شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۵۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای گلستان ما 24 اسفند 1393 - golestanema.com

گلستان ما 30 بهمن 1393 گلستان ما 1 اسفند 1393 گلستان ما 2 اسفند 1393 گلستان ما 3 اسفند 1393 گلستان ما 4 اسفند 1393 گلستان ما 5 اسفند 1393 گلستان ما 6 اسفند 1393 گلستان ما 7 اسفند 1393 گلستان ما 10 اسفند 1393 گلستان ما 11 اسفند 1393 گلستان ما 12 اسفند 1393 گلستان ما 13 اسفند 1393 گلستان ما 14 اسفند 1393 گلستان ما 15 اسفند 1393 گلستان ما 16 اسفند 1393 گلستان ما 17 اسفند 1393 گلستان ما 18 اسفند 1393 گلستان ما 19 اسفند 1393 گلستان ما 20 اسفند 1393 گلستان ما 21 اسفند 1393 گلستان ما 22 اسفند 1393 گلستان ما 23 اسفند 1393 گلستان ما 24 اسفند 1393 گلستان ما 25 اسفند 1393 گلستان ما 26 اسفند 1393 گلستان ما 27 اسفند 1393 گلستان ما 28 اسفند 1393 گلستان ما 29 اسفند 1393 
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۴    
شهردار گرگان از کلنگ زنی روگذر بهارستان - شهرک شهریار بر روی کمربندی گرگان در هفته دولت سال 94 خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۹    
مرکز آموزش علمی کاربردی گنبدکاووس2 به همراه نیروی مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس و کمیته دانشجویی برگزاری دهه مبارک فجر بمناسبت همین ایام الله مسابقه اینترنتی با موضوع انقلاب اسلامی برگزار نمود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۰    
هنگام تحویل سال افراد خانواده دور سفره هفت سین که با ظرافت و سلیقه خانم خانه چیده شده می نشینند و در حالیکه پدر خانواده دعای تحویل می خواند منتظر سال نو می شوند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۰    
تا حرف از مرگ بر آمریکا میشه یه عده ژست روشنفکری می گیرند و میگن ای ابابا این حرف ها چیه ما الان تو قرن 21 هستم یک مقدار منطقی باشین. یخورده از ژاپنی ها یاد بگیرین ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۵    
در بین ترکمنها ضرب ا لمثل معروفی هست که می گوید: ییلینگ گله نی نوروزدان بللی یعنی نوروز فرا رسیدن سال نو را نوید می دهد. این ضرب المثل نشانگر اهمیت والای عید نوروز در بین ترکمن هاست.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۵    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از طراحی اپلیکیشن ایرانی pars app خبر داد و گفت: طراحی چنین برنامه ای بالاخص در مرحله ایمن سازی ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۵    
علیرغم مشکلات زیادی که در زندگی دچار آن بوده، برخلاف همه ی بی مهری ها و کوتاهی های برخی بزرگان فامیل و دوستان نزدیکش توانسته جاده پرپیچ زندگی را در مسیر موفقیت طی کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۰    
شهرستان رامیان در شرق گلستان دارای چهار شهر رامیان، دلند، خان ببین و تاتار و دوبخش مرکزی و فندرسک می باشد که از نظر جغرافیای طبیعی به 2 قسمت جلگه ای و کوهستانی تقسیم می شود و دارای مناطق گردشگری ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۵    
تمام نامزدهای ذکر شده که در صدر لیست جمهوری خواهان مشغول مبارزه درون حزبی با یکدیگر هستند، یک حرف و کلید واژه واحد و مشترک دارند و آن سرزنش عملکرد باراک اوباما ست.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۵    
جوانان شهر کردکوی استعداد فراوانی در انجام حرکات نمایشی با موتور دارند، اما هیچ وقت استفاده درستی از این توانایی ها نشده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۰    
چند سالی است، سفر به ترکیه، ارمنستان و امارات در ایام نوروز باب شده است و بازار سفر به تایلند و مالزی و سنگاپور نیز رونق دارد ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۵    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گالیکش گفت: مردم نیکوکار گالیکش در جشن نیکوکاری امسال بیش از 764 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۰    
از ابتدای بحران عراق بسیاری از زنان عراقی برای مبارزه با گروه داعش بسیج شده وبرای آموزش های نظامی اعلام آمادگی کرده اند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۰    
روستای ساسنگ مینودشت روستای آب و آبشارکه در حدود 35کیلومتری شهرستان مینودشت و در 15 کیلومتری جنگل باقرآباد و روستای معرکه محله و ملاشی واقع است پذیرایی مسافران نورزی می باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۵    
بهنام امدادگر سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر است که از سال76 در پایگاه زرین آباد در 35کیلومتری محور ارتباطی زنجان - بیجار کار می کند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۱    
یک کاسب رامیانی با بیان اینکه تورم به صفر نرسیده و در حد شعار است، می گوید : صحبتهای رئیس جمهور را باید با گشت و گذاری در بازار و دیدن قیمتها لمس کرد که با شعار نمی توان زخم کاهش خرید مردم را التیام ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۶    
رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گاز گلستان در مصاحبه با پایگاه خبری شرکت از برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات در گاز گلستان خبر داد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۱    
