دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۶:۴۸Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 14 فروردین 1396 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 8 اردیبهشت 1396 گیل خبر 3 خرداد 1396 گیل خبر 1 تیر 1396 گیل خبر 10 مرداد 1396 گیل خبر 6 شهریور 1396 گیل خبر 1 مهر 1396 گیل خبر 30 آبان 1396 گیل خبر 30 آذر 1396 گیل خبر 30 دی 1396 گیل خبر 30 بهمن 1396 گیل خبر 29 اسفند 1396 گیل خبر 1 فروردین 1396 گیل خبر 2 فروردین 1396 گیل خبر 3 فروردین 1396 گیل خبر 4 فروردین 1396 گیل خبر 5 فروردین 1396 گیل خبر 6 فروردین 1396 گیل خبر 7 فروردین 1396 گیل خبر 8 فروردین 1396 گیل خبر 9 فروردین 1396 گیل خبر 10 فروردین 1396 گیل خبر 11 فروردین 1396 گیل خبر 12 فروردین 1396 گیل خبر 13 فروردین 1396 گیل خبر 14 فروردین 1396 گیل خبر 15 فروردین 1396 گیل خبر 16 فروردین 1396 گیل خبر 17 فروردین 1396 گیل خبر 18 فروردین 1396 گیل خبر 19 فروردین 1396 گیل خبر 20 فروردین 1396 گیل خبر 21 فروردین 1396 گیل خبر 22 فروردین 1396 گیل خبر 23 فروردین 1396 گیل خبر 24 فروردین 1396 گیل خبر 25 فروردین 1396 گیل خبر 26 فروردین 1396 گیل خبر 27 فروردین 1396 گیل خبر 28 فروردین 1396 گیل خبر 29 فروردین 1396 گیل خبر 30 فروردین 1396 گیل خبر 31 فروردین 1396 
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۰    
گپُ و گفت بهاری موسیقی ایرانیان با اعضای گروه رستاک: اولین منتقدان رستاکیم.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۷    
یک گروه از محققان ایتالیایی موفق به کشف منشا بیماری آلزایمر شد که بدین ترتیب راه جدیدی را برای درمان آن باز کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۸    
فرمانده انتظامی گیلان از کاهش 57 درصدی تلفات جانی درون شهری و کاهش 25 درصدی تلفات جانی برون شهری گیلان در ایام نوروز خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۸    
محققان دانشکده طب گرمسیری دانشگاه لیورپول و دانشگاه کوئینزلند موفق به رمزگشایی از گزش بی درد گونه ای ماهی مرجانی شده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۳    
یکی از محبوب ترین میوه های جالیزی به دلیل طعم و خواص درمانی فوق العاده خیار است، اما کشت صنعتی این میوه باعث شده تا خوردن آن با پوست از نظر پزشکی مردود اعلام شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۸    
در تعطیلات نوروزی امسال حضور گردشگران در محدوده فاز تجارت و گردشگر این منطقه با رشد 56 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۳    
اختلاف دو برادر بر سر چرای دام مرگ یکی از آن ها را رقم زد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۳    
رییس فراکسیون امید گفت: شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات درکنار آقای روحانی گزینه دیگری نیز در نظر دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۸    
علیرغم مخالفت های آشکاری که با حضور دختر ترامپ در کاخ سفید وجود دارد وی دو روز قبل رسما بعنوان کارمند بدون حقوق کاخ سفید در پست مشاور رئیس جمهوری منصوب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۸    
کشورها در اروپای مرکزی و شمالی رتبه های بالای فهرست بهترین مکانهای جهان برای آغاز یک کسب و کار را در اختیار دارند اما یک کشور آمریکای مرکزی در صدر این فهرست قرار دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۸    
رئیس هیات پارلمانی اعزامی ایران به بنگلادش با رئیس مجلس بنگلادش در حاشیه اجلاس بین المجالس داکا دیدار و گفت و گو کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۳    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه با رامین رضاییان نظر قطعی مدیریت را انتقال این بازیکن به باشگاه دیگری اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۸:۵۸    
مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان گفت: نرم افزار اندرویدی سردار حزب الله گیلان با هدف آشنایی عموم مردم به ویژه نسل جوان با دادستان شهید ابوالحسن کریمی رونمایی می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۸    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد نوزادان انگلیسی، کانادایی و ایتالیایی بیش از نوزادان کشورهای دیگر گریه می کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۸    
گیل خبر/ هلن حقدوست امروز چهاردهم فروردین ماه است روزی که برای جمع کثیری از ساکنان و اهالی رشت یادآور یک نام بزرگ و یک خاطره ی عزیزاست. امروز روز پرواز ابدی
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۹    
وزیر ارتباطات گفت: در گذشته حدود 95 درصد استفاده ای که از اینترنت صورت می گرفت، درست بود و تنها پنج درصد از استفاده اینترنت ممکن بود به مسائل نادرست و غیراخلاقی مرتبط شود ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۴    
امسال لیگ دسته اول فوتبال ایران باحضور همزمان دوتیم باسابقه ملوان انزلی وسپیدرودرشت انجام شده واین دوتیم برای کسب سهمیه لیگ برتری فوتبال استان گیلان تلاش می کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۴    
رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی در سلولی به مساحت تقریبی 10 متر مربع نگه داری و مانند سایر زندانیان با چسباندن برچسبی شماره گذاری می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۹    
دفتر احمدی نژاد اعلام کرد که نشست خبری محمود احمدی نژاد با رسانه های داخلی و خارجی برگزار می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۹    
موتور 5٫2 لیتری و V10 این خودرو، توانی برابر 640 اسب بخار دارد. این خودروی 275 هزار دلاری برای رسیدن به شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت تنها به 2٫9 ثانیه زمان نیاز دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۴    
با درخواست استاندار گیلان ،صیادان سخت کوش امسال دیرتر تورهایشان را از خوان پرنعمت خزر جمع می کنند .
