شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۰:۵۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری گسترش نیوز 19 خرداد 1401 - gostaresh.news

پایگاه خبری گسترش نیوز 28 آذر 1396 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1398 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 اسفند 1399 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1400 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 فروردین 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 تیر 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 مرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 شهریور 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 مهر 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 آبان 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 آذر 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 دی 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 بهمن 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 اسفند 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 1 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 2 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 3 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 4 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 5 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 6 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 7 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 8 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 9 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 10 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 11 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 12 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 13 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 14 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 15 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 16 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 17 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 18 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 19 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 20 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 21 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 22 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 23 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 24 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 25 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 26 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 27 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 28 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 29 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 30 خرداد 1401 پایگاه خبری گسترش نیوز 31 خرداد 1401 
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۱    
عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان پرداخت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۸    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت درخصوص تغییر ساعات کار اداری در ایام گرم سال 1401 را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۶    
امروز قیمت طلا 18 عیار صعود کرد اما قیمت دلار متشکل نزولی بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۴    
شرکت ایران پلکسی در سال 1388 شروع به کار نموده و در پامنار تهران هستیم. ما یک تیم حرفه ای در زمینه فروش و کسب وکار و اجرای کامل کار هستیم ما دور هم جمع شده ایم که محصولات پلکسی گلاس را بدون واسطه و ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۵    
گزارشی از تنگناهای اقتصادی یک برش از جمعیت ایران؛ 10 درصد پیک موتوری ها و 60 درصد راننده های تاکسی در تهران بازنشسته ها هستند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۴    
رییس جمهور کشورمان برای کنترل قیمت ها به ستاد تنظیم بازار دستور داده که قیمت اقلامی که تهیه مواد اولیه آن هیچ ارتباطی با ارز وارداتی ندارد و کالاهایی که ارتباطی به طرح توزیع یارانه ها ندارد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۷    
محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح توزیع کیلویی نان در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و در حال بررسی است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۴    
وزیر اقتصاد گفت: زیرساخت عملیاتی شدن کالا برگ الکترونیکی در حال فراهم شدن است و تلاش ما بر این است تا هر چه سریعتر زمینه اجرایی آن فراهم آید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۵    
معاونت مسکن و ساختمان در گزارشی شاخص دسترسی خانوارها را به خرید و اجاره واحدمسکونی بر اساس نسبت قیمت به درآمد اعلام کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۶    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: همه سامانه های شهرداری تهران از روز شنبه در دسترس عموم خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون هفت هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در سفرهای استانی برای اتمام و ترمیم بناهای آموزشی پرداخت شده است که استان هرمزگان نیز سهم قابل قبولی از این اعتبارات دارد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۰۹:۰۹    
معاون صنایع حمل ونقل وزارت صنعت از اعلام طرح های فروش خودرو خارج از روند قرعه کشی به زودی خبر داد و گفت: مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه تیرماه برگزار می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۳    