حمید یکی از ساکنان ساحلی محمود آباد در این خصوص به خبرنگار فردا می گوید: برای نماز صبح بیدار شده بودم که این شی نورانی را دیدم ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
سه روز مانده به افتتاح زیر گذر شهید سید احسان حاجی حتم لو یحیی خاکی فرماندار گرگان و حسین صادقلو شهردار گرگان از این پروژه بازدید کردند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۷    
رئیس جمهور در دیدار با ریحانه خلفی حافظ قرآن کریم یک خودروی پراید را به عنوان هدیه به او و خانواده اش اهدا کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
در آستانه چهارشنبه آخر سال همایش یک روز بی خطر در شهرداری گالیکش برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
من برنامه داشتم و روی آن توافق هم شد. در گذشته آن توافق ما را در دوره دولت قبلی عمدا به هم زدند و نگذاشتند.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۲    
هر سه بار اولی بود که به سفر راهیان نور می رفتیم اولش فقط شوق سفر بود؛ اما کم کم به شوق وصال تبدیل شد و اکنون هم که غم فراق!.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۷    
روز جمعه خبرهایی مبنی بر حمله فرماندار حاشیه ساز شهرستان صحنه کرمانشاه به یکی از کارکنان مرکز بهداشت این شهر در برخی از رسانه های منتشر شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
فرماندار گنبدکاووس در نشست خبری پایان سال 93 گفت: هدف از دعوت خبرنگاران در جلسات اطلاع رسانی به عموم است نه استفاده ابزاری از آنان.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
بررسی پیشینه تسهیلات کلان بانکی و ایجاد بانک خصوصی از طریق تأمین سرمایه آن از محل اخذ وام از سایر بانک ها به هژبر یزدانی چوبدار سمنانی که پیش از انقلاب اسلامی بزرگترین سرمایه دار ایران شد، بازمی گردد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
اهالی اسلام آباد شهرستان علی آباد کتول با حرکتی جهادی همه ی ماهواره های موجود در روستای خود را به سپاه پاسداران تحویل دادند و حالا این روستا نخستین روستای پاک فرهنگی و عاری از ماهواره ی گلستان نام ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۷    
مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت : 26 اسفندماه آخرین مهلت ثبت نام اردوهای راهیان نور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان می باشد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
رئیس جمهور در نامه ای خطاب به وزرای کشور و اطلاعات دستور پیگیری سوء قصد به علی مطهری در شیراز را صادر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۲    
آخرین جلسه رسمی شورای شهرگرگان در سال 93 در حالی برگزار شد که حواشی را به همراه داشت که پرداختن به آن خالی از لطف نیست.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۴    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان گفت: امسال باید بودجه شهر گرگان با در نظر گرفتن درخواست های محله ای تدوین شود.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۴    
با برداشت مجدد از نیلکوه دهن کجی کارخانه سیمان پیوند گلستان به مدیرکل محیط زیست گلستان آغاز شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۹    
با پیگیری گلستان ما و پیشنهاد طرح دوفوریتی مهندس جرجانی به صحن علنی شورای شهر گرگان زیرگذر جدید شهر گرگان بنام شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتم لو ثبت شد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۹    
فراز امام علی امروز در شرایطی که در حال رانندگی بود دچار سانحه شدید شد. مهاجم جوان تیم پیکان که از خطر مرگ گریخته بود در توضیح این اتفاق نوشت: خدایا شکرت به جوونیم رحم کردی.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۴    
آن چه احمد شهید (شنیع) در این کذب نامه تحویل دایه های دروغین حقوق بشری داد عاری از حقیقت و صرفا تامین کننده امیال و مقاصد استکبار و عقده گشایی از جایگاه راستین نظام جمهوری اسلامی در بین ملل آزاده ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۴    
مرکز فرهنگی مذهبی مکتب المهدی (عج) گنبد کاووس بدون شک نقطه شروع بسیاری از جریانات و رویش چهره های گنبدکاووس (بخوانید همان جرجان کهن) بوده است.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۹    
تصویر زیر اعتراض شدید ابراهیم جرجانی عضو شورای شهر گرگان و عضو هیات امنا بسکتبال شهرداری گرگان به مصطفی هاشمی سرمربی مهرام را نشان می دهد .
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۹    
عده ای از پشت درب های بزرگ شیشه ای شان به عبور آدم های شهر در خیابان چشم دوخته اند و عده ای دیگر هم که مغازه شان مشتری دارتر است، در حال معرفی اجناسشان به مشتریان برای فروش هستند ...
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۰    
مانند سالهای گذشته امسال نیز هفته نامه سلیم ویژه نامه نوروزی سال 94 خود را منتشر کرد.
گلستان ما   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۰۷:۳۵    
فرماندار گمیشان در پاسخ اینکه چرا مسئولین دولت قبلی خصوصا بخشدار گمیشان را عوض نمی کنید گفت: من اهل سیاسی بازی نیستم و هرکس را که خوب کارکند حمایت می کنم و بدون هیچ معذوریتی افراد ناکارآمد را کنار می ...