دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 2 اسفند 1399 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آبان 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آذر 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۰    
شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب های اصلی تلفن همراه در جهان تبدیل شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۶    
قیمت حبوبات امروز نسبت به روز گذشته بدون تغییر خاصی عرضه شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۵    
قیمت کوییک و ساینا در بازار یک هفته گذشته خودرو را مشاهده کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۶    
ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی بانک تجارت به منظور تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات در سمت بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت -تحویلدار) و متصدی امور اداری آغاز شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 598 هزار و 875 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 73 نفر از بیماران مبتلا در 24 ساعت گذشته ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۴:۲۶    
شهروندان بیت المقدس در هفته گذشته با تجربه ای نادر مواجه شدند. برف شدید و کم سابقه روز پنج شنبه خیابان های این شهر پرمناقشه و مکان های مذهبی را سفید پوش کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع ماشین لباسشویی برند سامسونگ در سایت های فروش اینترنتی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۸    
امروز 13میلیارد تومان دارا یکم و 12میلیارد تومان پالایشی یکم خرید و فروش شد، معاملات صندوق های قابل معامله به 870میلیارد تومان رسید و مازاد سرمایه گذاری اشخاص حقیقی در این صندوق ها 250میلیارد تومان ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۳    
کمیسیون اقتصادی مجلس درحالی تحقیق و تفحص از سازمان بورس را کلید زده، که اعمال سیاست دامنه نامتقارن، بعد از ممنوعیت معاملات الگوریتمی، نوسان گیری روزانه، تغییر ضریب اعتبار سهام و.. ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۱    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 75 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت دلار 24 هزار و 700 تومان است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۳:۴۱    
از عجایب کیفیت خودروهای ایران خودرو این بار پژو 207 دنده دستی؛ با هربار اقدام برای قفل کردن درب ها، درب سمت کمک راننده باز می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۲:۱۴    
یک شبکه آمریکایی، در گزارشی به موضوع سرمای مرگبار این کشور پرداخت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
در کنفرانس امنیتی مونیخ که نخستین حضور بین المللی جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری امریکا بود، مسائل مختلفی از جمله بازگشت به توافق هسته ای با ایران مورد بررسی قرار گرفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۲    
در حالی بر اساس تازه ترین تصمیم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به زودی شورای رقابت از فرایند قیمت گذاری خودرو حذف خواهد شد که این کمیسیون همواره بر عرضه خودرو در بورس تاکید داشته و معتقد است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
امیر سیدی: اگر به تدریج و در زمان های رکودی به خریدهای مناسب و با تحلیل اقدام کنید، در زمان رونق بازار می توانید سودهای مناسبی شناسایی کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در خصوص پرواز شماره 3365 بندر عباس به یزد توضیحاتی ارائه کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۹    
دبیر کارگروه تنظیم بازار از کاهش قیمت گوشت قرمز از اواخر این هفته خبر داد و گفت: دست دلال ها از بازار گوشت کوتاه خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
در روز 20 اسفند ماه جاری بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور برای انتخاب هیأت مدیره شرکت های سهام عدالت برگزار می شود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
صدرنشینی پرسپولیس در نیم فصل لیگ بیستم زمینه را برای کری خوانی هواداران سرخابی ها فراهم کرد تا جدال لفظی در فضای مجازی را آغاز کنند
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۹    
مدیر فولادسازی شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: پیش بینی می شود تا پایان سال 1399 بتوانیم از ظرفیت اسمی فولاد هرمزگان عبور کنیم و هدفی را که در آغاز سال تعیین کردیم (تولید یک میلیون و 520 هزار تن) محقق ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۳    
محل دائمی برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سوم تا هشتم اسفندماه و طی شش روز میزبان بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان به عنوان زیباترین نمایشگاه تخصصی سال خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۷    
