یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۴May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 28 اسفند 1393 - hamandishi.ir

هم اندیشی 30 دی 1393 هم اندیشی 30 بهمن 1393 هم اندیشی 1 اسفند 1393 هم اندیشی 2 اسفند 1393 هم اندیشی 3 اسفند 1393 هم اندیشی 4 اسفند 1393 هم اندیشی 5 اسفند 1393 هم اندیشی 6 اسفند 1393 هم اندیشی 7 اسفند 1393 هم اندیشی 10 اسفند 1393 هم اندیشی 11 اسفند 1393 هم اندیشی 12 اسفند 1393 هم اندیشی 13 اسفند 1393 هم اندیشی 14 اسفند 1393 هم اندیشی 16 اسفند 1393 هم اندیشی 17 اسفند 1393 هم اندیشی 18 اسفند 1393 هم اندیشی 19 اسفند 1393 هم اندیشی 20 اسفند 1393 هم اندیشی 21 اسفند 1393 هم اندیشی 22 اسفند 1393 هم اندیشی 23 اسفند 1393 هم اندیشی 24 اسفند 1393 هم اندیشی 25 اسفند 1393 هم اندیشی 26 اسفند 1393 هم اندیشی 27 اسفند 1393 هم اندیشی 28 اسفند 1393 هم اندیشی 29 اسفند 1393 
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۸    
رئیس جمهوری آمریکا به رغم ادامه سیاست های خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک نوروز فرستاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۵    
کاخ سفید در اقدامی نادر و بر خلاف کشورهای کانادا و انگلیس از تبریک به بنیامین نتانیاهو به خاطر پیروزی در انتخابات پارلمانی روز سه شنبه تل آویو خودداری کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۵    
یک خبرگزاری انگلیسی مدعی شده ایران به دنبال آن است تا محدودیت ها علیه فعالیت های هسته ای این کشور قبل از انقضای توافق احتمالی کاهش یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۵    
یک دیپلمات آمریکایی گفت: گفته های آژانس در سال گذشته مبنی بر این که ایران یک سانتریفیوژ نسل پنجم IR5 را آزمایش کرده فقط یک اشتباه بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۵    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه باید تصمیم بگیریم که مذاکرات تا چه زمان ادامه یابد، گفت: هنوز موضوعات مهمی برای گفت وگو باقی مانده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۲    
کارولین کندی سفیر آمریکا در توکیو پیام تهدید آمیزی از سوی افراد ناشناس دریافت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۸    
روزنامه نیویورک تایمز نوشت: آمریکا در حال بررسی به رسمیت شناختن دولت فلسطین در مرزهای سال 1967 میلادی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی : صبح دیروز دکتر محمود احمدی نژاد در دفتر محمودیه با کمی سبا( kemi seba) رهبر وحدت تمدن آفریقا دیدار و گفتگو کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۲    
عکس یادگاری زنان داعش با"BMW"
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۴    
ارتش سوریه توانسته با سیطره بر مناطق شمالی شهر حلب آخرین راههای وصول کمک ها به تروریست ها را قطع کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۱    
یکی از مذاکره کنندگان تیم هسته ای کشورمان از تاریخ 24 مارس (4 فروردین) به عنوان یک ضرب الاجل قابل تغییر برای دستیابی به یک توافق هسته ای خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۱    
یک خبرگزاری آمریکایی خبر داد که بر اساس پیش نویس توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5، تهران برای یک دهه یا بیشتر تنها 6 هزار سانتریفیوژ خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۱:۴۹    
همچنانی که مقامات دولتی و بطور خاص وزارت خارجه ترجیح داده اند در قبال سخنان جنجالی مشاور ارشد روحانی سکوت کنند و همچنانی که شورای عالی امنیت ملی دیگر اصلاً نگران روابط ایران با همسایگانش نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۴    
صادق زیباکلام در پاسخ به اعتراض عباس عبدی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان طرح و استراتژی خاصی ندارند مدعی شد آنها استراتژی دارند که از جمله نتایج آن پیروزی روحانی در انتخابات بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دلایل حمایت مستمر رهبری از تیم مذاکره کننده را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
با اعلام کادر فنی پرسپولیس تمرینات سرخپوشان تا 4 فروردین 94 تعطیل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۳۱    
صادق نیت گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می دهد توتون های میوه ای قلیان حاوی ماده مخدر شیشه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۲    
