یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۲May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 31 شهریور 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 شهریور 1397 گام نیوز 2 شهریور 1397 گام نیوز 3 شهریور 1397 گام نیوز 4 شهریور 1397 گام نیوز 5 شهریور 1397 گام نیوز 6 شهریور 1397 گام نیوز 7 شهریور 1397 گام نیوز 8 شهریور 1397 گام نیوز 9 شهریور 1397 گام نیوز 10 شهریور 1397 گام نیوز 11 شهریور 1397 گام نیوز 12 شهریور 1397 گام نیوز 13 شهریور 1397 گام نیوز 14 شهریور 1397 گام نیوز 15 شهریور 1397 گام نیوز 16 شهریور 1397 گام نیوز 17 شهریور 1397 گام نیوز 18 شهریور 1397 گام نیوز 19 شهریور 1397 گام نیوز 20 شهریور 1397 گام نیوز 21 شهریور 1397 گام نیوز 22 شهریور 1397 گام نیوز 23 شهریور 1397 گام نیوز 24 شهریور 1397 گام نیوز 25 شهریور 1397 گام نیوز 26 شهریور 1397 گام نیوز 27 شهریور 1397 گام نیوز 28 شهریور 1397 گام نیوز 29 شهریور 1397 گام نیوز 30 شهریور 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۰    
اولین تصویر واضح یکی از تروریست ها در حادثه تروریستی اهواز
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۸    
رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر از توزیع 550 بسته تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۴    
بعد از ناکامی با توشاک بهتر است باشگاه در انتخاب سرمربی جدید دقت بیشتری داشته باشد؛ این همه تصمیم اشتباه و احساسی می تواند هر تیمی را زمین بزند؛ حتی تیمی با ظرفیت تراکتورسازی.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۴    
اقدام تروریستی گروهک وابسته به ریاض این انتظار به حق را در مردم رشید و دلاور ایران ایجاد کرده است که جمهوری اسلامی طعم سیلی سخت خود را به سعودی ها بچشاند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان از تشییع شهدای حادثه تروریستی حمله مسلحانه به مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در روز دوشنبه و اعلام عزای عمومی این روز خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۴    
علی بن موسی الرضا در کتاب طب الرضا توصیه هایی منباب آداب و رفتار در دو ماه ایار و حزیران ایراد فرموده اند که در این گزارش به آن ها اشاره می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۴    
عضو هیأت اجرایی کمیته بین المللی موزه های دانشگاهی ایران گفت: موزه تاریخ پزشکی خلیج فارس بین المللی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۴    
نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر توان خود را برای دفاع از مرزهای دین ومیهن به نمایش گذاشتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۴    
رئیس حفاظت از محیط زیست شهرستان جم از کشف عقرب بالدار در یکی از روستاهای جم خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۴    
یعقوب شوشتری یکی از یهودیان بهایی شده به عنوان سخنگوی گروهک تروریستی الاحوازیه ، بیانیه این گروهک را در باره حمله تروریستی اهواز قرائت کرد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۴    
در پی حادثه تروریستی در اهواز حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی با تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تلخ و تأسفبار تأکید کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۴    
گام نیوز : فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل وقوع قتل و همدستش بعد از 9 سال فرار و زندگی مخفیانه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به افزایش 25 درصدی فوق العاده شغل معلمانی که ساعات حق التدریس دارند, گفت: در مقایسه با سال گذشته در تخصیص اعتبارات عملکرد ما 13 درصد موفق تر بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۲    
منابع منطقه ای از شهادت یک جانباز دفاع مقدس در حادثه تروریستی صبح امروز خبر دادند. بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأیید این خبر او را یکی از جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی معرفی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۲    
یکی از پایگاه های ناتو که در مرکز فرانسه واقع شده بود مرکز بارگیری هواپیماهای آنتونوف عراق بود که بمب های خوشه ای، فیوز و تجهیزات رادار را با خود به عراق می بردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۲    
سرپرست وزارت رفاه با اشاره به کاهش قدرت خرید در جامعه گفت: قرار شده 27 قلم از اقلام اساسی افزایش قیمت نداشته باشند و امیدواریم بتوانیم این اقلام را از طریق کالاکارت نهادینه کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۲    
معاون اول رئیس پارلمان عراق در بیانیه ای حمله تروریستی صبح امروز اهواز را محکوم کرد و با خانواده های قربانیان این حمله ابراز همدردی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۰    
همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح امروز شنبه 31 شهریور 1397 یک تیم تروریستی به مردم و حاضران در مراسم رژه حمله مسلحانه کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۰    
این که قلم یک مثلا روزنامه نگار ایرانی این چنین شنیع به توجیه عمل تروریستی قاتلان فرزندان این ملت بچرخد، به سان خنجری از پشت و خیانت در جبهه خودی، دردناک و تلخ است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۰    
امروز( شنبه) در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز از سوی افرادی ناشناس تیراندازی شد. نخستین تصویر منتشر شده از دو عضو گروهک تروریستی الاحوازی که به درک واصل شدند را مشاهده می کنید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجای گذاشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: تیم تروریستی امروز اهواز 4 نفر بودند که جنازه 3 نفر در اختیار نیروهای امنیتی است و نفر چهارم نیز دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: قرار شده از میان 16 ایرلاین داخلی، چند شرکت اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین کنند که به زودی لیست آنها اعلام می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