پانزدهمین دوره از نمایشگاه نظامی (ایدکس 2021) ابوظبی در پایتخت امارات فردا افتتاح می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۸    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گفت: پایلوت بخش گردشگری و فرهنگی اکسپوی دبی 2020 (2021) را در مقیاس کوچک و در مساحت هزار مترمربع ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۶    
معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان تهران گفت: نسبت به هفته گذشته بطور متوسط روی هر شانه تخم مرغ، 3هزار تومان کاهش قیمت را مشاهده می کنیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۷:۵۹    
با پذیرش قطعنامه 598 در سال 1367 نرخ دلار از حدود 145 به 50 تومان سقوط کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۷:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی آخرین آمار ارز تخصیص داده شده به کالاهای اساسی در سال جاری را به روز کرد. براساس آمارهای ارائه شده، در 11 ماه نخست سال جاری 2/ 9میلیارد دلار ارز 4200 تومانی، تخصیص داده شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۷:۰۵    
در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در ادامه روند نزولی هفته گذشته خود 0٫5 درصد دیگر افت کرد تا همچنان سهامداران را نسبت به آینده بورس نگران کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۶:۴۴    
در بهمن ماه بازدهی همه بازارهای سرمایه گذاری مثبت شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۵:۴۱    
در اولین روز معاملاتی در اسفند ماه، شاخص کل بورس به روند نزولی خود ادامه داد و با افتی 5 هزار واحدی به کار خود پایان داد و در این افت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۵:۳۲    
رئال مادرید در گذشته به راحتی فرصت جذب ارلینگ هالند را از دست داده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۵:۰۵    
وزیر مسکن درباره برنامه بازسازی دولت برای منازل زلزله زدگان گفت: مردم در ستاد که بنیاد مسکن در نظر گرفته تشکیل پرونده می دهند و از طریق ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان و تامین مصالح می شود و با نظارت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۴:۴۴    
تایمز مدعی شد سرخیو آگوئرو وضعیت کاملا مبهمی در منچستر سیتی دارد و شرایط به گونه ای رقم خورده که او حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۴:۲۳    
نائب رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، درباره تاثیر ورزش زورخانه ای در جلوگیری از آلزایمر صحبت کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۴:۰۲    
رئیس کمیته شورای اپیدمیولوژی کرونا با اشاره به اینکه تب از مهمترین علامت های کرونای انگلیسی است گفت: این بیماری در سطح کشور پراکندگی های متنوعی دارد و بیشتر در جنوب کشور مشاهده شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۳:۳۲    
مصرف دائمی زنجبیل می تواند با برخی از داروها تداخل داشته باشد. افراد مبتلا به دیابت، افراد مبتلا به فشار خون بالا و افراد مبتلا به اختلالات لخته شدن ممکن است نیاز به استفاده محتاطانه از زنجبیل داشته ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۴۷    
یک گرگ سفید در پارک و منطقه حفاظت شده ملی کتمای در آلاسکای آمریکا اقدام به شکار کردن یک خرس گریزلی کرد. خرس گریزلی برای فرار از دست گرگ سفید به داخل رودخانه رفت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۳۲    
یک بازیکن کریکت در شهر جونار واقع در شهرستان پونا در ایالت مهاراشترای هند حین بازی به طور ناگهانی فوت کرد. دلیل فوت این بازیکن حمله قلبی اعلام شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۰۵    
به تازگی یک دستگاه کشاورزی جدید تولید شده است که با استفاده از شاخه و برگ درختان، کود تولید می کند.در فیلم زیر، لحظه ورود شاخه و برگ خشک شده درختان به این دستگاه و خروج کود از آن را مشاهده می کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۳۵    
سارق مسلحی برای دزدیدن جواهرات به یک جواهرفروشی در تایلند حمله کرد. مالک جواهرفروشی که خیالش راحت بود سگ نگهبان او، سارق را فراری خواهد داد، از خوابیدن سگش در هنگام نیاز تعجب کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۱۴    
جشنواره مد و لباس فجر در حال برگزاری است. اغلب طرح هایی در این جشنواره مورد استفاده قرار گرفته از المان های شهر کاشان برگرفته شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۰:۲۶    
چند جوان شیلیایی قصد داشتند با خودروهای خود در خیابان رژه بروند که ناگهان بروز حادثه ای، این نمایش را به کام آنها تلخ کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۸    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفت: برخی که مدعی مبارزه با رانت شده اند، وقتی زندگی شان را بررسی می کنیم می بینیم هر چه دارند از رانت است!