رضا احسان پور در طنزنوشته این هفته خود، پارتی بازی را موضوع شعر خود قرار داده است. پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: رضا احسان پور در طنزنوشته این هفته خود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی پیروزی ضعیف حزبش در انتخابات پارلمانی از دیوار براق (دیوار ندبه) بازدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۹    
تأیید خبر احضار علی یونسی به دادگاه ویژه روحانیت توسط دادستان این دادگاه، از دروغ بودن تکذیبیه دفتر یونسی و ادعای روزنامه آرمان حکایت می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۳    
ابومهدی بعد از فتوای آیت الله سیستانی مبنی بر مبارزه مردمی با داعش، با سازماندهی مردم به عنوان فرمانده نیروهای "حشد شعبی" (گروه مبارزه مردمی علیه داعش) نائل آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
آخرین جلسه هیأت دولت در سال 1393 صبح چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد و اعضای دولت درباره مهم ترین مسایل کشور با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
بانک مرکزی آمریکا روز گذشته بعد از نشست دو روزه، یک گام دیگر به بالا بردن نرخ بهره در این کشور نزدیک شد که در این صورت نخستین افزایش از سال 2006 تا کنون خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۵    
تیم فوتبال بارسلونا که با اندوخته برتری 2 بر یک برابر منچسترسیتی به دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گام نهاده بود، با برتری یک بر صفر در دیدار برگشت به جمع هشت تیم برتر پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
رایزنی های فنی رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر انرژی آمریکا آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
شاید با پیشنهاد نمایندگان درباره قیمت گذاری پلکانی حامل های انرژی و اجرای آن توسط دولت بتوان هم به یارانه انرژی و هم به مصرف لجام گسیخته انرژی در کشور سر و سامانی داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۷    
محمد مایلی کهن نیز در دسته خبرساز ترین مردان سال 93 قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۷    
معاون گردشگری در بازدید از پایانه های فرودگاه مهرآباد در جریان تجهیز کردن این فرودگاه مسافربری داخلی قرار گرفت و پای درددل و اعتراض برخی از مسافران نسبت به گرانی نرخ بلیت ها و تاخیر طولانی پروازها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۷    
با تدبیر پلیس راهور تهران بزرگ دوربین های ثبت تخلف محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 13 امروز خاموش شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۴    
نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح که مدتی است در اطراف عدن موضع گرفته اند، از نخستین ساعات امروز (پنجشنبه) به فرودگاه عدن حمله کردند و با ارتش و کمیته های مردمی حامی عبدربه منصور هادی درگیر شدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۸    
یک روزنامه عربی مستقر در لندن امروز پنج شنبه نوشت که ایران و آمریکا به تفاهم مربوط به اکثر مسائل مذاکره شده در خصوص برنامه هسته ای ایران دست یافته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۵    
مخبر پارلمان عراق از آمادگی 250 هزار نیرو برای شرکت در عملیات آزادسازی شهر موصل خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۲    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت:بررسی نقشه ها و آمار نشان دهنده خشکسالی بسیار شدید در 4 استان دربلند مدت و خشکسالی خفیف تا شدید در 6 ماه گذشته در مناطق غربی و مرکزی کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در خروجی های شهر تهران خبر داد و گفت: متأسفانه در تصادفات روز گذشته 30 نفر جان خود را از دست داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: حمله به حیثیت افراد، مانند آنچه در خصوص اینجانب و برخی از نمایندگان منتقد دیگر، هرگز با حمله فیزیکی قابل مقایسه نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به جهت گیری دولت تدبیر و امید برای توسعه روابط با سایر کشورها گفت: دولت یازدهم روز به روز روابط خود را با کشورهای اطراف نظیر عراق و ترکیه افزایش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
محققان نرم افزار هوش مصنوعی جدیدی ارایه کرده اند که با نصب بر روی تلفن همراه آن را به وسیله ای مؤثر جهت درک احساسات کاربر و برنامه های روزمره اش تبدیل می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
دبیرکل تشکل ابتکار ملی فلسطین انتخاب مجدد نتانیاهو به سمت نخست وزیری رژیم صهیونیستی را تأکید بیشتر تل آویو بر ادامه دادن به سیاست های خصمانه خود در قبال کشورهای خاورمیانه دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