یک دستگاه آپارتمان 73متری نوساز در قیام دشت با قیمت 730.000.000 میلیون تومان معامله می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۶    
قطعنامه شورای حکام علیه ایران، شب گذشته به تصویب کرد. کارشناسان عقیده دارند که بورس و دیگر بازارهای مالی در کوتاه مدت از این قطعنامه اثر می پذیرند اما به سرعت به آرامش نسبی می رسند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۶    
بورس در هفته اخیر تنها سه روزی کاری داشت و در این مدت افت کمتر از دو درصدی را ثبت کرد. بازار سرمایه در نهایت روی سطح یک میلیون و 520 هزار واحدی ایستاد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۵    
بانک مرکزی در آخرین گزارش خود که در خصوص تغییرات قیمت مسکن در اردیبهشت ماه منتشر کرده از افزایش معاملات و رشد 1.6 درصد قیمت ها نسبت به ماه قبل خبر داده است
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۲    
بیت کوین از زمان سقوط استیبل کوین TerraUSD (UST) و توکن LUNA که از آن پشتیبانی می کرد، نزدیک به محدوده قیمتی که در ماه گذشته اشغال کرده بود، باقی ماند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۶    
برخی بنگاه ها با دریافت مبلغی از متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن که شرایط آن را ندارند، کد رهگیری صوری دریافت می کنند. ماجرا چیست؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۳۰    
دوره بزن و دررو به خصوص برای افراد شرور تمام شده است و حتی خارج از ایران هم بروند ما اینها را رها نخواهیم کرد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۲۱    
آقابزرگی کارشناس بازار سرمایه گفت: با اتخاذ سیاست های آگاهانه و از پیش برنامه ریزی شده، سهام داران غیر حرفه ای و کم تجربه به مرور از بازار سرمایه خارج می شوند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۶    
رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال بنزین گران نمی شود از نظارت دقیق بر اخذ مالیات بر 2 میلیون خانه خالی متعلق به افراد ثروتمند در کشور خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی اظهار داشت:اخبار منتشر شده در خصوص افزایش قیمت مجدد لبنیات کاملا اشتباه است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۴    
روز گذشته در فضای مجازی عکسی مبنی بر نصب تابلوی خودروسازی کیا در مجموعه ای منتشر شد. آیا واردات آزاد شد؟ کدام خودروسازان به ایران می آیند؟
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۵۴    
مراسم روز جهانی نمایشگاه ها با هدف گسترش فرهنگ نمایشگاهی در کشور و معرفی توانمندی های این صنعت برای تقویت بنیه های اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۳    
سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شرور معروف شرق تهران (هانی کُرده) و همدستانش در یک درگیری که تلافی علت آن بوده است، خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حذف آزمون رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در نص قانونی که مجلس تصویب کرده اسمی از آزمون نیامده رتبه بندی معلمان بدون آزمون اجرا می ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۷    
ساعت خدمت رسانی بانک ها به مشتریان از روز شنبه 21 خردادماه تا 3 شهریور 1401 اعلام شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۶    
میزان و نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1401 ابتدای هفته جاری به تصویب دولت رسید و وزارت رفاه اخیرا در یک جمع بندی کلی اعلام کرده که مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی به طور میانگین 30 ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۰    
بانک توسعه تعاون شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت دارند، علاوه بر اخذ سود، وام ارزان قیمت 50 میلیون تومانی هم دریافت کنند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۱    
پیتر برانت، معامله گر کهنه کار پیش بینی کرده است قیمت اتریوم تا پایان ماه جاری میلادی ممکن است تا 1٬268 دلار سقوط کند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۱    
یک دیپلمات که اشاره ای به هویت او نشده، در گفت و گو با شبکه الجزیره مدعی شد که رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی گفته ایران 20 دوربین را از تأسیسات هسته ای خود از دسترس خارج کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۱۵    
چهارشنبه 18 خرداد ماه، نشست خبری و رسانه ای مدیران شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، برای معرفی سرویس جدید اپلیکیشن تارا در حوزه اعتبار خُرد فردی، با شعار الان بخر، خُردخُرد پرداخت کن! برگزار شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۶    
صابر زمانی - کارشناس امور نمایشگاهی
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۲    
رئیس سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: قانون قطعی کشور این است که سود سپرده های بانکی برای اشخاص حقیقی معاف از مالیات است و تا زمانی که این قانون در مجلس تغییر نکند، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۶    
رئیس انجمن روابط عمومی ایران از جای خالی روابط عمومی حرفه ای و به روز در صنعت گله کرده و معتقد است فعالان این حوزه باید بیش از همیشه در صنعت فعال بوده و دغدغه های مردم را رفع کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قرار بر این است که تعرفه خودروهای برقی و هیبریدی پایین در نظر گرفته شود اگر تعرفه گمرکی خوروی پرمصرف 60 تا 70 درصد باشد برای خودروی برقی زیر 10 درصد خواهد بود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۱    
منابع رسانه ای از حمله سایبری شدید به زیرساخت های رژیم صهیونیستی و هک شدن سامانه بورس تل آویو خبر دادند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۵    