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۹    
با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۳    
در حالی که سیگنال های مثبتی در رابطه با کاهش تحریم ها به گوش می رسد. سیگنال هایی که می تواند قیمت دلار و روند بازار سرمایه را تحت تاثیر قرار دهد. در مجموع چه سناریوهایی برای بازار سهام مطرح است؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۱    
پنجم اسفند ماه سال 91 برای اولین بار در اقتصاد ایران یک دولت مبلغی به میزان 85 هزار تومان به عنوان عیدی برای عموم مردم به حساب سرپرستان خانوارها واریز کرد. اتفاقی که دیگر در اقتصاد ایران تکرار نشد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۶    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان پردیس با تکذیب نقش داشتن مشاوران املاک در افزایش قیمت ها گفت: مشاوران املاک کاره ای نیستند و تنها 15 درصد خرید و فروش ملکی دست مشاوران املاک است و اراده افزایش قیمت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی شنبه شب وارد تهران شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
طی روزهای اخیر قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته که دامداران عواملی همچون تامین نهاده را در این گرانی ها دخیل می دانند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۴    
سه روز از زلزله سی سخت می گذرد و بیش از دو هزار واحد مسکونی در این منطقه آسیب دیده است اما هنور زلزله زدگان از کمبود وسایل ضروری، امکانات بهداشتی ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
از اواخر بهمن ماه روند قیمت ها در بازار خودرو کاهشی شد و طی یک هفته اخیر نوسانات قیمتی در این بازار به حداقل رسیده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۶    
دادرس گفت: نظام توزیع گوشت در کشور ما مناسب نیست و نیاز به بازنگری و برنامه ریزی دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۸    
امروز بازار ارز در مسیر نزولی قرار گرفت و قیمت دلار تحت تاثیر بالارفتن احتمال مذاکره ایران و آمریکا بر سر برجام تا 25200تومان کاهش یافت اما از آنجا که فقط یک روز تا تحقق وعده ایران برای لغو اجرای ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۶    
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا به نحوه انجام سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: قرارگاه گزارشی در مورد نحوه سفر در ایام نوروز ارائه داد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۱    
طلا در هفته گذشته 2.4 درصد از ارزش خود را از دست داد که بیشترین افزایش هفتگی از هفته منتهی به 8 ژانویه به شمار می رود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۳    
آخرین آمارها از روند پرداخت بیمه بیکاری کرونا نشان می دهد که همچنان 91 هزار نفر از متقاضیان، مقرری بیمه بیکاری ایام کرونا را دریافت نکرده اند و وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی با جدیت در حال پیگیری ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۷    
اتریوم، دومین ارز دیجیتالی بزرگ جهان از نظر ارزش بازار و حجم معاملات روزانه، به قیمت بی سابقه 20 هزار و 40 دلار و 62 سنت دست یافت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
معاون وزیر آموزش و پرورش از جذب 88 هزار معلم حق التدریس، مربیان پیش دبستانی، نهضتی و خرید خدماتی را از طریق تبصره 10 ماده 17 خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از نوسان شدید قیمت طلا و سکه تحت تاثیر اخبار سیاسی خبر داد و گفت: امروز بازار طلا رمق چندانی نداشته و حجم معاملات به شدت کاهش یافته است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۹    
به گفته رئیس سازمان فناوری اطلاعات، آسیب دیدگان استفاده از پلتفرم های جدید، موج دوم فناوری هراسی را تشکیل می دهند و تغییر قدرت بازیگران و نگرانی از چگونگی بازتوزیع قدرت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۸    
با وجود افزایش اندک نرخ خودرو در هفته گذشته ناشی از رشد نرخ دلار، بازار خودروهای داخلی اندکی رونق گرفته اما خودروهای خارجی همچنان بدون خریدار است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ 2 اسفندماه 1399 اعلام شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۳    
قیمت نفت خام در پایان معاملات روز جمعه، پس از اینکه شرکت های انرژی تگزاس آماده سازی خود برای بازگشایی چاه های نفت و گاز را آغاز کردند، سقوط کرد و نخستین افت هفتگی در 3 هفته اخیر به ثبت رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۷    
سیستم حمل و نقل کشور و لزوم ایجاد نوسازی در ناوگان حمل و نقل عمومی که از مهمترین چالش های اقتصادی کشور است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل شرکت راه آهن از انتقال صد درصد سهام شرکت خط و ابنیه راه آهن به شرکت دولتی راه آهن خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی دولت از اهدا ده میلیون تومان وام ارزان قیمت به ترنس های ایران خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۶    
طراح طرح تفحص از سازمان بورس اعلام کرد در حال حاضر دستکم 1500 تریلیون تومان معادل 65 تا 70 میلیارد دلار از سرمایه مردم ذوب شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۴    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در طیور صنعتی کشور مهار شده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۹    
علمداری گفت: مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافت های فرسوده 11 هزار و 444 میلیارد ریال است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۳    
ایران خودرو دومین روز آخرین ماه سال جاری را با رشد قیمت سپری کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که دامنه نوسان در برخی از برندهای این شرکت امروز بین 1 تا 2 میلیون تومان بوده است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۸    
