یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۳۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای گفتارنو 21 دی 1394 - goftareno.ir

گفتارنو 30 مهر 1394 گفتارنو 30 آبان 1394 گفتارنو 30 آذر 1394 گفتارنو 30 بهمن 1394 گفتارنو 29 اسفند 1394 گفتارنو 1 دی 1394 گفتارنو 2 دی 1394 گفتارنو 3 دی 1394 گفتارنو 4 دی 1394 گفتارنو 5 دی 1394 گفتارنو 6 دی 1394 گفتارنو 7 دی 1394 گفتارنو 9 دی 1394 گفتارنو 10 دی 1394 گفتارنو 11 دی 1394 گفتارنو 12 دی 1394 گفتارنو 13 دی 1394 گفتارنو 14 دی 1394 گفتارنو 15 دی 1394 گفتارنو 16 دی 1394 گفتارنو 17 دی 1394 گفتارنو 18 دی 1394 گفتارنو 19 دی 1394 گفتارنو 20 دی 1394 گفتارنو 21 دی 1394 گفتارنو 22 دی 1394 گفتارنو 23 دی 1394 گفتارنو 24 دی 1394 گفتارنو 26 دی 1394 گفتارنو 27 دی 1394 گفتارنو 28 دی 1394 گفتارنو 29 دی 1394 گفتارنو 30 دی 1394 
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از انتخاب 6 عضو این کمیسیون در کمیسیون تلفیق بودجه 95 و برنامه ششم توسعه خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۱    
گزارش های تازه از روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات حاکی است که صلاحیت علیرضا زاکانی دبیر جمعیت رهپویان تایید نشده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از نجات جان یک مادر باردار توسط پزشکان مجرب و متخصص بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس پلیس فتا استان کرمان از دستگیری فردی خبر داد که با عکس دیگران در شبکه های اجتماعی فعالیت می کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۵    
ئیس پلیس راهور "زرند" از توقیف خودروی پژو 405 با 30 میلیون ریال خلافی خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۵    
نایب رییس اتاق کرمان گفت: برای تحقق رشد 8.5 درصد پیش بینی شده استان در برنامه ششم توسعه، باید استفاده از ظرفیت های معدنی را قبل از سایر ظرفیت های موجود در اولویت قرار داد. ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۷    
جوانی که به جرم قتل یکی از شهروندان یزدی به دلیل اختلاف حساب متواری و وارد حوزه استحفاظی این شهرستان شده بود ، با انجام یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی شناسایی شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۲    
سرهنگ روانبخش ادامه داد: مأموران پس از دستگیری موتورسیکلت سواران، آنان را جهت تحقیقات بیش تر به مقر پلیس منتقل کردند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۲    
وی گفت: در جلسه مذکور گزارشی از پیگیری، مذاکره و رایزنی با دستگاه های مرتبط با فرایند انتخابات ارایه شد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۲    
دفترآیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد بدلیل انتشار اخباری دروغ در مورد یک موسسه جعلی، از رسانه های منتشر کنننده شکایت کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۷    
پلیس شهرستان جیرفت با به کارکیری چند تیم از پلیس های تخصصی این فرماندهی انتظامی به چند رابط باند آدم ربایی دست پیدا کرد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۷    
طی دو دهه اخیر نرخ رشد طلاق همواره مثبت بوده است و شیب نسبتا تندی را تجربه کرده است. به نحوی که تعداد 37 هزار واقعه طلاق در سال 75 به عدد 163 هزار واقعه در سال 93 (بیش از چهار برابر) افزایش یافته است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۲    
در رابطه با افزایش ارزش طلا در بازار داخلی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان کرد: در پی افزایش میزان تنش های سیاسی در منطقه حجم تقاضا برای طلا در سطح بازارهای جهانی افزایش یافت و در مجموع رشد 43 ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۷    
بایستی به نحوی برنامه ریزی نمایید که طول دوره پرورش از 45 روز عبور نکرده و وزن مرغ زنده از 2.5 کیلوگرم بیشتر نباشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۲    
علی رغم تمام داد و فریادهای عربستان آنچه مد نظر این کشور بوده نه در شورای همکاری خلیج فارس و نه اتحادیه عرب مصوب نشده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۲    
شمارش معکوس برای فرا رسیدن روز اجرای تفاهم هسته ای و لغو تحریم ها آغاز شده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از قرارداد ایران با چین برای افزایش صادرات کاتد و کنسانتره مس در سال جاری میلادی خبر داد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۷    
نتایج مطالعات پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری محققانی از سایر کشورها بر روی ویروس H1N1 و بیماری آنفلوآنزا نشان داد با توجه به بی اثر بودن داروهای ضد ویروسی بر روی این بیماری و کارکرد ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۷    
کاندیداهای اصلاح طلب در شهرستان ها میثاق نامه ای امضا کرده اند تا در صورت لزوم به نفع کاندیدای برتر درحوزه های انتخابیه مختلف کنار بروند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۲    