آلبوم چیاوان با صدای خواننده ای که روزگاری عضو گروهک تروریستی کومله بوده و همچنان در حمایت از آنان، سخنانی در ضدیت با مردمی که در برابر آنان ایستاد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: درگیری های به وجود آمده در دیدار فینال لیگ برتر ربطی به فدراسیون والیبال ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۰    
اسامی بازیکنان تیم فوتبال زیر 19 سال کشورمان اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
طرح چندباره سخنانی ذیل عنوان امپراطوری ایران، خبر از انحرافی عمیق در اندیشه های این شخص می دهد. ملت ایران تا کی باید در برابر سخنان هنجارشکنانه این فرد صبر کند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
پس از پایان فینال لیگ برتر والیبال، در حالی که مسئولان برگزاری در حال تدارک مراسم اختتامیه بودند، زد و خورد شدیدی بین تماشاگران ارومیه به وجود آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
رونالدو در حال بررسی شرایط حضور در لیگ آمریکا در سال 2018 است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الاهلی عربستان شکست خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران با قهرمانی تیم پیکان تهران به پایان رسید. شهرداری ارومیه نیز که نمایش قابل تقدیری داشت عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۲    
تیم فوتبال نفت ایران مقابل الشباب عربستان به پیروزی رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۹    
در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار همزمان برگزار شد و بارسا در خانه مقابل من سیتی به برتری رسید و یوونتوس از وست فالن با مجوز صعود برگشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۶    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع کامل ارتباط سیم کارتهای فاقد هویت خبر داد و گفت: رگولاتوری برای آخرین بار، یک هفته مهلت برای اعلام کدملی مالکان این سیم کارتها درنظر گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۶    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: کلیپ بمان با صدای محمود کریمی/ نماهنگ در غم شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله با نوای محمود کریمی منتشر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۳    
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام با تشریح علل عدم موفقیت دولت در کنترل بازار مرغ، گفت: روزانه در تهران حدود 500 تن مرغ منجمد توزیع می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۳    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور ضمن آمادگی کارکنان این یگان در نوروز 94 ، از مسافران خواست به هشدارهای پلیس توجه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه هیچکس به اندازه او دغدغه موفقیت دو تیم ملی بزرگسالان و امید ایران را ندارد گفت: وظیفه من هدایت تیم ملی فوتبال است و اجازه دخالت به هیچکس را نمی دهم.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
منابع آگاه خبردادند که تکفیری ها داعش از بیم انجام حمله زمینی نیروهای ارتش و داوطلب عراق در حال حفر خندق در اطراف شهر موصل هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
یکی از مشاوران سابق وزیر خارجه انگلیس می گوید که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران این را می داند که نباید به آمریکا اعتماد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
سرپرست روابط عمومی امداد و نجات هلال احمر از انجام 131 عملیات در روز گذشته خبر داد و گفت: در این رشته عملیات امدادگران موفق به نجات جان 140 نفر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۱    
هواپیماهای شناسایی ناتو جنگنده های روسی را بر فراز دریای بالتیک رهگیری کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۱    
مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا با انتقاد از نمایندگان جمهوری خواه کنگره این کشور تاکید کرد که مانع تراشی و مخالفت با توافق هسته ای ایران و 5+1 بازی با آتش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
کار... کار ... و فقط کار، خودم که خسته شده بودم هیچ، خانواده هم حسابی به هم ریخته بود، لحظه شماری می کردیم که مدرسه بچه ها تمام شود و از این همه مشغله و درگیری و دغدغه فکری دور شویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
سرمربی سابق بارسلونا از حضور در نوکمپ خوشحال است. او گفت دیدن مسی در میدان همواره لذت بخش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