یک کارشناس حوزه کار برای کاهش فاصله بین حداقل دستمزد و هزینه های معیشت کارگران پیشنهاد کرد دستمزد سال آینده کارگران به طور پلکانی افزایش یابد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۸    
مناطق یک، دو و سه پایتخت از مناطقی است که نرخ مسکن در آن نسبت به متوسط نرخ مسکن در تهران، بالاتر بوده و ارقام عجیب و غریب بسیاری برای آپارتمان ها اعلام می شود؛
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی سید مهدی نیازی را به عنوان دبیر جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید انتخاب کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۶    
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید در بازار آزاد را مشاهده می کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن بازدید از واحدهای مسکن مهر باقیمانده در ارومیه، تصریح کرد: از مجموع 51 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی تا به امروز تنها یک هزار و 900 واحد باقی مانده که یک ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۴    
خط تولید جدید چهار قطعه خودرو با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور در شرکت آذرموتور مبین البرز افتتاح شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس بانک مرکزی اظهار کرد: تا 6 ماه آینده ارز 4200 تومانی برقرار خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۵    
امروز با یک بازار منفی مواجه بودیم، در کل تنها شرکت فملی به دلیل اینکه متاثر از قیمت بازار جهانی مثبت بود، بیشترین تاثیر را روی شاخص داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۵    
درحالی سادگی مسئولان سابق باعث شد تا غربی ها، هواپیماهای پهن پیکر را به ایران ایر تحویل ندهند که این شرکت به دلیل حساب سازی به خصوص در دوره برجام اکنون 20 هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۹    
محل دائمی برپایی نمایشگاه های بین المللی استان از فردا میزبان بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال فردا در رسانه ملی با هم مناظره خواهند کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی فردا یکشنبه گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه اصلاحی بودجه 1400 را بررسی می کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۴    
مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی خط منظم کشتیرانی از بندرعباس به بندر لاذقیه سوریه خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۵۴    
تولید لوازم خانگی در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون به ترتیب با افزایش 30.8 درصد، 53.2 درصد و 44.7 درصد مواجه بوده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۸    
جواد خیایانی یا حضور در برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی در مورد غلامرضا تختی اسطوره کشتی ایران و جهان کرد
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در دیدار با هنرمندان گفت: آمادگی داریم تا 15 اسفند اعتباری برای اصحاب هنر و فرهنگ صندوق اعتباری هنر معادل عیدی کارکنان دولت اختصاص یابد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه 2 اسفند 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 460 هزار تومان رسید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۶    
قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته بدون تغییر خاصی عرضه شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میزان صادرات غیرنفتی مشمول رفع تعهدات ارزی تا پایان شهریورماه سال جاری 65 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
دلار در کانال 25 هزارتومان درجا زد و سکه امامی هم آغاز هفته ای ریزشی داشت.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: معلمان نهضتی، حق التدریسی، پیش دبستانی و خرید خدمتی تا سال 1400 مرحله به مرحله استخدام می شوند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۵    
آذری جهرمی در گفتگو با رادیو جوان: اصل فوتبال و هیجانش به کری خوانی است
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۵    
امروز سهامداران شرکت های لیزینگ خودرو غدیر، لیزینگ ایران و بیمه پارسیان در بورس و معامله گران شرکت های سپیدار سیستم آسیا ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۶    
در این مقاله، ما در مورد روش و نحوه افتتاح حساب در زراعت بانک ترکیه بحث خواهیم کرد. مزایای افتتاح حساب در زراعت بانک ترکیه: ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۰    
موضوع کیفیت مواد اولیه به کاررفته در تولید شیرآلات بهداشتی به یکی از موضوعات اصلی این صنعت تبدیل شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۸    
رئیسی: در هفته های آینده منتظر ورود واکسن های جدید کرونا هستیم تا واکسیناسیون را ادامه دهیم.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۶    
علیرضا رئیسی: از اطفال و سالمندان مراقبت کنید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۵    
رشد چندبرابری قیمت برخی وسایل توانبخشی، دلیل عمده به سرقت رفتن تجهیزات معلولان است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۰    
مینو محرز: احتمالا 40درصد مردم ایران کرونا گرفته اند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۴    
وزیر صمت اعلام کرد: قانون آزادسازی معادن را طی چند هفته آینده عملیاتی خواهیم کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۷    
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، گلخانه، نهاده ها، آبیاری و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و شیلات و آبزیان در کرمان، برگزار شد.