شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 9 دی 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 1 دی 1394 گفتارنو 2 دی 1394 گفتارنو 3 دی 1394 گفتارنو 4 دی 1394 گفتارنو 5 دی 1394 گفتارنو 6 دی 1394 گفتارنو 7 دی 1394 گفتارنو 9 دی 1394 گفتارنو 10 دی 1394 گفتارنو 11 دی 1394 گفتارنو 12 دی 1394 گفتارنو 13 دی 1394 گفتارنو 14 دی 1394 گفتارنو 15 دی 1394 گفتارنو 16 دی 1394 گفتارنو 17 دی 1394 گفتارنو 18 دی 1394 گفتارنو 19 دی 1394 گفتارنو 20 دی 1394 گفتارنو 21 دی 1394 گفتارنو 22 دی 1394 گفتارنو 23 دی 1394 گفتارنو 24 دی 1394 گفتارنو 26 دی 1394 گفتارنو 27 دی 1394 گفتارنو 28 دی 1394 گفتارنو 29 دی 1394 گفتارنو 30 دی 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: بی احترامی به اشخاص و شعارهای خلاف شرع گناه کبیره است لذا در مراسمات باید از معصیت و گناه پرهیز کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۵    
هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور تغییر چندانی نداشت و 1069 دلار معامله شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰    
امروز در مرکز مبادلات ارزی چراغ 38 ارز سبز و قرمز شد و فقط یک ارز خاموش ماند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۵    
ورود خودروهای با کیفیت خارجی در دوران پساتحریم، اتفاقی محتمل است، اما نکته اینجاست که این کیفیت هزینه دارد و بسیار بعید به نظر می رسد بتوان محصولات مورد نظر را در محدوده قیمتی متناسب با قدرت خرید ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۵    
سجادی با بیان اینکه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 92 برای اصولگرایان درس عبرت شد، تصریح کرد: عدم انسجام اصولگرایان برای انتخابات آتی موجب تکرار نتایج انتخابات سال 92 می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۰    
بر اساس قانون انتخابات هر لیستی که از وزارت کشور برای ما ارسال می شود، 5 روز بعد باید پاسخ استعلامات داده شود ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام به تهیه پیش نویس پیشنهادی لایحه برنامه ششم توسعه کشور کرد و حدود سه هفته پیش این پیش نویس را برای بررسی بیشتر و تصویب نهایی به هیئت دولت ارسال کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۰    
رییس سازمان اطلاعات، آمار و جمعیت ثبت احوال البته می گوید نسبت طلاق به ازدواج در میان زنان دارای تحصیلات بالای دیپلم در سال 93 بیشتر بوده است ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۵    
به نوشته این روزنامه : در مقابل و بر اساس توافق هسته ای، برخی تحریم های ایالات متحده، اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد در ازای پذیرش محدودیت هایی بلند مدت از سوی ایران بر روی برنامه هسته ای ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۵    
ناراحتی و احساس افسردگی معمولا از نشانه های پر کاری تیروئید است. تولید مقدار پایین هورمون تیروئید روی میزان ترشح سروتونین در مغز که احساس خوبی را به همراه دارد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰    
حوزه های فرهنگی، زنان و خانواده جزو تخصص های ذاتی زنان است و بیشتر آنان به این موضوعات توجه دارند، بنابراین افزایش تعداد نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی می تواند موجب تصویب قوانین بهتری در چنین ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۵    
دوشنبه هفته قبل بنده به عنون شاکی از بانک مرکزی و وزارت صنعت و معدن و تجارت، همچنین معاون و مدیرکل ارزی و دو مدیرکل از وزارت صنعت حضور داشتیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۰    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که بررسی کتاب در وزارت ارشاد محتوایی است می گوید: طبعا بررس ها به شکل مونتاژی از کارخانه نیامده اند و در نوع نگاه به تطبیق قانون با مصداق تفاوت هایی ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
مقامات آمریکایی روز سه شنبه مدعی شدند یک قایق تندرو ایران در نزدیکی یک ناو هواپیمابر آمریکایی در تنگه هرمز، اقدام به شلیک راکت کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۵    
حمید بعیدی نژاد مدیر کل امور سیاسی و امنیت بین المللی وزارت امور خارجه با انتشار یادداشتی از اجرایی شدن عملیات نقل و انتقال ذخایر اورانیوم به روسیه خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۰    
علی نصیریان در شب بزرگداشتش تاکید کرد در همه این سال ها که در زمینه بازیگری فعالیت کرده به هنر عشق ورزیده و بالاترین مزد برای او رضایت مردم است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۵    
وی آمریکا و غربی ها را به هیچ وجه قابل اعتماد ندانست و گفت که برای حل مشکلات مان باید روی پای خود بایستیم.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۵    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان اعلام کرد: 450 نفر در قالب 32 اکیپ راهداری با 400 خودردوی سنگین نیمه سنگین و سبک ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۵    