وزیر نیرو با بیان اینکه میانگین بارش ها در سال آبی جاری 23درصد کاهش یافته است، گفت: میزان روان آب رودخانه ها به دلیل تاثیر شرایط اقلیمی و برداشت های بی رویه آبهای زیرزمینی، 50 درصد کاهش نشان می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
فرمانده پلیس راه گیلان گفت: ورود مسافران به گیلان و حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان از امروز آغاز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
تیراندازی در شهر فونیکس آمریکا منجر به کشته یک نفر و زخمی شدن 5 تن دیگر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
سناتورهای جمهوری خواه پس از حرکت 47 همکار خود در نوشتن نامه خطاب به رهبران ایران و برانگیختن خشم کاخ سفید در میانه مذاکرات هسته ای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
ستاره تیم الهلال عربستان، به سبب سفر بدون جواز به همراه تیمش به اهواز برای دیدار با فولاد، مورد مجازات سنگینی از جمله تعلیق نامعین قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۲    
در سالهای اخیر هند میلیاردها دلار صرف توان نظامی خود کرده است، به طوری که این کشور اکنون بزرگترین واردکننده تسلیحات در جهان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۴    
یک خبرگزاری غربی اعلام کرد، در حالی که ضرب الاجل 31 مارس برای دستیابی به توافق هسته ای قدرت های جهانی و ایران، نزدیک است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۴    
تکفیری های داعش مسوولیت حملات روز چهارشنبه به پارلمان و موزه باردو تونس که صدها گردشگر به گروگان گرفته و دستکم 22 کشته برجای گذاشت را برعهده گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۴    
سهم چهار نماینده ایران در دور سوم لیگ قهرمانان آسیا تنها 4 امتیاز بود که با برد نفت و تساوی قولاد به دست آمد البته باخت پرسپولیس و تراکتور تلخ بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
درحالی که کفاشیان تصور می کرد به راحتی می تواند کی روش را متقاعد کند تا دو بازیکنش را در اختیار تیم امید قرار دهد اما حالا با اصرارهای عجیب کی روش مواجه شده که مشخص نیست پشت پرده این همه اصرار چیست؟
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۸    
در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و در جدال تیم های کشورمان با حریفان عربستانی نفت موفق شد پیروز شود و پرچم ایران را بالا نگه داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۷    
ولید عبدالله دروازه بان تیم الشباب و تبم ملی عربستان، درجریان دیدار با تیم نفت در تهران، دچار پارگی رباط صلیبی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
کمتر از 9 ماه پیش بود که اولین تصاویر قاسم سلیمانی که اغلب آنها با موبایل گرفته شده بودند، در فضای مجازی، سایت های مختلف خبری غیررسمی و رسمی دیده شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۴    
یکی از روزنامه های زنجیره ای که صاحب امتیاز آن، مبالغ قابل توجهی از شهرام جزایری پول گرفته بود، این روزها و پس از آزادی وی از زندان در حال جبران بخشش و عطای آن روزها و زمینه سازی برای بازگشت این مفسد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۷    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه "در سال 93 دستاوردهای خوبی در حوزه سیاست خارجی داشته ایم"، گفت: با تلاش هایی که همچنان انجام خواهد شد، برای تثبیت حقوق هسته ای ملت ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی : همزمان با ادامه مذاکرات هسته ای میان ایران و 5+1 رویترز در گزارشی با اشاره به اینکه مذاکراتی فشرده میان نمایندگان ایران با طرف های غربی در لوزان سوئیس برگزار شده تاکید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
در حالی که آمریکا هنوز خواستار یک راه حل سیاسی از طریق مذاکره در سوریه است که بشار اسد از آن مستثنی شود ولی آلمان متحد نزدیک واشنگتن بر این باور است که مذاکره با دولت سوریه هنوز لازم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۱    
یک اندیشکده صهیونیستی در گزارشی نوشت: ترجیح اسرائیل باید اجتناب از درگیری مستقیم با حزب الله لبنان باشد و بهتر است در این مسیر از سازکار کنترل اوضاع استفاده شود. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۸    
سیریک با طبیعتی متفاوت، تلفیقی از بیابانهای شنی و جنگل در کنار دریا است، جنگل حرا منحصر بفردترین جنگلی که رویشگاهش در دریا است جاذبه ای جالب و باورنکردنی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۲    