موقتی بودن کار ، پایین بودن درآمد ، اخراج یا تعدیل نیرو و پایان رسیدن دوره خدمت وظیفه چهار عامل ترک شغل شاغلان و افزایش بیکاری 1.8 میلیون بیکارقبلاً شاغل شده هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۵    
حجت الاسلام خدری گفت: وقتی صحبت از درس می شود به معنای آموختن برای عمل کردن است، در واقعه عاشورا گروه های مختلفی در مخالفت با امام حسین(ع) دخیل هستند و طلب یاری این امام ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
تصویری تاثیرگذار از حفاظت از یک کودک در حاشیه حمله تروریستی امروز در اهواز
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
بدون شرح ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
سخنگوی یکی از گروهک های تروریستی و تجزیه طلب در گفتگویی مسوولیت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز را بر عهده گرفت. در این گزارش با سوابق گروهک جنایتکار الاحوازیه بیشتر آشنا خواهید شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۹    
روز 31 شهریورماه سال 1359 صدام حسین، رئیس جمهور وقت عراق با ملغی دانستن قرارداد الجزایر و با توهم جنگ شش روزه تا پیروزی، جنگ علیه ایران را آغاز کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
در هنگام حمله تروریستی امروز در اهواز، نیروهای امنیتی با غیرت در زمانی که همه روی زمین دراز کشیده اند، در پی شکار تروریستها بودند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
طی پنج ماه اول سال جاری شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی نسبت به دوره مشابه سال قبل معادل 14.7 درصد افزایش داشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
در حاشیه حمله تروریستی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
اولین آمار از شمار شهدا و مجروحان حمله تروریستی به رژه اهواز منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر گفت: مقدمات احداث فرودگاه جدید بوشهر فراهم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: هزار و 200 دانش آموز کلاس اولی در شهرستان دیر سر کلاس درس حاضر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر گفت: دشمنان با ابزار مختلف دنبال تغییر اعتقادات و ارزش های ما هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
مدیر آموزش و پرورش جم گفت: مشکلی در تامین نیروی انسانی مدارس شهرستان جم نداریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 230 هزار دانش آموز وارد هفت هزار و 950 کلاس درس استان بوشهر می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۹    
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: طرح کاداستر در 450 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر اجرا شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
تا سال های میانی جنگ، مداحان حدود 30 فرزند خود را در دفاع مقدس از دست داده بودند، اما حالا علاوه بر مداحانی که داغ فرزند دیده اند، بعضی مداحان معروف، خودشان فرزند یا برادر شهید هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
گام نیوز : در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
منابع محلی در تانزانیا اعلام کردند که در سانحه مربوط به یک کشتی حامل ده ها مسافر در دریاچه ویکتوریا بیش از 150 سرنشین آن غرق شدند. تاکنون اجساد 131 نفر از آب بیرون کشیده شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
گل سیدجلال حسینی به تیم الدحیل قطر با اختلاف در صدر بهترین گل های هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
آمار خیره کننده تیم فوتبال پرسپولیس در نتایجی که در آسیا و در ورزشگاه آزادی بدست آورده باعث امیدواری هواداران این تیم برای صعود از دور نیمه نهایی به فینال شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده واردات تلفن همراه می گوید دادگاه از متهمان، اسناد و مدارک مبنی بر هزینه های صورت گرفته در واردات گوشی را مطالبه کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
گام نیوز: صبح امروز یک تیم تروریستی به رژه نیرو های مسلح در اهواز حمله کرد؛ در این حادثه تروریستی 10 تن شهید و بیش از 30 نفر مجروح شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
یک روزنامه آمریکایی می گوید به دنبال افزایش تنش میان واشنگتن- پکن، چین مذاکرات تجاری که قرار بود هفته آینده میلادی میان 2 کشور انجام شود را لغو کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
والاترین انفاق ها، انفاق از بهترینِ داشته هاست. خداوند بهترین مخلوقاتش رو برگزید برای بهترین قربانی ها و مقدس ترین اندوه ها. خداوند حسینش رو غرقه در خون،بر سر نیزه می پسندید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
پنجشنبه این هفته، هشتاد و هشتمین دربی برگزار می شود، مسابقه ای که از یک لحاظ با تمام دربی های پیش از آن متفاوت است و قرار است برای اولین بار قانون محدودیت 10 درصدی برای تماشاگران میهمان اجرایی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۹    
دانش آموزان کلاس اولی امروز به مدرسه رفتند تا به استقبال سال تحصیلی جدید بروند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دقیق دیدارهای رفت و برگشت تیم پرسپولیس برابر السد را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۹    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در سطح کشور موفق شده تاکنون 2 هزار گردان بیت المقدس را سازماندهی و ساماندهی کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۹    
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس و خلیج فارس آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۹    
در رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود، حمله تروریستی شد.