ظاهرا جمع بندی ها به عدم حمایت رسیده است. به هر حال طبیعی است که جامعه روحانیت به عنوان یک تشکیلات حق دارد مشخص کند که از چه کسی حمایت کند و از چه کسی حمایت نکند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۵    
محمدرضا عارف، معاون اول رئیس دولت اصلاحات از سال 1380تا 1384 بوده است . او اولین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد بسته شد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۵    
اصولگرایان در وضعیتی نیستند که نقاط ایجابی میان آنها قوی تر از نقاط سلبی آنان باشد. برای نمونه چند موضوع بسیار مهم پیش روی آنان است که بدون حل آنها نمی توانند فقط با اتکا و به دلیل ترس از اصلاح طلبان ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۰    
تحقیقات میدانی نشان داد زن جوان پسری 11 ساله دارد که صبح جنایت وقتی می خواست به مدرسه برود بالای سر مادرش رفته و به تصور اینکه وی خوابیده، روی جسد مادرش پتویی انداخته است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب؛ علاوه بر جملاتی از ایشان، جملاتی از رهبری، همچون اینکه مردم باید کاندیداهایی را برگزینند که به کانون های قدرت و ثروت متصل نباشند در لیست های انتخاباتی نقش می بست.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
هداف سیاسی در کشور ما به جای اینکه به ارائه راه حل بپردازند، بیشتر به تخریب یکدیگر معطوف می شوند و این مسئله به آن بازمی گردد که بسیاری از این اهداف سیاسی نیز مانند بسیاری موارد دیگر با عقب ماندگی ها ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: ناپایداری جوی از اواخر امروز چهارشنبه تا پایان روز شنبه در این استان پیش بینی می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۵    
این روزها شرایط مختلفی برای احراز صلاحیت نامزدها مطرح می شود، شرایطی که از آن به عنوان خط قرمز نظام یاد می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۵    
طی لایحه ای تقدیمی به دادگاه ضمن اعتراض به قرار مزبور درخواست کردم نسبت به فک قرار بازداشت موقت و صدور قرار تأمین مناسب در صورت صلاحدید اقدام قانونی شود که البته تصمیم و تشخیص آن با دادگاه است .
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر شناخت و بررسی علل اصلی بی سوادی در جامعه تاکید کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: بیسوادی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است و با فقر نیز ارتباط مستقیم دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
جایگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجموعه نظام برای همه روشن است. وی را باید نخستین کسی دانست که به امام خمینی و نهضت او پیوست و تا آخرین روزهای عمر امام خمینی به عنوان یک یار و یاور برجسته ایشان در ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۵    
درباره رایزنی های انتخاباتی که بحث تقریبا روشن است. آقای عارف گفته اند مثلا هم با آقای روحانی و هم شورای نگهبان رایزنی هایی انجام شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۰    
بهمن ماه سال گذشته بود که محمدرضا رحیمی طی نامه ای گلایه آمیز به محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم، ادعا کرد که به 170 نامزد انتخابات مجلس هشتم پول داده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۰    
معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی گفت: سطح دانش والدین در سوادآموزی فرزندان موثر است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۵    
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی کارآمد برای آینده کشور، گفت: آموزش و پرورش نقش کلیدی در تعالی و موفقیت همه دستگاه های اجرایی دارد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شناسایی 45 هزار نفر از والدین بی سواد دانش آموزان استان گفت: 90 درصد آنها تحت پوشش برنامه های سواد آموزی قرار گرفته اند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
امام جمعه نرماشیر با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در پیشرفت کشور، گفت: تعامل و همکاری با آموزش و پرورش لازمه توسعه پایدار است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
مدرسه 8 کلاسه امید انقلاب روستای ضیاء آباد از توابع شهرستان نرماشیر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مردم و مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
رئیس پلیس راه "رفسنجان- کرمان" گفت: پلیس حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو 405 را با خلافی 36 میلیون و 600 هزار ریال توقیف کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو405 در محور مواصلاتی انار - شهربابک سرنشین پژو جان خود را از دست داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۰    
مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: با مساعدت معاون گردشگری کشور و تلاش این اداره کل ، استان کرمان در برنامه بازدید راهنمایان گردشگری جهان در کنوانسیون 2017 قرار گرفت.