمعه برازجان با تأکید براینکه وحدت میان اقوام و مذاهب و حفظ حرمت و مقدسات دینی و ارزش های اسلامی،حفظ امنیت ملی، قدرت دفاعی ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۹    
گام نیوز: با داغ شدن تنور انتخابات در استان برخی شنیده ها از احتمال سفر فائزه هاشمی در روز 25 اردیبهشت به بوشهر حکایت دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
حادثه انفجار در نزدیکی مرکز ایالت بلوچستان پاکستان موجب زخمی شدن معاون رئیس مجلس سنای این کشور شد و دهها کشته و مجروح را نیز در پی داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
امام جمعه مشهد گفت: در کشوری که قرار است سکوی فرج و ظهور امام عصر(عج) باشد نمی توان با شعارهای ضدارزشی رای جمع کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
نیروهای امنیتی رژیم آل سعود امروز یک مسجد را به طور کامل تخریب و مسجدی دیگر را هدف تیراندازی قرار دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
یکی از سؤالات مهم فرهنگیان این روزها این است که سرانجام تخلفات صندوق ذخیره و بانک سرمایه چه شد و چرا شفاف سازی کامل در این زمینه با ارائه مستندات صورت نمی گیرد و آموزش و پرورش در مورد تخلفات توضیح ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۴    
میزبانی استقلال و پرسپولیس از حریفان آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی قطعی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۴    
امام جمعه بوشهرگفت: ملت ایران هیچ گاه زیر بار برنامه تحمیلی جهان استکبار در برنامه 2030 نمی رود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۹    
امام جمعه برازجان با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: متاسفانه هیات نظارت در موضوع تاییدها کوتاهی و سهل انگاری کرده و به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نکرده و به نوعی فلسفه ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: با آغاز عملیات گازرسانی به محلات مختلف شهر بوشهر به طول 27 کیلومتر 2.7 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
همزمان با نیمه شعبان و در سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) آیین های جشن و مولودی خوانی در جای جای استان بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۴    
در حالی که نمایندگان نامزدهای دولتی همچنان از مناظره طفره می روند، تیم اقتصادی "قالیباف" و "رئیسی" طی اطلاعیه های جداگانه اعلام کردند که برای مناظره تیم اقتصادی روحانی آمادگی دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
روحانی دیشب هم "آمار غلط" داد، اینبار در خصوص نرخ رشد نقدینگی در دولت دهم و یازدهم. آمار صحیح نرخ رشد نقدینگی در این دو دولت را که آقای روحانی وارونه اعلام کرد، در گزارش نماگرهای بانک مرکزی ببینید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
در نبود نظارت دقیق دولت بر واردات و جلوگیری از ورود کالای قاچاق و البته عدم اشتغال زایی مناسب برخی جوانان به اجبار تحت عنوان پدیده شوم شوتی ابزاری برای قاچاق چیان بزرگ کالا شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۴    
حجت خدا خواه ظاهر باشد و خواه غایب، شاهد است؛ شاهد قائمی که هیچ گاه قعود ندارد. بدان که فایده وجود امام، منحصر به جواب دادن سؤال های مردم نیست ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۴    
حشدالشعبی عراق از آزادسازی روستای ام الشبابیط در غرب تلعفر خبر داد.