معاون فرهنگی و معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در ایام نوروز تور حر م گردی با هدف معرفی بخش های گوناگون حرم کریمه اهل بیت (س) فعال شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۶    
معاون اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم پرتقال دیروز در میدان به علت کمبود 2 هزار و 500 تومان افزایش یافت، گفت: محصولاتی مانند سیب، موز و کیوی نسبت به روز سه شنبه کاهش قیمت داشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۶    
اسلوبودان کواچ اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را در دو گروه الف و ب اعلام کرد که نام های تازه در آن به چشم می خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
بالگردهای ارتش عراق، اعلامیه هایی در شهر موصل در شمال این کشور پخش کردند تا مردم را از نزدیک شدنِ ساعت صفرِ حمله نظامی ضد عناصر تروریست داعش در این شهر آگاه کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
اعتصاب کارکنان شرکت لوفت هانزا 80 هزار مسافر را در فرودگاه ها سردرگم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۰    
یک کماندو ویژه نیروی دریایی ارتش آمریکا در حین تمرین چتربازی کشته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۷    
برخی منابع از احتمال ادامه مذاکرات تا روز یکشنبه در لوزان سوئیس خبر می دهند و یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده عنوان کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۴    
با نزدیک شدن به فرا رسیدن سال جدید، نرخ اجاره هفته ای برخی از ویلاها در شهرهای پررفت و آمد شمالی به مرز 4 میلیون و 500 هزار تومان رسید!
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۴    
در چهارمین روز رایزنی های هسته ای در شهر لوزان مذاکرات فشرده ای بین هیأت های مذاکره کننده ایران با اعضای 1+5 برگزار شد و قرار شد آغازین رایزنی روز پنجم نیز در سطح وزرای خارجه ایران و آمریکا برگزار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۴    
به گزارش پایگاه خبری "الیوم السابع"، دادگاه جنایی الجیزه مصر طی حکمی، 22 نفر از طرفداران محمد مرسی را به اتهام حمله به مرکز پلیس "کرداسه" در جنوب قاهره و قتل یک نیروی پلیس به اعدام محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت : باید در نهایت به بسته ای دست یابیم که زمان گریز هسته ای ایران در آن یکسال باشد و چهار مسیر دستیابی به بمب را مسدود کند .
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
در اولین نشست مشترک دولت یازدهم و مجلس نهم بر ضرورت همفکری و تعامل میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف و آرمان های کشور تاکید شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۸    
برخی منابع از احتمال ادامه مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در لوزان سوئیس تا روز یکشنبه خبر می دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۵    
سازمان هواشناسی براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی در اکثر مناطق کشور ابرناکی، بارش باران و گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۵    
در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات روز سه شنبه برنده شده ولی ظاهرا کاخ سفید قصد ندارد تا پیروزی نتانیاهو در انتخابات را به صورت مستقیم تبریک بگوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که آزادسازی شهر تکریت در دسترس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۳۱    
نتانیاهو در صدد خواهد بود با احزاب بیت یهودی، بیت نو، کولانو و یهودیت تورات متحد ائتلاف کرده و به قول خود دولتی مقتدر را تشکیل دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۲۸    
"خالد العبیدی" وزیر دفاع عراق از آمادگی فرماندهان، تشکیلات و یگان های رزمی این کشور برای آزاد سازی استان "نینوا" از اشغال گروه تروریستی "داعش" سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۱۶    
معاون وزیر امور خارجه ایران گفت که مباحث در مذاکرات هسته ای لوزان به خوبی پیش می رود اما نیاز به کار بیشتر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۰:۵۳    
همزمان با بهار فاطمی ، 135 ویژه برنامه مناجات و مرثیه سرایی در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر رضوی بر گزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۰:۵۰    
آتش بازی و انفجار مواد محترقه در مراسم چهارشنبه آخر سال روی آلودگی هوای تهران اثر گذاشت و بررسی غلظت آلاینده ها نشان می دهد ذرات معلق همزمان با تاریک شدن هوا و آغاز این مراسم به شدت افزایش یافت.
  • ۱