شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۴۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 6 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۶    
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی با تمام قوا درحال تذکر دادن در این زمینه است تا بانک ها با اسلامی شدن با کارمزد 2 درصد وام در اختیار متقاضیان قرار دهد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۱    
اورسجی گفت : معاون مدیرکل ورزش دخالت می کند آقای "ق.ب" معاون اداره کل ورزش استان به قومیت در فوتبال دامن می زند و این حرکت ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۱    
مدیر حوزه علمیه الغدیر شهرستان آزادشهر ضمن رد توافق بد در مذاکرات هسته ای گفت: توافقی که در آن حقوق مردم و ملت ایران لحاظ نشود، نبودش بهتر از بودش است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۱    
سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: تردد خودروهای ترانزیت کالا در مرز اینچه برون تسهیل شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۶    
طی ماه های اخیر گروه های مردمی عراقی و سوری که با هدایت و همکاری حاج قاسم سلیمانی با گروه های تکفیری همچون داعش در حال مبارزه هستند، پیروزی و موفقیت های مهم زیادی را به دست آورده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۶    
رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: نوک تیز قوانین باید به سمت عوامل اصلی تولید و توزیع مواد مخدر باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۱    
پا در میانی اعضای شورای حل اختلاف ، اختلاف چندین ساله ی طایفه ای درعلی آباد کتول را ختم به خیر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۱    
معتمدین و منتخبین محلات گمیش تپه به نمایندگی از محلات خود در خصوص مشکلات موجود با فرماندار بحث و گفتگو کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۶    
سرهنگ قاسم قربانی رئیس پلیس تویسرکان استان همدان گفت: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه مردی در نقش مأمور پلیس به تبهکاری سیاه دست می زند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۱    
رییس شورای اسلامی شهر گرگان که پرچمدار حمایت از شهردار محسوب شده ، نماینده ولی فقیه را با زیرکی خاص در صف حامیان شهردار قرار داده و اذعان نموده است که مرد اول استان تمایلی به بر کناری شهردار نداشته و ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۶    
با تصویب تبدیل شهرداری گرگان از 2 منطقه به 3 منطقه ، شهرداری منطقه 3 گرگان هم ، از ابتدای سال 1394 رسما آغاز به کار خواهد کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۱    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرترکمن از برنامه های متنوع این نهاد در هفته احسان و شور نیکوکاری در شهرستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۶    
دانشجویان ترکمن عضو کانون مختومقلی فراغی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه میلاد حضرت زینب سلام الله علیه و ورز پرستار راجشن گرفتند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۷    
تصور کنید که رژیم غذایی و ورزش به شما کمک کرده است تا به وزن دلخواه خود برسید، اما همچنان سعی دارید از شر چربی اضافه ای که در ناحیه شکمتان باقی مانده است خلاص شوید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۷    
روستاهای شاهکوه سفلی ، شموشک علیا ، زیارت ، فارسیان ، افراتخته ، چینو ، پاقلعه ، گز شرقی ، گچی سو بالا ، شفیع آباد ، محمدآباد کتول ، رادکان ، قرنجیک پورامان ، اسلام تپه ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۲    
راه دسترسی روستای پادلدل عصر امروز بازگشایی شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۲    
یکی از دانشجویان رشته محیط زیست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با اشاره به مشکلات متعدد زیست محیطی کشورمان گفت ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۷    
پیر امیدیار رئیس و موسس سایت ای بی (eBay) اولین و معروف ترین وب گاه مخصوص حراج و خرید و فروش اینترنتی می باشد که تا آخر سال 1998، 1/2 میلیون عضو ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۷    
به گزارش گلستان ما، جشن میلاد حضرت زینب(س)، امروز پنجم اسفندماه با حضور الهام چرخنده در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۲    
زین العابدین یزدی و علی بشارتلو بعنوان نمایندگان کارگران درشهرداری مینودشت انتخاب شدند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۲    
بی تردید یکی از اصلی ترین ویژگی های برنامه تلویزیونی می تواند به نگاه برنامه سازان و عوامل حاضر در آن به مخاطبان باشد که اگر این نگاه از سر احترام باشد قطعا با توجه بیشتر مخاطبان روبرو خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۲    
عضو هیات علمی واحد آزادشهر به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
این سایت که به همت گروهی از دانشجویان و خبرنگاران جوان استان با هدف انتشار اخبار و اطلاع رسانی عمومی در جامعه راه اندازی شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۷    
اوضاع یمن هر روز پیچیده تر از قبل می شود که در این میان خروج عبد ربه منصور هادی از صنعا و استقرار وی در عدن بر چالشهای این کشور افزوده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۲    
در ادامه تصاویری که توسط مخاطبان نیلکوه ارسال شده است را خواهید دید.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۷    
نخستین عمل جراحی شکستگی استخوان ران (فمور) در بندرترکمن در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر با موفقیت انجام شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۷    
آسوشیتدپرس و نیویورک تایمز برخی ابعاد تمسخر آمیز پیشنهاد آمریکا در مذاکرات ژنو را بازتاب دادند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۸    
نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در تنگه هرمز و خلیج فارس با رمز یا محمد رسول الله(ص) آغاز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۸    
همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب(س) روز گذشته در مراسم اختتامیه المییاد درون مدرسه ای "نیکان" مشعل المپیاد درون مدرسه ای بصورت نمادین با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان در محل ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
فرماندار کلاله گفت: با تلاش نیروهای راهداری همه راه های روستایی شهرستان کلاله به جز روستای چیشت خوجه لر باز شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۸    
برخی از رسانه ها، با مراجعه به سایت پیگیری سوابق بیمه، مدعی شده اند که رئیس جمهور همچنان حقوق خود را از مرکز تحقیقات مرکز استراتژیک مجمع تشخیص دریافت می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۸    
مدیر شبکه بهداشت گالیکش گفت: یک بانوی گالیکشی داوطلب نمونه سلامت در شهرستان گالیکش استان گلستان و کشور شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۳    
امروز مزار شهدای گمنام ما بوی مظلومیت و غربت کوچه ای می دهد که اگر به مدینه رفته باشی!همچون شهیده گمنامش نشانی از آن نمی توانی بیابی!