بهادری جهرمی گفت: کالا برگ تا نهایی نشود یارانه ها به همین صورت پرداخت خواهد شد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸    
درپی ایجاد ابهام ها و اخلال های ایجاد شده در رابطه با منتخبان ثبت نام کننده در اولین دوره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در حالیکه مهلت واریز وجه ابتدا تا 18 خرداد ماه تمدید شده بود ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۳    
بهترین راه برای بازاریابی کسب و کار، بی شک تبلیغات نمایشی و بیلبوردها هستند، زیرا تصاویر برای مدت طولانی تری در ذهن افراد باقی می ماند و اگر به طور جذاب طراحی شود، با ایجاد حس دعوت کنندگی ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۰    
مجلس عراق قانون بحث برانگیز امنیت غذایی را با اکثریت تصویب کرد که این قانون امکان پرداخت بدهی های گازی به ایران را فراهم می کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۸    
در حالی که بخش محدودی از معامله گران انتظار دارند سکه در روز جاری در مسیر نزولی قرار بگیرد، گروه بزرگ تری از احتمال ادامه نوسانات افزایشی در این بازار سخن می گویند ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۳    
روزگذشته قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس تصویب شد و تنها دو کشور روسیه و چین رای منفی دادند. بازار ارز تهران در چند روز اخیر در انتظار این خبر بود تا مسیر بعدی خود را تعیین کند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۱    
بانک مرکزی در گزارشی، نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (پنجشنبه) اعلام کرد و بر اساس آن نرخ رسمی 18 ارز کاهش و 19 ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ رسمی هشت ارز ثابت ماند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۶    
صمدی؛ عضو کمیسیون رمز ارز و بلاک چین سازمان نصر گفت: این امکان وجود دارد که بخشی از مشوق ها و یارانه را به صورت رمز ارز ملی بدهند. البته مقدمه این کار، ساخت شبکه پذیرندگی است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ریزش ساختمانی 4 طبقه در کرمانشاه و مصدومیت 7 نفر در پی این حادثه خبر داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۱    
وزارت امور خارجه ایران، در بیانیه ای با انتقاد شدید از تصویب قطعنامه ضدایرانی آمریکا و تروئیکای اروپایی در جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۵    
بعد از انتشار گزارش هایی مبنی بر حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در أربیل، گزارش های تکمیلی نشان داد که در این عملیات چند خودرو هدف قرار گرفتند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی دولت به شایعات افزایش قیمت بنزین، دارو و نان واکنش نشان داد.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به حدود 9 هزار مگاوات کمبود برق در کشور اشاره و مطرح کرد: در صورت عدم صرفه جویی در مصرف ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۵    
منابع مطلع به خبرگزاری رویترز اطلاع دادند که یک دادگاه یونانی حکم مصادره محموله نفتی ایران توسط آمریکا را باطل کرده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۹    
طبق بررسی ها، پیام های جعلی که به تازگی منتشر شده است، از مخاطبین درخواست می کند که برای دریافت سود سهام خود از طریق لینک آلوده اقدام کند که سهامداران باید نسبت به این اقدام کلاهبردارانه آگاه باشند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۳    
ابراهیم اسدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس در خط دفاع و همچنین در پست هافبک میانی نیاز به تقویت دارد ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: برداشت یارانه مسدودی واریزی به متقاضیان منوط به پایش اطلاعات در وزارت تعاون ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۸    
کارگران باید در طول ساخت و ساز از پاهای خود استفاده کنند، بنابراین محافظت از پا مهمترین چیز است. داشتن یک محیط کار ایمن برای پاها مهمترین بخش در یک سایت ساختمانی است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۶    
اختصاص 200 میلیارد تومان جهت رفع مشکلات استان چهار محال و بختیاری پیش بینی شده است.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۳    
تنها فکر و تمرکز هر فروشنده ای روی موضوع فروش و افزایش آن است. همه ی ما می دانیم که نیازی به بررسی و اثبات اهمیت موضوع فروش نیست. افزایش فروش تنها خواسته صاحبین کار و کسب است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۷    
کارشناسان بازار سرمایه اعتقاد دارند: تعلیق عرضه خودرو در بورس کالا صددرصد فقط به نفع دلالان و افرادی تمام خواهد شد که رانت های خاص دارند و می توانند در تعداد بالا خودرو را از کارخانه خریداری کنند.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۱    
اگر تجربه درخواست خدماتی همچون خدمات تاسیسات ساختمان را داشته باشید حتما می دانید پیدا کردن متخصصی که در کار خود حرفه ای باشد، از انجام آن کار سخت تر است ...
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۲    
برخی از تکنیکالیست ها می گویند که دلار غیررسمی باید خودش را برای اصلاح قیمت آماده کند، مخصوصا اگر یک گپ قیمتی بالایی در نمودار باز شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۸:۰۶    
یک دستگاه آپارتمان 76 متری 21 ساله در محله جمهوری-گلشن با قیمت 2.280.000.000 میلیون تومان معامله می شود.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۶:۰۶    
باشگاه استقلال پس از انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه از برخی خریدهای جدید خود رونمایی خواهد کرد.اخبار جدید از نقل و انتقالات استقلال را در ادامه بخوانید.
پایگاه خبری گسترش نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۲:۰۶    
در این بخش بهترین نوشیدنی برای یبوست که فقط از دو ماده ساخته شده آموزش می دهیم.