آقاتهرانی چندین دهه از شاگردان آیت الله مصباح است از هین رو باعث شده که او از مطلع ترین افراد درباره رفتارشناسی سیاسی آیت الله مصباح باشد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۲    
عضو هیات مدیره انجمن پسته ایران گفت: بیش از 58 هزار تن پسته طی سه ماه مهر، آبان و آذر سال جاری از ایران به کشورهای خارجی صادر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سایت های فاقد مجوز فعالیت قانونی مسدود می شوند و پس از اخذ مجوز لازم می توانند به کار خود ادامه دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۸    
برای امروز در برخی نقاط این استان، افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۸    
بهای نفت، امروز دوشنبه به علت نگرانی ها درباره وضع اقتصاد چین و مازاد عرضه، در بازار آسیا کاهش یافت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۳    
قیمت انواع خودرو های داخلی در بازار منتشر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۸    
زمانی که کودک دچار اشتباه می شود طبیعی است که والدین به سرعت به دنبال راه حل و نجات فرزند خود هستند اما کودکانی که با پیامد اشتباهات خود مواجه می شوند بهتر می توانند در شرایط مختلف انعطاف پذیر باشند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۳    
مرد جوان که مجید نام دارد و 39 ساله است از سوی پلیس بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۸    
کاربران توییتر و سایر پایگاههای اجتماعی با مورد تمسخر قرار دادن ادعاهای عادل الجبیر از وی سؤال کردند: پس جنگ افروزی در یمن و سوریه و دخالت در مناطق بلوچستان و اهواز ایران، کار کدام کشور است؟
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۳    
سطح عالی نیز شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است که خطوط کلیدی و راهبردی و ساز و کارهای رسیدن به دو هدف مشخص را براساس سیاست های اجرایی، شاخص ها ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۳    
صرف نظر از اینکه هر کدام از ما چه گرایش سیاسی داشته باشیم اجازه نداریم جانبداری کنیم؛ بنابراین رسانه ملی به دلیل اینکه برد کل کشور را دارد اجازه ندارد، جریانی را به تبع خود اطلاع رسانی کند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۳    
کولایی با انتقاد از تنزل نقش زنان در جامعه گفت: در نظام حقوقی ما زن جایگاه پایین دارد و در صدا و سیما این نقش ها بازتولید می شود. زنان در این فضا می خواهند کار را پیش ببرند ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۵۳    
عربستان سعودی نگران است که با کنار رفتن پرده بهانه جویی های هسته ای، تهدید جهانی واقعی، یعنی نقش فعال این کشور در پشتیبانی ازافراط گرایی خشن نمایان شود.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۸    
اتصال بانک ها به سوئیفت مستلزم طی تشریفاتی است که ممکن است چند هفته ای به طول انجامد. با مقامات سوئیفت مذاکره می کنیم که، بتوانیم این مدت را کاهش دهیم
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۳    
همزمان با شکایت این زن، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز و دو روز پیش او در خانه اش در یکی از محله های شهر یزد دستگیر شد.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۴    
شکار عقرب که براساس طب سنتی چین خواص دارویی بسیاری دارند، از قرنها قبل در این کشور متداول بوده و از ماهها قبل در مناطق سنتی شهرهای پکن و شانگهای و همچنین مناطق دورافتاده رواج داشته است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۹    
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی از نیاز انقلاب و نظام به تفکر اصلاح طلبی و اصول گرایی گفته و تأکید کرده رهبری انقلاب خود دیدگاه اصول گرای اصلاح طلب را مطرح کرده است.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۹    
اگر آقای رسایی قانون انتخابات را بخواند متوجه می شود که هیات های اجرایی براساس تحقیقات محلی و استعلام از مراجع چهارگانه درباره افراد اظهارنظر می کند
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۵۰    
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ذهن فتنه به دور مسئولان و حاکمان باید به گونه ای باشد که فرق بین نفوذ و ارتباطات سازنده را تشخیص دهند.
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۰    
اتفاقاتی که اخیرا در منطقه و به ویژه در خصوص حادثه عربستان و سفارت این کشور در ایران رخ داده جملگی به سود اسرائیل تمام شده است و تمام تمرکزها بر پایه درگیری ها و تنش های فرقه ای میان مسلمانان منعطف ...
گفتارنو   ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۰    
در تهران، جمعیت ما نماینده ای در ائتلاف اصولگرایان دارد و ائتلاف اصولگرایان هم با همه کبکبه و دبدبه اش محدود به تهران است. در استان ها، هر مجموعه ای براساس اقتضائات خود و مستقل عمل می کند.