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۹    
رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیأت های اجرایی، از هفدهم فروردین ماه جاری آغاز می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۹    
دادستان کل کشور با تاکید بر لزوم نظارت بر فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی گفت: به کسانی که قصد ورود به انتخابات یا فعالیت های انتخاباتی دارند اعلام می کنیم اگر به سمت تخلف و جرایم رفتند و سایت شان ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۰۴    
رییس جمهور، همه کارگزاران نظام و مدیران دستگاههای اجرایی را به تلاشی فراگیر برای تولید و اشتغال در کشور فرا خواند و تاکید کرد که در سایه یک تولید اشتغال زا و پرشتاب قادر خواهیم بود به هر دو هدفی که ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۴    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تضعیف تدریجی سامانه بارشی طی امروز (دوشنبه) از غرب استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۹    
وزیر امور خارجه هند از آزادی 15 ماهیگیر کشورش که در ایران بازداشت شده بودند ابراز خرسندی کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان بیان کرد: هفت میلیون و 302 هزار و 836 گردشگر در تعطیلات نوروز امسال (از 26اسفند تا 13فروردین ماه جاری) در مراکز اقامتی ثابت و موقت استان اقامت کرده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۱۴    
بازرسان گشت مشترک یک واحد رستوران بین راهی در جاده قدیم قزوین – رشت را به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمپ کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۹    
سوزش سر دل، سو هاضمه، و دیگر نشانه های شایع یک دستگاه گوارش ناسالم می توانند از نشانه های اولیه ابتلا به سرطان معده باشند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۹    
ارزش 22 ارز در حالی روند صعودی به خود گرفته که ارزش دلار در اولین روز کاری هفته مثبت شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۴    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با توجه به نزدیکی زمان برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اطلاعیه ای صادر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۹    
با انتشار تصویری از برد پیت که دیروز و هنگام خارج شدن از یک استودیوی هنری از وی گرفته شده، سرو صدای زیادی ایجاد شده است.وی در این عکس بسیار لاغر شده است و چهره ای عجیب پیدا کرده بود.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 گفت: واگذاری شرکت غله منطقه 7 به بخش خصوصی از نگرانی های جدی واحدهای تولیدکننده آرد است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۴    
روز گذشته در شهرستان دلیجان سقوط دو کودک در گودال آب به مرگ آنان منجر شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۴    
محمدرضا نازک کار افزود: طی همین مدت؛ محور لنگرود- لاهیجان با 751 هزارو 364 دستگاه خودرو پرتردد ترین محور استان از نظر میزان تردد بوده است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۹    
کودک بازیگوش درغفلت مادر، خودروی پژو 206 را با چهارسرنشین به دریا انداخت.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۴    
مهریه 300 میلیاردی دختر دیکتاتور بحرین، موجب شگفتی و حیرت مردم به ویژه در کشورهای عربی شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۴    
انجام 3 سفر داخلی به شرق، غرب و شمال کشور، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 54 طرح و پروژه صنعتی و عمرانی و سفر به روسیه و حضور در دو دیدار دیپلماتیک و همچنین امضای 14 سند همکاری بین المللی از جمله ...
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۴    
رییس هیات عالی نظارت، خواستار تسریع در روند بررسی، رسیدگی و اعلام نتایج تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان در انتخابات شوراهای استان گیلان شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۹    
علیرضا جهانبخش اگرچه در داماش گیلان فوتبال بازی کرده و تیم آبی پوش سکوی پرش او بوده اما اگر ایران می ماند پرسپولیسی می شد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۴    
صادق زیباکلام، فیلم ماجرای نیمروز را یک کار کاملا دولتی دانست که تنها فضای اکشن جذابی برای کودکان دارد و هیچ درک و اندیشه ای به مخاطب درباره آن دوره تاریخی نمی دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: چند روز نخست امسال مصادف بود با وقوع پدیده باد گرم و افزایش دما در نقاط مختلف گیلان که این پدیده جوی طبیعی احتمال وقوع حریق در سطح جنگل ها را افزایش می دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
سخنگوی پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: با توجه به تراکم ترافیکی و بارندگی در جاده های استان که موجب لغزندگی شده، هم وطنان هنگام رانندگی شکیبا و با حوصله باشند.
گیل خبر   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۱:۴۰    
روابط عمومی شهرداری رشت اطلاعاتی درباره نصب بنر سالروز شهادت امام هادی (ع) منتشرکرد.