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۸    
یک خودروی سمند که متعلق به نیروی انتظامی است، به دلیل کشیده نشدن ترمز دستی اش با درب وردی ورزشگاه برخورد کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۳    
یک جوان کلاله ای دستگاه کود و بذرپاش کوله پشتی اختراع کرده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۸    
عکسی از شهید حاجی حتم لو از مجموعه ی جهانی بدون مرز ، در سازمان ملل ، سازمان یونسکو و دانشگاه عالی هنر فرانسه با کد Reg.N.8356.201RezaVahmi-2015,ir32146 به ثبت جهانی رسیده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۳    
گویا توصیه های آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه ، دکتر صادقلو استاندار ، یحیی خاکی فرماندار گرگان و سایر فعالان فرهنگی اجتماعی گرگان برای خاتمه بحران در شورای شهر و شهرداری گرگان کارساز نیست و شاید ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۸    
با آغاز شمارش معکوس روزهای پایانی زمستان شاهد بارش باران و برف در رامیان و ارتفاعات کوهستانی آن هستیم .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۸    
دهیار روستای پادلدل گفت: توسط هلال احمر و اورژانس 115 حیدربابای گالیکشی از برف و کولاک نجات یافت.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
در واکنش به موج جدید اهانت به مقدسات اسلامی و پیامبر اکرم(ص) در غرب، یکی از نمایندگان ایران در جام باشگاههای آسیا دست به اقدام جالبی زد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۸    
عضو شورای شهر گرگان گفت : امروز باید به دنبال اجرای پروژه های کلان در سطح شهر باشیم و از عوام فریبی خودداری کنیم چرا که بی ثباتی در مدیریت شهری دشمن توسعه مداری و باعث عقب ماندگی در شهر خواهد شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
فرماندار گرگان گفت: پیشنهاد من به عنوان نماینده حاکمیت این است ،شورای اسلامی شهر در تعامل بیشتر با" مهندس صادقلو"شهردار گرگان فرصتی چندماهه بدهند تا وی بتوانددر راستای بهره وری و اثر بخشی بیشتر ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۳    
جمعی از مردم گرگان با امضا طومار و تهیه اطلاعیه و ارسال آن به دفتر مقام معظم رهبری از حسین صادقلو شهردار گرگان حمایت کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نامه منتشر شده در رسانه ها با موضوع پایان دوران مسئولیت شهردار گرگان خلاف قانون است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۸    
روابط عمومی شورای شهر گرگان اعلام کرد : مراسم خاکسپاری یحیی شاهینی مشاور کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان امروز ساعت 10 در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۸    
ضمنا بی حرمتی و هتاکی امروز بجایی رسیده که با نوشتن کلمات مستهجن به یک عضو شورا که جزو خانواده های معظم شهدا و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد در ساختمان شهرداری مرکز و شایعه پراکنی علیه ایشان ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۸    
رئیس شورای شهر گرگان گفت: نباید به دلیل چند حرکت و ضعف یک شهردار، کل شهرداری را دستخوش حوادث نکنیم و آقای مشهدی در بازرسی بیان کردند که آقای کلاتی الان هر روز علیه آقای صادقلو مکاتبه می کنند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
پژوهشگر برتر گلستانی گفت: برای بهره گیری از فرصت ها و قوت ها و مقابله با چالش های محیطی ، حداکثر بهره را می شود از طریق تحقیق و پژوهش برد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۳    
افراد مسلح ناشناس که لباس سیاه بر تن داشته و نقاب به صورت زده بودند 30 تن از شیعیان هزاره افغانستان را در راه بازگشت از ایران ربودند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۸    
مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید زندان گرگان امروز برگزار و طی آن "فردین گرگانی" جایگزین "حمیدرضا پوریانی" می شود .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۱:۵۳    
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت :کوتاه شدن زمان اجرای پروژه ارتباطی به طرح سئوال از شهردار ندارد و قبل از این مسائل تصمیم در خصوص این پروژه در جلسات کارشناسی گرفته شده بود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۰:۴۲    
سبطی با تاکید براینکه انگیزه شورای شهرگرگان از ابتدا حمایت از پیمانکار بومی بوده است ، تصریح کرد: نگرانی ها و دغدغه های پیمانکار و مشاور مستقیم باید به ما ارائه داده شود تا بتوانیم با کمک اعضای شورای ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۰۰:۲۶    
شهردار گرگان گفت : 25 سال پیش من شهردار بابل بودم ، وضعیت 25 سال پیش شهر بابل مطلوب تر از وضعیت فعلی شهر گرگان است، این درد است.